N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Hitsit ku tuli kyyneleet silmiin... :)

Sirpula: Onnea kovasti! :flower: :heart:


Eilen kummisetä laitto viestiä että heille synty tyttö. Sama synttäripäivä ku mulla. :heart: Oon onnellinen noitten puolesta, heillä meni useampi vuosi yrittäessä, ainaki 5 vuotta. Ja nyt sit sai ku ilmeisesti oli jo toivostaki luopunu. :)
 
Mikähän tuossa oviksessa taas viivyttää, kun eilenkään ei vielä ovisplussaa tullu, ja nyt on kp 17. On se kumma jos ei se rupea jo tulemaan. :kieh: 3 testiäkään on enää jäljellä. Tai sit se tekee saman tempun ku viime testauskerralla, että antoi sen plussan vasta siihen vihon viimeiseen testiin... No, kaippa se sieltä vielä tulee kun aiemminki tuli. =)
 
Orion: Toivotaan plussaa siihen , jos toiseenkin testiin... ;)

).(: Tein äsken yhden testin mikä kaapista löytyi (joku mammaksilta tilattu) ja kaksi viivaa siihenkin tuli vaikka päiväpissasta tein. Tuolla toisella palstalla joku jo pelotteli, että siinä minkä eilen tein, olisi joku viivanpaikka eikä muutenkaan olisi ollut kovin luotettava testi... :attn: ..mutta nyt on testattu toisellakin plussa! ;)

Soitin tänään neuvolaan ja 11.6. sain ajan, silloin olisi viikot heidän laskureidensa mukaan 8+5. Terveydenhoitaja sanoi nyt viikoiksi aika tarkat 4+5 kun puhelimessa haastatteli ensin. Toivon niin valtavasti, että neuvolassa olisi kaikki niinkuin pitääkin! :heart:
 
Murppa Sinulla listan mukaan päivät täynnä :) Uutisia? :) :heart:

ON: piikittely jatkuu, kipuilua vasemmalla, joten kai siellä jotain tapahtuu :) Ja tänään on meidän 4v. kihlapäivä :) Niin se aika menee, huhhuh.. :wave: Syömään ajateltiin illalla lähteä.. Ja tämä neito on tyytyväinen Suomen voittoon eilen :D Tosin epäilen, että sijoitusjärjestys on tämä: Kanada, Venäjä, Suomi, Ruotsi.. Onneksi Ruotsi pelaa Kanadaa vastaan niin heikot mahikset, sitten pronssiottelu käydään Suomen ja Ruotsin välillä ;)
 
Aivan ihanaa sirpula suuret onnittelut plussasta!! :heart: ihanaa, että tämä pinokin pienee! - vaikka lopulta olen täällä varmaan yksikseni, sellainen olo on nyt, ja se ei ole kyllä kivaa.

Meillä on netti temppuillut, joten kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. Tänään olin siellä ultrassa, ja limakalvo oli kuulemma tosi ohut, munasarjat ovat kuulemma mullakin sitten lääkärin mukaan vähän monirakkulaiset, en ihan ymmärtänyt sen puheesta, mutta ultrassa näkyi molemmilla puolilla useita aika isoja rakkuloita. Oikealla puolella oli yksi 10m ja vasemmalla 9m lääkäri epäili sen vasemmalta irtoavan, koska se näytti virkeämmältä. Sovittiin maanantaille uusi ultra, jossa tarkastetaan tilannetta ja ovistestejä saan alkaa kuulemma tekemään lauantaina. plääh, nyt on sellainen olo, että olenkohan mä loppujen lopuksi ovuloinut juuri ollenkaan, ja pelkään, ettei yksikään kasva nyt tarpeeksi suureksi, tai ettei limakalvu vahvistu. Paljonkojan se uusi ultrakin tulee maksamaan, tuolla väestöliitossa kun ne vasta maksetaan sitten kaiki kerralla, hiukan pelottaa. vähän tietämätön olo, ei oikein tiedä mitä odottaa.. pitäis kai laihduttaa, se on vaan niin hirveän hankalaa :ashamed:

Meidänkin kavereille syntyi kolmas poika. Tuntuu jotenkin oudolta, kun sinä aikana kun on yrittänyt ja toivonut itse raskauttaa ainakin 5 tuttua on tullut raskaaksi, ja saanut jo vauvansakin, pelkään, että koska tulee taas jotain yllätysraskauksia lähipiirissä, en tiedä miten niitä taas jaksan.

Kaikille voimia ja tsemppiä yrityksiin, ei luovuta toivosta, kyllä mekin täältä päästään odotuspuolelle - ennemmin tai myöhemmin =)

Niin ja Murppa mikä teillä on tilanne? :heart:
 
Onnea Sirpula! Hienoja uutisia. :flower: :heart: Toivottavasti pysyy pikkuinen mukana loppuun asti. :)

Ja myöhästyneet onnittelut Orionille synttärien johdosta. :) Meillähän onkin melkein samaan aikaan synttärit, kun minä saan juhlia reilun viikon päästä.

Olin viime yön töissä ja koko yön tuntui pientä nippailua alavatsalla ja limaisuus on lisääntynyt selvästi. Eli eiköhän se ovis siellä tee tuloaan ja vieläpä ihan ajallaan. Hieno juttu, ettei tuo keskeytys ole sekoittanut kiertoa. Tämä onkin eka kierto sitten tammikuun, kun saadaan olla tosi toimissa. Hirveen nopeesti kyllä hurahtanut aika.

Plussapeukutukset koko pinolle. Toivottavasti saadaan pian lisää hyviä uutisia. :)
 
Ei ole vielä mitään valtakunnan oireita suuntaan tai toiseen.. Tai jos oikein miettii, niin selässä tuntuu kipeeltä, mutta se johtuu varmaan siitä eilisestä kävelylenkistä.. Mutta en usko raskauden mahdollisuuteen *negis*. Ennemmin odottelen menkkoja saapuvaksi huomenna :(

Sirpula, huh huh! Onnea plussasta :D

Haltia, samaa mieltä tuosta laihduttamisesta. Vaikeaa on. Oon koettanu kattoa vähän syömisten perään ja laskea vähän kaloreitakin muutaman päivän, mutta koko ajan tuntuu että on näläkä... Hirmuisesti haluttais kaikkea makeaa :)

Dreamer, ite oon kirjotellu aiemmin tuolla sinisessä viivassa, mutta siellä tosiaan etenee juttu paljon hitaammin kuin täällä meillä. Enkä oikein tuntenut sitä omakseni, toisin kuin tätä ketjua.

Pirteää lähestyvää viikonloppua kaikille!
 
Kiitokset onnitteluista haltia, khaos ja murppa! =)

).:) Tosi uskomattomat on fiilikset vieläkin, vaikka tänään tuli jo muutama oirekin lisää... ;) :heart:
Vielä pitäisi kk odotella ennen ultraan pääsyä.

Plussatuulia kovasti teille!!! :whistle:
 
TERVEHDYS PITKÄSTÄ AIKAA!!!!!

Kävin taas kurkkimassa mitä teille tänne kuuluu.

Sirpulalle isot onnittelut, muistan itekki miten käsittämätön tunne se oli kun vihon ja viimen se toinenki viiva sinne testiin ilmestyi!!!!ONNEA ja hirmusesti tarrasukkia matkaan!!!

Meidän tytyn häätöpäivä lähestyy, sunnuntaina siis olis se kauan odotettu laskettuaika. Tosin luulen että yli mennään. Ensin lääkärit höpötti et kunhan 36 viikolle päästään ja sit et ei se siel loppuun asti pysy ja tässä sitä vaan ollaan!!!Edelleen yhdessä kasassa. Mut kylläpä hän ulos tulee kunhan on siihen valmis ( mä kyl tahtosin sen heti jo sielt syliin, kun on niin kauan jo tuol masus piilossa ollut :D )

Jonkin laisia pelkoja on tässä varsinkin nyt loppuvaiheessa tullut. Pelottaa hirveesti et menettää vauvan tai sil on jokin vialla. Jotenkin ei vaan voi kaiken paskan jälkeen mitä on kokenut niin uskoo et omalle kohalle sattus jotain hyvääkin. Mut toivottavasti kaikki menis nyt loppuun asti hyvin!!!

Siinäpä niitä miun kuulumisia. Oikeen paljon plussatuulia teille kaikille. Muistakaa pitää lippu korkeella. Kyllä se plussa viel kaikille sieltä tulee!!!! :heart: :heart: :hug:

liinu83 ja möykky 39+5
 
murppa86 iso hali sinulle :hug: en voi kun pahoitella...
sirpula todella paljon onnea!! :flower: mulle tuli melkein kyyneleet silmiin kun luin sun plussa uutiset! aivan mahtava juttu :)
haltia voit olla varma ette yksikses tänne jää :) musta tuntuu että oon täällä ainakin hyvin hyvin pitkään vielä!
dreamer myöhäiset onnittelut kihlavuosista :)

Täällä aletaan taas elämään niitä kriittisiä tärppipäiviä...toivotaan parasta,pelätään pahinta:) Viime yönä vähän jo pupuiltiinkin..mä vaan alan jo pikkuhiljaa heittämään kirvestä kaivoon tän vauvan suhteen :ashamed: mut siitä oon ainakin tyytyväinen että terojen lopettamisen jälkeen kierto on pysynyt suht säännöllisenä! Toivotaan että jatkossakin pysyy. Tiedän kyllä että kun mulla on tuota alipainoa jonkin verran niin se raskautumisen mahdollisuus on aika pieni. Mut minkäs teet kun ei vaan saa painoa nousemaan :ashamed: pitää vaan olla kärsivällinen.. Tekee välillä vähän pahaa seurata kuinka miehen veljen ja hänen kihlattunsa odotus etenee ja masu pyöristyy,mut toki olen onnellinen heidän puolesta ja toivon että kaikki menee loppuun asti hyvin..tulee vaan aina välillä ajatus että voikun mekin oltaisiin jo samassa tilanteessa..

Nyt ei muuta kun hyvää v-loppua kaikille ja muistakaahan pupuilla ;)
 
Jep,elikkä kyllästyin tuohon vanhaan nimimerkkiin ja kehitin itselleni uuden.. tää on yks lapsuudesta mieleen jäänyt juttu, mut nyt siis pidän tätä(kunnes taas kyllästyn) :)
Siis Nuoriäiti87 on hävinnyt ja tilalle tuli sama tyyppi eri nimimerkki :D
 
no niin siihen loppu unelma toisesta lapsesta pitemmäksi aikaa..
jouduin viime viikolla sairaalaan nyt sit ma mut leikattiin toinen pullistuma pois toinen sinne jäi vielä.. eilen pääsin kotia. omaa poikaani en saa nostella neljään viikkoon
 
liinu83: Onnea synnytykseen. :)

murppa: Pahoittelut! :hug: Tiedän miltä sinusta tuntuu! Se on kurjaa kun menkat alkaa... :( Mutta sullahan lähestyy kokoajan se poliaika ja toivottavasti siellä alkaisi menemään joutuin asiat.

äiti-88: Harmillista, kun leikkaukseen jouduit ja yritys jää nyt... Mutta sinullahan on silti paremmin asiat kuin monella meistä täällä... Sinulla on jo yksi lapsi, joka varmasti on kultaakin kalliimpi.

heinähattu: Kunhan nyt vaan muistaisi, että olet entinen nuoriäiti-87. ;) Ei saa heittää kirvestä kaivoon! Toivoa on vielä! Pitää vaan jaksaa uskoa, vaikka se on välillä vaikeaa.

