N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Kova oli uho että jouluplussa tulee :D Ja näin kävi. 2v9kk takana ja nyt(kö ) kaveri tarras? Ei usko ennen kuin täti ei tule 'sovittuun' aikaan.
Joten odottelen ensiviikonloppuun asti ainakin kunnes heitän itseni ja mieheni lopullisesti taivaaseen! :heart:

Kiitos heiDu ja Anniel halista. :hug: niin vimmatusti takas teitä! =) Mies on töissä ja ei ole ketään aikuista ihmistä ketä halisi.. hih!

Jos tää tosiaan on totisinta totta, miten pystyn olla huutamatta sitä koko maailmalle!? :whistle:

onnea :xmas: plussasta minttulii86 erittäin onnellinen oon kun plussasit:) :hug: :heart:

eilen löysin oman oviksen vahvana viivana, mutta ukko hälytettiin töihin kaivokselle kun oli joku hajonnu, siellä se oli 8tuntia. ukkokun tuli töistä oli niin väsyny ja sairaan oloinen ettei sitten lakanoita käyty sekoittamassa, tänä aamuna vasta.

Mutta paljon plussa tuulia kaikille :flower:

onlyer Toivotaan tärppiä sinne suuntaan!! :hug:

:'( :( ON: Kiitos kaikille, eipä onneamme kestänyt kuin päivän, voi kumpa en olisi testannut. Mutta kun ne oireet, ja ne vahvat ovisoireet ja ja.. Kuinkas kävikään, sunnuntai-aamuna herättyäni alkoi aikamoiset mahakivut ja alaselkäsäryt, kunnon polttoja ja eilen illalla 19aikaan alkoi vuoto, tulee enemmän kuin normimenkkoina.
Tunnin välein täytyy vessassa ravaa niin ja ne lämmöt tippui tänä aamuna 36,8. Eli n12h tädin tulon jälkeen laski lämpö.
Itku pitkästä ilosta.. Toivon kaikille plussatuulia! Itse taidan pitää taukoa.. On tää 2v9kk ollut sellaista piinaa välillä että, ja vihdoin kun saa kaksi viivaa testiin niin menkat alkaa ennen aikoja! :/
Mä oon ihan sanaton! :eek:

minttuli :hug: voi ei.... :'( eipä se sitten kauaa jaksanut mukana pysyä... meni päivä nyt ihan puikeloihin mullakin ku näin surullista heti aamusta...
Mä olin eilen niin innoissani siitä sun plussasta että menin kertomaan miehellekin että täällä sinä sait haamuplussa, mutta jooh... :ashamed: enpä ala enempää visertelemään kun ei sun oloas varmastikkaan saa kukaan nyt parannettua... :ashamed:
voimia.. :heart:

Pakko tulla tänne vielä sanomaan että soitin gynelle ja kysyin että sain kahteen eri testiin haamut ja kas kummaa vuodan kuin raanasta ja tulee paloja mukana.. totesi että olenko aiemmin vuotanut ja muistin sen "omasta mielestä olevan kiinnittymisvuodon ja kivun silloin yöllä" mutta ei ole kiinnittymiskivut/vuoto vaan silloin se on kuulemma irronnut? Jos olisi kiinnittynyt silloin niin ei vielä olisi vuotanut pois..
Ei pyytänyt käymään ellei olo mene sietämättömäksi. Siis mitä tarkasta?:eek:

Noh, onhan tässä maha ulkoisin puolin kova ja kipeä ja aamusta lähtien säteillyt alapäässä ja alamahassa sekä selkään. Sen verran paljon oon vuotanut että kävin tk:ssa hoitajan luona, ( isoveljen kanssa kun en taivu rattiin itse ja mies töissä ) että siis kävin mittaamassa hb:n se oli 100 (normaalisti mulla 116 eli tippunut on) ja paineet oli 144/96 ja pulssi jopa 101levossa :/ Paineetkin on koholla. Antoi vaan ohjeet että pitää levätä ja muistaa juoda sokeripitoista. Mä olisin tiennyt noi ilman sinne ramppaamista. Tulipahan käytyä. jaahas, taas tuntuu tulevan yli joten vessaan! :'( Sain onneksi tk:sta vahvan kipulääkkeen kankkuun joka ainakin hetkeksi vei kivut pois, taas tuntuis palaavan, toivottavasti ei. Täytyy varmaan kokeilla taas lämmintä suihkua.. :'( :'(

