N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Haltia Minäpä päivitän sen :) Itse yövuorossa olen, rauhallista on.. Ja niin on tilanne hyvä, mutta pelottaa että toivonko taas liikaa.. Mutta nyt on sellainen olo, että nyt se onnistuu, mutta on tämä olo ennenkin ollut, on tää sitten vuoristorataa.. :( Ja jos niin ihanasti kävisi, että plussa tulisi, niin en minä teitä unohtaisi :) uuden päivittäjän joutuisitte etsimään, mutta jännittäisin teidän kanssa kuitenkin :) Mutta vielä 18pv testaukseen :D
 
Ihania uutisia Dreamer, oon tosi ilonen puolestasi!! =) Peukut pystyssä nyt sitten loppuviikkoakin kohden! :p

haltia, tuttu tunne täälläkin kun joutuu ympäripyöreitä puhumaan kun vastaavanlaisia kysymyksiä tullaan ilmoille heittelemään...eiköhän ihmiset oikeasti tajua kuinka syvälle sydämeen se sattuu vastailla kysymyksiin, kun vauvan meille tahtoisi enemmän kuin mitään muuta maailmassa.. :heart:
 
Just joo. Mä epäilen että mulla on ollu varhainen ovis! :kieh: Tietty ennen sitä aukiolotutkimusta. Mulla oli sillon vähä semmonen olo niinku ois ollu jotain meneillään tässä kropassa. Ja nännit on ollu jo pari/muutaman päivän hieman arkoina, tänä aamuna mittasin sitte lämmönki ja se on koholla. Eipä siitä nyt mitään apua ole kun on huuhdottu pois. Just niin mun tuuria! :headwall: :headwall: :headwall: Ikinä aikasemmin ei ole varhaista ovista ollu, ni just nyt sitte... Tää on aivan mahotonta... :kieh:
No, luulis nyt sitte menkkojen tulevan itestään joskus, vois säästää viimeset terolutit myöhempää käyttöä varten. :attn:

Ja tietysti mä silti vielä ihmettä toivon... :attn:
 
Heipsan.

Ensinnäkin suuret kiitoskset kaikille myötätunnosta. Uskon teidän ymmärtävän miltä musta tuntuu, kun ensin on kauan saanut odottaa sitä plussaa ja sitten käykin näin. Täällä alkaa vuoto pikkuhiljaa loppua. Toivottavasti on kaikki tullu pois. Aika sekavilla tunteilla oltu liikkeellä viime aikoina. Välillä oon ihan maassa, että miksi, miksi, miksi meille piti käydä näin, välillä taas iskee hurja toivo, että ku mä kerran tulin raskaaksi, niin jospa se ois mahollista pian uudestaan. Toivottavasti tuo tuulimuna ei vaan johtunu mistään sellasesta, ettei meiän geenit ukon kans sopis yhteen. :( Ei sais aina aatella pahinta, mutta näköjään nää pelot vaihtuu sitä mukaa ku entisistä peloista pääsee. :attn:

Dreamer: Sullahan hieno tilanne. :) Pidän peukkuja. Jospa menisin tän kierron ilman listalla oloa. Ei nimittäin oo oikeen hajua miten nää päivät pitäs laskee, joten en viitti laskee ollenkaan. Ja lääkäri sano, että olis suositeltavaa oottaa yhet menkat ennen ku alottaa uuestaan, että hormonitoiminta ehtis tasaantua. Ei kyllä millään malttais. :p Ilmotan sitte ku mulla uus kierto alkaa, niin lisäile mut sitten tonne listalle. :)

Orion: Hienoa, että tuli hyviä uutisia aukkarista. :) Toivotaan, ettei sulla kuitenkaan ois se ovis vielä ollut.

Toivottavasti Sarah tois nyt sitten seuraavat plussauutiset tähän pinoon. :)

Haltialle halauksia ja jaksamisia. Kylläpä teille on sattunut kurja lääkäri. Ja toivottavasti löydätte uutta puhtia parisuhteeseen, ettei kaikki menis ihan pakkopullaksi. Enpä kyllä minäkään ole kuullut sellaisesta pariskunnasta, jolle erityisesti lapsettomuushoitojen aloitusaika ei ois henkisesti rankkaa. :hug:

Toivottavasti saataisiin pian plussia pinoon.. :)
 
No niin...meikäläinenki sai taas työkiireiden lomasta ahterinsa koneelle...

Tuttu juttu kp 4 ja yk 21. Voipi olla että on ollu varhainen km. Mulla on normaalisti tarkka kierto. Lisäksi vuoto kestää viisi päivää eli neljäntenä sitä ei enää juurikaan tule. Nyt menkkakivut jatkuu edelleen ja valun kuin pistetty sika. Vtuttaa ihan suoraa sanottuna, mutta ei kai sille mitään voi... uuteen nousuun vaan.

Haltia on ollu kyllä suorastaan asiaton lääkäri. Varsinki ku ottaa huomioon että maksatte yksityisellä ihan huomattavia summia saadaksenne hyvää ja nopeaa hoitoa! Tällä hetkellä meillä on tullu julkisella maksamaan 66 euroa. Siihen hintaan on saanu aukkarin, simppa-analyysin ja suunnittelu kerran. Eli jos jatkatte väestöliitossa niin sano niille siellä, että jos te maksatte niin te myös ostajana päätätte mistä haluatte maksaa.

Orion Hyvä että oli röörit auki. Mullaki tuli melkein heti hartia oikealta puolelta kipeäksi. Ilmeisesti katsoivat sinultakin kohdun muodon ym. samalla. Toivottavasti eivät nyt tehneet ovikselle tuhoja. Jokainen itsestä riippumaton hukkakierto ärsyttää ihan kamalasti!

Äiti-88tervetuloa vaan mukaan jutskailemaan
 
äiti-88, tervetuloa joukkoon tummaan :D

Sarahille suuren suuri hali ja pahoittelut :( Oikeassa oot kuitenkin, uutta yritystä entisen perään - kyllä ne pettymykset joskus palkitaan :)

Onpa haltialle käynyt inhottavasti.. Muistan, kun itte lihoin aika paljon tuossa 3 vuotta sitten ja entinen terveydenhoitaja tuli onnittelemaan kaupassa perheenlisäyksestä. Siinäpä naama punaisena selittämään, että en minä kyllä ole raskaana.... Nolotti ja masensi.

khaokselle paljon voimia ja jaksamista tämän pettymyksiä täynnä olevan elämän keskellä. Toipumisen jälkeen uutta yritystä.

Jospa niitä plussia alkaisi tähänkin pinoon taas tulla, alkaa masentaa tämä plussattomuus..

Minä sitten soittelin eilen polille, kun toissa päivänä tuli uus aika kesäkuun 4. päivälle. Polilta sanottiin, että gyne oli kattonut ne meidän paperit, mutta oli ollut sitä mieltä, että meidän tilanne on hyvä (SIIS MITÄ??!?!?!?). Miehen simppa-analyysissä luki "hedelmöittämiskyky selvästi alentunut" eikä tämä lapsettomuuteen erikoistunut gyne pitänyt sitä minään... Nyt ei siis ottanut meitä hoitoonsa... :ashamed: :'( :headwall: Kesäkuussa minulla seurantakäynti Teroluteista, ihan kuin ne jotain auttais tähän.... Sitten just sopivasti kahen kuukauden kesätauko.. Ei jaksa odottaa... Jos olis varaa niin menis yksityiselle, mutta kun ei oikein raski... *Taas tätä vuodatusta tulee...*
 
Murppa Voi että :( :hug:

ON: Kävin sitten seurantaultrassa, oikea puoli oli rauhoittunut keskiviikon jälkeen, mutta vasemmalla puolella oli neljä 14-15mm :( Olisi voinut nyt ottaa punktiolla pois, tai sitten pistää ovulaatiota estävää lääkettä ja menopuria ja maanantaina punktio, joista pari hedelmöittää (keinohedelmöitys), mutta päädyttiin siihen, että antaa kasvaa rauhassa, jospa sieltä kaksi tajuaisi jäädä pois ja kaksi olisi maanantaina sen 18-22mm.. Kortsunkäyttöpakko viikonlopulle.. Mutta maanantaina tietää lisää.. meni hieman usko tähän kiertoon, saa nähdä.. :(
 
Orion: Mahtavaa, että putket oli auki!!! =) Varmasti helpotti kummasti olotilaa, kun tietää ettei ainakaan munatorvissa ole häikkää.

Dreamer: Voi, että... Kuulosti niin hyvältä nuo follien koot, mutta harmillista että sieltä niin paljon oli kumminkin lähtenyt kasvamaan ja seurasi kortsupakko. :( Toivottavasti maanantaina saat hyviä uutisia!

haltia: Varmasti rankkaa tommoinen, kun ulkopuoliset kyselee, että "monennella kuulla olet" ja ei kumminkaan ole raskaana. :| Inhottavaa... Ei siitä ovistestin negasta kannata vielä surra. Sullahan on vasta kp 13 niin kyllä se ovis sieltä kerkee tulla. Mullakin viime kierrossa vasta kp 19 tuli ovisplussa. :eek:

äiti-88: Tervetuloa mukaan! =)

Sarah85: Suuren suuret pahoittelut!! :( :hug: Minä olin kyllä ihan varma, että tuot tähän ketjuun seuraavan plussan. No, tässä uudessa kierrossa sitten. ;)

murppa86: Onpa outoa toimintaa siellä polilla! :eek: Eikö ne siellä yhtään aattele ihmisten henkistä jaksamista tän lapsettomuuden keskellä, kun noin pitkään odotuttavat teitä. Jaksamisia sinne ja toivotaan, että aika kuluis pika nopeesti tai tapahtuis joku mukava käänne! :heart:
 
Joo, mä olen sitten taas unohtanut sen uuden tunnuksen salasanan, ja vahingissa kirjautunut vanhalla "haltia" nimimerkillä, joten ehkä käytän sitä, menen itsekin vaan turhaan sekaisin.

Kiitos kaikille ymmärryksestä, ollaan me jo oikeastaan toivuttu siitä ensimmäisestä lääkärikäynnistä, ja päätettiin, että kun tosiaan kerran maksetaan, niin vaaditaan sitten asiallista hoitoa ja palvelua. Ekalla kerralla vaan jotenkin jännitti niin paljon, eikä oikein tiennyt mitä odottaa,ja toivoa ja vaatia. Nyt tikuttelen ovista, negaa on vielä tullut kuitenkin, ehkä se ovis on tosiaan vasta vähän myöhemmin. Taitaa tulla pidempi kierto. Äsken meni rikki dvd-soitin, se siitä hauskasta ja rentouttavasta leffaillasta miehen kanssa. Meillä on jotain huonoa karmaa nyt ilmassa, kun kaikki paukahtelee, pesukone, hella, molempien tietokoneet vuorotellen, ja nyt tuokin. ihan niinkuin meitä jostain rankaistaisiin. Jo melkein naurattaa, ja pelottaa, että mitä seuraavaksi.. ja rahaa menis vaikka mihin, mutta ehkä se dvd-soitin saa odottaa että lapsettomuustutkimukset on saatu aluilleen (toivottavasti mies on samaa mieltä, tai meidän osamaksu-kierre syvenee entisestään)

Sarahille extra suuret halit :hug: uuden kierron aloittaminen on aina vaikeaa. Olin kyllä minäkin ihan varma, että sinä tuot plussan meidän pinoon seuraavaksi.

äiti-88 tervetuloa joukkoon munnkin puolestani :wave:

Dreamerille Paljon onnea mukaan tähän kiertoon, toivotaan, että kaikesta huolimatta joku kasvaisi kovasti :)

Khaosille Paljon voimia myös toipumiseen. Aikansa se ottaa, mutta ainakin raskaus on mahdollinen. Usein se tärppää ainakin keskenmenon jälkeen pian uudestaan.

Taas tuli niin pitkästi vuodatettua, että varmaan puoliakaan kukaan jaksa lukea :LOL: mutta hyvää se teki.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja toivottavasti peitot heiluu kunnolla:)
 
Tänä aamulla ovistestiin melkein plussa, joten ovista odotellaan. melkein yhtä tummat oli viivat netistä tilatulla testillä, vaikka hoitaja sanoikin, ettei nettitestit ole aina ihan luotettavia... ja sanoi, että ovistakin pitäis tikutella aamuvirtsasta.. nyt simpat sisällä. voi tulkaa vauvat meille. :heart:
 
Orion, Tinttu, Haltia :) Kyllähän se vielä on mahdollista, että raskautuu, mutta miettii, että jos inssi tehtiin siten, että kolme follia irtos eikä yksikään hedelmöittynyt niin prkl.. :headwall: Meinasin, että jos siellä on kolme, niin pyytäisin luvan irrottaa ne, kolmosten riski on kuitenkin niin pieni. Neljää en enää ottaisi :D
Haltia Hienoa! :) Onnea o-plussasta..

ON: Aamulla on ahkeroitu, pestiin ja kuurattiin kolme tuntia kämppää :D Valkovuotoa on mielettömästi, koko ajan housut märkänä, enkä tykkää pikkuhousunsuojista.. Eli limakalvoa siellä on, pelottaa vain, että valuu suurin osa jo pois ennen maanantaita, minun tuurilla.. jotenkin eilinen masensi taas, ei jaksa uskoa nytkään.. ja silti pieni toivo rinnassa.. Ystäväni odottaa toista, eilen kertoi, mutta olen kyllä jo tiennyt/aavistanut sen pienistä asioista jo pari viikkoa :) Mutta oikeasti olin superonnellinen heidän puolesta, saa nähdä tuleeko kateus joskus :) Jos me saisimme plussan tästä kierrosta (peukut pystyssä ) niin kuusi viikkoa olisi eroa lasketuilla ajoilla :) Ihana olisi yhdessä odotella :heart:
 
Orion: Et oo ainut ketä ärsyttää! :( Toisille se on vaan niin helppoa. Mutta ei tuon kirjoittajan elämäntilanne muuten kuulosta kovin "ihailtavalta".

haltia: Onnea melkein-ovisplussasta!!! =) Minkä merkkisillä testeillä testailet? Aattelin vaan, että kun itse oon testannu mammaksin david- ovistesteillä ja oon myös saanu melkein-ovisplussan niin se on mulla tarkoittanut ovisplussaa. Sen jälkeen viiva on lähteny haalenemaan. Eli ei ne niin luotettavia ole. :|

Niin ja Dreamer... Mulle voisit lisäillä tonne listaan, että kp 21/34 ja ikä 19v. :)
 
Tinttu Minäpä lisäilen :) Muutkin voisi laittaa iän :)

Jos nyt olisi kierron loppuväli epäilisin olevani raskaana, rinnat on ihan hiton kipeät.. ajattelin olla välittämättä lääkärin ohjeista ja tänään kellistää miehen sänkyyn, ihan varuilta, jos nämä onkin oviskipuja.. Pelottaa huominen punktio :( Tai sitten sanon lääkärille, että keskeytämme tältä kierrolta hoidot ja pupuilemme salaa.. kunhan ei tulisi kahta enempää kerralla :D Täytyy miettiä.. mutta rinnat on älyttömän pinkeät ja kosketusarat (suihkussa vesikin tuntui pahalle)..
 

Yhteistyössä