Sirpula juujuu mutta nyt menneessä kierrossa ok päivät
En silti vaihda niitä kp:ta? Pidetään toi 29 tuolla? =)
heiDu Kiinnittymisvuotoa oli!! :heart:
Enkä todellakaan pety ensiviikolla jos täti tulee.
Juu eli oli vain ja ainoastaan yöllä se turhuus tuhru..
Nyt on taas normaalit juilimiset ja oireet takas. Vetinen valkovuoto on ollut tänään riesana. Ja mä kun luulin että kuiva kausi alkoi viime yönä mutta ei vaan tuo valkovuoto alkoi iltapäivällä, joutuu käyttämään pikkuhousunsuojaa. Mä oon niin onnellinen oireista ettei kukaan usko!
Kerrankin uskon että munasarjat toimii oireiden perusteella ja ovis varmasti tapahtui. Lämmöt edelleen korkealla.
Arvatkaas mitä söin iltaruoaksi ja iltapalaksikin vielä?
Ison suomalaisen kurkun, 400g raejuustoa ja 400g makeita purkkiherenitä, niitä joulupöydän herkkuja! Aivan ähky olo. Silti vois syödä vielä..
Nimim. possu loppukierrossa! :ashamed: Aina sama juttu kun kierto lähenee loppuaan.. :attn:
Mun sisäinen kello on siitä hyvä että jaksan noita yösyöttöjä ja valvomisia eikä ees väsytä. 6kk valvoin ja hoidin yösyötöt putkeen kummitytön kanssa. Ja nyt tää samainen kummitustyttö täyttää 3tammikuuta jo 4v ja toinen kummitustyttö täyttää 26.4 3v ja tytöt on siskoksia
Kyllä aika menee nopsaan. Muistan ikuisesti sen päivän kun sain kunnian olla isän roolissa nuoremman neidin synnytyksessä. Näky miten vauva syntyy, napanuoran leikkaus, kylvetys, pukeminen, kapalointi.. voi että siitä on aikaa!
:heart:
Mutta silti tytöt on yhtä rakkaita mulle. Onneksi mäkin saan osani tytöiltä.. aamun eka juttu on hali ja pusu ja nukkumaan mentäessä halit ja pusut! :heart: Ja pirpanat tuleekin huomenna meille kun haen ne ja vien sunnuntaina pois. Siis hyvinkin lapsirikas viikonloppu. Leipomista, ulkoilua, kyläilyä ja leikkimistä. Ihanaa ihanaa!
Ja ketään ei kiinnosta mitä höpötän, joten lopetan tähän! :wave: