N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

huomenna huomenna huomenna!! minttuliille plussa, minttuliille plussa!!!! ;) :whistle: mutta mitenkäs meidän pinon sitten käy.. alan jo stressaamaan asioista.... :D tule heti sitten ilmottamaan miten on mennyt.... =) *jännittää**paljon rummutusta*
Niin ja miracle teretulloo!!!! :wave:

kiitsa heiDu =) paljon plussia vain tähänki pinoon :)

Mua vaa harmittaa ko ei millää bongaa ovista sillein tarkasti ja aukottomasti, enkä tikutellakaa jaksanu ko aattelin et tikutus men jo mönkää ko kp8 oli viiva mut ei tarpeeks vahva ja kp9 en testannu ko testit ol loppu, kp10 pelkkä haamujen haamujen haamu ja kp11 miltei nega. Enempiä en oo jaksanu ees testata ko mietin et menee iha turhaan ko aattelin et kp9 ois pian ollu se posit. testipvä :p noh, ens kierrossa sit :) kp 7 alko siis mahakipuilu tai siis toi alavatsan juilinta, useimmiten vasemmalt puolelt. Ja ovislimoja (sitä kuuluisaa raa'an kananmunan oloista limaa) oon bongaillu kp11 ja kaiketi myös kp15.. Ja juilimista oli siis viel kp 15 kohillakin.. sit tais loppua kai.. et oiskoha se ollu se ovis sillo kp15 kohilla.. mut ko en yhtää tiä ko limat tuntuu runsaina edelleen, mut ei semmost limaa oo ko ovislima ny yleensä ois... ota tästki ny sit selkoo :p ja kn ol just ko tarkistin ni melkosen pehmee ja auki..

miracle tervetuloa!!! kesti aikas kauan tajuta kuka oot kun en oo vähään aikaan päässy kunnolla viestejä lukeen :D

sirpula ja minttulii tsemppiä huomisen testaukseen!!! oliko muitakin humenna testaavia???

jouskari ihana (kamala) :LOL: toi sun unes!! toivotaan että jollain tavoin olisi enne uni, kyllä sulle vois kalju sopia :LOL: sullakin alkaa oleen jännät päivät ens viikolla...? tunnut aikas hyvin tietävän noita ovis oireita..kerrohan tapahtuuko se munasolun irtoaminen siis limapäivinä vai niiden jälkeen..?ja tuntuuko sitä kipua tunnin, päivän, kaksi..?? tyhmä kun olen niin tyhmiä kyselen :headwall:

mul ainaski kipu alkoi jo kp 7 ni oletan et sillo alkoi munasarjat kasvaa tai ne munasolut siel ja ettiin sitä yhtä joka ois se vahvin joka sit irtoais.. ko kipujahan on sillon ja myös irtoamisen aikaan. mut loppuuks ne kivut sit ko se on irronnu? Ja eikös irtoaminen tapahdu viimosena limapvänä... näi mä oon ymmärtäny :p

mulla kp 8 ja koko ajan mahassa juilii...eilen bongasin hieman ovislimoja, tänään ei enää..saattaa johtua tädin poistumisesta... :D se ovis on varmaan ens viikon alussa tuloillaan niin saa nähdä bongaanko senvai en, kaikki apu on tarpeen!!! :saint:

huomenna jälkitarkastus..jänskättää!! toivon ja luulen että kaikki on hyvin, huomenna nähdään!! =)

onkos sirpula lenkillä vai missä kun ei oo näkyny??? :LOL: mäkin kävin ostaa uusia jumppavaatteita inspiraatioks, mutta vieläkään en oo menny, jo kaks viikkoo sitten piti mennä mutta aina tulee jotain :LOL: niin varmaan oon vaan laiska!! :headwall: ihanaa meille tulee humenna kaks pientä kisua hoitoon viikonlopuksi, jee!! ne on aivan mahtavia.. :saint:

heiiiiiiiiiiiii, onko mulla menny nyt jotain pahasti ohi vai mikä mulla on....... mutta mikä on JJ-t jouskari ja mikä uni? :ashamed: olen hieman hönö joo, mutta nyt olen ihan todella tipahtanut...
siinä käy tuollasseiden jumppien sun muitten kans aina noin! :D munkin on pitäny meidän koiran kanssa lähteä jo 2vk koira treeneihin, mutta juu, eipäs olla menty kun mammalta loppuu aika... kiva kun saatiin vihdoin hankittua n.6kk sitten koira ja nyt mä jo kyllästytän sen puhki kun musta ei mitään iloa pienelle ole, vaikka miehellekin lupasin että "jos me otetaan se koira niin kyllä minä.... ja sitten minä vielä...." kauheita lupauksia, mutta minkäs voi. en voinut tietää alottavani vielä jotain opiskeluakin kaiken työn keskellä... :snotty:
ja onhan meidän pienokaisella isäkin... osaa yhtä hyvin laittaa fifiin hihnaan ja heivata pihalle... :/
Valivalivali: mua on muutaman päivän niin ottanut mies päähän että jumppatuokiotkin on jäänyt nyt muutamalta päivältä väliin... mä olin eilen illallakin melkein valmis ihan vaan tukkimaan sen suun jollain taikka jotain pahempaa.. tiedän, että mulla tulee näin loppukierrosta pinna kireälle ja kaikki on huonosti, mutta nyt mies kyllä oli ihan oikeasti syypää mun motkotukseeni... ah, kuinka helpotti kertoa.... :kieh: onhan tää ohimenevää onhan.... :ashamed: :ashamed:

Alkukierron päivät on tylsiä..Kokoajan vaan odottelee, että tulis nyt ne hedelmälliset ajat.. Nyt kp8 ja ihme limoja tullu oikee kunnolla ja hirveesti himottaa kokoajan.. :ashamed: Oon ollu jo pari päivää todella kiimanen! :LOL: Heiluteltii lakanoita toissapäivänä.. Ovis ois laskurin mukaan ehkä 25.päivä vasta..mutta nyt tosiaan ku ei näistä kierroista tiedä tosiaankaan että millon se munasolu siletä sattuu irtoamaan..!

HeiDu: Onks teillä oikee joku sellanen riidanaihe vai ihan yleisesti ottaa kaikki sanomiset päähän? ..Me ollaan nyt viikko kinasteltu noista tiskeistä, enkä aio luovuttaa. Tällä kertaa mies saa tiskata. Se on yrittäny lahjoo mua ties kuin monet kerrat; mennää syömää, mennää sänkyy, tehää ihan mitä vaa muuta... Nytteki se on vetkutellu siitä asti ku tuli töistä kotii..ensin se yritti lahjoa, sitten se makas jonku tunnin lattialla ku pikku lapsi, sit nyt se meni suihkuu, sit pitäis viel lähtee käymää koiran kaa ulkona ja yhessä kaupassa, ni eihän siinä sitte ylläri yklläri jääkää aikaa enää tiskeille.. Mutta aivan sama, minähän en anna nyt periksi!

saattaa olla että jouskari kerto siitä unesta jossain toisessa pinossa :ashamed: mä täälä taidan itse sekoilla :whistle:

miina meillä onkin sama kp, jee!! :D ja meillä mies ihan samanlainen, lahjominen on se millä se ehkä saattaa jotain kotitöitä tehdä, mutta harvoin sillonkaan..ollaan just muutettu ja pientä pintaremppaa tehdään niin semmoset asiat mitä mä en oikeesti OSAA niin sillä menee montä viikkoo siinä, jossain saakelin tunnin hommassa!!! ja sen yhden homman takia meijän koko keittiö on ihan täynnä työkaluja yms yms... :kieh:

äskön se sano mulle kun oli jostain vihanen, että mä lihon vaan kun söin suklaata ja en oo ollu jumpalla sitten keskenmenon :kieh: mitä helvettiä!!! en oo puhunu sille moneen tuntiin, muutenkin masennus on iskemässä päälle, ja tää sanoo että oon lihonu!!! se ei oo ikinä sanonu mulle noin ja jos valitan että oon lihonu niin se vaan väittää vastaan.. kyllä voi yks lause saada ihmisen surkeeseen tilaan ja vihaamaan itteensä!! ensin en pystyny sille lasta synnyttään ja sitten vielä lihon!! oon aina ollut urheilullinen ja siks hoikka, mutta kai sitä saa surra ja siinä samassa tulla pari kiloo lisää, helvetti sentään!! :kieh: :kieh:

joo mäkin avuduin :headwall: tällästä tää on, elämä on.. :saint:

no hö.. ootteks muute mite kauan ollu kumppanienne kans yhes ko riitoi on? Meil tosin on kans ollu usein riitoi mut nyttemmin vähenemään päin :) ja ollaan viitisen kk vast oltu yhessäki :p et aika sutjakkaa vauhtia kaikki etenee mut mikäs siin jos hyvält tuntuu :) pittää tehä elämäs sillai jos tuntuu oikeelta.

JJ-t, sä oot hoikka! Et kuuntele tommosen äijän puheita! Outoa kyl tuokin ko meil mies tekee paljonki juttuja eikä koskaa oo semmost et sitä pitäs lahjoo tai kiristää tekee mitään. Yleensä ei tarvitse pyytääkään :) Ja o meil arki astunu suhteeseen ko ollaan oltu koko suhteen ajan melki joka pvä yhes et siit se ei voi olla kyse :)

miracle en halua masentaa, kaikki miehet EI ole samanlaisia!!! mutta kyllä meilläkin alussa mies teki mitä vaan pyysin, mukisematta!! ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä, näyttää vähän siltä että pitää se mies istuttaa sohvalle ja kirjottaa pelisäännöt uusiksi :kieh:

miracle: On teil varmaan astunu arki suhteeseen, mut ootte ollu vasta niin vähän aikaa, että se arki ei oo ihan samanlaista ku sitte ku on ollu vuosia yhessä. Alussa kumpiki on niin hullaantunu toiseen, että ei varmaan edes pysty näyttää kunnolla mitään raivon tunteita toista kohtaan ym ym.. Se ei vaan ole samanlaista arkea.

JJ-t: Jippii saadaan siis jännäillä samaan aikaan, woohoo! :D Kylläpäs se nyt töksäytti aika pahan kommentin.. Ehkä se vaan oli niin vittuuntunu jotenki et halus vaan loukata sua jollain tavalla vaikka oikeesti ei tarkottanu sitä.. Saitteko sitte puhuttua..? ..Me sitte loppujen lopuks tiskattiin eilen yhessä, ja se oli itseasia kivaa ku oli kaks siinä hääräämässä, toinen tiskas ja toinen huuhteli sitämukaa ku tiskei tuli. Ja sit toisinpäin. Mieski sano et tää on kivaa olla täs kaksistaa. :)

miina- no kyl se toki arki on erilaista sit ko on ollu pitkää yhdes mut kyl me ainakai osataan kunnol vihamme näyttää et siit ei kyse oo olleskaa :D Ollaan nii tulisia molemmat et välttämät tulee välil tosi isoi riitoi iha pienist asioist mut sitä mukaa ne myös sit menee poiskin ja sit on entistä parempi suhde ain :) Et kyl se vaa on arkea sekin, enkä usko et se juuri siittä muuttuis ennen lapsia vaiks ois mite kauan yhes.. koska me ollaa riidelty tosi useinkin mut nykysin harvemmin koska on tajunnu et se on aika turhaa jos haluaa toisen kans olla aina.

miina ei meillä siis oikein ole mitään syytä tai aina jotakin löytyy, mutta ei koskaan mikään yks ja sama...
Viime aikoina ollaan oikeastaan riidelty, tai mä olen oikeastaan riidellyt siitä miten tuo ukko töksäyttelee asioita.. toki yksikin kerta, muutama päivä sitten minä suutuin siitä että mies sanoi "huomaatkos että olet alkanut taas hieman pomotella".. jälkeenpäin ajatellen, rakentava kritiikki ei ole pahasta ja sitä ei loukkauksena saisi ottaa, mutta kun tiedän mistä oli kyse. Mieheni on ollut ennen meidän suhdetta naimisissa ja ero lähinnä johtui ex-vaimon pomottelusta ja siitä kun mies meni muutaman vuoden jälkeen aivan tossun alle... :( mutta, toisen onni on toisen epäonni.. ;) Mies onneksi sai minun myötä itsetunnon takas, ja alkoi ns. "elää uudelleen"..
Mulla taas on melkein aina ollut tyylinä että "käskytän" ihmisiä, vaikken sillä mitään tarkoita. Olen taas alkanut sanomaan esim. "ota se sieltä, tai anna se siitä...ym" vaikka voisin ystävällisesti pyytää...
Ollaan nyt miehen kanssa oltu.....hmmm... 5 vuotta yhdessä ja kihloihin päädyttiin kesällä ja kirjat siirrettiin saman katon alle siinä hiukan ennen... asuttiin ennen eri paikkakunnilla kummankin työn takia, mutta nähtiin todella usein ja kaikki tavaratkin oli aina väärässä paikassa, missä itse oli, asuttiin siis aina jomman kumman luona... :D eli arki on ollut kehissä jo aika kauan...
Ja mä luulen kyllä että tää tilanne menee ohi kyllä, mutta mun kiertoni on yksi syy kiukkuun ja toinen on jatkuvan ainainen kiire.. Toivoisin että kun pääsemme kotiin yhtämatkaa niin voitaisiin yhdessä tehdä kotityöt ja auttaa muutenkin arkisissa asioissa, jos huomaa toisen olevan väsynyt tai on kauhea kiire.. Sitä mä haluisin, mutta voiton puolella ollaan jo, tänään päästiin kotiin niin aloin heti tiskaamaan ja tekemään ruokaa ja mies otti imurin kaapista ja alkoi ihan itse huomauttamatta imuroimaan!! =) ajattelin jo että jahas, mies meni tietokoneelle että taas motkotimoo, mutta ei.... ihanaa!!! Ehkä tää on sittenkin ihan palkitsevaa tää tällänen ainainen jankutus... :LOL:

Missäs on meitän minttulii???? :heart: tule jo kertomaan miten on mennyt...

=)

miina ei olla puhuttu asiasta, pidin mykkäkoulua aamuun asti ja mies kyseli koko ajan että mikä mun on...se ei edes tajunnu sanovansa mulle pahasti :/ eehkä mä vaan otin sen liian suurena juttuna tai jotain...

on kyllä ihanaa jos mies tekee ruokaa tai siivoo käskemättä, meillä aika harvinaista! silti mun mies kans tykkää yhdessä puuhailla kaikkee eli kyllä se mielellään esim. tiskaa jos mä tiskaan sen kanssa, mut jos sen pitää yksin tehdä niin se on otenkin niin kamalaa :/ outoo!!

lääkärissä on sit käyty, kaikki hyvin ja yritystä saa jatkaa normaaliin malliin! jee!! tänään kp 9 niin ovista vois alkaa jo odotteleen :D ilmotin miehelle että valmistautuu henkisesti tulevaan pupuiluun seuraavien viikkojen aikana :D

Mitä, mitä?? Kävin kyllä laittamassa iltapäivällä tännekin lääkärireissun kuulumiset; miten se on nyt hävinny??? :eek:

No, tässäpä nyt kuitenkin uusintana, kopioituna toiselta palstalta...

Ja tänne lääkärireissun (ja muutkin) kuulumiset;

Nyt on raskaustesti tälle aamua tehty ja lisäksi gynellä käyty; en ole raskaana!:'(

Gyne ultras munasarjat ja sanoi limakalvojen kaiun (?) olevan 4mm, ja sen on kuulemma suhteellisen ok. Nyt mulla menossa kp 38, joten tänään aloitan 10pv kuurin teroluteja, ja sitten kierron 21-22 päivänä pitää käydä verikokeessa, mittaavat progesteroni-arvoja. Mikäli se on alle 15, niin sitten noin kp 30-35 aloitan taas terot 10pv kuurin, kun menkat tulee, syön Clomifeneja kp 5-9 ja taas teroja kp 15-24. Sitten taas kp 21-22 pitää käydä uudestaan verikokeessa, mittaavat uusiksi sen progesteronin. Niin, tietysti ellen tule raskaaksi ennen kaikkia näitä juttuja.. *huokaus*

Gyne oli jotenkin melko masentava, koko ajan puhui vain, että "sitten toukokuussa kun teillä tulee vuosi yritystä täyteen, niin sitten jatkotutkimuksiin"...blaa,blaa,blaa! Niinku mä sitä en jo tietäis!! :kieh: Sen asenne oli muutenki tosi sellanen välinpitämätön, tuli itelle ihan semmonen olo, että pääsispä äkkiä poiis ku se ukko oli niin inhottava! Niin, se gyne oli taas se reilu 50v kalju mies - sama ku viimekski... :/

Nyt on sitte itellä ajatukset vähän sekaisin; oon tosi ilonen että sain nuo clomitki (mikäli ilmenee että ovuloimisessa on jotain häikkää ), sillä aloitin heti sinne päästyäni niiden ruinaamisen..epäilen ite, että en ovuloi, sillä en vielä ikinä ole saanu plussaa ovis-testiin...siinä kierrossa jos/kun syön noita clomeja, niin täytyy kyllä tikuttaa ovista tosi ahkerasti, jos sen plussan sinne vihdoin sais!

Meillä ollu miehen kanssa nyt monta päivää hirveetä riitelyä, en sitten tiedä että onko se kummallakin vaan stressiä vai mitä, mutta mä oon nukkunu viimeset 2 yötä sohvalla, oon antanu sen kiukutella aivan rauhassa... :|
No, äsken sitten saatiin kuitenki sovinto aikaiseks, ja ainaki omalta osaltani siihen vaikutti suuresti tuo gynellä käynti, niin sai sen mielen päältä pois ja taas vähän selvyyttä näihin asioihin...ja eteni kuitenkin taas vähän tämä meidän vauvan saanti-projekti! :heart:

sirpula :hug: harmi kun lääkäri ol tollanen!!itellä kokemuksia samanlaisesta sillon kun tuulumuna todettiin ja siinä olis tarvinnut kaikkea muuta kun factoja, sympatiaa kiitos!! :hug: luin muitakin palstoja:sovintoseksi on sitä parasta :D itsekkin odottelen miestä kotiin, niin :kieh: joo :LOL:

Sirpula Olipas kökkö tuo sun gyne :( mutt onneks sait kuitenki clomit eikä alkanu mukisemaa mitää..nyt vaan ovis plussaa vartomaan :hug:
Voi vitja meillä on ollu melkosta hulinaa tää viikko..Päätettiin jättää pohjoinen taaksemme ja toiveena ois että 1.6 2008 oltais jo pois täältä..Ukko parka on ihan masentunut ollu ku ei tääl ole töitä ja onhan se ikävä työttömänä olla varsinki ku on jo viis vuotta ollu töis ennen tätä pitkää (elokuus alkanutta) työttömyyttä..Vähän hirvittää toi meidän muutto matka(n.700km), mutt onneksi siihen on viel aikaa..Kuhan on muutettu pääsee itekin töihin tuon koulun ohella =) Ties vaikka ois siihen mennes salamuuttaja matkas :LOL:

Täällä ollaan. En ehtinyt tekemään testiä kun niin kiire ja sitten täti tuli kylään joten olenkohan palaamassa entiseen säännölliseen 34:n kiertoon? =) Oikeastaan olen iloinen tädin tulosta ja toisaalta vituttaa mutta jatketaan harjoituksia ;) Remontti edistyy hurjaa vaihtia. Eilen riitti energiaa asti yöllä, saatiin laatotettua vessan seinä. Tänään olis lattialämmityskaapelin laitto ja lattian laatotus. Sit saakin jo laittaa pöntön ja altaan kiinni :) Vide et tulee upea uusi vessa :)

Tohon riitelyasiaan: Meillä ei riidellä siivouksesta, onneksi. Mies siivoaa silloin kun jaksaa. En voi vaatia siivoamaan jos itse olen kotona ja mies pitkän/edes normaalin päivän töissä, on kumminkin fyysisesti rankkaa tuo raksalla olo.. mutta mies tarttuu imuriin sekä wc-pöntön harjaan että lattianpesuvehkeisiin sanomatta, yleensä vapaa vkonloppuisin. Hmm.. mistähän me riideltäis.. :D Rahasta. Esim. kesällä kun ostettiin tuo omakotitalo niin mies osti myös: husqvarnan päältäajettavan ruohonleikkurin 4500?, painepesurin 399?, helvetin ison grillin jota me ei jakseta edes kaksin siirtää, vaan tarvii toisen miehen 1100? :eek:
Ja noita kaikkia olis saanut halvemmallakin kun olisi antanut mun käydä kattelemassa. Mutta turha se on itkeä enää kun on paskat housussa. ONNEKSI kaikista noista sai alv:t pois kun otti firman tilien kautta. Ja kysymys kuuluu, mitä rakennusfirma tekee pihagrillillä? :LOL:

ON: vuoto vähäistä verrattuna muihin kiertoihin, mutta silti sitä tulee niin paljon että tarvii suojaa. oon ottanut tänään jo 3panadolia eikä mitään tehoa (muita lääkkeitä en saa syödä) :/
Niin ja oma netti ei toimi edelleenkään, eilen sanottiin kun soitin että maanantaina pelaa. Odotellaan taas. Tuun sitten kommentoimaan paremmin kun saan sen oman netin toimimaan.

Sirpula :hug: :heart: !

minttuliin remontti taitaapi olla jo kohta valmis, vai mitäs vielä on fiksaamatta? =)
Nooh, onneks ei sinuu niin kamalasti nyt täti harmita, vaikka mietin itseäni tuohon tilaan niin harmittas ja pirusti... :whistle:

täällä näin: Eipä kummosia, maha nippailee ja "möyrii" aina väliin ja täti oireitakin löytyy aina silloin tällöin... kumpa ne nyt ei tulis, mutta turha toivo.. kohta ne on meilläkin..... uutta yritystä sitten taas...

minttulii :hug: kiva kun remontti edistyy!!! meillä pitäis myös laatottaa eteinen/keittiö, siis lattiat! meillä olis siis töitä tarjolla jos kiinnostaa :D eiku oikeesti, mistä päin ootte..? jos sun mies osaa noi laatotukset ja ootterahan tarpeessa niin meillä olis töitä!!! tehdäänkö diili...? :D

(.) tänään oli todella hyvää seksiä :ashamed: ihan kun elokuvissa tultiin samaan aikaan :D jos kp olis vähän enemmän kun 10 niin sanoisin että tänään sai meijän lapsi alkuunsa.. mutta viikon kun tässä jaksaa painaa :LOL: niin eiköhän sitä kohta tärppää :D

huomenta kaikille! |O heräsin vasta ja vieläkin väsyttää niin prkl... yöllä heräsin kun kuume nousi ja paikat oli niin kipeänä, niska-hartia seutu lähinnä ettei vieläkään pään kääntö tunnu yhtään hyvältä.....
Heräsin tai mut herätettiin aamulla pienellä treenaus yrityksellä, mutta ensimmäinen kerta muistiini, torjuin miehen yritykset! :ashamed:
Ei halutttanut yhtään aamusella ja muutenkin oli paikat niin jumissa... nyt harmittaa, koska mies taisi ottaa hieman itseensä.... en tiedä.....

täällä näin: Maha nipistelee ja tätioireilua edelleen. Flunssan tunne taas kasvaa, ja niin käy aika usein ennen tädin tuloa.... kiukku mun sisälläkin on aika suuri, joten melkein odotan jo tädin alkavaks...
:/

Nyt syömään jotain ja sitten koiran kanssa piiiiiitkälle lenkille ja juoksuttelemaan sitä tuonne rantaan!!

hyvää sunnuntaita kaikille!! :saint:

Eipä harmita täti täällä. Ihme ja kumma. :) Tuo remontti tosiaan vie kaiken ajan ja energian ettei meinaa muistaa edes syödä. Hyvä näin.
Vessa on listoja vaille valmis nyt. Saatiin eilen laatotettua tai no mies sen lattian ja tänään yhdessä laitettiin saumalaastit ja pestiin ja illalla mä laitan silikonit ja mies kalusteet paikoilleen. Ihanaa, sitten pääsee siivoamaan rakennuspölyt pois ja hetken aikaa saa rauhoittua ennen kuin alkaa uusi urakka, meinaan sähkösaunan laajennus :) Kesällä sitten puusaunan laajennus. Hirveesti urakkaa tiedossa :)

JJ-t Asutaan Riihimäellä. Ja ei rahan tarpeessa kylläkään olla mutta koskaan ei ole sitä kumminkaan liikaa. Mitkä lattiat teillä on nyt eteisessä ja keittiössä? Kenties matto? Laita yv:tä jos asutte etelässä.
Mun miehellä ja sen veljellä on yhteinen rakennusfirma ja molemmat siis tekee päivittäis raksatöitä. Kesät menee talopohjien teossa ja talvet sisätöissä ja sään salliessa katto ym ulkovuorausta.

Laitan kuvaa sitten kun netti toimii niin meidän vessasta, oon enemmän kuin tyytyväinen. Uuden allaskaapin ja peilikaapin haluaisin kun ne ei enää sovi harmaan seinän ja sinisen lattian kanssa :) Mutta taidan jaksaa odottaa siihen asti että saan kunnon kalusteet ostettua, ne ei kumminkaan mitään halpoja ole.

heiDulle manausta että täti ei tule, vaikka se olis jo oireita lähettänyt sulle!! :saint:

Mutta nyt taas lähdettävä kotiin. Mies siellä yksin varmaan jo siivoilee ja täytyis varmaan mennä tekemään ruokaakin, aamu 9ltä syötiin aamupala ja nyt olis nälkä jo!

Mukavaa sunnuntaita myös minun puolesta kaikille!! :heart:
( toivottavasti huomenna pelaa jo oma netti! ) :kieh:

JJ-t: Nyt vasta huomasin, että olit tuolla aiemmin huhuillu mua, että lenkilläkö oon... :D En ollu yhtään huomannu sitä sillon aiemmin, ja perjantaina kun kävin tänne pikaisesti kuulumisia laittamassa, niin olin niin "sekaisin" lääkärireissusta etten muka ollu sitä huomannut... :ashamed:
Mutta tosiaankin, en oo kerenny lenkille koko viikonloppuna, kun oon nukkunu la ja su-aamuina niin myöhään, että tullu aivan kiire töihin (iltavuorot tein). Mies oli myös töissä la ja su, tosin hän aamuvuorossa. Joten emme paljo toisiamme oo nähny tämän viikonlopun aikana, samassa sängyssä vaan nukuttu lähekkäin yöt :heart: !

Tänään olis 4. teron otto, vielä 6 pvää ni sitte sais rueta tätiä odotteleen, Kiva vaan, ni pääsee uuteen kiertoon. Vähän vaan jännittää, että mitähän sieltä verikokeista ilmi tule sen ovuloimisen kanssa. Vaikka on mulla se clomi-resepti tuolla jo valmiina, mutta aina vaan parempihan se olis, mitä vähemmillä lääkkeillä pystyis olemaan.

Mutta nyt hiippailen miehen kainaloon, se tuolla jo nukkuu. Kyllähän tuo itseäki jo väsyttää ( |O |O ), siispä huomiseen! :wave:

Yhteistyössä