onlyer Juu ihan eri aiheesta höpötin, mutta väliäkös sillä!
Minäkin toisaalta ymmärn sun tilanteen, mutta itse en jättäis inssiä väliin enkä yrityksiä vaikka olis tulossa millaiset juhlat vaan
Niin kovasti vauvaa toivotaan. Ja mikäs se parempi häälahja kuin raskaus joka jatkuu pienokaisen syntymään asti! :heart:
Tuntuu että kaikki muut on olleet / on flunssassa ja meillä ei ole ollut sitä. Toiset on sairastanut sen jo kahteen kertaan. Ja luulis että minä vähillä vaatteilla, talvitakki aina auki, paljas kaula ja ei sukkia
sairastaisin sen myös. Mutta parempi näin! =)
Millainen olotila
Sirpulalla tänään? Kiva olla hellittävänä
Sulla alkaa olemaan päivät kohta täynnä..
Miltä tuntuu? =)
Joku muutos on nyt iskenyt muhun. Tänään teen kasvislasagnea ja salaattia vielä päälle. Kaupassa kun kävin ja nälkäisenä sinne taas lähdin ja yleensä otan jonkun suklaapatukan matkaan että saan hetkellisesti nostettu verensokerin vaan nyt en ottanut, ei tehnyt edes mieli.. Siis mitäh!
Ostin 3kiloa vihanneksia.. ja arvatkaa onko meillä kasviskausi alkanut. Eilen aloitin siitä että pienensin annoskokoa ruoassa, mutta jäikin koko ruoka syömättä kun yökötti.. no koirat sai hyvää
Nyt jos tää kasvis/vihannes/hedelmä/kuiti kuuri toimii ja sokerit ja nopeat hiilarit jää pois niin eiköhän ala paino putomaan. Kunhan vaan jaksais tsemppaa!!
heiDu Yritys jatkui jouluaatosta.. :ashamed: Mies sai mut rakkaudenpauloihin silloin.. eikä loppua näy! :heart:
Se siitä vannomisesta että pidetään taukoa edes yksi kierto. Näin se mieli muuttuu. Mutta nyt en ole ostanut tähän kiertoon ovistikkuja enkä tosiaan tiedä olenko ovuloinut vai en. Tuntemuksia on mutta nyt en osaa sanoa missä mennään. Sitä vihlontaa kesti ööh 5 vai 6päivää? Eilen eikä tänään enää ole ollut mitään sellaista paitsi selkä edelleen kipeä, nukunko mä nyt niiiin huonosti että olis siitä.. |O
greippimehun juonnin aloitin myös tänään
paula83 Laitoin sulle 2/32. Nostan sut ylös listalle kunhan yritykset alkaa ilman kumia.