ON: Lapsettomuuslääkäri soitti jo silloin tiistaina ja tänään oli uusi soittoaika hänelle. Eli meille keretään tekemään yksi inssi ennen kesälomaa. Kun täällä ei noita lapsettomuushoitoja tehdä juhannuksesta - elokuulle. Mulla alkaa uusi kierto 1.-3.6 niin inssi keretään juuri ja juuri tehdä. Lääkäri sanoi, että kp 3-7 syön clomit, kp 8-9 pistän jotain pistosta (nimeä ei vielä mainunnut) ja kp 9-10 on ultra missä katsotaan miten rakkulat on kehittynyt. Ja sitten irrotuspiikki ja inssi. :) Sitten, kun seuraava kierto alkaa niin pitää soittaa tuonne sairaalaan ja siellä saan sitten ohjeet tuohon pistämiseen ja reseptit. Ja inssin kulku kai käydään läpi. Sitten vaan toivotaan, että tuo eka IUI jäisi tälläerää viimeiseksi. =)
 
:hug: Kaikille sitä tarvitseville. :hug:

Mulla tais mennä lh-piikki ohi... Eilen ovistestiin tummempi haamu, ja myös tänään semmonen, ehkä vähän vaaleampi vielä mitä eilen. Aikasemmin mulla on aina tullu niin että tommonen tummempi haamu on tullu päivää ennen ku sit plussa. Huomena vielä viimeinen testi. Ja lämmöistähän sen näkee sitte että millon ovis ollu. Ja eikä niin haittaa vaikka olis jo olluki, eilen sentään meni uiskentelijat ja tänään pitää vielä varmistaa. :D
 
liinu83 ja heinähattu: Kiitos! =)

äiti-88: Harmi juttu! :hug: Toivottavasti kuitenkin taas yrityksen makuun päästyäsi tärppi tulisi. Positiivisia ajatuksia! =)

Tinttu: Voi toivottavasti tämä inssi myös jäisi vähäksi aikaa teille viimeiseksi, kamalan paljon tsemppiä tulevaan - peukut pystyssä olen! :saint:

Orion: Toivottavasti uiskentelijat osuisivat oikeaan aikaan... :D Tässä plussakierrossa mäkään en saanut vahvaa viivaa ovistestiin, hailakanvain; mutta plussa tuli kun aktiivisesti niihin aikoihin rakasteltiin. Tsemppiä sinne! ;)
 
Kiitos, Sirpula! =)

Tänään testasin ovisplussan. Siihen malliin nippailikin kyllä tuolta vasemmalta. Hyvä, että tuo ovis on nyt aikaisemmin niin kierto jää siihen 32 päivään. :) Käytiin miehen kanssa 14 kilometrin pyörälenkillä. On "hiukan" istumalihakset hellänä. :D
 
En nyt kerkeä enempää kirjoitella, kohta jatkuu suomen peli :D Tänään pistin viimeisen menopurpiikin, maanantaina iltapäivällä ultraus, toivottavasti olisi munis kypsynä, epäilen tosin.. ei ole mitään tuntemuksia :( Varmaan liian pieni annos, huoh :(
 
Onnea, Martzu87:lle. :)

Dreamer: Pidetään peukkuja, että siellä olis kypsä/kypsiä muniksia. =) Tehdäänkö sulle nyt siis inssi vai meettekö kotikonstein?

Missähän kaikki on, kun on taas hiljentymään päin tää meidän pino... B)

Tuntuu, että aika matelee. Heti, kun on jotain mitä odottaa niin aika tuntuu pysähtyneen. Vielä pitäis parisen viikkoa piinistellä tätä kiertoa ja sitten se vasta alkaakin piinailu sen inssin suhteen. Toisaalta on jotenkin hyvä fiilis niitä inssejä kohtaa, mutta kun muistaa miten pieni onnistumispronsentti niissäkin on, niin ei paljon naurata... :(
 
Kiitos onnitteluista :) olin ihan unohtanu että olin tännekin joskus kirjotellut :)
Nyt toivon vaan että meidän nuppu pysyy masussa loppuun asti, rv 4+3 LA 23.1. tarkemman LA saan sitten ensimmäisessä ultrassa joka pitäis olla 3 viikon päästä.
Pelkään joka päivä käydä wc:ssä, ei vois olla mitään kauheempaa kun keskenmeno :'(
Ollaan niin kauna tätä pikkuista odottanut, enkä ole edes koskaan ennen tehnyt plussa testiä :) toisesta inssistä tärppäsi :heart:
 

Yhteistyössä