N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tinttu Juu, kymmenen päivän ajan lääkärin arvion mukaan, plus irroituspiikki. Olisi ne clomit paljon helpommat ja halvemmat.. Ei olisi kannattanut aloittaa lääkitystä nyt, mutta skopian vuoksi on paremmat mahdollisuudet, kuin mitä olisi syksyllä julkisilla.. huoh.. on tää rankkaa..
 
Heipsulivei!

Ajattelin tulla tänne tätiä houkuttelemaan. Yleensä se on nimittäin löytäny kyllä tiensä perille heti kun täällä on erehtyny ihmettelemään että mihin se on jääny. Eihän se tosin oo vasta kun muutaman päivän myöhässä mutta meikäläisen ah niin säännöllisessä kierrossa se on jo melko ihme. Täytyy tosin myöntää että on ollu niin paljon stressiä tässä kierrossa että saattaa jäädä senki takia menkat tulematta.

Mulla on tuolla kaapissa kans sellanen kynämallin piikki. Sain sen sillon ku käytiin suunnittelemassa hoitoja pari viikkoa sitte. Tällä hetkellä ei siis tehä mitään. Mentiin siihen ivf jonoon ku se kuitenki on sen 8 kuukautta Oys:ssa. Inseminaatioon oltais päästy jo seuraavassa kierrossa mutta päätettiin miehen kanssa että mennään vielä kesä ilman hoitoja, kun meille tosiaan ei edes ehdotettu pelkästään esim. clomeja.

Kyllähän se pistäminen tekee sitte varmaan tiukkaa...että tsemppiä vaan Dreamerille koko sydämestä.
 
Sirpula: :( :hug: Minäki kerkesin jo ilostua että nyt teille plussa tulis. :( Höh...

Dreamer: Mä tahtoisin myös rueta piikittelemään. :D Jotenki tuntuu että ne vois auttaa paremmin kuin clomit... On kyllä varmaan kamalaa ainaki ekat piikittelyt. :hug:
 
Dreamer täytyy nyt kyllä tunnustaa että olisin jo tehnyt mutta aamulla huomasin että on tuo testivarasto päässy vähän huonoon jamaan...ei perhonen ollu muuta ku ovistestejä...

oottekos muuten kuulleet että clomit on loppu ja niitä on luvattu seuraavan kerran saatavaksi ties millon...
 
Kitos Orion, niin vähän kerkesin innostua minäkin... :/ Mutta nyt tässä kierrossa aion tosissani tikuttaa ovista sun muuta, peukut pystyssä ja toiveikkain mielin yritämmä olla! :saint:

Sarah: Joo kuultu on clomien katoamisesta, kummaa hommaa kun yhtäkkiä ei muka saadakaan niitä toimitettua mistään! :headwall: Mä olin viimeisimpiä tällä alueella joka vielä sai clomeja, tosin piti munkin reilu 40 km päähän ajaa mistä niitä sai. Mutta mitäpä sitä vauvakuumeinen nainen ei vauvan toivossa tekisi! :D
 
Dreamer, kiitos! Toivon niin kovasti että sulla keskiviikon ultraus antais iloisia uutisia...peukut pystyssä olen! :D

Jokos se Sarah on testannut? :attn:

).:) Keskiviikkona (eli kp 5) aloitan taas clomit, jee! ;) Toivottavasti plussa tulisi! :heart:
 
Täällä taas :) Viikonloppua äitin luona, joka ei tiedä meidän lapsettomuudesta.. Enkä sitä halua vielä kertoakaan, joten on pitänynnä olla varovainen.

Dreamer-88, pääsykokeet 7.5, se kirjallinen osio. Jos hyvin käy, kesäkuun alussa soveltuvuuskoe..

Hirmuisesti haleja Sirpula. Lohduton tilanne, mutta onneksi oot piristyny siitä :) Niin sitä vaan jaksaa aina uuteen kiertoon.

Nauti Tinttu vapaapäivistä. Ja tuskinpa tuo ukko pahakseen pistää, vaikka "joutuukin" kellistetyksi noin monena päivänä ;)

Samat sanat Sarah, nyt vaan testin tekoon! Ja heti tänne kertomaan uutiset :D

Täällä odotellaan edelleen soittoa gynen polilta... Miten ne viittii pittää toista jännityksessä?!!?! Pitää varmaan itse soittaa sinne tänään, mikäli ei ala kuulua mitään :eek: Tai ehkä minä vaan hätiköin? Tänään kp 17 eli ei enää pitkään menkkojen tuloon... Tai mistäpä sitä tietää, vaikka olis tässä kierrossa onni potkinu, on nimittäin koetettu miehen kanssa aika aktiivisesti viihtyä lakanoiden välissä.... ;)
 
Sirpula Kiitos :)
Murppa Jospa ne menisi hyvin :) Mulla oli viime kesäkuussa soveltuvuuskokeet, kyllä jännitti :D

ON: Katselin tuossa edellistä hormonihoitoa, silloin aloitettiin eri tavalla, eka oli kp 3-7 clomit 2tbl/pv ja sitten 75IU menopuria joka toinen päivä.. laskeskelin, että keskiviikkona olisi pistänyt hormonia niin paljon, kuin viime kerralla jolloin munasolu oli 11mm, joten toivotaan :) Olisi edes lähelle 10... Ei tosin mitään oireita ole :( Nyt taas pistämään :attn:
 
Joko Sarah85 testasi?? :p

Murppa: No jokos sieltä polilta soitettiin? On ne ilkeitä ku jännityksessä pitäävät. :|

Orion: Miten meni aukkari? :)

Minäkin kuulin, että ne clomit on päässeet loppumaan. Ihan ihme touhua! :eek: Mulla on kumminkin yhteen kiertoon vielä clomit tuolla valmiina. Mutta sen jälkeenpä se saattaakin tulla jo kesätauko. Jotenkin tuntuu, että tuskin alkaavat polilla tekemään inssiä ennen kesää. :( Täytyy soitella sille lapsettomuuslääkärille vaikka sitten ensikierron alussa, että miten jatketaan.
 
Joko Orion on selvinnyt kertomaan kuulumisia aukkarista?

Tinttu ja Dreamer, ei oo puhelua tullut :( Minä oon ihan paniikissa, kun en tiiä mitä se on päättäny se gyne.. Soitan huomenna sinne itse ja kaivan tietoja ;)

Vähän huono mieli... Ukon kanssa riideltiin. Oltais viikonloppuna oltu menossa sellaiselle parisuhdeviikonlopulle hotelliin (kun ei tämä meidän suhde aina mikään maailman paras ole). Nyt ukko sitten perui sen. Masentaa... Olis ollu vähän irtiottoa arjesta :|

Jospa Tinttu ehtisitte siihen ekaan inssiin ennen kesää. Olishan se hienoa, että pääsisitte alkuun silläkin puolella mahdollisimman pian :)
 
Moikka, pakko oli tulla purkamaan tunteita, vaikka en kauheasti ole tänne ehtinytkään. Tuntuu, että elämä nyt murjoo taas ihan kunnolla. Tänään oltiin siellä väestöliitossa, ja meille sattui juuri varmaan maailman epäsopivin lääkäri, mikä meille voi tulla - ollaan vähän kummallisia useimpien mielestä. Se näytti vaan jotain kuvia kuukautiskierron vaiheista ja selitti miten huono mahdollisuus normaalistikin on tulla raskaaksi (ihan niinkuin me ei oltais niitä kuvia kelattu näiden kahden vuoden aikan edes ja taas ja ajoitettu yhdyntöjä yms) se kehotti laskemaan päiviä, ja sitten jauhoi vaan miehen ylipainosta, ja kehotti hankkimaan personalteineria ja sanoi, että kun ootte tuomoisia nuoria ja terveitä niin tuskin tässä nyt alkuun tarvii muuta kuin perus kierron kartoitus, ja miehelle siemennesteanalyysi. niitä sitten ens kierrossa... mulla verikokeita, infektiotestit ja ultra ja sitten taas verikokeita. ihan kiva päästä niihin tutkimuksiin, vaikka kauhistuttaa mistä me saadaan niin paljon rahaa ensi kuukaudelle. jotenkin olen itkenyt koko illan, ja ollaan oltu ihan kireitä molemmat. siitä ei jäänyt yhtään positiivinen kuva, että ei tunnu nyt mitenkään varmalta, että siellä meitä autettaisiin, enemmän tuli epätoivoinen kuva, kun lääkärikin piti ihan tyhminä, ja tuntuu, että rahat menee hukkaan, jos ne ei meille mitään hoitoja suostu suunnittelmaan. Kun sanoin, että kyllä me ollaan tässä yritetty ajoittaa oikeaan aikaan, ja nyt haluttais vähän nopeampaa edistystä, siis tutkimuksia ja hoitoa, niin se sanoi että "kuules, malttia nyt" no valittiinkohan me vaan väärä paikka. Tai sitten tämä on itselle vaan niin arka asia, että hätääntyy heti... Mutta tutkimuksiin ollaan nyt kuitenkin menossa, joten eteenpäin mennään. Vaikka tässä kierrossa yritän tikutella oviksia, että voitais vielä nyt saada vauva ennen tutkimuksia.

