N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Nyt se sitten tippui postista. Kutsu hoitoihin KYS:iin. 25.8. olisi ensimmäinen käynti, olisin toivonnut että olisi ollut kesäkuussa, mutta ei voi mitään, pitkä aika vielä 4,5kk.. Mutta nyt perjantaina tehdään päätöstä miten on, jatketaanko yksityisellä vai ei. Varmaan jatketaan tuleepa hyviä tai huonoja uutisia, lääkkeet ainakin voisi ostaa ellen ovuloi luomusti.. Tuohon mennessä tosin yksityisen lääkäri arveli raskauden alkaneen, katsotaan..
 
Dreamer, Tinttu ja murppa: Kiitos teille kaikille! :hug: Mulla on kyllä pudonnu nyt niin valtava taakka sydämeltä että oksat pois! :heart: Soitin vielä eilen omalle terkkarilleni ja kyselin noista viitearvoista, niin hän sano että tuo 20 on tosi hyvä ja meinaa että ovulaatio on tapahtunut. Käski vaan jatkaan clomeilla ja teroilla samoilla annostuksilla kolmen kierron ajan, eiköhän alkais tulosta tulemaan... Oon niin pirun innoissani etten meinaa housuissani pysyä!! :D

Jotenkin olin vaan etukäteen niin pelänny, että kyse olis jostakin isommastakin eikä lääkkeistä olis apua, mutta kyllähän tuo nyt siltä näyttäisi että niistä todellakin on apua ollut. Sanoinkin ukolle heti, että arvaappa vaan mitä me tehdään ens kierrossa oletetun oviksen aikoihin...viikko pelkkää vaakamamboa - tuntu sopivan hyvin! :D

Niin siitä oviksen tikuttelusta Tinttuko se kyseli... Eli en tikuttanu tässä kierrossa ku ihan muutaman kerran vaan, ja sillon kp 13 tuli hailakka viiva, mutta ei yhtä tumma kuin testiviiva. Olin sitten töissä seuraavat pari vrk:ta putkeen, joten en pystynyt ovista bongailemaan! :|
 
Dreamer: Se olis kyllä enemmän kuin ihanaa!!!!! :heart: Sinänsä mulle ei ole mitään väliä missä kuussa/vuodenaikaan syntyis lapset, kun niitä vain suotais. Ehkei joku joulukuun 31. pvä olis lapsen ittensä mielestä aivan paras synttäripäivä (ainakaan sitten 18v. synttäreitä odottaessa), mutta mä ainakin otan kiitollisena vastaan kaiken mitä annetaan.

Muutoinkin tuo ensi talvi tulee olemaan siinäkin mielessä meillä vähän tätä talvea leppoisampi, kun ei ole muuttoa tiedossa, mulla koulujutut ohi jne. Ja jokatapauksessa yhteinen päämäärä on saada lapsi, ja siitä haaveesta ollaan valmiita pitämään kiinni ja tekemään töitä sen eteen - tuollaiset "maalliset mammonat" ja muut on todella pieniä juttuja jonkun niin pienen, mutta silti niin suuren rinnalla! :heart:
 
Murpalle tsempitykset perjantaille! =)

Sirpula: Eihän siinä - että et tikuttanut ovista - ole muuta haittaa, kuin että et voi nyt laskea milloin pitäisi menkat alkaa. Itselläni oli hyvä, kun laskin ovisplussasta 14 päivää niin molemmilla clomikierroilla alkoi silloin menkat. :| Että se ainakin piti paikkansa. Mutta nyt vaan jännäämään miten teille käy! ;) Toivotaan, että teillä se eka clomikuuri tois plussan.

Minä ajattelin silloin yrityksen alkuvaiheessa, että pitää tarkkaan miettiä milloin sitä lasta aletaan yrittämään, ettei vaan käy niin että syntyis joulukuun viimenen päivä. Ihan kauheeta. Miten sitä joskus on voinut noin ajatella. Nyt tekisin mitä vaan, että saisin sen lapsen ja ihan sama vaikka syntyisikin juuri 31.12. Dreamer, mun äiti on kans syntyny 30.12. ;)

Mulle ennustaja elli ennusti jouluvauvaa -08. Eipä tule onnistumaan. |O Niin ja enhän mä ihan tosissaan siihen ennustukseen edes uskonut... ;) :whistle:
 
Tinttu Mulla taas äiti sanoi, että kannattaisi aloittaa puoli vuotta myöhemmin, että saisi talvivauvan -08.. juu.. |O

Mikä toi ennustaja Elli muuten on? Olen kuullut paljon, mutta en itse tehnyt.. Mulle varmaan tulee siinä, että ei koskaan lapsia :( Ja miksei Tinttu voisi tulla jouluvauva -08, jos tässä kierrossa onnistuisi? :)
 
Dreamer: Se ennustaja elli on joku ennustaja, jolle voi laittaa sähköpostia, jossa pitää mainita oma- ja miehen syntymäaika sekä lapsien lukumäärä ja kysyä "mitä näet?". Semmoinenkin ennustaja on kuin madame mamma (muistaakseni). Ihan hölyn pölyä nuo on, mutta pakko oli kerran kokeilla, ku eivät maksa mitään. ;) :LOL: Tosin tuolta ennustaja elliltä tuli vastaus muistaakseni vasta pari kk viestin lähettämisen jälkeen. :eek: En usko, että onnistutaan tässäkään kierrossa. Jotenkin meni usko noihin clomeihin... Siksi meille ei tule jouluvauvaa -08. :( Parempi kun ei odota turhia.
 
Ei kannata Tinttu menettää toivoaan. Vaikka ei jouluvauvaa tuliskaan niin ei se tarkota ettei vois tulla tammi- tai helmivauvaa... ;)

Minulleki olis ihan sama millon se vauva syntyisi, vaikka keskellä paukkupakkasia tai kesähelteitä. Kunhan nyt vain ilmoittaisi tulostaan :(

Huomenna 1. terolut. Pitäisi varmaan jo tikuttaa ovista, muttei jaksa... Pitääkin sitä kasata ittelleen niin paljon muuta hommaa... Tentit ja sitten vielä pääsykokeet. *ihminen on pölöjä* Ehkä sitä ettii jotain muuta mietittävää...
 
Tinttu No toivotaan että kaikki plussattais ennen kesää :)
Murppa Minne haet? :)

ON: mulla on huomenna ultra, ei mitään tuntemuksia oviksesta, joten se siitä sitten.. turhaa sinne mennä, mutta saapi ainakin päätettyä aloitetaanko mitään hoitoa vai ei..
 
Iltaa kaikille pitkästä aikaa..on ollu vähä ns.työkiireitä ja kirjottelu on jääny aika vähille.. No mt onneks tänää ja huomen vapaa :)
Voi V***u että ottaa päähän! Haettiin eilen poika tarhasta ja huomattiin sitten että poika seisoo vesisateessa ja pukeminen oli aivan retuperällä! Ilman kunnon hattua,ei villasukkia,lahkeet polvissa ym kivaa...No sen seurauksena poika makaa nyt melkein 40 asteen kuumeessa.kiva,kiva...kyllä ärsyttää! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Mutta nyt hoivaamaan tota pienokaista ja katsomaan josko kuume olis laskenu. Ite kun olen hoitaja niin en tälläistä ihan katso läpi sormien! Varsinkaan kun kyse on reilu vuoden ikäisestä lapsesta!!!!Jep,pääsimpä purkamaan kiukkuni :ashamed: Pieniä juttujahan nää on teidän muiden ongelmien vieressä mutta ottaa päähän silti...
 
Dreamer: Haen luokanopettajakoulutukseen :) Pitkäaikainen haave, joten toivottavasti onni olisi myötä pääsykokeissa. Onnea ultraan!

Tänään piinapäivä :headwall: Saa nähä, soittavatko polilta jo tänään vai vasta ensi viikolla... Kuitenni pitävät jännityksessä tätä pöljää... Vähän semmoinen pelottava tunne sen jatkon suhteen.. Turhapa sitä on etukäteen miettiä.
 
Hei pitkästä aikaa!

Paljon on näemmä tapahtunut taas. Khaosille paljon halauksia ja voimia, mutta positiivinen asia on tosiaan se, että ainakin tiedät, että raskaus on mahdollinen. Toivotaan, että törppää pian uudellaan.

Dreamer Kiva kuulla, että teidänkin loma oli ihana, ja vielä parempia uutisia, että sait ne kuukautisetkin :) toivotaan, että teillä tässä kierrossa tärpää, ja että se jäisi vähän lyhemmäksi.

Luin kaiken läpi, mitä on tapahtunut, mutta en ihan kaikkea muista, joten kaikille osanottoja ja onnitteluja tasapulisesti =) Sirpulalla taisi olla hyviä uutisia, toivon kyllä kaikesta sydämestäni, että teillä nyt tärppäisi, hyvältä ainakin vaikuttaa.

Meilllä oli ihana ja pitkä loma, joskin palu oli ankea, koska mun tietokone meni rikki, enkä päässyt sitten viikkoon tännekään palstalle. Sitten talossa oli alkanut puolivuotta kestävä julkisivuremontti :kieh: tekis mieli muuttaa pois.

Tiistaina meillä olis se ensimmäinen käynti väestöliitossa. Lähettivät esitäytettävät lomakkeet, ja siinä menee kuulemma n 1,5h. Jännittää, ja odotan sitä ihan kauheasti. Mieskin kyllä odottaa. En oikein tiedä mitä siellä tuleman pitää, pelottaa, että se lääkäri onkin joku epämiellyttävä... ehkä siellä tehdään tutkimus ja hoitosuunnitelmaa. jokatapauksessa nyt se meilläkin sitten alkaa.. Niin joo ja kuukautiset alkoi heti reissusta palattuani eli nyt on kp 7. Yk:ta en enää edes muista lähemmän 2 vuotta se taitaa olla. Nyt töihin. Kaikille paljon plussatuulia :whistle:
 
Nuoriäiti :)Olet siis suunnilleen ollut samanikäinen kuin minä häiden aikaan? :)
Murppa Milloin on pääsykokeet? *peukut pystyssä* :wave: Toivottavasti saat hyvän puhelun tänään :)
Myrica No tänään tietää onko mitään mahdollisuuksia onnistua.. luulen, että keho on pettänyt taas..

ON: tosiaan ultra tunnin päästä.. eilen tuli pienemmälle koiralle (7kk) patti silmän alle, vein sen nyt eläinlääkäriin, niin hammas on mädäntynyt ja se on tulehduttanut posken.. joutui pieni leikkaukseen :'(
 
Murppa: Tsemppiä tuleviin pääsykokeisiin! =)

Dreamer: Voi harmi, kun tuli huonoja uutisia. :( Mutta eikö tuo menopur tehonnut sulla viimeksikin? Toivottavasti koiruli paranee pian!

Myrica: Hirmuisesti tsemppiä väestöliiton käynnille! :) Kyllä siellä varmasti aletaan tehdä teille tutkimussuunnitelmaa aluksi (en muista oliko teiltä tutkittu mitään). Jos on niin saattaa se lääkäri jo jotakin tulevista hoidoistakin puhua. Meille onneksi sattui tosi mukava lääkäri ensikäynnille. Kertoi hoidoistakin oikein riittävästi (tosin ivf:stä ei paljoa, koska sanoi että kun se ei todennäköisesti ole meille se ensisijainen hoitokeino). Oikein kannustava oli ja sanoi, että toivottavasti törmätään äippäpolilla. :)

 
Dreamer, voi harmin paikka. Kovasti jaksamisia ja roppakaupalla positiivisia ajatuksia!! :hug: Toivottavasti koiruliinin saatte pian kuntoon, harmittavia juttuja nuo tuommoiset.

Myrica: Kiitos! =)

).:) Tiedättekö rakkaat immeiset; mulla on tänään 5. pvä terojen jälkeen, eikä minkäänmaailman menkkakipuja (tavallisesti oon monta päivää aiemmin jo mahasta ja alaselästä tosi kipeä, aivan särkylääkettä pitäny monesti syödä!) ole!! :eek: Ja lisäksi, oon monesti miettiny tuota yhtä klassista raskausoiretta jossa maistuu rauta suussa, että miltähän lie mahtaa maistua. Niin tänään koko päivän mulla on ollu semmonen kumma maku suussa - ja jos tätä jollakin keinoin pitäis kuvata, ni sana RAUTA on ainut osuva!!!!! :attn: Itsekin jo aamupäivästä vielä naureskelin, että joopa joo, kaikkea sitä minäkin onnistun kehittelemään, mutta kun se maistuu suussa vielä edelleenkin. Nyt siis kp 29. Mielenkiinnolla odottelen jatkoa...toiveet nousussa huimaa vauhtia..... :heart:
 
Dreamer: :(

Sirpula: Nyt nyt kuule...! Millon meinaat testata? :D Taitaa tulla tähän pinoon pian yks plussaus lisää. ;)

On se muuten jännä tässä pinossa, kun aidosti voi olla iloinen toisen plussaamisen puolesta. :) Kuin myös lapsettomuus-puolella. Noissa muissa pinoissa lähinnä ärsyttää. Kun pari kuukautta yritetty ja heti napsahtaa. :kieh:

Meille on sit tulossa kivasti veronpalautusta... 1410?. :eek: :D
 
Orion: Toivottavasti! :heart: Ja toivottavasti myös kaikki te muut tosi pian perässä.
Mä oon myös tosi monesti miettiny näitä eri pinojen eroja, ja sitä kuinka jossakin tuntee olonsa oikeasti "kotoisaksi" ja välitetyksi, eikä ole vain 1 miljoonan joukosta. Tämä pino mulle myös yksi tärkeimmistä, kiitokset teille kaikille! :hug:
Teillehän tulee mahtavasti palautuksia, miulle kans! :attn: :D Mä en saanunna ku reilu 100e takas (mut pääasia että seki plussaa eikä toisinpäin) ja ukolle ei edes ole tullu vielä koko ehdotusta. Mut toivottavasti ei ainakaan mätkyjä tulis.

Mutta huomiseen, nyt nukkumaan! |O :wave:
 
Sirpula Niin pitäisi olla toiveikas, ainakin sinun puolesta olen :) Hyvälle kuullostaa, nyt vain testiä tekemään, eikös ;)
Orion Meille ei tule mitään :( Toivottavasti ei mätkyjä tulisi.. velkaa harteilla reilut 2000e ja ne pitäisi maksaa.. huoh.. Ensi vuonna pitäisi tulla reilusti palautuksia, kun prosentti on päälle 20, vaikka riittäisi alle 10 :D Varuilta... ;)
 
Tänään kp 1. :headwall: Melko korkealta tipahdettiin, mutta ei kai tässä auta... :/
Täti ei antanut itsestään minkäänlaisia ennakkovaroituksia yönkään aikana, mutt nyt on sitten senkin edestä alamaha ja -selkä kipeänä! :kieh:
Yritän kuitenkin nyt ajatella vaan positiivisesti, että nyt pyörähtää toinen clomikierto käyntiin ja josko meille tästä kierrosta se hartaasti odotettu plussa ja ikioma pikku Nyytti suotaisiin! :heart:

Nyt lähden töihin, myöhästyn kohta... :D :wave:
 
Sirpula: Iso :hug: ! No, mutta jotakin positiivista ainakin, että clomit tehosi sulle ja niillä saatiin ovis aikaan. Toivottavasti se helpottaa edes vähän masista. =) Mulla on taaskin mennyt niinpäin, että ennen clomeja ei ollut minkäänlaisia ennakkovaroituksia tädistä ja nyt näissä kahdessa clomikierrossa on viikkoa - paria päivää ennen menkkoja tullu menkkakipuja. Viime kierrossakin noita oli kiitettävästi viikkoa ennen tätiä ja minähän tietty toivoin, että ne johtuis raskaudesta... Paskat! :( Paljon tsemppiä kumminkin sinne ja toiveikkain mielin uuteen kiertoon! :heart:

Orion: Ohhoh! :eek: Tehän kivasti saatte palautuksia. Kyllä kelpais mullekkin... :p

Dreamer: Tsemppiä pistelyyn! =) Onhan se varmasti tympeää ja varsinkin jos on piikkikammoinen... Takuulla tekisi itsellenikin vaikeaa. Kylläpä sitä saatan minäkin joutua pistämään jos inssiin joudutaan niin pitää irrotuspiikki pistää. Kääk. :x

Vielä pitäis jaksaa huomenna käydä töissä ja sitten olis ma-ti vapaata. Huomenna onneksi lohduttaa se, että saa kaksinkertaisen palkan. Jotakin positiivista. =) Huomenna on kp 14 ja pitäis alkaa ukkoa kellistelemään. Sanoin jo sille, että kun en nyt tässä kierrossa meinaa tikuttaa ovista niin on PAKKO pupuilla kp 14-22 jokapäivä! :D Mielellään tietty pidempäänkin. Ehkä parempi miehellekin, ettei tule stressiä kun ei tiedä että mikä päivä se ovis on. Ja minusta kun aina paistaa se läpi, kun oon saanu ovisplussan... Viimekin kierrossa mies näki mun naamasta, että nyt on jotakin tapahtunu.
 

Yhteistyössä