Aivan ihanaa sirpula suuret onnittelut plussasta!! :heart: ihanaa, että tämä pinokin pienee! - vaikka lopulta olen täällä varmaan yksikseni, sellainen olo on nyt, ja se ei ole kyllä kivaa.
Meillä on netti temppuillut, joten kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. Tänään olin siellä ultrassa, ja limakalvo oli kuulemma tosi ohut, munasarjat ovat kuulemma mullakin sitten lääkärin mukaan vähän monirakkulaiset, en ihan ymmärtänyt sen puheesta, mutta ultrassa näkyi molemmilla puolilla useita aika isoja rakkuloita. Oikealla puolella oli yksi 10m ja vasemmalla 9m lääkäri epäili sen vasemmalta irtoavan, koska se näytti virkeämmältä. Sovittiin maanantaille uusi ultra, jossa tarkastetaan tilannetta ja ovistestejä saan alkaa kuulemma tekemään lauantaina. plääh, nyt on sellainen olo, että olenkohan mä loppujen lopuksi ovuloinut juuri ollenkaan, ja pelkään, ettei yksikään kasva nyt tarpeeksi suureksi, tai ettei limakalvu vahvistu. Paljonkojan se uusi ultrakin tulee maksamaan, tuolla väestöliitossa kun ne vasta maksetaan sitten kaiki kerralla, hiukan pelottaa. vähän tietämätön olo, ei oikein tiedä mitä odottaa.. pitäis kai laihduttaa, se on vaan niin hirveän hankalaa :ashamed:
Meidänkin kavereille syntyi kolmas poika. Tuntuu jotenkin oudolta, kun sinä aikana kun on yrittänyt ja toivonut itse raskauttaa ainakin 5 tuttua on tullut raskaaksi, ja saanut jo vauvansakin, pelkään, että koska tulee taas jotain yllätysraskauksia lähipiirissä, en tiedä miten niitä taas jaksan.
Kaikille voimia ja tsemppiä yrityksiin, ei luovuta toivosta, kyllä mekin täältä päästään odotuspuolelle - ennemmin tai myöhemmin =)
Niin ja Murppa mikä teillä on tilanne? :heart: