Dreamer Peukut on pystyssä sulle
Toivotaan että teitä nyt onnistaa!! :flower:
OrionOnnittelut jo etukäteen vuosista! En kuitenkaan enää myöhemmin muista noita merkkipäiviä :headwall:
Joo sain eilen kuulla iloisen uutisen! Miehestäni on tulossa setä.. Elikkä siis hänen veli saa lapsen kihlattunsa kanssa ja nyt on 3kuukausi meneillään... :/ Tietenkin olen onnellinen heidän puolesta mutta kyllä se silti vähän kirpas tuolla sydämessä :snotty:
Sit alko se kysely et no,jokos teille on tulossa lisäystä perheeseen jne,jne.. Oli vähä haikee olo selitellä et no ei nyt vielä :ashamed:
Mut onneks tilannetta lohdutti miehen kanssa vietetty pieni yhteinen hellähetki nukkumaan mennessä
Älkää ihmetelkö kun en ole kauheesti kommentoinut täällä mutta olen yrittänyt pitää hieman välimatka tähän kaksplussan sivuille.. Jotenki tuntuu et pieni tauko on aina joskus paikallaan.. Olen kyllä käyny lukemassa teidän juttuja ja perillä ollaan kovasti henkisenä tukena :wave:
Ai niin ja olikohan se
Dreamer joka kyseli asuin paikkakuntaa tossa kauan kauan sitten.. Mä asustelen siis täällä Vantaalla :wave:
Mutta nyt pitää mennä vähän ruuan laittoon :attn: . Kiinnostus kova pitkän ja RASKAAN työpäivän jälkeen.. Että sitä osaaki ihminen olla poikki |O
Mutta nyt siis hei,hei! :wave: