N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Dreamer Peukut on pystyssä sulle :) Toivotaan että teitä nyt onnistaa!! :flower:
OrionOnnittelut jo etukäteen vuosista! En kuitenkaan enää myöhemmin muista noita merkkipäiviä :headwall:

Joo sain eilen kuulla iloisen uutisen! Miehestäni on tulossa setä.. Elikkä siis hänen veli saa lapsen kihlattunsa kanssa ja nyt on 3kuukausi meneillään... :/ Tietenkin olen onnellinen heidän puolesta mutta kyllä se silti vähän kirpas tuolla sydämessä :snotty:
Sit alko se kysely et no,jokos teille on tulossa lisäystä perheeseen jne,jne.. Oli vähä haikee olo selitellä et no ei nyt vielä :ashamed:
Mut onneks tilannetta lohdutti miehen kanssa vietetty pieni yhteinen hellähetki nukkumaan mennessä ;)

Älkää ihmetelkö kun en ole kauheesti kommentoinut täällä mutta olen yrittänyt pitää hieman välimatka tähän kaksplussan sivuille.. Jotenki tuntuu et pieni tauko on aina joskus paikallaan.. Olen kyllä käyny lukemassa teidän juttuja ja perillä ollaan kovasti henkisenä tukena :wave:

Ai niin ja olikohan se Dreamer joka kyseli asuin paikkakuntaa tossa kauan kauan sitten.. Mä asustelen siis täällä Vantaalla :wave:

Mutta nyt pitää mennä vähän ruuan laittoon :attn: . Kiinnostus kova pitkän ja RASKAAN työpäivän jälkeen.. Että sitä osaaki ihminen olla poikki |O

Mutta nyt siis hei,hei! :wave:
 
Dreamer, ei niin minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan, ei vielä ees menkkoihin :ashamed: Vaikka eipä tuo yllätys ollut, ettei raskausoireita tule.. Vaikka kyllä ehkä vähän sitä toivoin, kun koetettiin miehen kanssa just mahdollisina ovulaatiopäivinä pupuilla... Mutta kun ei niin ei. Ja niin, minä oon 21v. , syyskuussa sitten 22. Toivotaan, että kävis huomenna hyvin Dreamer :wave:
 
Murppa :) No onneksi ei menkkojakaan :)

Tänään puolilta päivin lääkäri.. kaksi huonoa vaihtoehtoa, kaikki follit on kuolleet tai sitten siellä on ne neljä isoa follia ja joudutaan tekemään punktio :( Jospa siellä olisi max. 3 follia, ne lääkäri antaisi olla :)
 
Hirmuisesti peukkuja pystyssä ja sormia ristissä sun puolesta Dreamer!!! :wave: Toivotaan, että kaikki olisi hyvin, ettet joutuis punktioon :|

Nii, menkat alkaa varmaan huomenna, ainakin pitäis mikäli terot on toiminunna oikein. Van tietenni toivoo, ettei alkaisi, silloin voisi ollakin mahdollista että siellä kyytiläinen olisi... ;)
 
Dreamerille onnea lääkäriin. Toivon erityisesti, että siellä olisi kolme follia ;) niin ja mä taidan olla tään pinon vanhus 23-vuotta :LOL:

Tinttu Mä testailin muistaakseni sellaisilla Advanced-testeillä. Sen melkein plussan jälkeen mulla tulikin seuraavana päivänä ihan selvät ovis-kivut vasemmalle puolelle, joten uskon, että se olikin sitten ihan plussa, en kyllä testannut enää sen jälkeen, koska testit loppui. Pupuiltu ollaan nyt joka päivä, ja on ollut aivan ihanaa, pitkästä aikaa oikein lämmintä, himokasta ja kivaa, toiveet on tosi korkealla nyt, utta silti pien pelko, että kun ei tähänkään mennessä, niin miksi sitten nyt. Mieskin on aivan liikuttavan innoissaan, hymyilee vain kokoajan, ja ollaan yhdessä ajateltu, etä siellä ne meidän vauvat varmaan jo polskii :D Nyt oireita odottamaan, kauheaa, jos se täti tulee, on niin hyvä olo nyt.
 
Dreamer: Toivottavasti kaikki on niinkuin pitää! :)


Pitäs varmaan käydä jo tänään kattelemassa tuola apoteekissa, että saako sieltä clomeja vai saako jotain muuta. Jos pitää olla gynen suostumus...ja kun tuo clomit määränny gyne on kiertävä, on vaan harvoin täälä...no, toivottavasti sen saa ajoissa sit kiinni. :|
 
Nyt kotona, oli tosi helppo toimenpide.. Eli jouduttiin kaksi ottamaan pois.. Kaikista eniten sattui kanyylin laitto.. Itse puudutus oli pieni pisto ja sitten sen itse toimenpideneulan laitto vähän enemmän.. Oli nopea ja lähti hyvin. Kaksi siis jäi, toinen n. 18-19mm, toinen 20-22mm, olivat vähän päällekkäin niin hankala oli määritellä kokoa.. Limakalvo oli todella hyvä.. Pregnyl pistettiin samantien ja sitten lepäsin tunnin ajan. Eli testipäivä on varmaan 7.5. Riippuu milloin tunnen oviksen, viimeksi oli torstaina piikki ja lauantaina ovis, saa nähdä josko nyt kuitenkin onnistuisi :)
 
Dreamer: Hieno homma, että kaikki meni nappiin, vaikka joutuivatkin tyhjentämään kaksi follia. Kyllä se plussa nyt teille tulee! :heart:

Orion: Voi olla, että ne clomit on jokapaikasta loppuneet. Mutta eikö se joku vastaava lääke tullut tilalle? Mutta ihan ku siihen pitäs olla eri resepti sitten... Jos nyt oikein muistan, kun luin asiasta.

murppa: Plussapuhureita sinne! :whistle: Pidetään peukkuja, että täti tajuaa pysyä poissa.

haltia: Joo, mäkin oon joskus noilla advanced- testeillä testannu. Ne on samanlaisia ku noin mammaksin david-testit. =) Täällä on vähän sama juttu pupuilun kanssa, pitkästä aikaa se on jopa tuntunu ihanalta, eikä pakkopullalta. Minäkin kauhulla odottelen miten tässä kierrossa käy... Tipahdan varmaan pilvenpiirtäjän katolta, jos täti tulee. :ashamed:

nuoriäiti87: Nuo lähipiirin raskausuutiset on aina enemmän tai vähemmän rankkoja. Takuulla kirpaisi, vaikka onnellinen heidän puolestaan oletkin. Aika luonnollista se onkin, että kun itsellä on vaikea tilanne niin sitten tuntuu pahalta muiden raskausuutiset. :|
 
Dreamer: Sielä oli siis ne 3 hyvän kokosta follia ja 2 otettiin pois? Toivottavasti nyt sitte tärppäis. :)

Tinttu: Näköjään ei ole joka paikasta loppunu, ku sain ihan oikeat clomit. :D Voi olla että tämmösellä pikkupaikkakunnalla ei oo niin kysyntää... Resepti vaan pitää taas uusia. Ärsyttää ku samalla reseptillä saa ostettua sen kaks kertaa, ja mulla ku menee 3/4 purkkia yhteen kiertoon... Ja kun gyne on niin harvoin tuola tk:ssa, niin... :kieh:
 
Orion Siellä oli 2xn.20mm, 1x25mm ja 1x14mm, jätettiin noi kaksi n.20mm follia.. Toisaalta toivoo, mutta on sellainen olo ettei onnistu :( Toisin kun marras-joulukuussa oli inssi, niin olin ihan varma tärpistä.. Mutta nyt ei voi kuin pupuilla :D
 
Dreamer Toivotaan tosiaan, että teillä nyt tärppää. olisi kyllä aivan ihanaa, kun päästäisiin kaikki pikkuhiljaa siirtymään tuonne odotuspuolelle :heart:

Jotenkin on toiveet ihan huolestuttavan korkealla. Pelkään, että hajoan, kun se täti sieltä sitten kurvaa. Mies on kyllä ollut ihmeellisen aktiivinen nyt tän ovulaation aikoina. Sanoinkin sille, että tais säikähtää lapsettomuusklinikan tätiä niin, että päätti hoitaa asian ilman, että tätiä enää tarvitaan :D että sellaista lapsettomuushoitoa :LOL: oli se kyllä aika hurja täti, että mielellään mäkin soittaisin sille, että olen jo raskaana.

 
Kiitos Murppa tsemppauksesta, sinulle oikein paljon voimahalauksia ja oikein onnekasta ja aktiivista uutta kiertoa :hug:

Katselin tuota listaa, ja meillä alkaa kaikilla olemaan yk:t kyllä niin pitkällä, että niiden plussien pitäisi jo rapista kovasti koko pinoon. Jospa tämän kesän aikana saadaan haudattua tämä pino, ja aloitettua uusi sitten odotuspuolelle =)
 
Murppa :hug:


Positiiviset ajatukset luo positiivista energiaa, ja sitten palautuu meihin. Negatiivinen taas negatiivista, ja se mahdollistaa negatiivisten asioiden toteutumisen. Joten, nyt tytöt ruetaan ajattelemaan, että MEHÄN MENNÄÄN KAIKKI SINNE ODOTUSPUOLELLE!!! :) Ei mitään jossitteluja, voivotteluja tai "päästäispä, kunpa jos" ajatteluja, vaan luokaa mielessä vahva mielikuva siitä että että plussaatte (tai odotatte, tai synnytätte...) ja pitäkää sitä varmana totena siinä mielikuvassa. Ajatelkaa, kuin muuta mahdollisuutta ei ole. :) Uskokaa, toivokaa! Ja rakastakaa. :) Niin itseänne kuin toisiakin. :)

Joukkopositiivisuutta kehiin. ;)
 
Nyt on mieli maassa :( Tänään tai huomenna ovis, vielä ei ole nippaissut, mutta voi olla etten ole huomannut.. miehen kanssa yritettiin tyypillistä kalenteriseksiä, puolitoista tuntia, mutta mies ei saanut.. joten se tästä kierrosta :( :'(
 

Yhteistyössä