N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

minttulii86 oispa sulla hyvii uutisii :) Olit oikees ett saisin ovis plussan eilenhän se sitt tuli.. Piti ihan miettiä vähä aikaa että mitä häh!? Noh onneks onnistuttii kuitenki touhuaankin ja sain kerättyy simpat parempaa taltee :LOL: On muute kummaa ku mull on paino noussu vaikka oon urheillu ja syöny terveellisesti..Tosi ärsyttävää :kieh: Aivan pakko silti yrittää tsempata ku on "muutama" kilo kertyny liikaa :ashamed:
Tervetuloa miina-

Mähän sanoin teille jo, nega tulee, ja niin tulikin. Aamulla tosiaan testasin. Silti ei ole tätioireita taaskaan ilmassa. Joka toinen päivä löytyy oireita. Roskishaamu kyllä löytyy (pakko oli kattoo ;) ) Joten nyt sit vaan odotellaan. Tänään ollut niin vauhtirikas päivä etten ole ehtinyt syödä. Aamulla lähdettiin tuunaamaan maasturia kun eilen nostettiin uusi kori päälle. Aikamoinen homma vielä. Omakotitalonkin rakentais nopeammin ;) Omakotitalon rakennukseen ei tarvitse kuin 2800h varata :D Niin ja sitten kun hallilta päästiin 14aikaan niin mun vanhin veli osti asunnon ja muutto on tänään. Kaksi kuormaa jaksoin ajaa ja kantaa ja sitten alkoi heikottamaan, joten tulin kotiin. Täytyis syödä tuo ruisleipä ja jogurtti pois ja lähteä jatkamaan.

Ja Pohojola muista että ovis tapahtuu jos on tapahtuakseen 24-36h päästä tikutetusta ovisplussasta! Eli tänään vielä kannattaa varmuudeksi keräillä siemenet talteen.. vaikka olis kuinka kiire tai väsy! ;)
Ja ihanaa että sait ovisplussan. Onnea. Nyt peukut ja varpaat pystyyn että joku taikka kaksikin kaveria olisi kovapäinen ja jaksaa loppuun asti! :heart:

ON: okei, nyt alan kuvittelemaan vaikka olikin nega. hajuaisti on parantunut, haistan jo pitkän matkan päästä että joku on pierassut tai vastaavasti hajuveden tuoksu saa mut voimaan pahoin. myös jääkaapin hajut on pahat. (miehen mielestä ei haise mikään, mä vaan kuvittelen, se ei tajua että nainen tekee itselleen oireita :LOL: )
Ja mikään ruoka ei tunnu maistuvan. pakko syödä kun heikottaa.
Ja kaikkein olennaisin oire ja totta olevin on tosiaan se etten syöpöttele niin kuin aina kierron lopussa, ihan kuin söisin varastoon tätiä varten, mutta nyt ei..
Niin ja niin ja :D tuolla alhaalla tuntuu sellaisia iskuja. Eli oireita oireiden perään taas kun ajattelee.. :LOL:

Kuulostaa niin hyvältä minttulii :D toivotaan että nyt ois plussa teillä..

täällä ei mitään kummia, paitsi että en ole saanut vieläkään lääkäriin itseäni ja nyt tuntuu että olen niin täynnä tauteja ja ongelmia kuin nainen vain voikaan olla... ihan kun alkais joku virtsatulehduskin kaiken päälle.. outo olo on todella, mutta se voi johtua oikeastaan mistä vaan...
pakko sinne lääkäriin on itsensä hinata kun sais sen ajan vain joskus.. ajattelinkin tuossa eilen että jos oikein menis yksityiselle, kun pitkiin aikoihin en ole ollut yksityisellä... ei se kuitenkaan niin kamalasti maksa kun kelakorvauskin tulee... juuh, sen teenkin. Soitan heti huomenna vanhalle gynelleni että saiskos aikaa...
Flentsu vain jatkuu ja jatkuu, mutta simpat on talletettava se on varma! eilen oli niin ihana simppakeräys tuokio että ihan alkaa punastuttaa kun ajattelee... :p

minttuliini :hug: toivotaan että parin päivän päästä olisi varma tulos!!! :saint: mulla jatkunut tiputtelua jo tiistaista, en tiedä onko nää menkkoja vai mitä???jos täälä on joku jolla on ollu km, niin olis kiva tietää millaset teijän ekat menkat oli?? lääkäri vasta viikon päästä..vähän pelottaa tää rusehtava vuoto, josko olis kohtutulehdus tai jtn.. :headwall: sitten kun menkkamaisia kipuja ollut jo viikon ja tissit ihan turvonnu :headwall: kamalaa tää epätietoisuus!!! ja tiedoksi raskaustestin yehnyt viimeks tänään, ei mitään ei edes roskishaamua, tai odotas....ei sitäkään(kävin kattomassa) :LOL:

Jaahas, täällä minttulilla on oireita kehissä heti kunnolla - hyvä,hyvä,hyvä!!! ;)

).:) Kp 35, eikä ole tätiä tullu vielä ainakaan. Oireita ei sen kummemmin, mitä nyt oon ollu tosi väsyny (nukuin toissa yönäkin melkeen 14h yöunet!!! :eek: ) ja aina välillä alamahaa kutittelee sillai jännästi...Mut sekin ku voi olla myös nälkää, ilmavaivoja, ties mitä muuta. Niin, ja äsken (n. 5min sitte) mua alko yhtäkkiä oksettaan kauheesti, tuntu että jos yökkäisin ni varmasti tulis laatta tähän koneelle! :x Mutta sitäkään en taida viitsiä edes ajatella sen enempää, kun oksennustautia on muutenki liikkeellä nyt...

Plussatuulia! :whistle:

pohjola kiitti kun vastasit!! epämääräistä todellakin!!! :LOL:

sirpula jälleen sanoisin että testaa nyt ihmeessä, mua jänskättää sun puolesta niin paljon!!!! :D

(.) lääkäri perjantaina niin nähdään onko kaikki kunnossa, hope so!! vuoto alkaa olla loppumassa niin vois sitä vaikka peittoja heilutella pitkästä aikaa!! :saint: taidan kertoa miehelle tänään että valmistautuu henkisesti päivittäiseen pupuiluun seuraavan kolmen viikon ajaksi!!! :LOL:

sirpula ...tänne..sama... :LOL: treffiy sitten perjantaina täälä niin nähdään onko meillä kaikki kunnossa!!! oon kotona neljän aikaan niin sit saatpi tietää :D toivotaan että sulla kans kaikki olis hyvin, paremminkin kun hyvin!!! :saint:

JJ-t: ...taas.... :LOL: :LOL: :LOL: Mun pitäis olla kotosalla joskus kolmen-puoli neljän maissa, katellaas sitte että mitä kuuluu. Toivottavasti pelkkää hyvää molemmille.

*muoks: mitäpä luulette, voiko päänsärky (siis joka päivä viimeisen 2 viikon aikana) olla raskausoire? ...toiveajattelua varmasti taasen, mutta kysynpä kuitenkin ku ollu pää niin hirveesti nyt kipeänä, päivittäin.

-Liukenen nyt lenkille, :wave: -

sirpula kai sekin oire voi olla, mutta sitten oisin ollu kyllä ite raskaana jo viimiset 2kk kun on melkein joka päivä pää polttanu, mutta se kyllä johtuu ainakin mun tapauksessani ihan jostain muusta...
Täällä näin: Täti oireita... aivan selviä... kiukuttaa, ruoka maistuu koko ajan, muttei sitten kuitenkaan maistukkaan?!? niin ja tekee pahaa, paikoitellen...*hih* ja paljon muuta.. melkein voisin varmasti sanoa tädin kohta meille kurvaavan...
Niin juu ja ennen tätä kaikkea muuta, mulla oli pää kipee vain ja ainoastaan yleensä ennen tätiä...
toivotaan ettei kenenkään muun tapauksessa näin, vaan oire pienokaisesta... :D
kuinkas minttulii? mikäs on nyt olo tilanne? kiva kiva kiva kun taas jännäillään... :p :hug: :heart:

Ei ole minkäänlaista oloa. Joka toinen päivä ollut tätioireita, eilen ei ollut joten tänään pitäis olla, vaan ei ole.. Väsyttää, masua nippailee, märkä olo mutta en kumminkaan ole märkänä, kn on alhaalla visusti kiinni ja pehmeähkö. Lämmöt on koholla edelleen, aamuisin 37 ja illalla 37.4. Ei ole kumminkaan kuumeinen olo, eikä kuume voi kestää montaa viikkoa tai pikemmin kuukautta ;)
Täällä siis elätellään toiveita. Seuraavaksi teen perjantaina testin. En usko että täti on ennen sitä täällä :)
p.s. mä kerron teille salaisuuden, mulla on eri pari rinnat :ashamed: siis huomattavasti. Vasen tissi on jäänyt teiniksi ja oikea on iso :ashamed:
No, mies tänään sanoi että kato teini on tullu aikuisikään-> nänni kasvanut ja tissi suurentunut. Olin vaan että wtf.. :D
Mutta juu, kyllä se on kasvanut nyt kun itse tiiraa ;)
Yksi miinuspuoli on oireissa: tänään oon syönyt kuin pikkupossu, onko siis kierron loppu vaiko siitä kiinni että olin koko päivän kotona, paitsi aamulla 7-10töissä niin oli aikaa syödä.. :kieh:

HeiDu: Juu niin kai se vois, periaatteessa.. Se on vaan niin kumma ku nyt on niin negatiivinen olo noiden oireiden suhteen, ettei se kuitenkaan sitä oo jne...Naisen mieli kyllä onnistuu kehittelemään jos mimmostaki oiretta... :LOL:

minttulii: Siehän salaisuuden kerroit... :D Mä täällä jo ihan olin että voi kamala, minkähän salaisuuden se lie kertoo... :LOL:

Mä sain tänään käytyä reilu viiden kilometrin juoksulenkin, vähänkö olin poikki ku kotiin pääsin, meinasi olla vähän kehnot juoksukelit mulla.

Heippa taas kaikki pitkästä aikaa.. NYt se ukko repäs ja osti mulle kaveriltaan läppärin jee sain oman koneen :D Nyt pääsen tänne koska haluan..
Mulla on kans noita oireita ennenkö täti tulee päätä juilii niin että tuntuu et aivot lähtee pihalle :/ Minttulii mulla oli kans toi sun salaisuus tossa mutta sit toinen kasvo kans ja nyt ne on suht koht samaa paria :LOL:

elkähän yhtään, täälläkin yks eripari tissi ja selluliitti pylly... :D niinkus siitä laulusta... :LOL: mulla on aikas hyvä olonen nyt, mutta minkäänlaista toivetta ei kyllä ole.. ihan tiedän että tässä kuussa ei ole tärpänny, se on saletti... mitään oireitakaan ei ilmassa... :whistle:
paula83 mulla ja miehelläkin on omat koneet, mulla läppäri ja miehellä pöytä viritys ja on kyllä erittäin käytännöllistä.... ja sitten kun on vielä kannettava nettikin kiinni, niin mitäs kaikkea ja missä päin asuntoa vaan voikaan tehdä samalla kun on koneella.... :LOL: en osais kyllä edes enää ajatella pärjääväni/mme yhdellä koneella...
mutta onneks olkohon sullekin oman koneen saamisesta... :wave: :p

paula83 Hyvä, hyvä! ;)
Minäkään en pärjäisi ilman omaa konetta. Niin paljon kumminkin teen koneella, oikeastaan kaiken. Ja miehen kone on vanha en pysty tai siis mun hermo ei kestä sitä hidastelevaa vanhusta ;)

Juu tiedän etten ole ainoa eripari tissinen, mutta on se ärsyttävää, mä en tod. löydä edes oikean kokoisia liivejä :/

Sirpula Tehnyt mukavan pitkän lenkin. :)
Lähetätkö tarmoa minulle myös? =)

).( Hmm.. oireita ja ei oireita. Illalla olin ihan sata varma että aamulla on täti tullut kylään.. vaan olikin valkovuototäti tullut. Varmaan desin verran.. heheh. Masua nippailee edelleen, etova olo, lämmöt koholla, ja alapäässä outo tunne, ihan kuin jokin sisäinen sähköisku sellainen vaimea mutta tunnokas :LOL: Miten sen nyt selittää.

Meillä ei muuten netti toimi, en tiedä syytä, eikä tiedä saunalahtikaan. Sitä vikaa kumminkin etsitään ja korjataan. n.3päivän päästä toimii taas, ainakin ne lupasi niin. Joten mua ei välttämättä näy täällä, eilen aamupäivällä vika ilmeni, nyt oon pikkusiskon luona koneella.

Niin ja tässä mietin että kun en tiedä onko sitä ovista edes ollut että jos tilais Lääkärikeskus Tumaan labra-ajan ja ottais kokeen mistä selviää onko ovulaatio tapahtunut niin pääsis tästä piinasta kai :)

p.s. ihan hyvään saumaan tuli tää nettikatkos, eilen aloitettiin remppaamaan kotia miehen kanssa. Mä aloitin maalaamaan keittiöö, tulee limenvihreät seinät :eek: :D Ja mies meni seinähirsistä läpi ja tänään piikataan vessanlattia ja seinät. Vaihdetaan oven paikkaa vessaan. Tällä hetkellä vessaan täytyy mennä "kylmän eteisen" eli verannan kautta mutta rempan jälkeen mennään lämpimän oikean eteisen kautta :) Toki pöntön ja altaan paikatkin täytyy vaihtaa ja uusi lattialämmityskin, niin ja lattiat ja seinät laattaan, ja sit on yläpuolipaneelit jo tehty. Mutta ei ole ongelma ammattilaiselle. :D Vkonloppuun mennessä valmis. ;) :whistle:
Mutta nyt lähden ajamaan takas kotiin että saan keittiön maalattua loppuun ennen iltaa kun muita menoja..

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!! :hug:

ei voi nyt minttuliin netti alkaa resitailee...!!! mitenkäs me?? ollaan täällä tiedottomina sun plussastas ties kuinka kauan... :eek: ensimmäinen mitä sun on tehtävä kun netti taas toimii on tultava heti välittömästi tänne, ilmottamaan kuulumiset... =)
Kuulostaa niin kivalta teidän remppa touhut, vaikkei se sitä varmaan kokonaan ole... tai ainakaan mun mielestä remontti ei aina ole kovin mukavaa, jos jokin menee pieleen tai jotain.. niin käy aina.. ainakin meille.. :D vaikka ois kuinka pieni remppa, tapetit tai jokin muu, niin aina sattuu joku vanha kämmi... nooh, kai sitä joskus sitten taas kun on jotain remppa hommaa tehtävä, niin muistaa miten sen kuuluu mennä.. nyt ei kyllä tarvis muuta kun saada tää oma pää sellaseen täys remonttiin, kun tuntuu ettei sinne mikään tieto oikein kunnolla uppoudu... :ashamed: taidan kyllä nyt yrittää ihan liikaa näiden kaikkien asioitteni kans... noh, kohta on taas viikonloppu... |O

minttulii86: Tuliko roppakaupalla tarmoa perille? Laitoin tänä aamuna sitä tulemaan Kiitolinjan matkassa sinne päin... :D

HeiDu: Mitä me keksittäis tuolle minttulin netille...voi dääm, pakkohan se on saada pikapuoliin toimimaan!! :D

).:) Kävin tänään pikku lenkillä, jotenki niin ihana pitkän työpäivän jälkeen päästä vähän raittiiseen ilmaan päätä tuulettamaan. Ei mitään uutta kehossa, täti ei ole tullu, eikä ihmeemmin (?) ole raskausoireitakaan ollu. Tai sitten yritän vaan nyt olla niin pessimisti itelleni niiden suhteen etten niin vallan korkealta humahda alas jos täti tulee kyläilemään... Perjantaina varmaan teen testin ennen gynelle menoa.

Plussapuhuri! :whistle:

hyppäämpä tännekin ko sitenhä sit toki maksimoin onnistumisprosentin :D :D no ei vaa :p mut 23 ikää ni miellän et oon enempi kakskymppinen ni jos tänne sit sulaudun vaiks elokuus tuleekin 24 täyteen :) Esikoista yritellään ja kp17/29-36... yk2. Elikkäs vuoden ekana pvänä se tiedät-kyllä-kuka pomppas munki luo :p sitä ennen osasin kaikenmualiman oireet kyl keksii et muka raskaana oisin :D noh, mut jos täs kierrossa sit :)

heiDu Kyllä remppaaminen on AINA kivaa :) Keittiö valmis. Seuraavaksi menen makuuhuoneen kimppuun. Tulee kahta eri lilan sävyä seiniin. Me kun ei oteta stressiä remppaamisesta. Ja nää kaikki täytyis olla valmiita ennen kesää kun laajennetaan taloa. 120neliötä olis laajennus suunnitelmissa ;) Ja mäkin oon oppinut saneeraan ja uudisrakentamaan vain ja ainoastaan mieheni avulla. Oon ollut sen alainen pariin kertaan ja kierrellyt raksa-työmailla ja aina kysynyt miten mikäkin tehdään. B) *päläpäläpälä* :D

Sirpula Tuli perille, vaan en ole saanut sitä itseeni tarrautumaan. Sisällä tehden töitä oon ollut jo 3päivää, mitä nyt tänne pikkusiskolle oon tullut (autolla) . Koirallakin tylsää kun mamma on kiinnostunut vaan saneerauksesta. Mitään muuta aktiviteettia ei ole ollut kuin ulkona vapaana juosten. Nytkin tuo pikkuinen makaa mun jalkojejuuressa huokaillen. :| Kai se täytyy lähtee vaikka keppejä heittelemään.

miracle kyllähän tänne mahtuu! ;) Laittelen sut listoille.
Ja ainakin voit saada tähän pinoon plussan, tuntuu ettei meistä kukaan saa aikaiseksi plussaa tässä pinossa, Annielin ja Iineksen jälkeen on ollut hiljasta! :/ Joten tsemppiä sulle(kin)!

Ja sitten ).( Mä oon nyt ihan sekaisin. Nälättää, vaan ei maistu. Oksettavaa vaan ei okseta, eli etova olo vain. Janottaa. Pissattaa. Masussa välillä nipistelee ja hetkeen ei taas tunnu mitään. Tätioireita ei ole ollut moneen päivään. Väsyttää. Edelleen lämmöt koholla.
Eikä toimi netti edelleenkään.. huomenna olis 3päivää kulunut. Toivottavasti pelaa sitten. :D Se minusta tällä erää :)

Sirppi muuten... teen sun seuraksi perjantaina ööh siis huomenna testin :) Oli nega tai ei mutta haluan tietää kans missä mennään.

minttulii86 kiitoksia :) Ja toivotaan et itse kullekin se plussa pärähtäisi pian :) Tosin sul noi oireet kuulostaa kyl lupaavilta :) Mul itelläni oli tosiaa vaiks mitä oireita viime kierrosta ja siks varmaa nyttemmin osaa vähä iisimmin ottaa tän asian kans :p tiedä sit..

Yhteistyössä