N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Ai niin... Orionilla on jo noin lopuillaan kierto! =) Onkos minkäänlaisia oireita ilmassa? :p

Miehen kanssa leikiteltiin tänään ajatuksella, että jos olis tärpännyt... Mies oli ihan innoissaan ajatuksesta, että siitä tulisi viimein isä. :heart: Jos madam mamman ennustus käy toteen niin raskaudun tästä kierrosta ja -09 helmikuussa saamme pojan. :D Voiskin uskoa noihin. Toisaalta, ennustaja ellin ennustus ainakin meni pieleen, koska hänen mukaansa meidän olisi pitänyt saada poika -08 joulukuussa.

Hölynpölyähän nuo on, mutta kaikkea pitää kokeilla. =)
 
Kiitos Dreamer! :)

Tinttu: Ei ole kummosempia oireita. Rinnat vähän arat, mutta ne on aina loppukierrosta. Pikkusen ehkä myöhemmin rupes tulemaan ku joskus, ja välillä katos kokonaan, kun monesti on heti oviksen jälkeen alkanu nännien arkuudella, niin se hävis välistä, ja tämä kokonaisvaltaisempi arkuus tuli vähän myöhässä. Sit semmosta menkkasäryn tapaista lievää on välillä hetken käyny. Niin ja olihan mulla se "kiinnittymiskipu" sillon viime keskiviikkona. :D Miehellä on ollu semmonen tunne, että on tärpänny, mutta kun mä tänään rupesin ääneen epäilemään tätä kaikkea, niin nyt se ei enää uskalla sanoa että tulee se. :ashamed:
Että oireiltaan samanlaista ku edellisissäkin kierroissa...
 
orion älä vielä menetä toivoasi! Mä voin sanoo et sillon kun ite aloin odottaa ekaa kertaa niin mulla ei ollu mitään oireita! ei suuntaan eikä toiseen... Joten kyllä kaikki on mahdollista. Älä heitä kirvestä kaivoon vielä,vaikka ei pahommin oireita olisikaan! :) Toivotaan kovasti että se plussa teille tupsahtais! =)

Dreamer olen lukenut noita sun tekstejä, enkä osaa nyt sanoa mitään järkevää, mikä lohduttais,joten iso :hug:

Tinttu mikäs on tilanne siellä?? :)

Jep,täällä siis aletaan taas elellä loppukiertoa ja toiveet ovat suuret. Mutta nyt on alkanu vähä tuntumaa siltä, et se olis liian hienoa että se olis tärpänny.. siks oon yrittäny vaan ajatella että kohta ne menkat alkaa ja taas uudestaan yritämään... tosin nyt olen aika varma että ne alkaa, ei nimittäin ole ollu hirmu aktiivista tää meidän "vauvan teko" viime aikoina, joten ihme olis jos plussa tässä kierrossa tulis :ashamed:
 
Kyllä mulla on kuulkaas nyt semmoinen olo, että Orionilla on tainnut tärppi käydä! :heart:

heinähattu: Täällä koitetaan kärvistellä sunnuntaihin. Silloin pitäisi tädin pölähtää kylään. Yritän painiskella omien ajatuksieni kanssa, kun välillä on tunne että entäs jos nyt olisi tärpännyt ja välillä taas kauhee masis ja tunne ettei taaskaan! Eilen alkoi ilmaantua pientä alavatsan nipistelyä, enemmän oikealla. Myös vasemmalla ja keskellä tuntui välillä. Ja sitten välillä tuntu niinku joku pois pistänyt neulassa sisältäpäin. :eek: Rinnat/nännit ei edelleenkään ole arkana joten se siitä! Ai niin, lämpö oli illalla 37 (norm. 36,3-36,4) mutta se nyt saattoi johtua ihan mistä tahansa. Tai sitten siitä, että se ovis tapahtui sittenkin ja siksi lämmöt on vielä koholla. =) Ärtynyt olen niinkuin aina! :D Pelottaa vaan, että nuo tuntemukset on oman mielen kuvitteluja...

Ei meillä voi olla tärpännyt, liian ihanaa se olisi. :ashamed:
 
Siis Dreamer; tarkoittaako tuo edellinen viestisi aivan oikeasti tuota? Mitä on tapahtunut, kerro ihmeessä lisää. Voit tietty laittaa yv:näkin jos haluat. Iso :hug: ja voimia!!!

Orionille kovasti onnea testaukseen, toivottavasti tulisi odotettu tulos! ;)

Tinttu: Noin minäkin ajattelin plussakierrossani; ei kuitenkaan, en usko, blaa, blaa, blaa. Ja tässä tulos; raskaana ollaan! :heart: nyt yrität vain rauhallisin mielin (tiedän, se on vaikeaa! :attn: ) odotella ennen testausta. Minulla olisi pitänyt alkaa menkat silloin lauantaina, niin sain vitkuteltua testaamistani tiistai-aamuun, ja voit uskoa että olin täpinöissäni silloin aamulla kun tajusin ettei täti ollut silloinkaan yön aikana kurvannut kylään, ja hetkeä myöhemmin pärähti raskaustestiin plussa!! :D

heinähatulle kanssa positiivisia ajatuksia, kyllä se plussa sieltä vielä joskus tulee - usko pois! ;)


).(: Kiirus viikonloppu takana, töissä ollessa meni enkä edes koneen äärelle jaksanut raahautua kun töistä kotiuduin. Muuten aika oireetonta oloa, ainoastaan tissit on tosi arat olleet monta päivää, sekä useamman kerran päivässä on tullut öklöttävä olo (mutta kertaakaan en vielä ole oksentanut) syönnin päälle. Niin, ja kyllähän tuo väsyttää, lauantaina hierojalta tullessani menin sohvalle tv:tä katsomaan ja olin sitten nukahtanut ja nukkunut melkein 3 tuntia, heräsin kun mies tuli kavereiden raksalta kotiin! :eek: |O Niin ja nälkähän tuo on kanssa usein, parin tunnin välein saa olla jääkaapilla jotain ottamassa... :saint:

Onhan noita oireita vaan kummasti kun alkoi mustaa valkoisella niitä lukemaan....jotenkin ne vain tuntuu niin pieniltä oireilta kun niitä päässään pyörittelee.

Soitin muuten tänä aamuna HUS:in johonkin palveluun, jossa kätilö vastaili raskauteen ja odotukseen liittyviin kysymyksiin, liittyen esim. erilaisiin rajoituksiin (kuten minulla töissä infektiot jne.) sekä lääkkeiden turvalliseen käyttöön. Puhelimessa oli mahtavan symppis kätilö, jonka kanssa oli tosi helppo jutella. Eli jos jollakin on jotain tuollaisia asioita mielen päällä jo etukäteen, niin suosittelen sinne soittamista - rauhoittaa kummasti.

-Sirpula ja Pikkuinen rv 6+4 :heart: -
 
Sirpula On tapahtunut vaikka mitä.. olen liian poikki kohtaamaan kaikki pettymykset yksin, ilman että saa toiselta minkäänlaista tukea.. Jos enää yhtään hoitoa teemme, niin minä en jaksa.. Muutan nyt vkonloppuna pois kesän ajaksi, otan koirat mukaan.. Mies saa tehdä mitä haluaa kesän ajan, minä lataan akkujani ja katsomme kesän jälkeen jatkammeko täysin erillään vai yritämmekö vielä jotain.. Tajusin erään virheen, jonka teimme, ja se ei ollut naimisiin meno.. Halusimme lasta enemmän kuin toisiamme, unohdimme kaiken muun..

Ja sinulla ne viikot huimasti etenee.. jo rv 7 menossa.. :heart:
 
Voi ei, Dreamer, kunpa osaisin sinua jotenkin edes hitusen lohduttaa. Perheen perustaminen on kyllä jo pelkästään päätöksenä valtavan iso juttu, ja olenkin joskus miettinyt että onkohan meillä mies täydellisesti ymmärtänyt kaikkea sitä vastuun ja huolehtimisen (mutta myös onnen ja rakkauden) määrää sitten kun vauva syntyy, samoin jo nyt raskausaikana.

Oletteko te olleet miehen kanssa kauan yhdessä ennen perheenperustamis päätöstä? Jos teillä tilanne tuollainen, mitä luulet onko parempikin ettei vauva vielä ole ollut tullakseen, vai uskotko että tilanne voisi olla toinen jos nyt olisikin tärpännyt?

Juu, 7. viikko jo menossa, ihanaa! :heart: =)

Iso :hug: sinulle, yritä pärjäillä.
 
Sirpula Tapasimme syksyllä 2003, eli kolme vuotta oltiin yhdessä ennen kuin päätettiin että lapsi saa tulla.. Naimisiin mentiin viime keväänä, silloin yhdessä 3,5 vuotta.. Nyt siis naimisissa vasta vähän yli vuosi.. Jos ei olisi tarvinnut lapsettomuushoitoja, tilanne olisi täysin eri. Minä olen henkisesti ja fyysisesti niin väsynyt hoitoihin (nekin jatkuneet kohta jo vuoden), parisuhde unohtui täysin.. Mutta kyllä aion taistella, mies on elämänkumppanini, toivottavasti sellaisena säilyy.. nyt vauvahaave jää taakse ja keskitymme pelastamaan sen mitä on jälkellä.. ja alkuun se tarkoittaa sitä, että olemme vähän aikaa erossa..
 
Voi Dreamer... :hug: Ymmärrän täysin, että tämä lapsettomuus ja hoidot vievät voimat täysin. Ja ne kaikki epäonnistumiset... :ashamed: Ei ihminen jaksa semmoista loputtomiin. Välillä (ja varsinkin kun siltä tuntuu) on hyvä hengähtää ja miettiä, mitä elämältään haluaa ja jaksaako samanlaista rumbaa loputtomiin. Toivon todella, että pieni tauko miehesi kanssa tekee teille molemmille pelkästään hyvää ja saatte parisuhteenne taas jaloilleen! :heart: Voimia erittäin paljon!! :hug:

Orion: Millon testaat? :p

Sirpula: Hih, no niinhän se varmasti on monilla että uskoo vaan epäonnistumiseen. Itse en vaan voi sille mitään, että oon negis. :|
 
Dreamer: Voimia sinne kovasti. Väliaikainen ero voi tehäki hyvää, monesti ku saa vähän etäisyyttä johonkin asiaan, niin sitä oppii sitte katsomaan ja ymmärtämään laajemmin ja muutenki selkeytyy. :hug:

Tinttu: Huomena aamulla meinasin testata. :p Kyl mie uskon että sieltä plussa tulee, tai jos ei vielä niin viikonloppuna sitte. :D

Näin yöllä unta, että olin ihan alussa raskaana, kuitenki tiedettiin se jo, oltiin siinä unessa jossain kaupassa, ja mä himoitsin kovasti vauvanvaatteita jo ostaa, mutta mies siinä oli toppuuttelemassa että ei vielä, niinku se ruukaaki olla tommonen hillitympi. =) Hyvin todentuntuinen uni. Samassa unessa sitte nähtiin ekaa kertaa (sielä kaupassa) kummisedän tyttövauva, jota ei siis oikeestikaan oo vielä nähty.

Vaan jos en nyt raskaana jostain kumman syystä olekaan, vaikka tuntuuki siltä että olen, niin kyllä pudotaan todella korkealta, todella kovaa. Mut mä en halua ajatella sitä. Sitä ehtii murehtia sitte jos niin käy... =)
 
Orion: Kyllähän sinä raskaana taidat olla, kun itsestäsikin niin vahvasti siltä tuntuu. :heart: Toivottavasti olet, koska se tuo toivoa minullekkin. Sinullahan on jo 6. kierto clomeja menossa ja minulla on käsitys, että jos clomeilla plussa tulee niin se tulee yleensä 1-3 kierron aikana. Minulla menossa 4. kierto.
 
voimia dreamer, ymärrän sinua täysin, lapsettomuus ottaa todella koville, sitä helposti keskittyy pelkästään hoitoihin ja unohtaa parisuhteen, meillä tuntu olevan myös sellaista vähän aikaa sitten. Päätettiin silloin että jos ei hoisot olisi seuraavalla kerralla tärpännyt niin oltais pidetty tauko hoidoista. mutta sitten tulikin ylättäen meille plussa ja nyt keskitymme taas siihen, molemmat on onnellisia.

Mua vaan ihmetyttää kun ei mulla ole ollut pahemmin mitään oireita, pelkään älyttömästi että ei masussa olekkaan ketään. sen saa onneks tietää 6.6, mutta en millään jaksaisi odottaa sinne asti.
 
Dreamer: Toivon todella, että saisitte miehen kanssa viimeistään kesän jälkeen asiat selvitettyä ja voisitte lähteä ikään kuin puhtaalta pöydältä liikkeelle. :hug: vielä!

Tinttu: Niin kai se on, että sitä jollain tavalla pakottaa itsensä hieman pessimistiksi alitajunnassa kun useamman kerran sen tädin karuun paluun joutuu kokemaan. Mutta toiveet korkealla josko siellä nyt olisi positiiviset ajatuksen ja odotukset edessä päin... ;) Haluaisin niin kovasti teidät kaikki mun seuraksi tuonne odottajien puolelle... :whistle:

).(: Täällä vietetty vapaapäivää lenkkeillen, kavereita tavaten ja jääkaapilla notkuen! :D Siis aivan totta, ihan uskomatonta miten voi olla ihmisellä nälkä niin usein!! :eek: Tänään ajattelin mennä aikaisin nukkumaan, väsyttää nyt jo niin kovasti... |O

Heissan, plussapuhurien kera! :whistle: :wave:
 
Negahan se. :headwall: Mitäpä muuta siihe testiin vois tullakaan... :'(
Mä en taida luulla enää ikinä. Pitää taistella. Kovemmin. Ja samaa sanoin jo aiemminki, ja mitään en tehny asian eteen, päinvastoin. Että sitä osaa ihminen olla idiootti. :headwall: :'(
 
Niin, ehkä mä vähän ylireagoin aamulla. :D Onhan tässä vielä mahdollisuus. Oikeastaan huomenaamulla tiedän jo enempi, jos ei ole osunut niin lämpö laskee jo huomena niin että sen selkeästi näkee.

Kuitenki pitää rueta ottaan nyt taas enempi niskasta kii, että saa laihdutettua. Kun kerran se sillon joskus kroppa toimi normaalisti, sillon ku painoa oli vähemmän ni vois olettaa että se toimis myöski kun nyt laihduttais. Jos tavoitteeksi laittas nyt sen 5 kiloa, sit oltais jo jossain 54kg, se vois olla ihan hyvä. Kattoo sitte uudestaan pitääkö enempi. 5 kiloa ja 5 viikkoa, mahtaiskohan onnistua? :D Pitää laittaa onnistumaan...
 
Nyt loppui vauvakuumeilu.. 2.2.09 lähden 3kk Maltalle kätilöharjoittelua tekemään :) Joten hyppään pinosta pois.. joku voi perustaa uuden pinon, johon saa uuden päivittäjän :) Hyvää plussaonnea kaikille, meillä jatkuu sitten vuoden päästä haaveilut :) :heart: Ihan hyvä näin..
 
Dreamer toivon todella että saat asiasi järjestymään ja voit vielä jonain päivänä jatkaa miehesi kanssa onnellisina! :hug:

orion Pahoittelut negasta! Sen saaminen on aina yhtä raskasta varsinkin silloin kun on niin varma että tulos näyttäisi plussaa! Mutta niinkuin sanottu, vielä on toivoa niin kauan kun se perkeleen täti pysyy poissa ;) :hug:

Tinttu Joko testasit? kerro,kerro...saako onnitella??

Täällä "jännätään",huomenna pitäis alkaa vuotamaan mutta oireita ei kyllä siihen suuntaan löydy.. Näin viime yönä unta että olin raskaana 4kk ja mulle kerrottiin siitä lääkärissä kun meinin valittamaan flunssaa! ja mul on oikeesti kamala flunssa tällä hetkellä ja kuumetta on 37-38 ollu eilisestä saakka... :eek:
Mietin vain näitä tämänhetkisiä oireita: Itken melkein joka asiasta(jopa katsoessani salkkareita, lukiessani mm.Dreamerin ikäviä uutisia ym... älytöntä), Viime aikoina todella siis todella kovaa väsymystä(myöhästynyt tälläviikolla joka päivä aamuvuorosta nukkuessani pommiin) jne... Nii ja nälkä on koko ajan! Siis mitä? voisiko nää olla NIITÄ oireita?? :whistle: No, enpä usko..Mut kuitenki salaa toivon että olis ;)
Riideltiin eilen miehen kanssa aika pahasti ja sen sanat pahotti todella mun mielen.. Lateli kaikkea kivaa mm.oon maailman paskin äiti, mua ei kiinnosta oma poika pätkääkään ja mikä pahinta "sitä v****aa jos nyt on toinen lapsiki viel tulossa"!! Tuntuu kurjalta kun ite niin toivon että plussa jo tulis ja toinen sanoo noin... :ashamed: Tiedän kuitenkin ettei se noita oikeasti tarkota mutta kuitenkin.... :/ Tuntuu pahalta...
 
Dreamer: Hyvä että joku ratkaisu löytyi, toivottavasti päätös tuntuu myöhemminkin oikealta. :) Ja hyvää matkaa jo näin reilusti etukäteen. :D Varmasti saat paljon hyödyllistä kokemusta tuosta. :)

Heinähattu: Toivottavasti kyytiläinen ois matkassa. :)


Mulla siirty piinaaminen sitte taas kuukauden eteenpäin. Lämmöissä laskusuuntaa, niin että lauantaina tulee menkat. Tosi kiva, sunnuntaina sit just pahimmilleen. :/ Sillon on pikkusiskon yo-juhlat...
 

Yhteistyössä