N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Niin ja oma napa: tää taitaa olla nyt kolmas päivä kun näin: kun pullistaa mahaa niin vihloo tosi pahasti alamahassa.. :/ ja jos sen tekee niin että vetää mahan sisään ja päästää ulos niin johan vihlasee enemmän. ja tuntuu tosi raskaan oloiselta, ihan kuin olisi syönyt jääkaapin tyhjäksi.. :|
alaselkä on kipeä mutta se voi olla huonossa asennossa nukkuestakin.
valkovuoto on tosiaan muuttumassa runsaammaksi ja juoksevaksi, joten menikö se ovis? ihan kuin en muistanut viime kierrosta mitään.
MISSÄ VAIHEESSA SE VALKOVUOTO MUUTTUU JUOKSEVAKSI MUTTA EI KIRKKAAKSI KUMMINKAAN?? =)

minttulii86: Ei mullakaan sen kummemmin olis tarvetta mitään uutta alennusmyynneistä ostaa, mutta tulipahan käytyä pikainen kierros! En jaksanut edes käydä ku muutamassa putiikissa vaan. Vähän koitin housuja ja jotain villa/neulepaitaa katella, mut eipä mieluista löytynyt joten lähdin kotiin. Nyt on sitten pää ihan turkasen kipeä, piti ottaa aivan särkylääke kun ei meinaa millään mennä ohi. Ja kurkkuakin kutittaa, ei kai flunssa tule taas... :eek: Nyt lähden juhlistamaan paria vapaapäivää ja otan päivänokoset! :saint:

olinhan minä yöllä hereillä, viimisen kerran kelloa katoin 4.30 ja sen jälkeen katoin yhden sarjan 1,5 jaksoa ja kello soitti, joten enpäs sitten nukkunut. Nyt kiukuttaa, väsyttää ja paleltaa... pidin itteeni koko päivän väkisin hereillä, koska aion ens yön nukkua! niin sikeästi kuin suinkin mahdollista!! Tässä vempaimessa mulla oli ainakin vikaa viime yönä kun millään ei viesti tullut ruutuun, mutta minttuliilla tais tulla, joten koneen syyks sekin. Mä olisin jo niin sänky valmista kamaa, mutta miehen alkoi vuorostaan tekemään mieli hieman urheilla... mä en tiedä jaksanko nyt.. katotaan mitenkäs se alkaapi mua houkuttelemaan.... :D
Koirakin tarvis kyllä pitkän lenkin vielä tälle päivälle, kun se raukka on joutunut olemaan melkein koko päivän yksin... :/ ei vain nyt millään puhti kestäis sitäkin.... jos vain tekis ovelasti ja menis heittelemään hiukan keppiä tuohon pihalle niin johan siitä sais liikuntaa tuokin kaveri... taidanpa olla niin laiska että teenkin sen. Mutta nyt siis töpinäks että pääsen joskus hirsille!
Niin juu, täällä näin: maha on ollut koko päivän menkka kipeä??! ja nippailee myös samalla tapaa hengittäessä ja pullistaessa kun minttuliilla...?? mistäs tää tällänen johtuu... :|
Niin ja vielä, onnea nyt lekuri käynneille minttulii =) mä aion vetkuttaa vielä ainakin kesään, ennenkuin teen mitään asialle... yritystä peliin vain! :wave:

heiDu Mä tässä miettinyt että mikä kysta mulla kasvaa sisällä jos nää viiltelyt olis sellaista. On meinaan nyt pahentunut. Tänään p*skalla istuessa tai siis työntäessä tuntui alamaha kovettuvan ja ei viiltänyt mutta sattui. Nytkin makaan mahalteen sängyllä ja alamaha kipeä ja painontunne tuntuu. Tämä ei kumminkaan ole verrattavissa menkkakipuihin mitenkään. Menkkakivut on mulla aaltoilevia mutta tää on kokoaikaista. Ja tuntuu että koko ajan pissattaa, mutta ei tule kuin muutama tippa. Ja ovulaatiokipuihin ei voi myöskään verrata. Oviskivun tunsin jo ööh.. viikko sitten? =) Täytyy varmaan jaksaa odottaa vähintään tonne kp28 ja sitten tilaa taas lääkäri...
Miksi naisen keho on mysteeri joka kuukausi :D ?

Välillä muuten on noita päiviä ettei enää jaksa lähteä lenkille koirien kanssa. Mä päästän ne silloin ovesta ulos ja ne riehuu jonkun tunnin verran kaksin tossa pihalla kunnes ne on oven takana odottamassa sisälle pääsyä :D Helppoa mutta ei voi aina tehdä niin, täytyy kumminkin itsekin saada jotain lenkkiä.. ;) :whistle:

ei siis munkaan viiltelevät kivut ole mitenkään menkka kipujen tuntusia, taisin selittää hiukan huonosti vaan mulla on viiltelyt ihan erikseen.. sitä on ollut kyllä silloin tällöin muutenkin enkä enää pidä niin kamalana, mutta tässä kierrossa se on kyllä pahentunut.. mä olen sitä kerran kysynyt lääkärissä ollessani, mutta vaikea sitä on näin sanoa mistä moinen johtuu, mutta kystaa tai muutakaan ei silloin ainakaan mun kropastani löytyny... naisen anatomia on aikas kummallinen ja jännä....ja sen kun yhdistää naisen aivotoimintaan niin siinäpä onkin.. jopa miehille mysteeri.. :D aaah ihanaa viikonloppu!! saa vaan olla ... paitsi että joulu täytyis saada pois ja paljon muutakin mutta tässähän nyt on aikaa...... =)
odotan miehen saapuvaksi töistä niin voidaan alottaa viikonloppu..... ;)

Joopajoo, täällä ollaan kuumeessa... :snotty: Joten ei tartte haaveilla reeneistä lähipäivinä ku mulla tämmöinen olo, ei tahdo pystyä nostaan edes päätä sängystä kun tuntuu jo että lähtee jalat alta - saati sitten vielä peittoja heiluttelemaan!! :kieh:

Mutta jahka tämä kuume häipyy niin sitten saa mies kyytiä senkin edestä... ;) :whistle:

mut saa puottaa listalta pois. piän pienen tauon, n.8kk. ko tiedän et mitä lähemmäks hääpäivä tulee sitä stressaantuneempi tietty olen. Inssi olis ollu helmikuun alussa mut siirrän sen loppu vuodelle. ellei ennen sitä jotain tapahdu. tätikin tuntu vaan et tuli uudestaan vaikka loppunu sen olis pitäny jo pari päivää sitten. Plussa tuulia teille ja kaikille oikein iso :hug:

onlyer Voi harmi että lähdet pinosta! :/
Milloin teillä on hääpäivä? Mulla olis kakkosvaihe maaliskuun 29päivään mennessä mutta mietin että josko ottais vuoden lykkäystä. Ei oikein jaksais kiinnostaa vaikka toisaalta sitten se olis ohi. :D
Toivotan sulle stressitöntä jatkoa ja tulehan viimeistään sitten kertomaan jos plussan saat :) Ja aina olet tervetullut mukaan takas. Voinko laittaa sut "mukana hengessä taustalla" oleviin ilman kp:tä? :hug:

Ööh, vai luinko että pidät jopa 8kk taukoa? Vai mitäkö meinasit.. :attn:

puhutaankohan me samasta inssistä, itse tarkoitin inseminaatiota:) hääpäivä olis 16.8. toisaalta kun pitää taukoa niin tietää mihin mekkoon sitä soppii. (olen välillä vähän itsekäs. sori) toki mä käyn täällä et kyl voit laittaa taustalle mut:)

pitää alkaa laittaan vatsalihakset kuntoon, näköjään, jos testi ei näyttäis negatiivista niin voisin luulla et olen raskaana, äiti ja tutut kyselee et oonko raskaana.. alle vuodessa on tullu 8kiloo lisää ja kaikki on jääny tuohon mahan kohdalle... mut siltikin olen tälllä painolla ihanne painossa vaikkei siltä kyllä tunnu. taas mä lätisen kaikkea turhaa:)

sirpula onhan se hiukan ärsyttävää nokka tukossa ja yskän puuskissa, mutta aina se pienen flunssan voittaa.. :D
Onlyer vai meinaat sinä pitää nyt taukoa... :/ Tuleekos teille isotkin pippalot silloin? Meillä taas on miehen kanssa niin kova erimielisyys häistä että tuskin koskaan naimisiin päästään... :ashamed: Minä haluan kirkkohäät, pienet jatkot ja se ois hiukan niinkus siinä. Mutta siis juhlat.
Mies haluaa maistraattiin, pari ystävää ja pari sukulaista ja kahvitus meillä!? ihan kun hautajaiset..... :( Mä haluan naimisiin niin että siitä päivästä ois jotain muistoja ja muuta mukavaa, koska naimisiin en aio eksyä kun vain sen kerran tässä elämässä. Mies on ollut jo ennen mun oloa kuvioissa naimisissa ja meni kirkossa entisen toiveesta, vaikka olisikin maistraattiin halunnu. Minä en anna periks, se on sitten niin, että asutaan avoliitossa koko loppu elämä, ei kai se naimisiin meno niin kauheasti asioita muuta.

ollaan yritetty pitää vieraslista pienenä, lähimmät sukulaiset ja kaverit, mutta no niitäkin kun sattuu olemaan yhteensä 114. et ei tule hirveä pienet mut ei kyllä hirveän isotkaan.
enempää ei edes pysty karsimaan pois. oma suku ku tulee virosta ja suomesta ja miehen suku pelkästään suomesta niin on siinä oma hommansa kun kun toisen suku ei ymmärrä toista.
paitsi sitten parin promillen humalassa:) ja jos nyt sattuisin inssissä(inseminaatiossa) tulleen raskaaksi niin olisin niin pitkällä jo etten jaksais hirveästi mitään juhlia varten panostaa(enkä ehtisi raskaus ajasta nauttimaankaan), enkä seisoo puolta tuntia alttarilla. Meillä päädyttiin kumpikin kirkko häihin koska niistä jää paremmat muistot ja mieli kuin maistraatissa. ei edes maistraattia ajateltu oikeastaan.
ja kun lähi suku on iso ja kaikki paikalle kun haluavat tulla juhlimaan joka tapauksessa. Pitopaikkana meillä on sellanen 1800-luvulla rakennettu kartano, järven rannassa, niittyjen keskellä.

oih kun kuulostaa ihanalta... tänään mies tokasi mulle ihan jostain muualta että koskas se maistraatti varataan? ihan kun se tietäis mun keskustelut... :LOL: tokasin vaan että heti kun mut kirkosta pihalle potkitaan... :D

Moikka.. no nyt se täti sit tuli kylään ja sinne tielle jöi pillerit.. :) Tosin tilaan gynelle suoraan ajan kun täti lähtee ja sit ilmeisesti hetki puuhataan kumipojan kanssa.. ja sit alkaa peitto heiluun ihan hulluna.. :LOL: mutta toki kumipoikaa ei kumpikaan tykkää käyttää mutta gyne suositteli sitä että alkus sillä kun pillerit lopettaa että elimistö kerkee tottuun siihen että ei tule enää niitä hormoneja.. kauheesti koirat olis leikkiin lähössä mutta ei toi pakkanen houkuttele.. :whistle:

Onlyer: Ymmärrän toisaalta tilanteesi, itsekin monesti miettinyt että sitten joskus kun naimisiin mennään, niin mielellään olisin "ei-raskaana" silloin, sillä varmasti semmoista hässäkkää se valmisteluaika. Mutta mistä sitä tietää vaikka juuri olen masu pystyssä silloin kun meidän häitä joskus suunnitellaan pidettäviksi! :D Mutta pääasia, että niitä lapsia mekin saatais, pikkuseikka lopen tuommoinen häiden valmistelut...mutta jokaisen oma asia, ja toivon kovasti että te saisitte teille mieluiset ja omannäköisenne häät! Ja kovasti onnea vauvapuuhiin! :heart: Äläkä unohda meitä silti...tule takas! :wave:

Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa, kuumetta ei enään tänä päivänä onneksi ole ollu! Oonki maannu pari päivää vaan vällyjen välissä miehen hellittävänä- sillä mua ei täälläkään ole näkynyt... ;) Mies ei sitten onneksi ollutkaan kovin pitkällä työ"komennuksella", vaan tulikin jo aiemmin kotiin ja on nyt mua hoitanu viikonlopun ajan.Sain tänä aamuna ihanan herätyksen, täydellisen seksin kera... :whistle: ...että väkiselläkin tässä alkaa paranemaan! :D

minutpas tänä aamuna herätti sellanen hyvin odottava ja katkeroitunut karva naama, joka ihan väkisin vaati mun ylös nousuani ja pihalle. Oli muuten aivan tajuttoman kylmä aamulla! En edes pitkää lenkkiä tehnyt, kun jo naama oli jäässä.. Mä kun aloin flentsustani paranemaan niin mies otti sen sitten itselleen... varmaan on nyt odoteltava taas paranemista, kun eihän tuo reppana jaksa kun sohvalla maata ja niistää.. :|
En silti tiedä, meillä viime kieriskely lakanoissa oli jotenkin niin outo ja kummallinen, että ei oikein ole mielikään nyt päivään pariin tehnyt.. Toivottavasti menis nyt mun mielestäni pian tuommoiset pahat pois, koska pakkohan se on! ;)
Mä olen myös harkinnut pientä paussia asian kanssa, mutta aina se sitten parin päivän sisään muuttuu... nytkin ajattelen että jos tässä kierrossa ei ota napatakseen niin pidetään kierto pari taukoa, mutta ihan varmasti tädin poistuttua on jo mieli muuttunut.. kunpa se täti ei nyt vaan osuis meille... B) minttulii miten tämän sun kierron kanssa? onkos yritys ollut päällä.. vaiko miten se oli.. muistasin joskus lukeneeni että oli jonkinlainen paussi sielläkin, mutta voi olla että muistan väärin... :D kohta on päiviä täynnä... :whistle:

onlyer Juu ihan eri aiheesta höpötin, mutta väliäkös sillä!
Minäkin toisaalta ymmärn sun tilanteen, mutta itse en jättäis inssiä väliin enkä yrityksiä vaikka olis tulossa millaiset juhlat vaan :)
Niin kovasti vauvaa toivotaan. Ja mikäs se parempi häälahja kuin raskaus joka jatkuu pienokaisen syntymään asti! :heart:

Tuntuu että kaikki muut on olleet / on flunssassa ja meillä ei ole ollut sitä. Toiset on sairastanut sen jo kahteen kertaan. Ja luulis että minä vähillä vaatteilla, talvitakki aina auki, paljas kaula ja ei sukkia :whistle: sairastaisin sen myös. Mutta parempi näin! =)

Millainen olotila Sirpulalla tänään? Kiva olla hellittävänä :D
Sulla alkaa olemaan päivät kohta täynnä.. ;) Miltä tuntuu? =)

Joku muutos on nyt iskenyt muhun. Tänään teen kasvislasagnea ja salaattia vielä päälle. Kaupassa kun kävin ja nälkäisenä sinne taas lähdin ja yleensä otan jonkun suklaapatukan matkaan että saan hetkellisesti nostettu verensokerin vaan nyt en ottanut, ei tehnyt edes mieli.. Siis mitäh! :D Ostin 3kiloa vihanneksia.. ja arvatkaa onko meillä kasviskausi alkanut. Eilen aloitin siitä että pienensin annoskokoa ruoassa, mutta jäikin koko ruoka syömättä kun yökötti.. no koirat sai hyvää :D
Nyt jos tää kasvis/vihannes/hedelmä/kuiti kuuri toimii ja sokerit ja nopeat hiilarit jää pois niin eiköhän ala paino putomaan. Kunhan vaan jaksais tsemppaa!! :p

heiDu Yritys jatkui jouluaatosta.. :ashamed: Mies sai mut rakkaudenpauloihin silloin.. eikä loppua näy! :heart: :whistle:
Se siitä vannomisesta että pidetään taukoa edes yksi kierto. Näin se mieli muuttuu. Mutta nyt en ole ostanut tähän kiertoon ovistikkuja enkä tosiaan tiedä olenko ovuloinut vai en. Tuntemuksia on mutta nyt en osaa sanoa missä mennään. Sitä vihlontaa kesti ööh 5 vai 6päivää? Eilen eikä tänään enää ole ollut mitään sellaista paitsi selkä edelleen kipeä, nukunko mä nyt niiiin huonosti että olis siitä.. |O

greippimehun juonnin aloitin myös tänään :whistle:

paula83 Laitoin sulle 2/32. Nostan sut ylös listalle kunhan yritykset alkaa ilman kumia. :)

merkatkaahan ylös, kp 9/28 mies puhu ympäri. ja kävin eilen tutun luona kylässä ja siellä oli ihana 5v-tyttö että ei toista ole. ja vauvakuume nous niin korkealle että... mukana olen ja innolla odotan inssiä:) en kauaa jaksanu pois ollakkaan.

minttulii: Edelleen kamalassa yskässä, ei tahdo millään tulla loppua tästä yskimisestä ja niistämisestä!! :snotty: Mutta ilokseni tänään pomo soitti, että haluanko pitää ylitöitäni pois kun töissä oli vähän tilanteet muuttunut. No tottakai minä halusin, eihän noita ollutkaan kertyny ku vasta 4 päivän edestä, ottaen huomioon että nollasin ylityöt marras-joulukuun vaihteessa... Eli nyt saan rauhassa lepäillä kotosalla ja parannella ihteni tämän riivatun flunssan kynsistä! Oon tänään saanut jopa vähän itsesäni irti; kävin kävellen ruokakaupassa (olisitte nähnyt mikä michelin-man mä olin!!! :D ) ja kun sieltä tulon niin aloin siivoamaan. Siinä siivouksen ohessa pesin kolme koneellista pyykkiä ja äsken leivoin vielä sämpylöitä ja toscakakkua, nyt on pakkanen täynnä! Nyt on ruoka tulella...miestä odottelen töistä kotiin, se reppana joutui yöllä kahden aikaan lähtemään töihin pikahälytyksellä ja nyt kohtapuoliin pitäis kotiutua. Täytyypi helliä sitä vuorostaan illalla... ;)

Juu kp:t on hyvällä mallilla - tänään kp 28. Ja tädistä ei tietoakaan, ei mitään merkkejä maha- tai selkäkivuista. Alkaa pikkuhiljaa hiipiä mieleen ajatus, että josko taas alkaa kierrot venymään, toivottavasti ei sillä se odottelu se vasta turhauttavaa on! :headwall: On kieltämättä käyny välillä mielessä myös se toinen mahdollinen vaihtoehto, että josko vaikka olisi onni puolella ja tärpännyt, mutta jotenki yritän työntää ne ajatukset taka-alalle nyt toistaiseksi. Ei nyt ole kerta oireitakaan kummemmin (ellen rupea kovin tarkasti niitä miettimään...sitten ilmaantuu vaikka mitä... :whistle: ). Mutta päätin että viikonlopun tienoilla voisin vaikka varsin testaillakin, on testejä kaapissa valmiina niin samahan se olisi. Vai mitä ootte mieltä, onko turha edes testata?

Tulipa taas omaa napaa, kauhea mikä ihminen mä oon.... :ashamed:

onlyer: Hyvä että siellä mies puhunut sut ympäri! ;) Tsemppiä tähän kiertoon, josko se ihana häälahja sieltä tulisi! :heart:

Sirpula juuri samaan aikaan tuli viestit! No voi höh! Ei muuta kuin paranemisia! Ja toivotaan että nyt olis se plussanaika siellä suunnalla! =) :heart: Ja koskaan ei ole turhaa testata paitsi jos täti tuleekin sovittuun aikaan. *sormet ja varmaat ristissä* :saint:

onlyer Ompa ihana että jatkat kuiteskin :hug: Ties vaikka tää ois se sun onnen kierto ja pikkunen ilmottas tulostaa :heart:
minttulii86 ei oo mullakaan ollu flunssaa, mutt mää puenki aina ulos lähties reilusti.. siis niin että tulee kuuma ulkonakin :LOL:
Sain tänää ne ovistikut ja just joku aika sitte testasin haamun!! :D Vitsi nyt odotan hulluna miehen kotiintuloa päästää vähä puuhaileen..

Sirpula samassa veneessähän me ollaan :D :hug:

Pohojola Mua ei saa pukemaan koskaan liikaa :D
Muista että haamu on yhtä kuin nega. Mutta eihän se tarkoita että peitot ei saa heilua. Yhtä vahva tai vahvempi viiva on ovis ;) Tai ainakin lh kohonnut, siitä en voi olla varma irtooko munis :) Kyllä se siitä vahvistuu usko pois. Tuut kumminkin muutamien päivíen päästä sanomaan että vahvaviiva tuli :D Tsemppiä tikutteluun!

Yhteistyössä