Kotona ollaan. Oon niin tautisen väsynyt. Kävelin reippaasti yli 16tuhatta askelta (askelmittari tilttas siinä 16tonnin kohtaa
) Luulisin että 20tonnia olis likimain. Huh. Nyt on vasemman jalan pohje ja oikeastaan polvesta alaspäin niin jäykkä ja kipeä että kävelen kuin vanhus. Reissu oli mukava. Tuli raahattua itselleni lonkerolaatikko ja miehelle kaks Sakua. Karkkia en ostanut kuin miehelle. Itselleni ostin purkkaa. Mä en nyt sorru, en!
Eilen illalla 21.30 oltiin jo kotona mutta olin niin väsy että mentiin saunaan ja nukkumaan. Heräsin vessaan 7.45 ja jatkoin unia->13.45 heräsin :saint: Ja sit hain pojat papalta hoidosta.
Sirpula Eiiiiiiii!!
Mikä siinä on ettei tule plussaa eikä tätiä! Toivottavasti se gyne auttais sua! :hug:
Onlyer ja heidu piilottelee jossain, ei ole näköjään pariin päivään kuulunut! :wave:
Tervetuloa, JJ-t ! Mukavaa saada porukkaa! :wave:
Laitetaanko listoille sut? Millä tiedoilla?
ON: Eilen oli valtavat menkkakivut ja ajattelinkin että kun kävelen kävelen ja kävelen niin se vuoto alkaa siellä ja mä en ottanut edes suojia mukaan vaan eipä alkanut. Tänään 7.45 kun heräsin vessaan niin kolme pyyhkäisyä sai tehdä kun paperi oli täynnä kirkkaanpunaista verta jossa oli ihan selvää limaa. Laitoin suojan ja jatkoin unia. 13.45 oli suoja ihan puhdas ja kokeilin kn:ää niin limainen valkovuoto vain, tarkoittanee mitä?
Ja nyt 17aikaan kävin vaihtamassa niin ei taaskaan mitään. Nyt on kp26. Ja tosiaan eilen oli kivut niinkuin normaalistikin aina kp1 alkaa kivut mutta tänäänpä ei ole mitään tuntoja. Mitä tämä olla? :saint:
No kai ne tämän illan aikana alkaa jos on alkaakseen. Seuraamme tilannetta
Ja näyttävästi on suht hiljasta kun mä en täällä puhu..
En mä loukkaannu, sen kun syrjitte! :kieh:
Mutta nyt syömään vauvan purkkiruoka, spagettia ja jauhelihakastiketta kun ei muutakaan ole. NamNam!! Ja sitten kauppaan. Ehkä illalla tuun käymään vielä täällä.. B)