Joo, mä olen sitten taas unohtanut sen uuden tunnuksen salasanan, ja vahingissa kirjautunut vanhalla "haltia" nimimerkillä, joten ehkä käytän sitä, menen itsekin vaan turhaan sekaisin.
Kiitos kaikille ymmärryksestä, ollaan me jo oikeastaan toivuttu siitä ensimmäisestä lääkärikäynnistä, ja päätettiin, että kun tosiaan kerran maksetaan, niin vaaditaan sitten asiallista hoitoa ja palvelua. Ekalla kerralla vaan jotenkin jännitti niin paljon, eikä oikein tiennyt mitä odottaa,ja toivoa ja vaatia. Nyt tikuttelen ovista, negaa on vielä tullut kuitenkin, ehkä se ovis on tosiaan vasta vähän myöhemmin. Taitaa tulla pidempi kierto. Äsken meni rikki dvd-soitin, se siitä hauskasta ja rentouttavasta leffaillasta miehen kanssa. Meillä on jotain huonoa karmaa nyt ilmassa, kun kaikki paukahtelee, pesukone, hella, molempien tietokoneet vuorotellen, ja nyt tuokin. ihan niinkuin meitä jostain rankaistaisiin. Jo melkein naurattaa, ja pelottaa, että mitä seuraavaksi.. ja rahaa menis vaikka mihin, mutta ehkä se dvd-soitin saa odottaa että lapsettomuustutkimukset on saatu aluilleen (toivottavasti mies on samaa mieltä, tai meidän osamaksu-kierre syvenee entisestään)
Sarahille extra suuret halit :hug: uuden kierron aloittaminen on aina vaikeaa. Olin kyllä minäkin ihan varma, että sinä tuot plussan meidän pinoon seuraavaksi.
äiti-88 tervetuloa joukkoon munnkin puolestani :wave:
Dreamerille Paljon onnea mukaan tähän kiertoon, toivotaan, että kaikesta huolimatta joku kasvaisi kovasti
Khaosille Paljon voimia myös toipumiseen. Aikansa se ottaa, mutta ainakin raskaus on mahdollinen. Usein se tärppää ainakin keskenmenon jälkeen pian uudestaan.
Taas tuli niin pitkästi vuodatettua, että varmaan puoliakaan kukaan jaksa lukea
mutta hyvää se teki.
Rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja toivottavasti peitot heiluu kunnolla