Sarahin puolesta jännitän minäkin täällä kauheasti, ja Orionin molemmille paljon halauksia, ja hyviä tuloksia :)

Tulen aamulla juttelemaan enemmän, nyt täytyy koittaa saada levättyä ja mieltä vähän tasaisemmaksi. Dreamerille extra paljon halauksia ja voimia kiertoon.
 
Noniin. Ehin vasta nyt koneelle. Aukkari meni hyvin, ja putket on auki! :) Eka ei sattunu yhtään (katetrin laittoa en edes tuntenu, niin no ku sen tähystimen laitto, ni se oli ikävän tuntosta), mut sit ku ehin sanomaan että ei tunnu juuri missään (oli jo toisen tutkinu) ni rupes vihloon aina ku ruiskutti lisää sitä mömmöä. :D Tutkimuksen jälkeen rupes sitte heti pistään oikeasta hartiasta ikävästi. :/ Ohi meni seki sitte muutaman tunnin jälkeen. Munasarjoista ei johtofollikkelia löytyny ku kattoivat, ei kyllä ole mikään yllätys...

Myrica: :hug: Ikäviä tuommoset lääkärit joilla ei empatiakykyä :(

Dreamer: Mulla on kp 10 tänään. Meinasivat että ennen kp 12 pitää aukkari tehä. Että kai siinä on sitte vaihteluja yksikköjen välillä...
 
Murppa Meilläkin on miehen kanssa suhde kärsinyt todella paljon :( Eilen sitten tein miehelle yllärin.. pukeuduin superseksikkäisiin vaatteisiin ja annoin miehelle suuhierontaa ;) Mutta en ole kuullut yhdenkään lapsettomuudesta kärsivän sanoneen, että suhde voi loistavasti, etenkään hoitojen alussa/vaikeilla hetkillä..
Myrica Minäkin toivoin nopeaa edistymistä asioissa. Meillä oli elokuun lopussa miehen siemennesteanalyysi ja sitten aloitin clomit syyskuun alussa. SSG oli vasta joulukuussa, vaikka se pitäisi tehdä heti kun mahdollista. Mutta onhan ne kalliitta, meillä todella tiukilla budjetti, mutta kyllä sitä mielummin säästää muusta :) Harmi, että teille sattui ikävä lääkäri :( Meilläkin lääkäri on koko ajan toiveikas, välillä tekisi lyödä sitä lättyyn, mutten viiti :D Koeta jaksaa! :hug:
Orion Hienoa! :) Yksi askel taas menty eteenpäin.. :)

ON: aamulla ultraus, jospa siellä olisi se 1-2 kpl 9-12mm folleja :) Jospa, jospa, jospa.. :) *toiveikas* :heart:
 
Tehän olette ollu ahkeria kirjotteleen, hyvä hyvä... :D

Kiitos murppa haleista, ihmeesti nämä virtuaalihalit jaksaa aina vain uudestaan piristää!:saint: Juu soitahan ihmeessä huomenna jo ite sinne ja ongi tietoa, kun eivät älyä ite ilmoitella! :headwall: Mä oon ite semmonen tyyppi että jos joku jää venymään ni soittelen kyllä aika vauhdikkaasti perään ja tivaan asiat selville...siksiköhän joissakin paikoissa ollaan niin v*tuneen kuuloisia kun edes esittelen itteni?!? :D :LOL:

Dreamerille vielä hirmuiset onnenpotkut persuksille huomista varten, tulehan sitten hetimiten informoimaan meitäkin! =)

Tosi kiva kuulla, että Orionilla ollu kaikki ok! Helpottaa varmasti paljon saada varmuutta asioihin.

Myrica, onpa harmi juttu että teille sattunut tuollainen lääkäri! :/ Saisitteko te mitenkään vaihdettua sitä? Mä en kans tykkää ollenkaan siitä mun lääkäristä, kun se on sellainen reilu viisikymppinen mies joka puhuu niin hiljaisella äänellä etten tahdo edes kuulla että mitä se sanoo, ja lisäksi siltä täytyy "lypsää" kaikki tieto irti! :kieh:

).:) Huomenna aloitan taas clomit, kiva nyt seurailla ovista kun tietää että viime kierrossa clomeista oli apua! =)
 
Lääkäreistä vielä.. :) Meidän lääkäri taas olettaa, että tiedän kaikki asiat.. paljon tiedän kyllä hoidoista ihan jo ammattini/tulevien ammattien puolesta, mutta silti olisi kiva että lääkäri kertoisi ne samalla tavalla ja sanoisin jos on päivänselvä asia :) Mutta lääkäritkin on ihmisiä ja tapaa niin erilaisia ihmisiä, toisille huippulääkäri on toiselle outo :)

Mutta kohta postille viemään paketteja, kirppari on pystyssä toisella foorumilla, niin saa tässä pari viikkoa varmaan postitella ahkerasti :) Jos jota kuta kiinnostaa leffat, astioita (lautasia, sampanjalasit, mukeja), koirien haukunestopanta, vatsapenkki tai naisten vaatteet (kokoa 38-42, M-L, muutamia 36/S) :) Niin voin antaa tännekin listaa niistä :)
 
Hiijoo!! :) :heart: Kerrankin hyviä uutisia.. limakalvo erinomainen, reilu 10mm (sanoi että samanlaisiin tekevät ivf siirrot) :) Oikealla oli pari n.8-9mm mutta ei selkeää johtofollia.. kerkesin jo hieman pettyä, kunnes katsottiin vasemmalle, jossa ei ole ollut mitään yhdessäkään ultrassa.. Siellä oli nyt kaksi 10-12mm follia :eek: Nyt en tänään pistä mitään, huomenna vielä menopur 75IU, mutta ei liikaa ettei joudu punktiolla ottamaan pois.. JES! :) Perjantaina seuraavan kerran sitten ultraan.. jospa siellä olisi ne kaksi n.18-20mm follia niin viikonloppuna peitto heiluu ;) Jospa meille se tammivauva sittenkin tulee... :wave:
 
Mulla on siis nyt kp 11, ja yk 16, katselin listaa, ja on tainnut jäädä ilmoittamatta, oli viime kierto vähän tavanomaista lyhyempi.

Tänään on jo vähän tunteet tasoittunut, mutta hiemen sekava olo. Tuntuu, että on niin monta asiaa, etten ole yhtään varma enää onko meidän hyvä mennä sinne hoitoihin. Tuntuu henkisesti jotenkin ihan rankalta. Mekin riidellään nykyään enemmän kuin aikaisemmin ja tuntuu, että molemmat on ihan kireitä.Välillä tuntuu, että seksiä harrasteaan vaan vauvan takia, ja toisen rakastaminen unohtuu, kun keikki pyörii vaan sen vauvan ympärillä, miten toivoo kumpikin vaan niin kovasti sitä vauvaa, vauvaa ja vauvaa. Viikonloppunakin yksissä juhlissa eräs kaveri (miespuolinen) kysyi multa yllättäen kun oltiin kahdestaan, että "onennellako kuukaudella sä olet?" olin ihan järkyttynyt ja hämmästynyt, en osannut vastata mitään. Ihmettelin, kysyin, mistä se niin arveli, se oli miehen pheista niin päätellyt, tämä kun oli ollut niin onnellinen, ja jotain lapsista puhunut (oli vissiin niin onnellinen, kun oltiin menossa hoitoihin) en sitte jotenkin osannut sanoa, että en oo raskaana, se tuntui niin pahalta ja oudolta, niillä on lapsia itsellään... sanoin vaan, että en halua puhua asiasta, että katsotaan nyt mitä tapahtuu. jotenkin jäi outo olo, ja niin suuri kaipuu siihen, että voisin oikeasti ihmisille sanoa, että mä olen raskaana. ja tietäisin että mieskin olisi siitä niin onnellinen. Tänään tein ovulaatiotestin ja se oli nega.. en masennu.nyt aijon tikutella ovista, ja pakottaa miestä vällyjen väliin. voi kun se lapsi jo tulisi.

Tuli niin paljo kirjoitettua omista tunteista taas.
Sarahin Puolesta jännitän ihan kauheasti, olen jotenkin ihan varma, että plussa se sieltä pärähtää :) tule tänne sitten kertomaan, ja valamaan meihin toivoa.

Dreamer Sun tilannehan näyttääkin nyt ihan hyvältä :) Toivotaan, että teillä nyt viimein tärpää, sinä jos kuka olisit sen ansainnut.Vaikka sitten meiltä lähtee täältä se keulahahmo, ja ihana päivittelijä, ja keskustelun aktiivi jäsen :) mutta ehkä se on pienä, ehkä me pärjätään täällä ilman suakin, toivotaan, että kaikki päästäisiin täältä pian kesäksi pois :D

Niin ja orion kiva kuulla, että putket oli auki, nyt vaan yritystä sitten paljon.

ja kyllä mietin saisko sitä lääkäriä vaihtaa, mutta ehkä jaksan odottaa siihen seuraavaan käyntiin, ja katsoa, jo se olikin vain mun oma tunne ja mielipide. ihanaa, että tämä meidänkin tilanne on nyt tarkkailussa, toisaalta vaan pelottaa, että mitään "vikaa" ei löydykään, ja meitä ei stten voidakaan auttaa :'( on nämä tunteet niin moninaiset.

Taas pitkän ajan vuodatus putkeen. Nyt nukkumaan, että aamulla jaksaa herätä töihin.
 

Yhteistyössä