N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

pidetään peukkuja jännäilijöille... :D

Täällä näin: Täti häipyi, mutta "harjoittelu" ei voi alkaa... varmaan tää kierto menee hieman penkin alle kun kerran tuo saamarin kuppa iski... :kieh: flunssakin alkaa taas oireilla.. ym.. ym... mikään ei ole hyvin!! :'( :'(

heiDu Niin siis mikä kuppa suhun on iskenyt? Mitä sun mies sanoi? Se on kyllä totta että kaiken maailman virukset meissä kaikissa löytyy, se on vaan yksilöllistä keheen se puhkee, niin kuin muutkin sairaudet.. :/ Ei tarvitse edes pettää kun ne voi kyteä elimistössä parikin vuotta ennen kuin puhkee. Itsekin olen miettinyt monesti että mitäs jos yhtäkkiä puhkeaa jokin ja 100varmasti kumpikaan ei ole vierahissa ollut.. Ikäviä juttuja! Ja veetuttaa sekin että menee yksi hyvä yrityskierto hukkaan..

no kun en tiedä mikä on.... joku kamala inhottava yököttävän oksettava näppylä tonne alakertaan ilmestyi ja tänään se puhkesi ja sieltä tuli vaan verta, vaikka se sieltä terveyskeskuksesta kertoi että kun se puhkeaa, jos puhkeaa niin sieltä tulee mätää??? *hyi-iu!!!*
Nyt se alkaa olemaan jo niin että istuminenkin sujuu, mutta eilen ei voinut kyllä edes ajatella...
Mies ymmärsi heti, ei edes epäillyt mitään kolmatta osapuolta, tai miksi edes olisi kun ei minkäänlaisia syitä olekkaan... mutta kuitenkins... On tää kamalaa olla kun ei tiedä mistä on tullut ja kauanko se on muhinut ja onko se aiheuttanut jotain vahinkoa... :'( erehdyin menemään googleen ja laittaa kuvahauksi kondylooma.. en suosittele.. ei mun alapääni nyt ihan niin kamala ole, mutta jos se tuleekin... aaaaaarggg...
Taudin aiheuttamista vahingoista ei voi tietää ennen kuin on lasta yritetty tuloksetta se reilu vuosi, niin aletaan vasta tekemään tutkimuksia.. kohdunkaulan syöpä ainoastaan voidaan tutkia ja kartoittaa... kondylooma on kuitenkin isoin syy aiheuttaja kohdunkaulan syöpään ja mukavat loppuelämät kun saa sitten ravata joka puolen vuoden pää tohtorilla katsastamassa että kaikki on hyvin.. voih elämä..
olenhan mä nyt sitten ehtinyt tartuttamaan tän ainakin miehelle.. ei se muuten kuulemma pitäisi levitä ja muiden kanssa en ole muhiskellut...Mutta onhan sekin mahdollista että olen tän mieheltä saanut, mikä olisikin parempi vaihtoehto, niin tietäisi suur.piirt. kauankos se on mahdollisesti ehtinyt mussa olemaan...
menee kyllä hyvä kierto ihan ohi, mutta minkäs voi... :/
lääkärin varaan vasta joskus uudenvuoden jälkeen kun kerran asutaan täällä metsässä missä tuo asema aukeaa vasta olikos se 3. päivä ja niin kiireellinen asia ei kuulemma ole, jotta tuonne sairaalalle pitäis aikaa saada... toivottavasti tää menee nyt pian itellään ohi eikä ainakaan pahene! :ashamed:

pidä heiDu hygieniasta enempi huolta tänä aikana kun se vuotaa. ettei vaan pääse mitän pöpöä mikä aiheuttaisi kunnon tulehduksen.
Onneksi miehesi on fiksunlainen eikä alkanut rähisemään. Toivotaan että se menee ohi viimeistään lääkekuurilla 3päivän jälkeen!

Onko sulla mitään muuta esim kipuja? Vai onko vaan se patti. :hug: :(

Riskit
Kondylooma ei vaikuta raskauteen eikä aiheuta lapsettomuutta. Muutama prosentti hoitamattomista kondyloomamuutoksista kehittyy vuosien kuluessa syövän esiasteeksi. Siksi vuosittaiset papa -näytteet ovatkin naisilla tärkeitä.

Hoitamattomana vaarallinen vuosien kuluessa mutta hoidettua vaaraton!

mulla täti ei ole vielä löytäny perille. aamulla laitoin siteen varalta.
tänään olen siivvonnut "joulusiivous" näin jälkikäteen, tai varmaankin uuden vuoden siivous.
miehen serkku ja hänen nais ystävä tuli sauna/baari illalle tänne ja aika on kulunnut alkoholia juodessa.

koko ajan on tunne että olis vuotamassa ja emätin tuntuu koko ajan siltä kuin vuotaisin verta, mut tulee vaan valkovuotoa. no.. kaippa tästä kohta vois mennä baariin.

ja voimia heiDu
ja voi surkeus kun tuli täti Pohojola

Moikka.. Olen tässä kans lueskellut teidän juttuja jo pitemmän aikaa mutta nyt rohkenin vasta kirjottamaan. Sain jouluaatto yönä kuulla avomieheni suusta että tammikuussa voisi jättää pillerit kokonaan pois ja kýrittää perustaa omaa perhettä.Ite olen 83 ja mies 79 ollaan oltu yhdessä 4,5vuotta ja takana on 3 keskenmenoa. ja kaikki nämä tapahtunut pillereitä syödessä.Söin Merciloneja putkeen 7v ja nyt syönyt kohta 1,5vuotta cerazettejä ja näitten kanssa ei ole ollut ongelmaa muutakun että menkat saattaa jäädä välillä pois ja välillä tulla miten tykkää se näissä on huonona puolena.

voih pohojola:hug: nooh, uusi vuosi ja uudet kujeet.. :D
minttulii no eihän tässä muuta ehdi kun yrittää saada tuo alapääty kuntoon... nyt on jo parempi kun se rakkulainen puhkesi silloin... sieltä tk:sta ne mua pelotteli kaikenlaisilla syövillä ja lapsettomuus jutuillaan... mutta eihän tätä vielä miksikään ole todettu kun herpeskin on kuulemma samanlainen näin "alku" oireiltaan... puhelimessa oli hieman hankalaa alkaa kuvailla minkäslainen tää tapaus nyppy/rakkula on... mulla ei ikinä ole ollut missään herpestä eikä myöskään miehellä, tai oikeastaan kellään tässä lähellä kenen kanssa olen tekemisissä...
onlyer nyt peukut pystyyn sulle...!! =) en halua masentaa, mutta mulla oli silloin viikon tuollainen "menkkamainen" olo ja sittenhän ne löysikin meille, mutta eihän sulle välttämättä niin käy, sä plussaat.... :D onkos mitään "oireilua" muuten ilmassa?

paula83 oikein paljon tervetuloa!!!!! kiva saada hieman lisä porukkaa, kun väki tuppaa poistua aina tietyin väliajoin... :wave: taikka niinhän me kaikki tehdään... :D

heiDu en ole ehtinyt miettimään onko mitään oireita ollu rinnat tuntuu vaan erilaisilta. mies sano niitä pieniks ja kiinteiksi, toisaalta voiko 80 D rintoja kovin pieneks sanoa:)

mies on innoissaan:) oottaa ralli kuskeja.. (kumpikin meistä harrastaa jokkista(joka mies ajoja)

tervetuloa paula83 mukaan:)

ens viikon enstaina:D en tiedä vielä testaanko seuraavasta aamu pissasta jos ei ole täti tullu siihen mennessä.
mulla on aina ollu kaks jutta kmistä täti tulee, 1. käyn pas**lla ja sit tulee heti vuoto. 2. teen testin ja sit alkaa vuotamaan

1. kohdan olen jo toteuttanut mut vielä ei mitään...toistaiseksi.

flunssa on tullu 1.5viikon jälkeen takas, lämmöt on ollut miten sattuu. ja ollu aina niin pirun väsyny etten ole jaksanu nousta ylös sängystä. muuta juttuja ei ole ollut lähiaikoina:)

No täällähän on oikein juteltu! ;)

Pohojola :hug: , oon niin pahoillani!!
Nyt kaikki tsemppaa urakalla ensivuoteen!!

onlyer voi vide, etkö uskalla testaa varmuuden vuoksi?? :D

heiDu juu parantele sä alapäätyä ja mietit seuraavaan kiertoon jotain varmaa kikkaa.. nii, joo mikähän se olis.. :whistle:

Tervetuloa paula83 . Laitetaan sut tammikuussa listaan mukaan, kunhan vain tulet kertomaan kp:t sitten! Ja kohtahan se tammikuu onkin, joten onnea alkavaan yritykseen!
Mukavaa tosiaan saada lisää porukkaa. Ties minne muut aina lähtee. :whistle: Mä en tästä pinosta poistu! :ashamed: :wave:

).( Alamahaa kivistää, nippailee, mies huutaa apua kun koko ajan sais olla antamassa. Eilen illalla, varhain tänä aamuna ja vielä puolisen tuntia sitten kun lähti hallille korjaa maasturia.. Nyt on alakerta puutunut ja hyvin saanut.. :snotty: Mutta jos kumminkin vielä illalla.. :LOL:
Ei vaan lupasin että vasta maanantaina.. B)

Eikös se niin mene kun mä halusin breikkikuukauden ja mies ei, ja koska mies sai suostuteltua niin täytyy sitten usein "tehdä vauvoja" tässä kierrossa? =) Sehän olis turhaa vaan silloin tällöin 'tökkästä'. B)

juu mutta siis ovis lähellä, tätä olotilaa ei voita mikään, taaskaan! :ashamed: :ashamed:

Mulla on niin kamalan kauheet paineet kyllä nyt päällä että vois vaikka räjähtää...... Ennen sitä seksiä on harrastettu melkein ainakin joka toinen päivä, paitsi täti aikaan... en oikein niin tunne oloani kotosaks jos alapää vuotaa... :D
Ja nyt, ensin ollaan oltu muutama päivä ihan muuten vain ilman, sitten tuli täti joka vieraili, en nyt muista olikos 5 vai kuinka monta pv. ja nyt tämä... seksiä ei ole ollut ties koska!! (kauhea valittaja kun toiset parit harrastavat ehkä kerran kuussa tai jopa vuodessa...) mutta mulle on tää on niin vähän !! mä taidan räjähtää... en kuitenkaan halua mennä mihinkään vessa koppiinkaan yksinäni, kun haluan odottaa tuon värkin paranemista... pian on oviskin... olis pakko tervehtyä... :whistle:
mä olen melkein ihan sata siitä että mies on purkanut paineitaan vessassa jo ties montako kertaa, muttei mulle ole sanonu... tänään se kysyi että saiskos hiukan apua kun "kaveri" oli niin tanassa, mutta meille iski vieraita sitten just kun piti hiukan "auttaa".. :LOL: kukas mua kuppaista auttais?? :ashamed: kai sitä nyt vain täytyy jaksaa odottaa.......

teinpä muuten kaks testiä. toinen kasetti ja toinen puikko, kasetti näyttää haamua ja puikko negaa.. no tein testin ja sen jälkeen tuli täti ilman kovaa kipua(?) no kp 1 on tänään sit. mut hyvää uutta vuotta paljon plussa tuulia ens vuodelle

onlyer voi eeeei.... :x mä olin niin varma jo että nyt saatiin plussa tähän sakkiin, mutta ei.. nooh, ens vuonna sitten... ;) hyvvöö ootta vootta vaan kaikille!! vaikkakin ennen vuoden vaihdetta vielä tänne kirjottelen... =)

onlyer no voi itku! :hug: Jos kivut tulisi jälkikäteen? :( Tai sitten ei ollenkaan. Nyt meni viimeinen mahdollisuus saada plussa tälle vuodelle tässä pinossa.. miksi ei kenelläkään tärpännyt. Mutta uskon silti vuoden 2008 taikaan että se saa ihmeitä aikaan! :heart:

heiDu Ei meilläkään tädin aikana harrasteta, mutta harjoitus alkaa heti tädin lähdettyä.. :whistle: Ja minäkään en jaksa odotella. Kerran oli 3viikon tauko kun ei ollut aikaa / tylsistytti.. ja sekös sai mut pahalle päälle. Mieli teki mut ei kumminkaan. :LOL: Muutama riita sinä aikana olikin seksittömyydestä ;) Ja mitä tohon nyrkkikyllikki asiaan tulee niin meillä autetaan toisiamme. Ei ole tarvinnut yksin koskaan.. :whistle:
Tädin aikana voi ihan hyvin antaa miehelle oikean käden kautta! ;) B)
Ja taas tekis mieli.. :ashamed: Mä oon ollut viikonlopun aikana ihan mahdoton! :D :LOL: :p

elämöikääs sitten meidänkin puolesta... :D
onhan meilläkin aina ollut tapana että toisiamme "hiukka autellaan", mutta nyt ei itteäkään paljon kiinnosta olla toisen apurina kun kerran ei halua edes että toinen koskee...kuppa kun kuppa...
aletaan olemaan kyllä jo niin parannuttu että jos vaikka elämöis jo huomenna.... =) =)

heiDu onhan se voinut olla vaan jokin ärsytysnäppylä kerran ei mätää vuotanut vaan selvää verta? vrt.peräpukamaan eikös sekin vuoda verta eikä mätää. Mutta toivotaan että oli vaan jokin ihme ja kumma näppylä! =)

Tässä illan aikana miettinyt että menikö se ovis ohi jo, kun kn on takana ja pirun kova ja en ollut tuntevinani että olis ollut auki.. vielä pari päivää sitten kokeilin olikos torstai niin oli alhaalla niin että yltti kunnolla ja pehmeä plus aukinainen.. Tänä aamuna ei kumminkaan ollut lämmöt noussut, mutta iltalämmöt nousi perjantai iltana muistaakseni sinne 37.4. Ja äsken mitattuna oli 37.1. No jos se ovis meni niin aamulla täytis olla jo lämmöt koholla. Näiden nippailujen vuoksi voisin veikkaa että ovis vasta huomenna tai tiistaina. Ääh, nää naisten kehon oireet on kivan mutkikkaita todeta, ja kun ei ole ovistestejä.. paitsi perjantaina tein yhden ja se oli haamu eli ei mitään.. :LOL: :D
Yks olis kylläkin vielä, siinä tosin 10/07 päiväys.. löytyi siivotessa!
:whistle:

minttulii86 juu täti tuli ennen klo:20 sainpa sen ansiosta heräkin jo seittemältä :kieh: Mikäs onkaan sen mukavampaa ku herätä aikasin siihen että maha on kipee :( Noh uus vuosi ja uudet kujeet tulossa eli plussaa kaikille :D

kai tän yön olis muuhunkin voinut käyttää parempaan tarkoitukseen(esim. nukkumiseen) kuin pyykin pesemiseen ja netissä seilaamiseen, mut ku unta ei saa niin pakkohan sitä jotakin on tehdä.

alle 20 tuntia vuoden vaihtumiseen:)

mies herää kohta töihin, ruoka on valmiina, tein lasangea:)

niin et huomenta vaan jokaselle joka herää aamuks töihin:)

muutaman tunnin päästä pitää lähteä kylille ostamaan raketit ku on päässy unohtumaan:)

voi yö kukkuilijat!! :LOL: katoin mäkin silti leffaa sängyssä melkein kolmeen, mutta nukahdin sitten... onneks.. aamulla en voinut/kyennyt/jaksanut nousta vaikka piti, kun muhun tietysti iski kauhe flentsukin vielä... nyt se tuli... :snotty: paikat on niin kipeet kun ois selkääs eilen saanu, tai kauheastikkin hommia ois paiskonu... typerää vielä näin aattona, mutta minkäs voi... tänään meidän piti mennä illaksi yhden miehen sukulaisen luo hieman ammuskelemaan ja oleilemaan ja mie olisin saanut hoidella ja paijata sellaista pientä kääröä siellä, mutta nyt mua tuskin edes sisään päästetään... enkä halua kyllä mennä edes tartutteleen ketään... ainakaan sitä kääröä... :D mutta en mä kyllä yksin kotiinkaan jää!!!
minttulii mitäs teidän karvalapset raketeista meinaa??

Yhteistyössä