N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

onlyer Mä pistän mielummin rahani likoon vauvan puolesta kuin lottovoiton! Vaikkakin tuntuu että molemmat yhtä saavuttamattomia unelmia =) Silti koskaan ei kannata lopettaa kokonaan yritystä. Aina on pieni toivon kipinä!

ehdinpäs mä jossakin välissä koneelle.. meinaa loppua vuorokaudesta tunnit kesken... :| niin olis paljon tekemistä ettei oikein saa aikaa revittyä niin paljon kun tarvis ja sitten kasaan kaikkea viikonlopulle ja ehdin tietysti unohtaa nekin ennen kun se vk:n loppu edes on.
Mä tein tänään ison pitkän päätöksen kyllä hyvinkin nopeesti, kamalasti ja harkitsemattomasti, mutta ei voi mitään. Päätin tänään jatkaa vielä opiskelua ja sitä jatkuis nyt n.2,5 vuotta ennen kuin valmistuisin siihen johon nyt haluan.. mietin vaan tätä vauva projektia.......... Mutta kuitenkin olen sitä mieltä, että yritys jatkukoon.. jos tärppi käy niin aina onni ja opiskella ehtii myöhemminkin.. keskeytän sitten ja jatkan jos jää aikaa ja kiinnostusta, mutta näillä menoin ehdin opiskella vielä monta ammattia ja olla töissäkin vaikka kuinka kauan, jos siitä plussasta ei kerran minkäänlaista haamua ikinä näy..
olen jotenkin taas pitkän päivän jälkeen masentuneella tuulella ja tuntuu ettei mistään tule mitään.. ainakaan tästä vauvasta.. miehen siskokin oli tänään ultrassa ja tuntui ehkäpä jossain kohtaa pahaltakin nähdä sellanen pieni 9cm olio, jolla oli varpaat ja kaikki.. vaikka hienoahan se on... ja onnellinen olen ihan tulevan äidin puolesta, mutta kun... mäkin haluan!! meille myös! :snotty:
Nooh, mä lopetan nyt tämän ikuisen valivalin ja menen nukkumaan... :ashamed:

heiDu aina voi jos haluaa niin jatkaa lapsen synnyttyä töitä/opiskelua. Jos paikka kerran löytyy vielä. Kyllä se on vaan omasta halusta ja jaksamisesta kiinni ;) Sirpula Jos plussaat niin en vanno tulevani perässä. Enkä siis uskalla diilejä tehdä :D

Olipas rentouttavaa käydä saunassa ja juoda yksi lonkero.
Huomenillalla oliskin sitten lähtö tallinnaan. Laivalla yötä ja keskiviikko tallinnassa ja illalla kotiin. Anopin kanssa koko reissu plus mun 11v sisko ja miehen siskon pojat 6 ja 11v. :whistle:
Ei vaan mä oon hyvää pataa anopin kanssa. Ei olla vaan tämän talven aikana ehditty näkemään usein. :D

Kovasti tekisi mieli mennä nukkumaan mutta taidan yrittää sinnitellä edes tunnin, etten taas herää 3.45 niin kuin viime yönä. Ja eihän se uni enää tullut uudestaan.

minttulii,no myöhemmin ainakin tulet perässä. Tai tulen hakemaan!:attn:
Otatko muutes mut mukaan laivalle? ...tahtoo shoppaileen!! :saint:

muoks* Hirveä kuuma-aalto-puuska päällä, oh now!! Toivottavasti ei täti... :headwall:

Voi eeeeeeeiii.......menin pöhlö lukemaan varsin noita raskausoireita ( :headwall: :headwall: :headwall: ), niin tietty sieltä muutama ehkä vähän oudompi oire heti "hyppäsi" silmille... :ashamed: heti pyörii päässä; jos? ..ehkä sittenkin...? :ashamed:

On tämä naisen mieli sitten kumma, vauvan kun tahtoisi eniten maailmassa niin keho ja pääkin alkaa elämään samalla tyylillä ja kuvittelemaan heti vaikka sun mitä.... :heart: Jospa tässä jonain kauniina aamuna testailisin niin saisi tiedon. Vaikka jotenkin oon tosi suuresti varautunu pettymään tässä kierrossa, mutta onhan se mahdollisuus kuitenkin aina olemassa.

Sirpula Juu hakemaaan voit tulla! :LOL:
Ja tervetuloa laivalle mukaan! Kelpaa näköjään jollekin muulle päivä tallinnassa. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kun on niiiiin kylmä. Olis edes 0 keli niin ei jäätyis. Ai niin talvitakin voi laittaa kiinni ja farkkujen alle vois laittaa pitkät housut niin ei tarttis valittaa! :saint:

Tässä parhaillani aamupalalla. Ruisleipää, jogurttia ja kahvia, näillä pitäis jaksaa. Hehe. Emmä koskaan syö aamupalaa mutta nyt on yritettävä jos tahtoo muuttaa tuon ruokailutottumuksen terveellisempään.. :kieh: :LOL:
Ja mua vaan naurattaa.

Niin ja Sirpula voihan ne oireet olla oikeitakin? Nyt on sulla h-hetki niiiin lähelllä, alkaako vai ei! *edelleen peukut pystyssä ja toivo korkealla plussan puolesta*

ON: Herätessä 6.15 lämmöt 37.0 ja nyt 8.30 lämmöt 37.1. Eli kohonnut on joten ovis on ollut. Jee! =) Harmi kun en muista koska viimeksi mittasin aamulämmön, koska silloin ei ainakaan vielä ollut lämmöt noussu. Tää mun selkäsärky on jännää. Heti herätessä on kovin vetreä olo mutta parin tunnin sisään tulee selkä jäykäksi. Ja kipuilee. Kp24 menossa. Taas tuntuu että nännit tulessa. Kosketeltaessa ei muuten, kai. :) Valkovuoto on kosteusvoidemaista. Seksihaluja ei ole :eek: :LOL:

Jaahas, kenelläkään ei ole ollut aikaa tulla höpöttään :)
Ja mäkin alan nyt pikkuhiljaa tekemään lähtöä. Ehtii käydä hesassa syömässä ennen laivalle menoa. Tuun torstaina lukemaan Sirpulan plussauutisen, jahka testi on tehty :) :heart:

Tallinna - here i come! :LOL:

minttulii86: Aamulla tein testin ja selvä nega tuli. :( Vaikka siihen oli tietyllä lailla varautunutki, niin aina se vaan tuntuu yhtä pahalta... Mä ku en oo onnistunu vielä koskaan saamaan plussaa siihen ovistestiinkään... *huokaus* :|
Nyt kp 30 menossa, onneksi ens viikolla mulla on se gynen aika, koitan kyllä ruikuttaa ne terot että sais tämän kierron kohdilleen. Näyttää taas venähtävän tämä kierto... Jotenkin on nykyään niin arka tuohon kiertojen heittelemiseen (kun ne silloin joskus oli sitä päälle 70pvääkin), että olis paljon luottavaisempi mieli itellä kun sais ne terot ja kierron säännölliseksi. Mullakin alkaa pikkuhiljaa häipyä tämä flunssa niin sen puolesta pääsee harjoituksia jatkaan täydellä teholla...

Mutta minttulii, mites teitin laivareissu meni? Shoppailitteko paljon? Tulehan ilmottelemaan reissun kuulumiset jahka oot palaillut kotiin... =) :wave:

heips!!! saakos tänne liityä mukaan??! :D olen kohta 22- vuotias ja esikoista haaveillaan.. km oli 35 päivää sitten ja tässsä ekoja menkkoja ootellaan.. vaikuttaa mukavalta porukalta kaikki täää niin olis kiva päästä mikaan kuumeileen!!!! :saint: (ja pari tuttua nimeäkin bongasin)

Totta maar seuraan mahtuu JJ-t, tervetuloa vaan! =) Mehän taidetaan kyllä olla toisaallakin samassa pinossa, joten tuttuja ollaan! :D Täällä onkin ollu välillä melko hiljaista nyt, enää "aktiivisimmat" pyörii mukana, muut jääny enemmän tai vähemmän taka-alalle... Ja nyt, kun minttuliikin on reissun päällä, niin heti huomaa täällä. Sori, minttulii - ei millään pahalla, hyvä se vaan on! :D

sirpula sua mä ajatellinkin että tuttu olet :saint: kaippa mä tänne kuulun myös...jos täälä hiljasempaa on niin parempi niin ettei liikaa ole tyyppejä ilman plussaa!!!

täälä tätiä ootellaan ja sano jo tulevansa niin aamulla nähdään tuliko vai ei :kieh:

Kotona ollaan. Oon niin tautisen väsynyt. Kävelin reippaasti yli 16tuhatta askelta (askelmittari tilttas siinä 16tonnin kohtaa ;) ) Luulisin että 20tonnia olis likimain. Huh. Nyt on vasemman jalan pohje ja oikeastaan polvesta alaspäin niin jäykkä ja kipeä että kävelen kuin vanhus. Reissu oli mukava. Tuli raahattua itselleni lonkerolaatikko ja miehelle kaks Sakua. Karkkia en ostanut kuin miehelle. Itselleni ostin purkkaa. Mä en nyt sorru, en! :)
Eilen illalla 21.30 oltiin jo kotona mutta olin niin väsy että mentiin saunaan ja nukkumaan. Heräsin vessaan 7.45 ja jatkoin unia->13.45 heräsin :saint: Ja sit hain pojat papalta hoidosta.

Sirpula Eiiiiiiii!! :( Mikä siinä on ettei tule plussaa eikä tätiä! Toivottavasti se gyne auttais sua! :hug:

Onlyer ja heidu piilottelee jossain, ei ole näköjään pariin päivään kuulunut! :wave:

Tervetuloa, JJ-t ! Mukavaa saada porukkaa! :wave:
Laitetaanko listoille sut? Millä tiedoilla? :)

ON: Eilen oli valtavat menkkakivut ja ajattelinkin että kun kävelen kävelen ja kävelen niin se vuoto alkaa siellä ja mä en ottanut edes suojia mukaan vaan eipä alkanut. Tänään 7.45 kun heräsin vessaan niin kolme pyyhkäisyä sai tehdä kun paperi oli täynnä kirkkaanpunaista verta jossa oli ihan selvää limaa. Laitoin suojan ja jatkoin unia. 13.45 oli suoja ihan puhdas ja kokeilin kn:ää niin limainen valkovuoto vain, tarkoittanee mitä?
Ja nyt 17aikaan kävin vaihtamassa niin ei taaskaan mitään. Nyt on kp26. Ja tosiaan eilen oli kivut niinkuin normaalistikin aina kp1 alkaa kivut mutta tänäänpä ei ole mitään tuntoja. Mitä tämä olla? :saint:
No kai ne tämän illan aikana alkaa jos on alkaakseen. Seuraamme tilannetta :) Ja näyttävästi on suht hiljasta kun mä en täällä puhu.. :LOL: En mä loukkaannu, sen kun syrjitte! :kieh: :whistle:

Mutta nyt syömään vauvan purkkiruoka, spagettia ja jauhelihakastiketta kun ei muutakaan ole. NamNam!! Ja sitten kauppaan. Ehkä illalla tuun käymään vielä täällä.. B)

minttulii mulla on menkat ihan just alkamassa jo vuotoa on tullu muttä älä laita vielä listoille, laitetaan sitten kun ne alkaa kunnolla.. :wave: olisko toi sun vuoto voinu olla kiinnittymiskipua/vuotoo??eli jos sulla on kierto n. 31 päivää niin se olis oikeessa kohdassa!!!!kiinnittyminen tapahtuu yleensä 5-8 päivää oviksesta ja testi näyttäis sit plussaa vikana kiertopäivänä n. viikko siitä! eli sulla vois olla näin: ovis kp 18, kiinnittyminen kp 26,plussatesti kp 32... vähän tässä elättelen toiveita muidenkin puolesta :saint:

JJ-t Minun tarinani: Aina ollut säännöllinen kierto, 34päivää. Kunnes 4kiertoa sitten oli 24, 3kiertoa sitten oli 40,2kiertoa sitten oli se 34muistaakseni?, ja viimeisin kierto meni silleen että kp18-20 tikkujen mukaan ovis,kp26 yöllä vihloi hetken aikaa ja tunnin sisällä tuli kahteen kertaa vuotoa. Ja sitten testasin aconilla ja fertestillä johon molempiin sain haamujen haamun (näkyvät sellaiset) mutta vuoto alkoi seuraavana päivänä. Tämä kierto piti olla mun puolelta yritysvapaa, mutta mies sai mut rakkauden saloihin jouluaattona eli kp7 ja toisinaan kaks kertaa päivässä ja toisinaan kerran mutta putkeen n2viikkoa joka päivä peittojen alla ;) Ja se mikä hämää niin en tiedä olenko ovuloinutkaan koska sen verran yritysvapaa että ei olla ovistikkuja käytetty tässä kuussa. Katsotaan. Toivotaan että se oli taas vaan jotain kiinnittymisvuotoa ja kipuja. Huokaus. Testin teen tällä kertaa vasta kp34 jälkeen jos ei täti ole saapunut. Tosiaan ensimmäinen haamu koskaan ikinä meille ja sitten se ei jatkunut..
Toivon kumminkin että saan antaa lonkerolaatikon isoveljelle kun en jaksanut sille raahata, joten luottavaisin mielin! Mutta nyt sinne kauppaan, mies tulee 20.00 sählybicistä.

heiSSan! ja tervetulloo mukaanJJ-t!! :wave: :wave: on tosiaan ollut hieman hiljaista kun meidän netti katkesi... koira meni ja söi meidän netti johdon, joten uuden hankkkiminen kaikessa tässä tohinassa on kestänyt, nyt ollaan taas paikalla ja pysytään... :D
Vai on se minttulii kerennyt tässä välissä jo matkustelemaankin.. toivottavasti oli mukavaa... mäkin haluan johonkin, edes päiväks... alan olemaan nyt niin loppu joka suunnasta kun vuorokaudesta ihan tosissaan loppuu tunnit kesken.. alkoi kyllä hieman kaduttaa tää opiskelemaan ryhtyminen kaiken työn keskellä, mutta kunnialla läpi kun kerran sinne nyt änkesinkin... :ashamed:
Täällä näin: Tänään ihan varman selkeät ovislimat havaittu!!! en muista koska olisin näin selkeen bongauksen edes huomannu, mutta nyt on! ainoa surkeus vaan että olen niin poikki raskaan, huonosti nukutun viikon jälkeen että en tiedä jaksanko tänään peittoja heilutella... :( pakko se on! ;) ei turhaan nainen sentään ovuloi!! :LOL:
Mä aion pitää minttuliille niin tripla tupla peukkuja pystyssä tälle kierrolle, että varmasti on tärpättävä!

täällä olen.. tein viime yönä töitä... SÄNGYSSÄ.. pitää pomolta pyytää yö työ lisää :D aamulla hirvee väsy ja jalat kipeet ihan kuin olisin kävelly töihin ja takas. taidan mennä kaupan kautta nukkumaan.. ja aamulla jatkamaan töitä, toivottavasti en tänä yönä tee töitä :LOL:

tervetuloa JJ-t onlyer sull on ollu rankat yö työt ku jalatki oikei kipeyty :D minttulii86 oispa se nyt vaa ollu sitä kiinnitymisee liittyvää :) Onko mitään oireita?
Ei oo tullu oltua koneellakaa kun olen yrittänyt alkaa kuntoilee nuitten meijän koiruuksien kans ja tietty miestä oon piirittäny :LOL:
Mun tikuttelu ei oo vielä ainakaa tuottanu plussaa eli liekkö ovis lähimaillakaa :/

joo kävin kaupassa, kauppa reissu maksoi päälle 80e. vein kolme pussillista pulloja ja tulin kaupasta kolmen kassin kanssa. noh.. kaupassa rupes tekeen mieli pariloitua kanasalaattia, eiku ostamaan kanan koipee, salaattia, fetaa.. nyt on kanat suht valmiit et voi salaatin joukkoon laittaa.. se siitä pitkistä yö unista:/

Yhteistyössä