N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Dreamer: Uijui. Jospas se nyt sitten tarttui kiinni. ;)

Niin ja mulla oli lyhyt kierto kun oli se varhainen ovis. Kp 9 tais olla. Eli päivää ennen aukiolotutkimusta. :$ Paska tuuri siis oli, mutta tässä kierrossa parempi sitte. ;)

Plussatuulia kaikille +++++ :whistle:
 
Sirpula ja Orion Voi kun teillä onnistuisi :) :heart:

Orion En oikein tiedä.. illalla kipu oli jo kovempaa ja nyt ei tunnu enää mitään :( Voi johtua myös siitä kun tuli aika paljon liikuttua, jos lihakset kipeytyi.. En siis vieläkään suostu uskomaan, että ihme tapahtuisi, kun ovispäivä jäi hyödyntämättä..
 
Dreamer oireethan kuullostaa lupaavilta, ehkäpä se pieni olisi nyt kiinnittynyt ja oikein lujasti :)

Sirpula Nuo nettiyhteyden temppuilut on tuttuja, meillä yhtenään pätkii, ja siksi vähemmän välillä pääsee tännekin palstalle. kuullostaa sun tilanne siltä, että jännittävä loppukuukausi tiedossa, kun oikeille päiville melkolailla osuitte =)

Orionille sopivan pituista kierto ja hyvää onnea oviksen metsästykseen ;)

mullakin on joitain "ihan selviä raskausoireita" kuten hillitön väsymys, nuha, hajut tuntuu tosi voimakkaille ja rintoja ehkä vähän aristaa, kun oikein tunnustelee :LOL: kyllä näitä on niin helppo keksiä, kun toivoo sitä pientä niin paljon. Sitten jännittää vielä, että ensi viikolla mun pitäis mennä sinne lapsettomusklinikalle ekaa kertaa mittaamaan verestä jotain arvoja. Maksattaakohan ne koko kuukautiskierron kartoituksen kerralla? sitten se meeilläkin alkaa, kun mun kuukautiset tulee,jotenkin sekin jännittää kauheasti varsinkin kun eka kerta oli niin kamala.

mutta ehkä ne kuukautiset ei alakaan :heart: plussatuulia kaikille sylintäydeltä :whistle:
 
Haltia Ikä muutettu, senkin vanhus ;) Ja toivotaan, että olisi kiinnittynyt oikein lujasti :) :heart:

Äiti88 Listan mukaan sinulla on kp 23/34.. eihän sen mukaan vielä testi näytä plussaa 11pv (eli testipäivä olisi äitienpäivän tienoilla).. Vai olenko päivittänyt väärin listan? :/ Joten toivoa on :) Älä masenna itseäsi turhilla testauksilla..
 
Äiti88 Kyllä tiedän innostuksen, on tuota tullut varmaan lähemmäksi 30 testiä tehtyä 1,5 vuoden aikana..

ON: Nyt on jotenkin hassu olo, että olisi masussa elämää :heart: Tosin on tämä olo ennenkin ollut.. ei pitäisi innostua :ashamed:
 
Sirpulalle hirmuisesti onnenpuhureita :whistle: Jospa se nyt tärppäis tällä kertaa.

Äiti-88:lle malttia odotukseen :) Ei ole helppoa, mutta ei kannata itseään masentaa turhaan jos ei ole pakko. Ja kun menkkoihin on vielä toi viikko niin toivoa on :)

Täällä mennään siis kp 8:ssa. Eli mikäli sitä ovista on, niin sen pitäisi alkaa olla tuloillaan... Viime yönä innostuttiin miehen kanssa oikein urakalla. Oltiin molemmat sitä mieltä, että on parisuhde vähän väljähtynyt viime aikoina, niinpä otettiin menetetty aika takaisin ;) Ja hauskaa oli molemmilla. Nyt pitäisi vain koettaa löytää aikaa pupuiluun myös huomenna..
 
Dreamer, haltia ja murppa: Kiitos! =) Juu jännät oltavat tulee kyllä loppukierrosta, nytkin jo yritän vaihteeksi tutkailla salaa itsestäni kaikenmaailman oireita - niinkuin niitä nyt tässä vaiheessa muka jo tulisikin... :ashamed:

äiti-88: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, ku kp:t kuitenkin noin vähät. Tuo pahoivointihan on tosi hyvä merkki! :attn: Yritäpäs nyt olla vaikka muutama päivä ihan toisissa ajatuksissa ja testaile sitten uudestaan.. =) Tsemppiä!

).(: Eilen en onnistunut enää miestä kellistämään, hän kun tuli töistä vasta yhden aikoihin, oli mennyt vähän pitkäksi työpäivä! :( Mutta äsken yritettiin ottaa takaisin eilistäkin... ;) :whistle:
 
Nyt tuntuis kyllä että monille olis plussat tulossa tässä kierrossa :heart: tuntuu kyllä että hajoan, kun/jos se täti tulee. pahoinvointia on mullakin alkanut esiintymään (liekkö se johtuu enemmänkin jännityksestä) mutta kohdunnipukassa en huomaan MITÄÄN eroa koskaan, joten luulen, etten siis ole raskaan ja se masentaa.

Haluaisin kysyä teiltä, että vaikka meillä on kaikilla jo useampi vuosi tai vuosi takana, niin uskotteko että sadaan omat vauvat? Välillä musta tuntuu, että oikeasti mä jään varmaan lapsettomaksi. Kun ei kahteen vuoteen ole tärpännyt niin miksi sitten nyt.. Mutta kaksi kaveri sai vuosi sitten vauvat - molemmat 10 vuotta sitten lapsettomiksi jääneet, jotka siitä asti olleet ilman ehkäisyä, yhtäkkiä 30-40 vuotiaana molemmille lapsi, toinen söi vielä pillereitäkin. Kyllä elämä on kummallista, ehkä mullakin on toivoa.
 
Vastausta Haltian kysymykseen.. Kyllä minä uskon, että saan vauvan joskus :) Siis ihan biologisen, en esim. adoptio.. Jossain vaiheessa jo mietti, että entä jos ei saa, mutta olen nuori ja ainut ongelma, joka on tiedossa on ovuloimattomuus, niin jo on kumma, jos ei hoidot tepsi :) Toivottavasti olisi jo pikku-Fantti masussa :) :heart:
 
Minä haluaisin uskoa, että se oma vauva sieltä joskus tulee. Välillä vaan meinaa usko pettää, kun tuntuu, että väkiselläkin hidastelee nämä tutkimukset/hoitoihin pääsy... Van julkisella on ilmeisesti pakko tottua odottamaan? Mutta luulenpa, ettei me kaikki täällä oltaisi ja kirjoiteltaisi, jollei meillä olisi sitä uskoa omaan lapseen olemassa.
 
HYVÄÄ VAPPUA! =)

Kyllä tähän pinoon nyt taitaa plussia tulla. Ainakin Dreamerilla ja haltialla kuulostaa lupaavalta! :heart:

Meille ei taida plussaa saada tässäkään kierrossa... :'( Ei ole juuri mitään oireita suuntaan tai toiseen. Mitä nyt jotakin pikku nippailuja vatsassa. Niitä on joka kierrossa ollut.

Vastausta siihen haltian kysymykseen... Kyllä minäkin uskon, että meille se vauva vielä joskus tulee. Mutta kyllähän niitä negatiivisiakin ajatuksia käy pakostakin mielessä. Välillä pelottaa, että jospa me ollaankin semmoinen pariskunta, jotka ei saa koskaa lapsia. :ashamed: Kyllä minä siihen omaan vauvaan sisimmässäni kumminkin uskon. Tässähän ihan sekoaisi jos nyt jo toivonsa menettäisi.
 
Dreamer: Toivotaan, että plussa teille löytäisi! =)

Löytäispä meillekkin plussa tiensä eikä aina vaan täti. :( Täällä siis kp 1/32-34. Odotin menkkoja vasta lauantaille, mutta tulivatkin jo nyt. Ovis siis on ollut aikaisemmin. Nyt mulla meni viimeisetkin toivon ja uskon rippeet noihin clomeihin. Meille ei vauvaa saada "pelkillä" clomeilla. :'( Pitää huomenna varata soittoaika lapsettomuuslääkärille ja kysellä jatkosta. Voi olla, että inssit aloitetaan vasta syksyllä.
 
Voi itku Tinttu!! :hug: :'( Tosi pahoillani puolestasi. Harmi, kun oviksen metsästyskin meni tässä kierrossa metsään. Eipä ole teilläkään onni matkassa. Kannattaa tosiaankin soittaa ja selvitellä jatkoa, ihan oman jaksamisen vuoksi.

Toiveet vaan korkealle, Dreamer! Kaikkihan me tiedetään, ettei toivoa kannata menettää ennen kuin (tai jos) tulee kp 1.

Täällä vieraillaan äitin tykönä. Vähän on mennyt tällai piilottelemalla tämä pupuilu, mutta olenpa onnistunut miestä kellistämään joitamia kertoja =) Paha vaan, kun ei oikein näytä tuota ovulointia tapahtuvan.. Yritäpä siinä sitten miettiä, että minä päivinä kannattais pupuilla :| Mutta yritystä vaan kovasti kehiin! :D
 
Tinttu Voi ei :( :hug: Voimia ja onnea uuteen kiertoon..
Murppa Niin pitäisi jaksaa odottaa sinne ti-ke, silloin sitä on viisaampi :) Alkuviikosta oli vahva olo, että masussa joku olisi, mutta nyt ei mitään :headwall: Flunssa vain :kieh: Mutta jännä, että alkuviikosta oli vahva olo, että masussa olisi yksi pieni helmi.. vaikka kaksosiin olisi hyvä mahis, outoa.. *naisen mieli*

Mutta nyt töihin :wave:
 
Tintulle Extrapaljon halauksia, ja tsemppiä uuteen kiertoon, tuttu tunne tuo. Itsekin pelkään, että pian joudun taas tippumaan liian korkealta. Mieli myllertää, ja mun mielestä moni merkki viittaa raskauteen: nukahdin eilen illalla esimerkiksi puoli 8 ja nukuin sikeästi aamuun asti - normaalisti valvon puolille öin. sitten sellaista yleistä painon tunnetta ja kylmäämistä, rinnoissa ei paljon mitään eroa, mutta koten sanottu, se kohdun nipukka on mun kirous, mun mielestä sille ei ikinä tapahdu mitään, ja siitä olenkin aina tiennyt, että ne kuukautiset on tulossa, nytkin se on musta enemmän pehmeä ja avoin, kun kova ja kiinni. Joten en uskaltanut testiä tehdä, joka kaapissa odottaa. maanantaina sen teen, jos typerä täti ei sitä ennen tuu kylään. sitten pitäis sitä verikoeaikaakin varailla.

Dreamer
Mulla oli myös viikko ovulaation jälkee hyvin vahva tunne, että massussa uiskentelee joku, nyt ei mitään sellaista enää ole :'(

Ja kyllä itsekin sisimmässäni uskon, että sen vauvan saan. Välillä vaan tuntuu niin uskomattomalta, kun kuitenkin 2 vuotta olemme miehen kanssa olleet ilman ehkäisyä, ja yhtään plussaa ei ole sinä aikana tullut. välillä vaan tulee epätoivo, että jospa me ollaan juuri se pari, joka jää ilman pienokaista - vaikka toiveet on joka kierto korkealla, epätoivo on jo melko suuri. Ja itsekin näen meidät niin ihanana perheenä, ja tiedän olevani "äiti-ihminen" siksi murhe on suurempi vielä kun mietin JOS käykin niin, että meille ei lapsia tule.. mutta turhaahan se on, kyllä tässä vielä ennättää, ja sisimmässä usko on tallella.

Kaikille paljon plussa onnea, täällä pinossa alkaa monilla muillakin olemaan jännät päivät käsillä :heart:
 
Dreamer: Mut voi nyt lisätä listalle, tänään alkoi menkat. Kiva kun ei tarvinut kauemmin odottaa, vaikka luteaalivaihe kyllä jäi lyhyeksi, jos oikeesti edes ovuloin tässä kierrossa. Mutta jospa ne ens kierrossa ois jo kohillaan. :) Niin ja ikävuosia olitte myös kartoittaneet. Mä täytän tässä kuussa 22v. joten sen voi varmaan jo laittaa niin, ettei tartte heti päivittää. Ja
kyllä, lääkäri (+neuvolan terkkari) käski odottamaan yhden kierron tm:n jälkeen. Ite oon täältä kyllä lukenu, et monelle on annettu lupa alottaa heti. Ei kai se ees ois mahollista tulla raskaaksi jos kroppa ei ois siihen vielä valmis. Mullakin kun ainoa peruste oli se, että ehtii hormonit tasaantua normaaleiksi.

Kyllä mä ainakin uskon, että me joskus vielä lapsi saadaan. Tietysti välillä käy mielessä pelko, että mitä jos me ollaankin sellainen pari, jolle ei koskaan lasta suoda. Suurimman osan aikaa kuitenkin uskon, että me saadaan vielä oma lapsi - ennemmin tai myöhemmin.

Tinttu
: :hug: Toivottavasti tämä kierto ois nyt sitten se missä tärppää.

Muutamalla alkaa olla jännät päivät meneillään, joten plussauutisia odotellen... :)
 

Yhteistyössä