N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

onlyer jaa että 'töitä'.. ja jalat kipeytyi ;) Ei vaan välillä kiva tehdä yölläkin. saattaahan se jotain maksaakin kun nätisti pyytää ;)

Pohojola Kyllä se plussa sieltä tulee. Mä jatkaisin sinuna ainakin kp18 asti. Niin ja ei minkäänlaista oiretta. Pierettää älyttömästi, närästää koko ajan siis tämän päivän taukoamatta. Toki närästys voi olla sairaudesta kiinnikin. Ja limainen valkovuoto. Eipä siis oireita :) Mutta sulla on ollut mukavia päiviä. Kunnon kohotusta ja piiritystä ;):whistle:
Ja mä en todellakaan testaa ennen kp 34. :saint:

Moikka kaikille! :) Mahtuisko teijän pinoon yksi kuumeilija lisää? pillerit on jätetty pois 12/07 ja yk1 meneillään, kp34. Tosin tänään on tuhrutellut siihen malliin, että lasken tämän päivän kp1:seksi ja tästä alkaa sitte yk2.

minttulii: Juu kumma se on, tulis jompikumpi - plussa tietysti kiikarissa!! ;) :heart: Voi toivottavasti sulla vuoto kiinnittymisvuotoa...olis kyllä mahtava kun toisit nyt plussan tähän pinoon, kovasti oon täällä hengessä mukana!! :hug: Vai oot sie kävelly melkosen paljon reissulla ollessa, eipähän tartte lenkille heti lähtä... ;)

Tervetuloa joukkoon miina-!! =)

Omaa napaa... : Ei sitten yhtikäs mitään uutta; ei tätiä, ei täti-oireita, ei raskausoireita, ei sitten mitään tietoa "edistymisestä"...koitan jossakin takaraivossani tsempata itseäni että on kai vielä pikkuriikkinen mahdollisuus, että se plussa vaikka siellä piilottelisikin. Aika näyttää. Kyllä tämä odottavan aika on pitkä! :|

onlyer Onneksi vaan kolme pussillista pulloja. Me viedään niin harvoin että tulee 2-3 jätesäkillistä pulloja kerralla :ashamed: :LOL:
Mä tein iltapalaksi kevyttä katkarapukeittoa ja patonkia viipaloin.
Ja kiitos kun kerroit ruokasi, mä taidan kanssa hakea kanasalaatin tarpeet :) *matkija* ;)

Tervetuloa miina- joukkoon mukaan! :) Laitetaanko sun kp:ksi siis 1/33 ja tietty yk2. Ja ensimmäinenkö lapsi? =)

Sirpula Jep, hiukka on kipeenä vasen jalka, ei anna vieläkään kävellä kunnolla, linkkaamalla eteenpäin :kieh: Sitä se teettää kun yht'äkkiä käveleekin paljon verrattuna normaali arkeen kotona. :headwall:
Voi että on kiva tilanne kun ei mitään oiretta kumpaankaan suuntaan.
Tulis sitten oikeesti ne menkat jos ne on tullakseen eikä prkl pitkitä! Niin ja kun sitten alkaa n.8kk odotus kun saa plussan :D

ON: Tätikipuja pienemmät tuntemukset löytyy alavatsalta, tämmöstä seisovaa kipua ei aaltoilevaa niin kuin tädin aiheuttama. Hohhoh. Vuotoa ei ole tullut sitten eilisaamun yhden vessareissun jälkeen. Lämmöt tosin oli 36.9 tänä aamuna klo:6.15. Eipä tässä kai muuta :)

heiDu mites jaksoitte kerätä siemeniä? :D Mites juotko kenties greippimehua tai syötkö esim foolia? Vai onko vaan harvinainen kuukaus ja limat huomaa? :)
Näinhän se on että se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön mutta itseään ei saa piippuun ajaa. Sitten kun huomaa ettei enää jaksa niin on pakko hengähtää! :hug:

Juu saahan mulle pitää vaikka koko perheen sormet ja varpaat pystyssä :D :LOL: Mutta itse en menis vannomaan että plussa tulee.

minttulii: Niin, olishan se raskausaikakin odottamista, mutta sata kertaa mieluummin mä masua kasvattelisin ja odottaisin että se 9 kk kuluisi ku tämä että ootat tuleeko täti vai plussa. Jos meillä kävis nyt niin hyvä tuuri että tulis plussa, niin veikkaan että mulla menis odotusaika melko nopeeta kun meillä (ja etenkin mulla) niin paljon kaikkea touhua tiedossa seuraavalle puolelle vuodelle ja enemmällekin. Eli mehän muutetaan kesällä isompaan asuntoon (pakkaamiset, siivoukset, uuteen purkamiset, sisustaminen), sitä ennen vaan pitäis saada tuo opinnäytetyö tehtyä valmiiksi, koko kesä töissä, loppuja opintoja pitäis suorittaa syksymmällä jne.. Joten sen puoleen ei tarvis miehen töissä ollessa vaan yksin kotona peukaloita pyöritellä! :D

Mutta toisaalta, oon varautunu siihenki että jos nyt kevään aikana plussaisin, niin järjestäisin heti kesän ajaksi siirron toiseen työpisteeseen (kovin fyysistä myös, mutta kevyempää työtä ) ja muutenkin en aikoisi stressiä ottaa noista lopuista opinnoista - ne ei häviä yhtikäs mihinkään! Keskittyisin vaan siihen että vauvalla olis kaikki hyvin... :heart:

Mutta nyt alan siivoamaan, joku on käyny meillä sotkemassa... :whistle:

Moikka taas.. mäkin tänne linjoille nyt pääsis kun ukko yleensä töitten jälkeen ottaa koneen käyttöön kun rupee tekeen jotain omia hommiaan. Itellä vapaa päivä ja ilma on kun morsian vettä tulee kun saavista kaatais. :kieh: Täti lähti kylästä ja nyt pitäisi sitten kumipojalla leikkiä hetki että elimistö palautuu siihen mormaaliin rytmiin kun on pillerit jäänyt pois.Mutta gyne sano että ei tarvi kauaa sillä leikkiä kun pääsee tosi toimiin. :LOL: Joo meillä olis kans ensimmäinen toiveissa. Toki onhan nuo koirat kun lapsia. :D

Ensin JJ-t:lle vastaus: En :) Testaan aikasintaan sunnuntaiaamuna tai maanantaiaamuna niin ei mene vkonloppu piloille jos nega :D Ja ilmoitanhan minä ;)

paula83 Älä anna sen miehen omia konetta :)
Sanot vaan reippaasti että kaksplus odottaa sua :D
Mies osti mulle toissa jouluna oman uuden koneen kun tuppasin olemaan sen koneella koko ajan :)

miina- Kyllä se niin menee usko pois että sulla tää kierto oli sen 33 :) Ensimmäinen vuotopäivä on luonnollisestikin kp1 ja sitä edellisempi päivä on aiemman kierron viimeinen päivä. Tässä tapauksessa siis kp 2/33 yk2 1.lapsi =) Tsemppiä ja onnea kiertoon!

Sirpula Mullakin siivouspäivä. En vaan ole kunnolla palautunut reissusta niin en jaksakaan vielä siivota.. laiskottelen siis vaan.
Sekin on sitten sillain että vauva ottaa äidin rytmin jo vatsassa ollessaan. Mitä kireämpi ja kiukkuisempi plus kiireellistä elämää ja stressiä äidillä on raskausaikana sitä varmemmin lapsi on ylienerginen ja mahdollisesti itkeväinen. Mun kummitytöt on kuin eri puusta, vaikka sama äiti ja isä. Esikon raskausaika meni nukkuessa ja muutenkin rennoissa fiiliksissä ja tyttö nukkui jo synnärillä 12h yöunia putkeen, todella enkelityttö ja tätin silmäterä ;) Kun taas kuopus on h.vetin villi ja itkeväinen plus nukkui maks 2h putkeen 1,5v asti, äiti taas oli tämän kuopuksen raskausaikana tosi stressaantunut ja kiireinen mutta silti huoleton kaikesta. Mä uskon tohon että millainen äiti sellainen lapsikin syntyy. Monta tarinaa olis kerrottavana mutta en jaksa, ja tuskin ketään kiinnostaa ;) :whistle:

Mutta nyt laitan simpsoneiden 5kauden dvd soittimeen ja alan lepäämään, toivottavasti en nukahda menee yöunet.

minttulii enhän mä nyt ihan loppuun asti itteeni aja... täytyy yrittää pitää tässä samalla hiukan kunnostakin kiinni ja mieli virkeenä! :D en juo mitään ylimäärästä, kahvia vaan... :LOL: en tiedä oikein itekkään miks nyt on niin kauheet limat, ihan pelästyin kun vessaan pääsin... :p Kyllä me ollaan yritetty kaikki mahdolliset yhteiset sänky- ja olohuoneajat satsata simppa keräilyyn, mutta puhti tosiaan on aika pois... kohta alkaa hiukan helpottaa, toivottavasti... mä vaan pidän sulle peukkuja.. ei meidän perheestä tiedä, kun koira varmaankin, että täällä palstailen.. se osaa kuitenkin pitää suunsa supussa... se on mun pikkupikku salaisuus... ... =)
Teretulemast miina-!! :wave:
M-A-H-T-A-V-A-A!!! viikonloppu... vaikkakin töitä on paljon, mutta saa kuitenkin tehdä ja nukkua koska tykkää... :whistle: Mitäs muilla on suunnitelmissa ?

HeiDu: Mä just pakkailen romppeita, ollaan lähdössä miehen kummeille viikonlopun viettoon. Ei olla heitä nähty piiiiiitkiin aikoihin niin mennään sitten heti kerralla useammaks päiväks.

Mut oikein hyvät ja plussarikkaat viikonloput kaikille minun puolesta! :wave:

ON: Selvät menkkakivut ilmassa.. Kn on alhaalla pehmeä ja kiinni. Valkovuotoa tulee. Vielä on siis toivoa :D
Se mikä on ihmeellistä että tässä kierron loppu puolella ei ole väsyttänyt niin kuin muissa kierron loppupuolissa. Ja päätä ei ole särkenyt. Voi kun en alkais elättelemään toiveita raskaudesta, tippuu taas niin lujaa alas. :saint: Aina kun tulee tänne palstalle alkaa miettiä oireita yms mutta kun on poissa ei tuu mietittyä. Joten jäisköhän vaikka vkonlopuksi pois ;) Emmä kumminkaan malta olla. No okei yritän edes. Tämän illan oon vielä :) (Muistakaa että naisen mieli muuttuu nopeaan eli ehkä olenkin jo aamuvirkkuna huomenna :whistle: )

naisen mieli on aika kinkkinen juttu... :D et sä mitään poissa ole... :whistle:

Täällä näin: kuvittelee ja miettii aivan kaikkia harhoja... päätä särkee melkeinkin joka päivä... ja oksettaa syönnin jälkeen, mutta tuskinpa täällä mitään raskausoireita kuitenkaan... :LOL: naisenmeli oireita vaan... B) kivaa olla nainen...

mä en taida koskaan parantua tästä flunssasta... taas ollaan pedin pohjilla... :ashamed: joko mulla on äärettömän huono kunto, tai sitten mulla ei ole omaa vastustuskykyä laisinkaan.. Koko ajan ollaan flentsussa ja kun muutama päivä on parempi niin tipahtaa taas suoraan sängyn pohjille...

miina- Tämä on edelleen automaattinen vastaus minttuliin koneelta: sitten kun pissattaa, ei vaan huomen aamulla luultavasti :) :whistle:
Ei tarvi jännää nega se vaan on.

p.s. eiliset menkkakivut on poissa ja valkovuoto lisääntynyt, eli se voisi olla tädin tulon merkki kun valkovuoto lisääntyy! Katsotaan..

minttulii86 eikös se yleensä oo niin, että menkkoja ennen tulee kuivempi kausi.. Tai kai seki on yksilöllistä..ite ainaki huomaan aina sen että tulee ihan melkee kuiva kausi ennen menkkoi, ei mitään valkovuotoja. :D

miina- mulla ei tule :) mä en huomaa minkäänlaista kuivaa kautta ennen menkkoja, enkä oviksen jälkeen.. ehkä mulla on niin paksu limis että ei kuivu. muistaakseni jonkun kanssa joskus puhunut tosta ettei ole kuivaa kautta, olisko ollut haltia? :whistle:

Yhteistyössä