Minäkin silloin innoissani kun Anniel ja Ines plussasi niin kerroin miehelle, onneksi heidän onni jatkuu! :heart:

Täytyy yrittää ajatella positiivisesti että alkio ei ollut kehityskelpoinen.
Ensi vuonna sitten uutta yritystä, tuskin tammikuussa heti! :(
Tuntuu ihan helvetin pahalta, ehkä tää itkukin helpottaa ja sais viettää joulun "hyvillä mielin". Kiitos halauksista! :hug:

Mitä, mitä, mitä??? :eek: Vihdoin pääsen tänne teitin kuulumisia lukemaan ja minttulii86n n puolesta hypin jo melkein tasajalkaa tuossa pari sivua taaksepäin. En voi uskoa mitä viimeiset sivut toivat tullessaan!!! Jättimäisen iso, lämmin ja (toivottavasti edes vähäsen) lohduttava :hug: sinulle!!! :heart: En todellakaan voi ymmärtää...on se niin väärin. Kyllä olisin teille enemmän kuin mielelläni sen plussan suonut, teillä niin pitkästi jo yritystäkin. Toivon sydämeni pohjasta että se vielä jonain päivänä iloksi muuttuisi! :hug:

Voin vaan kuvitella mitkä sulla siellä on fiilikset,kun kerkesit plussankin saada. Kun miettii miten valtavan tohkeissani mä olin reilu viikko sitten kun luulin/toivoin olevani raskaana ja sitten ku menkat alko niin... :'(
Mutta ihan hirmuisesti jaksamisia sulle sinne!

Mä olin tosiaan useamman vuorokauden kestävällä työ"komenuksella" kun yhdessä paikassa missä käyn töissä, oli vähän turhan action-rikas viikonloppu joten hälyttivät mut töihin ja olin tuolla parinsadan kilometrin päässä monta päivää. Nyt kuitenkin saatiin asiat järjestykseen niin pääsin kotio. Meinaa vähän väsyttää! |O

Mä oon ihmeesti saanut tsempattua itseäni taas tähän kiertoon, täti nosti kytkintä eilen niin päästiin tänään aloittaan taas harjoituksia... :D Toivon mielettömästi että tämä kierto olis hedelmällisempi! :heart:

Mutta hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmuisen iso plussatuulahdus meille kaikille!!! :whistle: :hug:

hellurei!!
mitäs populalle kuuluupi??
onkos minttulii yhtään parempi fiilis? :snotty:
täällä näin: tätiä ei ole kuulunut, vaikka oireita löytyykin... eilen tein aivan selkeen puhtaan neg. testin... :ashamed: enpä taida testailla taas hetkeen kun menin niin maihin tuosta negasta, vaikkakin sitä osasin kyllä odottaa, mutta kuitenkin... aikookos joku muu testailla nyt näillä mailla??

Heippa tytöt!

Ihan ok tunnelmissa, mieli maassa, ei kai sais olla, ainakaan lääkärin mukaan koska menkat ei myöhässä ja alle 24h päästä testistä alkoi vuoto. Näin mulle sanottiin. Tänään meen tarkastukseen. Vuoto meinaan loppui nyt aamuyöllä. Kyllä niin törkeen paljon vuodin että olis väärin vuotaa vielä normit 3päivää. Vielä särkee selkään ja mahaan mut kyllä tää tästä. Yrittäminen loppui vähäksi aikaa mun puolelta. Käyn listaa päivittämässä kyllä. Mies sanoi ettei yritys saa loppua pitkäksi aikaa kun "todiste" että kaikki on mahdollista tapahtui.. :/

Kyllä mä oon idiootti. :headwall:

Tahtoo toivottaa koko sydämen pohjasta että joku edes saisi vuoden viimeisen plussan tähän pinoon. :heart:

onlyer juu ei tullut, oon pahoillani! :hug: Hyvinkin paljon mahdollista että teitte täsmäiskun tähän ovikseen, toivon niin! ;)

Tänään olisi aika mennä jo kurkkaamaan mitä ulkona tapahtuu. En oo missään muualla ollut kuin silloin lääkärissä ja eilen käytiin miehen kanssa ostamassa joululahjoja.. ja vielä pitäis ostella! :kieh:
Mennyt jo turkasen paljon melkein tonni.. :eek:

Jos menis vielä hetkeksi miehen kainaloon kun kellokin soi just..

Mukavaa torstaita kaikille!! :heart: :wave:

minttulii Elä nyt katoa vaan jatkat yrittämistä....? Mä olen samaa mieltä kun sun mies... ;) Mä ajattelen tota sun hommaas niin, että nyt kun kuitenkin oli jo noinkin lähellä niin mitäköhän ensi kerralla... En sua tietenkään saa jatkamaan remmissä jos et halua, mutta olishan se mukavaa.... =)
täällä näin: Loma alko ja ois kunnon siivouksen aika... täti ei edelleenkään meillä... jesss!!! :wave:

minttulii86 melko lääkeri teill ollu.. Ite oon vähä eri mieltä asiasta.. Tiesitkö muuten että yleensä km:n jälkee tulee helposti raskaaks.. Itellä kävi niin oisko mull tullu yhet tai kahet menkat ja olinki jo raskaana oli ihanaa vaik kesken menikin..Toivoa on vaik toivoton voi olo ollakin..:) Plussatuulia siis kaikille ja paljon :hug:

heiDu Kyllä mä ainakin tämän kierron ajan olen poissa yrityksen parista.. En mä jaksa sitä ainaista pettymystä. Alkaa olla liikaa mun mielelle. :|
Mä oon tässä sunnuntaista lähtien siivonnut päivät pitkät, pessyt pyykkiä jne. Ei ainakaan voi sanoa etten pitäis kodista huolta.. :xmas:
Siivousiloa sulle ja nautihan pitkästä lomasta!! Ja ihanaa että täti ei ole tullut kylään.. :heart:

Pohojola Tiesin, mutta jos seuraavassakin kierrossa tapahtuisi samoin niin mä varmaan sekoaisin. :headwall: :kieh:
Juu mä kävin gynellä, joka oli venäläinen/virolainen.. Ne oli juu lääkärin fiksut kommentit. Kato elämä on.

Sirpula Ei, en käynyt kun vuodan sittenkin kuin seula edelleen.. oli vaan joku hassu 4h vuodoton kohta. Ei pelkoakaan että tää vuoto loppuu. :kieh: Menee siis ensiviikkoon se lääkäri. Mulla on edelleen selkä ja maha kipeä.. mutta on toki parempana jo kuin esmes sunnuntaina.

Mutta nyt tuli mies ( jippii kerrankin plus eilen ;) tulee ajoissa töistä!)
Mikäs sen mukavampaa kuin päästä oman kullan kainaloon itkee pahaa maailmaa! :hug: :D

minttulii86 Joo kummasti sitä vaan on taas päästy "mukaan" uuteen kiertoon vaikka viikko sitten tuntu että maailma potkas päähän. Elämän on jatkuttava ja aina on pyrittävä aatteleen että jospa ensi kierrossa sitten... :heart:

huh, nyt on sitten viimisetkin joululahjat ostettu.. kyllä oli taas kamalaa juosta pää 6:na jalkana pitkin kaupunkia.. :|
Täällä näin: Enpä ole vielä testaillut uudestaan sen neg. jälkeen, kun on niin vahvat menkka tuntumat... aattelin jos vasta jouluaattona testailis, jos täti ei ennen tule... mutta mahdankohan sittenkään jaksaa odottaa niin pitkään.......
:whistle:
mikäs on muilla tilanne?

heiDu Toivotaan jouluplussaa negasta huolimatta! :)
No mä ainakin kävin listan päiväämässä aamuyöllä 3.30 :whistle: Viimeiset lahjat käytiin ostamassa äsken. Koirille olisin halunnut sellaiset metrin pituiset luut mutta ne on loppu kaupoista.. :/ Mutta siis kutakuinkin hengissä ollaan. Sanottiin sukulaisille että jouluaatto menee kotona eikä muiden pöydissä. Haluan kerrankin kokeilla miltä tuntuu laittaa joulupöytää ;) Käytiin eilen kaupassa hakemassa 6kilon kinkku ja 2kilon kalkkuna eiku broilerirulla.
Onneksi on syöjiä enemmän kuin me kaksi :)
Mieli on parempi kuin viikko sitten. Vuoto loppui sittenkin torstaina. Selkäsärky jäi. Jumalaton sellainen. :headwall:
Se minun tarinasta.

Deluxxe Sulla on päivät yli, onko tullut plussa vai kierto venynyt? :heart: Tulehan ilmoittelemaan! :) :wave:

minttulii86 Ensiksi :hug: Mulle kävi vähän samallalailla kun sulla, tietysti meillä täysin eriasia koska meilä yritystä vasta pari kiertoa...

Taitaa mun kierto olla vähän sekasin. Kuukautiset alko pari päivää aikasemmin, ja viikon verran tuli semmosta rusehtavaa, niukkaa vuotoa, sit alko kunnolla kuukautiset, ja ne loppu tossa pari päivää sitten. Luulen et ovis siirtyi viikolla, eli otolliset päivät ois sitten vasta parin-kolmen päivän päästä.

Toisaalta, mistä tuntee oviksen? Mä en ole koskaan huomannu ovulaatiota, tai en oo oikestaan laittanu merkillekään niitä. Oon lukenu teidän ovulaatiotuntemuksia. Jotain siellä limoista jutellaan :p Mä en vielä tässä vaiheessa mitään lämpöä mittaile. Voisko tavallista runsaampi valkovuoto olla merkki oviksesta? Eiks oo kiva kun kerron kaikelle kansalle nää mun tuntemukset :LOL:

Huomenna sitten joulunviettoon! :xmas: Töistä suoraan äidin luokse "aikuisten" joulua viettämään, poikkeuksellisesti en ole samassa paikassa kun siskojen lapset, outoa!

Ja vielä minttuliille, lykkyä tykö jouluruokien kanssa =) Musta ei vielä pariin vuoteen oo siihen, mä syön vielä muiden valmistamia ruokia. Tai tuunkohan koskaan valmistamaan jouluruokia, on meinaan meidän pienessä perheessä avo joka ruoat yleensä (lue: AINA) väsäilee :saint:

Minkä rotusia turrikoita siellä teillä minttulii on? Profiilin kuvan perusteella en uskalla antaa veikkauksia :)

minttulii kattoinkin että olit piipahtanut, mutta ei susta muuten nyt oikein kuulu... on niin hiljasta.. tuu takas.... :D
Me ostettiin meidän "fifiille" sellanen iso aktiivipallo ja muutama uus lelu, toisen se niistä jo sai, ja hajotti n.8min leikin jälkeen... ei tuo siis mikään koira ole vaan ihan täys peto... =)
Mä pohjustelin miestä tänään kertomalla että on täti myöhässä ja aattona vois testailla.. virne oli aivan uskomaton ja heti kauhea utelu.....
viime päivät olen ollu kyllä aivan kamala... koko ajan on jotain josta tulee riidan poikanen ja aamutkin alkaa nykyään mun ääneni avauksella... en oikein tiedä mistä johtuu tällänen ärtyisyys... ennen joskus (viime kuussa:D ) tätiä odotellessa mun pienet "purkaukset" on ollu kyllä ihan hallinnassa, mutta nyt oon niin vihaa, kun oikein alkaa kiukuttaa... :snotty:
Hiukan alkaa jo pelotella tuo testaaminen.. kuinkahan mahtaa käydä.... :xmas:

Yhteistyössä