N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tinttu Kotikonstein mennään..
Martzu Ihana, että teille hoidot tuotti melko nopeasti tuloksen :)

ON: Oikealla puolella kaksi 14-16mm follia :) Limakalvo ihan ok, 6mm.. tänään ja huomenna menopur vielä, keskiviikkona kontrolli ja torstai-iltana varmaan pregnyl, eli perjantaina ovis :) Eli testaus ehkäpä 7.6. Vielä on siis mahdollisuudet, tosin limakalvo ei huippu hyvä vielä..
 
Mä yritän saada meidän esimmäisen ultran 6.6, niin jännitetään sitten Dreamer yhdessä =)
Tein tosiaan perjantaina haamu testin ja kävin sitten verikokeissa ja se näytti positiivistä :)
Voiko olla kohdunulkopuolinen raskaus jos veri koe näyttää positiivistä?taitaa löytyy mahdollisuus siihenkin vielä, Jännittää ja pelottaa tää tilanne vähäsen.
 
Martzu :) Laskin tuossa, että periaatteessa ovis voi olla jo torstaina, joten varuilta on pupuiltu ;) Ja valitettavasti voi olla kohdunulkoinen vaikka verikoe on positiivinen, mutta tietääkseni yleensä jää arvo viitearvoja alemmaksi, joten uskoisin kaiken olevan siltä kannalta kunnossa :) Paljon tarrasukkasia...
 
Onnea Martzu! :flower: =)

Mä täälä olen huppelissa MAANANTAI-ILTANA! :eek: :D Oon tuota punaviiniä lipittäny, semmosen alle 2 desiä otin nyt, tyhjään mahaan, ja se meni päähä. :LOL: Hölmö olo. :D

Jännäysaika sitte, perjantaina oli ovis ni mitäpä täsä muuta ku ootella. Torstaina ois käynti Oysiin, eka käynti. Saapa nähä mitä sielä tapahtuu. :)
 
Ovisonnea Dreamerille! =)


Mie täälä pohdiskelen, että josko se vaavi ois kiinnittyny tässä tänään, kun piti hetken aikaa semmosta vihlontaa/särkyä, en kivuksi kuitenkaan sanois...tuossa keskellä alamahaa. Se ois 5 päivää oviksesta, että eiköhän se hyvinki vois olla. ;) Tässä jo heitinki ukolle, että ihan turhaan me huomena sinne oysiin mennään. :D
 
Orion: Jospa se olis teillä nyt tärppi käynyt! =)

Dreamerille ovisonnea!!

Tänne ei mitään uutta. Oon nyt parina yönä nähny unta, että oon raskaana. Ekana yönä näin unta, että tein apteekin oman raskaustestin ja siihen tuli kaksi niin ihanaa ja selkeää viivaa. Tokana yönä näin unta, että kirjoitin tänne pinoon, että oon plussannut. Karu todellisuus iski, kun heräsin... :( Mä aloin epäillä, että ovuloinkohan ollenkaan tässä kierrossa, kun ainut selvä merkki mikä edellisissä kierroissa on ollut, oli että nännit kipeytyi oviksen jälkeen. Nyt ei mitään! :eek: Se tästä vielä puuttuis, että menkat ei tuliskaan ja pitäis terolutit syödä. Sitten menis inssi sivunsuun. :ashamed:
 
Dreamer: Peukut pystyssä olen, toivottavasti nyt tärppi kävisi! :saint:

Orion: Kovasti plussapuhureita, jospa se todellakin oli kiinnittymiskipuja... Lääkärireissun kuulumisia?

Tinttu: Voi noita sun unia, se on kyllä niin karu herätä todellisuuteen, kun ensin unessa omaa pikku nyyttiä pitänyt sylissä... :heart: Meillä haave toteutumassa ja olen aivan varma, että pian on myös teillä! =)

- Sirpula ja Pikkuinen rv 5+6 :heart: -
 
Njoo, ny on Oysissa käyty. Ja toivottavasti ei enää ikinä tartte sinne mennä! :kieh: Ei siinä muuten, mutta ku sielä oli meillä joku mikä lie venäläinen lääkäri, meni oikeesti kaikki energia siihen kun keskitty kuuntelemaan sitä, eikä siltikään saanu kaikesta selvää. Aivan turha reissu muutenki, ultrattiin ja sain reseptin. Tosin kai seki vaikutti, ku ei sit haluttu mennä ivf-jonoon, eikä vielä miettiä mitään inseminaatioitakaan. Rupes vaan tuntuun että kokeillaan ensin muut jutut, akupunktiot ja kevyempiä hoitoja (pelkästään hormonin "pumppausta" ), ja ehkä joskus 2 vuoden päästä jos ei tulosta tule niin mennä siihe ivf-hommaan...niin kammottavaa ja stressaavaa tuo sairaalassa käynti on, että ei kiitos yhtään enempää kuin on pakko. Tää lääkäri sitte ultras mua, eikä ees löytäny keltarauhasta! Kyllähän se nyt pitäs sielä olla, kun oviskin kerta oli. Ehkä se oli piilossa jossain... Jos oikeen ymmärsin, niin limakalvo oli hyvä, jopa 11mm! :)

Oli oikeesti niin turhautunu olo koko käynnin jälkeen, puhuttiinki että ois oikeesti pitäny perua koko aika. Tai ainaki siirtää. Jaksetaan vielä uskoa, että kyllä se vaavi meille nyt ois tulossa. Tai jos ei vielä, niin ainaki joskus, ilman isompia hoitoja...

Sain reseptiin clomihexal ja sit puregonia vielä lisäksi kierron 8. ja 9. päivä. Ilmeisesti ehkä pitäs sitte varata aikaa seurantaultraanki, vai olikohan se vaan jos meinaa inseminaatiota...en tiedä. No, toivottavasti ei tuota kuuria tartte ees alottaa.

Ja lasku molemmille! Siis yhteensä 44?! :eek: Siis onko tää ihan tavallista vai? Olihan tuo käynti molemmille tarkoitettukin, mutta silti! :kieh: Ukolla sielä oli tekemistä vain yhen paperin täytön verran.
 
Täällä taas, erittäin väsyneenä.. pitäisi ovista hyödyntää, mutta saa nähdä.. :( Äitini oli nähnyt viime yönä unta, että ihan loppukeväästä 09 oli meille syntynyt tyttö, vajaa neljä kiloa, rv 41+2 :D Eli sen mukaan plussa tulisi elo-syyskuussa.. Kelpaisi sekin :) Mutta kyllähän sitä helmivauvaakin voisi rueta odottamaan...
 
Voi persaus...kirjoittelin äsken tänne vaikka kuinka pitkästi, niin yhtäkkiä kaikki katosi kuin tuhka tuulen mukana!!! :headwall:

No, alusta...

Orion: Voi kökkö mikä lääkärireissu teillä siellä ollut. Mutta kannaisiko teidän nyt vain yrittää ajatella tilannetta siltä kantilta, että mikäli näillä keinoin (luomumenetelmät + nyt saamasi lääkemääräykset) ei tupsahda tärppiä, niin tiedättepähän (?) ainakin että mitä tuleman pitää sisällään Siis että josko se ensimmäinen "kynnys" hoitoon hakeutumisessa olisi nyt ylitetty ja jatko olisi mahdollisesti (toivottavasti ei tarvitsisi sitä vaihtoehtoa edes ajatella) edes hieman helpompi. Kovasti plussapuhureita ja positiivista mieltä! :hug:

Dremer: Ihanan unenpa on äitisi nähnyt, liekö ollut tosiaan enneuni! ;) Nyt vain yrität siellä vähän piristyä ja kellistää sen miehen, haluan nimittäin teitä tuttuja tuonne odottajien puolelle... :whistle: Minä kun täällä vieläkin roikun kurkistelemassa että mitä teille "tutuille" kuuluu... :D

Mä olen myös alkanut miettiä, että josko se minunkin tammikuun tienoilla näkemäni uni oli enneuni. Siinä unessa meille oli syntynyt potra poika ja unessa itkin onnesta vauvaa sylissä pitäessäni! :heart: Kieltämättä se sopisi aika hyvin tähän, sillä näin unen tammikuussa 2008, nyt olen raskaana ja laskettu aika on tammikuussa 2009... :heart:

Plussapuhureita teille jokaiselle, paljon!!! :whistle:
 
Sirpula Kyllähän sitä mielummin helmivauvan ottaisi, mutta jos edes se toukovauva 09.. Ja sopisi samaan enneuni kategoriaan, kun nyt toukokuu 08 kun äiti näki unen, jos la olisi sitten 05/09 :) Mutta kunhan nyt tämä yksi kierto katsotaan ensin.. Jos se helmivauva yllättäisi ;)
 
Dreamer: Voi ei! :( Tosi huonoa tuuria. Mutta kai se munis voi itsekseenkin irrota jossain välissä, jos nyt en oo väärin käsittäny. Tosi harmi juttu kumminkin... :|

Orion: Harmi, ettei lääkärikäynti mennyt aivan nappiin. Mulla on muuten kans ens kiertoon clomhexalit ja puregon (kp 8-9). =) Mulla ainakin pitää käydä seurannassa olikohan se kp 9-10, mutta meillehän tehdään se inssi. Kyllä se rahastus on ihan oikein mennyt... Molemmilta se polimaksu. Niin se oli meilläkin, kun oli tuolla polilla ensikäynti eikä ukolle tehty mitään, kyseltiin vaan suullisesti joitakin asioita niin silti piti molemmilla maksaa se 22?. :/ Satuitko muuten kysymään tai sanoiko lekuri itse, että kuinka pitkä jono siihen IVF-hoitoon on tuolla Oysissa? Mekin kun "joudutaan" Oyssin asiakkaiksi, jos ei nämä inssit nyt tehoa.
 
Tinttu Juu, olen jo tottunut siihen.. tosin, vaikka ovis olisi ollut (ja ollaan jopa se hyödynnetty) niin en silti olisi plussaan uskonut.. ihmeitä voi tapahtua, mutta tuskin meille.. Sain kesän työvuorot, kaikki vapaat on arkisin ja töitä kaikki vkonloput.. ei siis miehen kanssa nähdä juuri koskaan :/
 
Aina tämä pino hiljenee, kun tulee viikonloppu. :eek:

Dreamer: Huono juttu, kun menee sinulla ja miehelläsi ristiin nuo työvuorot. Etkö pysty vaihtamaan jonkun kanssa työvuoroja, että saisit edes yhden vapaan viikonlopun? Viikonlopuistahan kyllä varmasti tienaa ihan kivasti, se ainakin on niissä plussaa. =)

Meillä oli eilen taloyhtiön pihatalkoot, joissa - yllätys, yllätys - oli alkoholia tarjolla. Kaljaa, josta minä en kyllä yhtään välitä. Miehelle kelpasi ja siinäpä se hällä menikin koko päivä "maistissa"... Olipa kivaa... :| Itselleni ei maistunut edes siideri, vaikka yhden pullon sitten illalla saunan päälle join. Vielä viikko pitää kärvistellä ennenkuin menkat alkaa ja pääsee soittamaan polille.

Mitäs muille kuuluu? =)
 
Tänne kuuluu ihan hyvää. Tosin tänään taas epätoivo nosti päätään, se tunne, ettei vieläkään ole tärpänny... Ja aamupäivällä meinas kiukku nousta, se on ilmeisesti tätä loppukierron ongelmaa, muistan viime kierrollaki ku miehelle ärhentelin näihi aikoihi. Ku muullon oon ihan tavallinen peruspositiivinen, vaikeasti ärsytettävä. Mut menihän se ohi, ja viimestään sit ku nakkasin suklaata sukkuun. :D

Huomena meinasin mennä käymään tuola naapurikaupungissa (entinen kotipaikka), ja samalla reissulla toki kannan sit mukana herkän r-testin ("omasta" apteekista ei saa herkkiä)...Tiistai-aamuna ois sit koitos. Voi kyllä olla liian varhaista, et en tiiä pitäskö yrittää vaikka päivällä venyttää, kattoopa nyt miltä tuntuu. =)
 

Yhteistyössä