paula83 Hyvä, hyvä!
Minäkään en pärjäisi ilman omaa konetta. Niin paljon kumminkin teen koneella, oikeastaan kaiken. Ja miehen kone on vanha en pysty tai siis mun hermo ei kestä sitä hidastelevaa vanhusta
Juu tiedän etten ole ainoa eripari tissinen, mutta on se ärsyttävää, mä en tod. löydä edes oikean kokoisia liivejä :/
Sirpula Tehnyt mukavan pitkän lenkin.
Lähetätkö tarmoa minulle myös? =)
).( Hmm.. oireita ja ei oireita. Illalla olin ihan sata varma että aamulla on täti tullut kylään.. vaan olikin valkovuototäti tullut. Varmaan desin verran.. heheh. Masua nippailee edelleen, etova olo, lämmöt koholla, ja alapäässä outo tunne, ihan kuin jokin sisäinen sähköisku sellainen vaimea mutta tunnokas
Miten sen nyt selittää.
Meillä ei muuten netti toimi, en tiedä syytä, eikä tiedä saunalahtikaan. Sitä vikaa kumminkin etsitään ja korjataan. n.3päivän päästä toimii taas, ainakin ne lupasi niin. Joten mua ei välttämättä näy täällä, eilen aamupäivällä vika ilmeni, nyt oon pikkusiskon luona koneella.
Niin ja tässä mietin että kun en tiedä onko sitä ovista edes ollut että jos tilais Lääkärikeskus Tumaan labra-ajan ja ottais kokeen mistä selviää onko ovulaatio tapahtunut niin pääsis tästä piinasta kai
p.s. ihan hyvään saumaan tuli tää nettikatkos, eilen aloitettiin remppaamaan kotia miehen kanssa. Mä aloitin maalaamaan keittiöö, tulee limenvihreät seinät
Ja mies meni seinähirsistä läpi ja tänään piikataan vessanlattia ja seinät. Vaihdetaan oven paikkaa vessaan. Tällä hetkellä vessaan täytyy mennä "kylmän eteisen" eli verannan kautta mutta rempan jälkeen mennään lämpimän oikean eteisen kautta
Toki pöntön ja altaan paikatkin täytyy vaihtaa ja uusi lattialämmityskin, niin ja lattiat ja seinät laattaan, ja sit on yläpuolipaneelit jo tehty. Mutta ei ole ongelma ammattilaiselle.
Vkonloppuun mennessä valmis.
Mutta nyt lähden ajamaan takas kotiin että saan keittiön maalattua loppuun ennen iltaa kun muita menoja..
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!! :hug: