N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

minttuli sulla on ihan kamala tuo sisäinen kello! koita nyt edes ruuvata se tunnilla parilla eteenpäin niin ois mukavempaa... mun sisäinen kelloni saattaa vetää ihan vaikka ympäri eikä huomaa nukkuneensa ollenkaan... :D mä olenkin sellanen sika porsas joka nukkuis vaan päivät pitkät... enpäs jaksanutkaan olla tänään koko päivää koulussa, ei vaan huvittanut... ja mulla oli kiire kotiin kun alko kesken päivän tekemään ihan kauheesti mieli makkarakeittoa, oli pakko lähtee kaupan kautta kotiin kokkailemaan... :ashamed:
Niin mitäs vuotoja minttuliillakin nyt?
Toivotaan ettei se mokoman täti ehdi tulla kenenkään jouluja pilaamaan, vaan antaa meidän kaikkien plussata ihan rauhassa... :D

Sirpula juujuu mutta nyt menneessä kierrossa ok päivät :) En silti vaihda niitä kp:ta? Pidetään toi 29 tuolla? =)

heiDu Kiinnittymisvuotoa oli!! :heart: :whistle:
Enkä todellakaan pety ensiviikolla jos täti tulee.
Juu eli oli vain ja ainoastaan yöllä se turhuus tuhru.. :D
Nyt on taas normaalit juilimiset ja oireet takas. Vetinen valkovuoto on ollut tänään riesana. Ja mä kun luulin että kuiva kausi alkoi viime yönä mutta ei vaan tuo valkovuoto alkoi iltapäivällä, joutuu käyttämään pikkuhousunsuojaa. Mä oon niin onnellinen oireista ettei kukaan usko!
Kerrankin uskon että munasarjat toimii oireiden perusteella ja ovis varmasti tapahtui. Lämmöt edelleen korkealla.

Arvatkaas mitä söin iltaruoaksi ja iltapalaksikin vielä?
Ison suomalaisen kurkun, 400g raejuustoa ja 400g makeita purkkiherenitä, niitä joulupöydän herkkuja! Aivan ähky olo. Silti vois syödä vielä.. :D Nimim. possu loppukierrossa! :ashamed: Aina sama juttu kun kierto lähenee loppuaan.. :attn:

Mun sisäinen kello on siitä hyvä että jaksan noita yösyöttöjä ja valvomisia eikä ees väsytä. 6kk valvoin ja hoidin yösyötöt putkeen kummitytön kanssa. Ja nyt tää samainen kummitustyttö täyttää 3tammikuuta jo 4v ja toinen kummitustyttö täyttää 26.4 3v ja tytöt on siskoksia :) Kyllä aika menee nopsaan. Muistan ikuisesti sen päivän kun sain kunnian olla isän roolissa nuoremman neidin synnytyksessä. Näky miten vauva syntyy, napanuoran leikkaus, kylvetys, pukeminen, kapalointi.. voi että siitä on aikaa! :LOL: :heart:
Mutta silti tytöt on yhtä rakkaita mulle. Onneksi mäkin saan osani tytöiltä.. aamun eka juttu on hali ja pusu ja nukkumaan mentäessä halit ja pusut! :heart: Ja pirpanat tuleekin huomenna meille kun haen ne ja vien sunnuntaina pois. Siis hyvinkin lapsirikas viikonloppu. Leipomista, ulkoilua, kyläilyä ja leikkimistä. Ihanaa ihanaa! :D

Ja ketään ei kiinnosta mitä höpötän, joten lopetan tähän! :wave: :LOL:

Missäs kaikki on? =) :wave:

ON: Olen onnellinen kuin pieni possu :) Lämmöt heittelee 37,5 ja aamulla oli jopa 37,6. On vähän heikko olo nyt iltapäivästä lähtien taas ollut, kuvottaa. Kaupoissa kiertelin monen monta tuntia sitten viimeisenä kävin tilini tyhjentämässä Prismassa joululahjoja ostaessa..
Siinä kesken shoppailun tunsin kuinka valui ihan kuin viimeksi kaupassa ollessa tuli täti, mutta jatkoin shoppaamista ja toivoin vaan että ei tulisi läpi housujen kun ei ollut suojaa.. jalat ristissä kävelin ja mietin että tässä tää taas oli.. heitin äipän himaan ja kävin siellä vessassa....
MUTTA, sain todeta ilosta että olikin vain paljon paljon valkovuotoa, limamaista mutta kumminkin suht koht vetistä. Tässä kierrossa on kyllä ollut kaikki oireet sellaisia mitä en ole tuntenut ennen näin vahvasti ja sitten tuo kummallinen 7-8päivän päästä ovulaatiosta tullut tunnin pituinen vuoto..

Mieskin sanoi eilen että missä mun kiukunpuuskat on ja miksi en valita mistään :D Ja sitten se että kun koski nänneihin niin sanoi että tuntuu että ne olisi sisäänpäin painautuneet vaikkakin jöpöttää.. kieltämättä olen sen itsekin huomannut! :whistle: :kieh:

Mitäkö ootte mieltä että onko mulla pahat psykomaattiset oireet ja tarvitsen pikaisesti psykiatrista apua vai onko meillä vihdoinkin esikoinen kyytiläisenä? :LOL: :eek: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Anniel:
Minttulii86: Toivon sydämeni pohjasta, että kyllä siellä joku sinun hormonisi laittaa sekaisin ja kohta koko elämän :heart: !
Milloin meinasit uskaltaa testata?

Ai niin ja :wave: :xmas: !
Nohnoh, tänään teki mieli testaa mutta oli onneksi kiireinen päivä.. mutta varmaan huomenna aamulla :ashamed: Ja sitten uusintatesti ensiviikolla.. :ashamed:

Niin mekin toivomme. :heart: Mies meni tänään sanomaan veljelleen että taitaa olla pulla/pullat uunissa.. :ashamed: Miten se uskaltaa sanoa kun ei mitään varmaa.. :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja heiDu:
ollaan koulussa ja töissä... :D

minttulii nyt alkaa jo sun oireet olemaan aikas varmoja! jeah!!!=) ens viikolla päästään testailemaan oikein porukassa,
jollei nyt viikonloppuna tule mitään ylläreitä....
Oon mäkin ollut töissä tänään! :ashamed:
Niin, niinkuin mä sanoin jo Annielille niin mä testaan jo huomenna ekan kerran, mä oon hätähousu! :ashamed: Pelkään negaa mutta testaan silti..

Minttulii86: Kyytiläisellä on toivottavasti kaikki hyvin, maha turpoaa iltaisin kuin pullataikina ja en tiedä millä se piilottaisi. :LOL: Varhaisultrassa en ole käynyt, mutta ensi viikon tiistaina on eka neuvola ja sen jälkeen saan ajan np-ultraan.
Oireita oli alussa aika paljon, mutta johtunee siitä että olen jo aikaisemmin synnyttänyt. Väsymys, palelu, ruoka-aineiden ja hajujen kuvotus ym. on onneksi jo pois päin menossa. Kahvikin jo vähän maistuu. Ummetuksen kanssa olen saanut taistella, mutta onneksi siihenkin rupeaa jo löytymään apukeinoja. Ja viikkoja on vekkulilla 9+4.

Nyt ei muuta kun tornadopuhallus plussatuulia sinulle testaukseen!!!! :heart:

minttulii nyt paikalle kertomaan mitä näytti!
mä hain kaupasta jo piimäkakun, piparitalon ja joulutortun aineksetkin, voin leipoo ne sitten sun plussan kunniaks... :D makkarakeiton pyöräytän joka tapauksesa... =)

No okei.. kerrottakoon! Mä tosiaan otin varaslähdön, anteeksi siitä :ashamed:

Haamu.. :ashamed: Mä eka luulin että näen harhoja kun niin halusin siinä nähdä jotain, mutta sitten näytin miehelle ja se sanoi että tulihan se ilouutinen meillekin. Se on kyllä niin haamu etten uskalla iloita, päiviä kumminkin niiiiin vähän! Voi koklaa illalla laittaa kuvaa kunhan tuo mies töistä tulisi ja saan mun digikameran sen autosta..

Niin ja ei oikein viitti koneella luuraa kun nuo pikkuneidit on hoidossa :D Josko sitten kun saan nukkumaan ne illalla :)

Pipareita ja joulutorttuja lupasin leipoa tänään pirpanoitten kaa, piti hakea kilon taikina pipareita ja 2kiloa torttulevyjä :snotty:

Anniel Tulehan sitten kertomaan kuulumisia ultran jälkeen! :)
Eiköhän sieltä oireita vielä tule, vaikka toiset helpottaakin ;)

heiDu Mä teen iltaruoaksi lasagnen.. nam nam! Herkkuruokaa! :p
Mutta älä vielä leivo plussan puolesta.. :kieh:

Tytsit nukahti Bratzia kattoen jo 20.15 ja mekin miehen kanssa jo 20.30. ja toi mun sisäinen kello PRKL!!! herätti mut nyt :/

Aamulla tein verkkoapteekista tilatulla fertestillä ja nyt illalla vielä apteekista ostetulla acon10. Eihän kaksi testiä voi väärin näyttää, eihän?
Fertestin viiva tuli n.5min päästä (siis alkuun oli pelkkä viivanpaikka, mutta väriä tuli loppujen lopuksi). Acon antoi viivanpaikan myös heti ja väri ilmestyi VAAN vasempaan laitaan testikohtaan, mutta se viivanpaikan vahvuus näkyy kokonaan.. en osaa selittää.. Ja aconiin kaikki tuli n10min sisään.. :ashamed:

Niin se ovis.. Tikutin ensimmäisen kerran kp18 ja oli heti selvä plussa! Että olisko se silloin ollut? Eli siitä olisi 10päivää eiku 11päivää..

Mies silitteli illalla masua ja sanoi että jalat ja varpaat ristissä että se vahvistuu, että meidän beibi sai alkunsa! :heart: (se oli kertonut jo töissä mun veljelle ja omalle veljelleen että meillä haamuviivoillaan ja kukaan ei tajunnut vieläkään vaikka sanoi että raskaustestissä, hih, mun sekä hänen veljellä lapsi/lapsia, mutta loppujen lopuksi olivat onnitelleet) mites se kertoo sitten asian jätkille jos viivat ei vahvistu ja täti tulee? "joo että innostuin turhan aikaisin"? :/

Mutta mutta, tuputti se mulle iltaruoalla melkein kahden ihmisen verran lautaselle..
On kuulemma hyvä syödä hyvin, mutta ei liikaa! :LOL:
Ja mä oon tunnetusti loppukierrossa pikkuinen possu niin kyllähän minä söin! :x :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja heiDu:
minttulii no enpäs nyt sitten saanut aikaseks kun joulutortut, mutta sovitaan sitten niin... :ashamed:
Enhän mä pahalla! :hug: Mutta kun jos juhlii liian aikaisin niin on tuplasti pahempi olo jos kaikki kääntyy toistepäin! :/

Ensiviikolla saat leipoa jos vielä on kaikki kahden viivan varassa! :saint:

(( :LOL: :LOL: ))

En saanut parempaa kuvaa. Salama heijastaa aconista takaisin. Ja fertest "tummuu salaman takia" joten tälläinen kuva tuli ilman salamaa. eipä aconista saa selvää siltikään ja fertestistä just ja just että siinä jotain punertavaa on.... Näin hyvä kuvaamaan mä oon! :eek:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1343024.jpg

Yhteistyössä