N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

itse en uskalla vielä riemuita tuosta testi tuloksesta, pelkään aina pahinta, nyt pelkään että se oli virheellinen tulos, tai sit et menee kesken(onnellinen mutta pelkään pahinta). tai ehkä tää epä varma olo on siks ku on täti vielä vierailulla, vaikka suhteellisen pientä elämää pitääkin..

mut jos menis pesulle ja nukkumaan, ja aamulla reippaana taas töissä kuudelta... Plussa tuulia teillekin...

voih ei onlyer... :'(
Mä en tiedä yhtään miten se menee, mutta olen kyllä joskus nähnyt tapauksen jossa tuli ensin selvä plussa kotona ja labrassa, ja sitten kun oli neuvola-aika niin ei ollutkaan mitään... aika outoa on.... :ashamed:

Ensiksi, miten ihmeessä joku nikitön on päässyt "kirjoittamaan" tyhjää??? :eek:

Toiseksi: onlyer teethän varmistustestin vielä vaikka perjantaina-aamuna? Laitanko sut pois plussanneista ja takas pinoon? Vai odotetaanko? :ashamed:
Olen todella pahoillani jos plussa ei ollutkaan plussa!
Koskaan en ole noin selvää plussaa uskonut/kuullut jotta ei oliskaan raskaus alkanut! :/ :hug: Joten mä uskon että olisit raskaana.. toivon sydämeni pohjasta! :hug:

Sitten omaa napaa..
Vihdoin, vihdoinkin tänään isännän kanssa käytiin apteekissa ostamassa clinic ovistestejä.. 14?/5kpl liuskaa :eek: Hiukka kallista. Mutta kannatti!
Saatiin todella selvä ovisplussa.
Isännän kanssa naurettiin että kumminkin kun päästään nautiskelemaan niin homma ei onnistu.. :LOL: Kerta se olis ensimmäinenkin!

JA se mikä ihmetyttää että tunnen tämän kierron niin hyvin kuin taskuni.
Ovistuntemukset selvät jo kolmatta päivää ja jännä juttu tuo että nännitkin kipeät jo kolmatta päivää, koskaan ennen en ole näin tuntenut.. Aina on ollut suht oireetonta enkä ole osannut yhdistää mihinkään!
Ai että mä nautin tästä naputtavasta ja väsyttävästä olosta kun tiedän että tulos voi olla positiivinen hiukka ennen joulua! =)
Tässä pari kuvaa :)

1.kuva salamalla http://www.aijaa.com/v.php?i=1308681.jpg

2.kuva ilman salamaa http://www.aijaa.com/v.php?i=1308703.jpg

Eikös olekin selvä ovisplussa. On vielä vahvempi ja tummempi kuin kontrolliviiva :)

minttulii86 kyllähän se on.. :LOL: mä olen kans jo alkanut hiljaa mielessäni pyörittää ajatusta siitä joulu plussasta... :D
Miehen sisko kävi eilen ekassa ultrassa, kun neuvolassa oltiin sanottu että mennään jo vk.12, niin olisi hyvä käydä. Kun se sinne meni, niin ultran ottaja oli vain naureskellut ettei tästä nyt paljon voida mitään kattoa kun olette vk.7.. muutama viikko neuvolassa laskettu väärin... ;)
Ehanaa ehanaa!!! mulla alkoi vk.n loppu eilen ja tänään ois taas tarkotus siivota kun vieraita tulee illalla...jips!

heiDu Oho! "pieni" moka käynyt neukkarintädille. :)

Voi vide mä tärisen täällä kun nää oireet ei mee ohi. Rinnat on kipeentynyt lisää, nänneihin ei voi kunnolla edes koskee, ihan turpeet ja pystyssä nännit koko ajan, verisuonet ympäröi oikean tissin, vasemmassa menee vain pari pitkää ei kumminkaan ympäri tissin.
Tää on niin ihanaa tässä kuussa kun tuntee jokaisen nippauksen jne.. :heart:
Ja kyllä taas toiveet on jouluplussasta korkealla näiden oireiden perusteella! :D

Anniel :wave: :xmas: !

Mulla on myös nyt muutaman päivän nipistellyt masusta ihan ihmeellisesti... ja vessassa saa ravata koko ajan, isolla tai hiukan pienemmällä hädällä... En silti ole kovin tohkeissani, jalat maassa vaan ja sitä rataa... :whistle:
minttulii86 Sitä ei voi tietää.. jospas onkin masutonttuja tuloillaan... =) pidetään hirmusesti peukkuja!! koskas sä olet aatellu testailun alottaa? ;)

minttulii86 ja heiDu pidän peukkuja eiköhän sieltä jouluplussat
pärähdä ku teill on oireetkin niin lupaavia.
Itse ajattelin kokeilla ehkä ovulaatiotestei, mutt vähän jännittää ku en oo niit ikinä koittanu. Toivon mukaa ovat suht simppeleitä. Ens kierros ajattelin tikutella vai pitäskö jo tässä? noh lähdempä etsii tietoo tikutus asioista..

mikäs oli taas yhteyksissä kun ei toiminut?!?? toimiko muilla?
Pohojola En ole minäkään vielä tikutusta alottanu, vaikka pitänyt on tosi kauan .... :whistle: nooh, jos vaikka sitten joulun jälkeen alottelis... mun maha nippailuni on/oli kuulkaas mahatautia... jes! tätähän mä toivoin...
olin silloin yks vk:n loppu kuski touhuissa ja nyt koko se porukka on siellä mahataudissa ketä kuskailin ja niiden muksut vesirokossa... :ashamed: onneks silti tuli näin, niin ehtii jouluks parantuu kaikki..

heiDu Oli huoltokatkos, se vaan kesti yllätävän kauan! :whistle:
Yöks! Paranemisia! Jep, onneksi ei jouluna! Jotain hyvääkin siis nähtävä. :p

on: nännit kipeät edelleen, masua nippailee, pari kertaa vihlonut alapäästä tänään, 37,1(37,2) lämmöt, levoton olo ja aamulla/aamupäivällä tuntui ihan samalta kuin menkkakivut.. Toivottavasti ei myös sitä mahatautia tänne.. :x

Pohojola Kyllä mä sinuna tikuttaisin kp11lähtien!
Helppoja ne ovistikut on. Sen kun pissit purkkiin ja kastat sitä tikkua max kohtaan asti n.5-10s ja odottelet tulosta.

Niin juu itse tein tänään ovistestin kanssa.. tulos: testiviiva suurin piirtein yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Täh? Ei kait se voi näyttää selvää plussaa jo ööh ainakin 5 päivän ajan? Ja mä en ollut pitänyt pissaa rakossa kuin max 1h, ja tein sen testin klo 15. Tää ei mene nyt mun jakeluun. :D Kuka selittää? =)

Niin ja Pohojola Tee suurin piirtein samaan aikaan jokaisena testipäivänä niin osaat vertailla niitä ja tiedät suurin piirtein milloin se LH-piikki on. Itse tein viime kierrossa aamuisin. Toissa kierrossa töiden jälkeen n.16.00. Ja tässä kierrossa oon tehnyt 15-18 välisenä aikana.

minttulii86lle paljon onnea ovisplussasta! =) :hug:

Menkat myöhässä, josko nyt olisin raskaana...? Tädin olisi pitänyt kurvata pe tai la, mutta ei (onneksi!) ole näkynyt. Lisäys vielä, että söin siis teroja tässäkin kierrossa, jotenka sillä pystyin noinkin tarkkaan määrittelemään tädin mahd. saapumisen - muutoin se kun on niin pirunmoisen epäsäännöllinen. Varovainen toive elää koko ajan ajatuksissa, huomenna käyn ostamassa apteekista herkän testin. Viime keskiviikkona tein siis testin, mutta se oli negatiivinen (testi tosin ei ollut herkkä, ja kp:t oli silloin 24/26!). Tiistai aamuna viimeistään teen uuden testin. Toiveet on todella korkealla ja jonninmoisia oireitakin on: tissit tosi arat, aina syönnin jälkeen tulee huono olo ja parin viimeisen viikon aikana mulle on tullut finnejä runsaasti! Niin, ja myös jännää vihlontaa/nipistelyä tuntuu aina välillä alamahan seudulla. Toivottavasti sieltä se plussa tulisi! :heart:

Plussapuhurit myös kaikille muillekin! :whistle:

Sirpula Kiitos:) Mä oon niin tohinoissani taas ton plussan kanssa!! :D
Voi kääk... jännään sun puolesta! Toivotaan parasta..
Mä katsoinkin sun kp:t mutta en sitten enää muistanut päivityksen jälkeen mistä piti tänne höpöttää ;) Varhaisiän dementia. :ashamed:
Mutta plussaviivoja haluan sun testiin!! :heart: :hug:
Milloin oot ottanut viimeisen Teron?=)

heiDu En nähnyt sun kysymystä siitä että milloin aloitan testauksen. Mutta nyt: Eka testi tehdään kp32 silloin oviksesta n14päivää/alle eli 19.12? Ja sit jos nega ja jouluaattona ei ole täti tullut niin sitten silloin uudestaan:) B) Testaatko seuraksi? :xmas:

Mutta nyt on tytöt sellainen juttu että tää ilta on ollut yhtä helvettiä suoraan sanoen.. kipujen perusteella tuntuu kuin olisi kuukautisten ensimmäinen vuotopäivä, sen verran nippailee ja polttaa vasemmalta puolelta alamahaa ja alaselkää... :(

minttulii86: Oon ottanu viimeisen teron viime keskiviikkona, kp 24. Saapa nähdä, jännittää niin vietävästi. Ja toisaalta taas pelottaa että pudotaanko lujaa...Toivottavasti ei! Saapa nähdä tätikö se sinua siellä riivaa vai mikä... :/ :hug:

Mutta eikai se auta kuin yrittää vääntää nuo 2 opiskelutehtävää vielä tälle "iltaa" loppuun ja yrittää sitten saada unen päästä kiinni. Voi kun olis jo se herkkä testi käsillä ja tiistai-aamu.. Vai mahdankohan malttaa olla ostamatta kahta testiä, ja testata toisen heti huomenna ja toisen ti aamupissasta..?

Sirpula Juu tee testi jo huomenna! Mutta pidätä sitä rakkoa pari kolme tuntia!:D Tärisen jo innosta sun puolesta! :) Mulla olis kaksi acon10 testiä odottamassa! :ashamed: :whistle:

Tuli mieleen että silloin pari vuotta sitten kun sain yhden kuurin mulla alkoi 5päivän päästä menkat viimeisestä terosta. Silloin oli joku pitkä kierto, en edes enää muista mitkä kp:t.

minttulii86 Jospa mä sitten teen huomenna jo sen ensimmäisen.. :)

Muuten, oliskohan parempi että sen testin tekis ns. "alkupissasta" vai ns. "keskipissasta"? Kun sitä vain mietin että jos esim. pissaa purkkiin niin kannattaako missä vaiheessa ottaa purkki alle ettei menis "parhaat" sitten hukkaan.

Sirpula Kyllä mä oon ottanut ihan "alkupissasta" :) Ja luulisin että oli pissanäyte alusta tai lopusta niin sama pitoisuus :) Kunhan vaan muistaa että ainakin se pari tuntia taukoa edellisestä pissasta/ei nesteitä juonut :)

muoks* onko sun kp:t listalla oikein? Sunnuntaille laskettuna siis.

Yhteistyössä