N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Tänään just ukon kanssa puhuttiin, että kyllä se vaan olis maailman ihanin ja paras joululahja meille kun saatais tietää pikkuisesta ihmisestä mun masussani... :heart: Mieskin huokaisi syvään ja kuiskasi että toivottavasti.
 
Niinpä.. :attn: :hug: Muuta en joululahjaksi pyydä!
Mutta tässä kierrossa on niiiin niiiin paljon siemeniä kerätty että on ihme jos ei tärppiä kuulu.. Sit kyllä hakeudun hoitoon. En tiedä olisko lapsettomuushoidot kyseessä vai jokin muu. :eek: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Niinpä.. :attn: :hug: Muuta en joululahjaksi pyydä!
Mutta tässä kierrossa on niiiin niiiin paljon siemeniä kerätty että on ihme jos ei tärppiä kuulu.. Sit kyllä hakeudun hoitoon. En tiedä olisko lapsettomuushoidot kyseessä vai jokin muu. :eek: :whistle:
Mun yksi tuttava on muuten töissä paikallisessa mielenterveyslaitoksessa; pyydänkö hakemaan sut mukaan? ;) :whistle: ...ite voisin kyllä kanssa hypätä samaan "kelkkaan"! :D
 
Tack, tack - hyviä oli! :p

Mä en viitsi millään lähteä keittiöön kolistelemaan, kun ukko niin ihanasti kuulostaa kuorsaavan! :LOL: Sillä on kuitenki herätys jo muutaman tunnin päästä niin antaa toisen nukkua, enköhän mä nälkäni kanssa aamuun asti selviä... :saint:

Mulla on muuten nyt useampana päivänä ollu kova nälän tunne, vaikka ei ole ollu edes kauaa edellisestä syöntikerrasta! :D
 
Katsos muut onkin nukkumassa tähän aikaan ja me vaan täällä pyöritään!! :whistle:

oon tässä illan aikana ja jutustelun lomassa saanu viimoisen opiskelutehtävän hyvälle mallille, ja just tuli koko homma tältä erää valmiiksi, huh! B)

*muoks*: siis en suinkaan tyystin viimosen, vaan tältä viikolta viimosen! :saint:
 
Hienoa Sirppi! Mun mies ei herää vaikka pommi räjähtää.. :D En minäkään jos uneen pääsen. Ai ollaanko me kaksin vaan hereillä? :whistle: Noh, täytyy varmaan herätellä kaikki! Huhuu! Ei saa nukkua.. :xmas:

Katos miten paholainen nauraa: http://www.youtube.com/watch?v=iXNnJE6gNEk&feature=related

:LOL: :LOL: :LOL:


muoks* tääkin niin söpö! http://www.youtube.com/watch?v=Awm9nE8bJtI&feature=related
 
Palaillaanpa taas huomenissa, ellen sitten ole huomenna työhommien takia reissun päällä ja tule vasta ke takaisin. Mutta YRITÄN keretä tulla aamulla ennen töihin lähtöä ilmoittaan että miten testauksen kanssa kävi! ;)

Hyvät yöt! :hug:
 
ajattelin vaan tulla pyytämään Minttuliiniakin tuonne pidemmän aikaa yrittäneisiin n20 vuotiaisiin. Siellä kun on aika paljon enemmän porukkaa.. Vaikka saattehan te täällä kahdestaankin höpotellä =) ihan hauskaa sekin varmasti on. Itse en jaksa moneen pinoon kirjoitela, vaikka täälläkin edelleen kuulumisia käyn katselemasa ja plussia puhaltelemassa :whistle: :heart:

vaikka toisaalta te pidätte tämän pinon hengissä. Sirpulalle onnea tämän aamun testiin, Toivottavasti kuulemme iloisia uutisia vielä tänään, et voi pitää meitä piinassa.
 
Jahas.. Tytöillä on ollut mielenkiintoinen yö. :LOL:
Ei ehtinyt sitten sirpula tulla kertoo miten testin kanssa kävi.. Toivottavasti + :heart:
minttulii: Juu eka ultra takana ja neuvola edessä ens vkolla. Kuvittelin vaan että sitä jotenki tuntis olevansa raskaana, mut eipä sitä vaan tunne.. Ei oo raskaana oleva olo.. :headwall:
 
Sori, oli niin kiire aamu etten millään kerennyt tulla informoimaan teitä testistä, kun meinasin myöhästyä töistäkin! :| Testi näytti kuitenkin Aconin herkällä testillä aamupissasta selkeää negaa. Mutta on se kumma, kun oireet on silti niin selkeitä ja tätiä ei näy! :eek: Toivon niin valtavasti, että se tulevien viikkojen sisällä vielä plussaksi muuttuisi! :heart:
 
Ines Kyllä sä ehdit vielä moneen kertaan tuntemaan mitä on olla raskaana. Selkää särkee ja koko ajan on vessahätä väsyttää jne ;)
Juu viime yö oli vilkas! :LOL:

Sirpula :hug: Ei mene mun jakeluun että miksei testi näytä plussaa vaikka täti myöhässä ja teroja oot syönyt! Uskon edelleen siihen myöhäiseen plussaan.. :heart:

Haltia Kiitos mutta jätän väliin 'tarjouksen'. Mulla on hyvä olla täällä ;) JA pitää pinoa pystyssä vaikka sitten vain Sirpulan kanssa.. :LOL: :D

ON: Edelleen nännit kipeät, nyt on tullut muutama näppylä rintoihin.. mitä lie.
Menkkakipuja ei ole tänään ollut kuvottaa kyllä ruoka ja ihme ja kumma makeat! :eek: :whistle:
 
minttulii86: Itestäkin tuntuu niin uskomattomalta ettei plussaa näy vielä testeissä, nyt kuitenki kp30/26 (siis näiden terokiertojen mukaan! ;) :attn: ) ja oireetkin on... :eek:

Onkohan se yleistäkin että vaikka syö teroja niin yhdessä kierrossa jääkin päivät venymään (niinkuin nyt mulla ) mutta plussaa ei (vielä ainakaan!!) ole tullut?
 

Yhteistyössä