N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Se on varmaa tämä kevät mikä verottaa kirjottajia.. Vaikka ei kyllä siitäkää oikeen tietoa, kun lunta on noin paljon.

Kesätöiden metsästyksellä jatkuu täällä elämä.. Tänään voisin soittaa jo naistentautien polille uutta aikaa. Jospa pääsis nopeammin ku suunnitellusti kesäkuussa kun tuo simppatesti näytti tollaselta.. :|
 
Orion: Varasitko sä siis ajan niinkuin yksityiselle gynelle vai ihan jollekin lapsettomuushoitoihin erikoistuneelle lääkärille? *utelias*:D

Tinttu: Juu kyllä täällä ovista meinataan tikutella... ;) Tekö muutatte? Täällä urakka ohi, kyllä riittikin töitä vaikka saatiin miehen kanssa olla molemmat melkein viikko vain niillä töin.

).:) Huomenna pitäis terot alottaa, 10 pv kuuri.

Nyt lenkille! :wave:
 
Sirpula: Se oli ihan tavallinen gyne jolla kävin sielä ultrassa. Ois pitäny lähtee niin kauas jos oisin lapsettomuuteen erikoistuneelle lekurille halunnu... Mutta kyllähän tuo osas kattoo kaiken mitä halusin tietää. :D
 
Heippa :wave:

Minä se en kauaa malttanut pysyä poissa täältä... :saint:

Nyt on melkein jokainen huonekalu ja tavara löytänyt paikkansa uudessa asunnossa. Oli tässä hommaa, vaikka ei ollut kuin kahden ihmisen tavarat + kissan + kaikki ylimääräinen krääsä. :D Torstaina päivällä aloiteltiin ja nyt vielä jokunen tunti sitten järjestelin tavaroita paikoilleen... Eikä vieläkään oo kaikki siellä missä pitäis.

Sirpula: Joo, meillä tuli hieman pakko tilanne, että oli pakko muuttaa. Vuokranantaja (yksityinen) möi asunnon pois, joten piti ottaa ja lähteä. Onneksi saatiin tämä uusi kämppä nopeasti ja vieläpä oikein mieluinen. :heart: Onhan siinä muutossa aina oma hommansa. Joko oot muuten ovista tikuttanu? Vai missä vaiheessa sulla on kierto? Mietin vaan, kun noita teroja aloitat jo...

Murppa: Jokos soittelit naistentautien polille uudesta ajasta?

Nyt saunaan! Joo, on myöhä, mutta ku ei aiemmin kerenny. ;)
 
Tinttu: En oo saanu vielä aikaiseksi soittaa. Pitäis huomenaamuna, jos jaksaa. Jouduttiin tänään luopumaan rakkaasta koiravauvastamme ja se masentaa... :ashamed: Hyvä, että ootte saanu muuton hoidettua kunnialla. Muuttaminen on aina raskasta.

Sirpula: Miten tikuttelut sujuu? Minulla menossa terojen jälkeen kp2. Itsekin ajattelin, että jos tässä kierrossa vaikka koettais tikuttaa, kun lääkäri siihen kannusti. Vaikka itsellä tuntuukin aika turhalta.

Millasia kiertoja teillä muilla muuten on terojen kanssa? Mulla 24pv. Ihana tuollanen tasasuus niiden epätasaisten kiertojen jälkeen :)
 
Hip hei.. Pikakuulumiset.. Eli nyt vihdoin kotona, lento oli 17 tuntia myöhässä, joten todella vähän tullut nukuttua. Eilen aamulla otin viimeisen primolutin, joten toiv. ma-ke alkais menkat :) Vai, että minä olen pulinapata täällä ;) *enhän.. :whistle: :LOL: * Mutta nyt nukkumaan, huomenna aamulla kouluun..
 
Iltaa arvon naiset!

Empäs olekaan käynyt täällä taas vähään aikaan...pyydän anteeksi ;) on tuo opinnäytetyön kanssa ollut vähän kiireitä. Nyt se on sitten onneksi valmis. Toki korjauksia vielä tulee mutta näyttää vahvasti siltä että minusta voipi keväällä tulla sosionomi (amk). Saispahan yhden stressinaiheen vähemmäksi.

Lauantain Kalevassa oli juttua lapsettomuudesta. Ja etenkin siitä näkökulmasta miten ihmisten tulis suhtautua lapsettomuudesta kärsiviin pareihin. Ihan asiatekstiä oli kyllä. Vaikka tippahan se tuli linssiin ja ahdisti kun sitä luki.

Ovulaatio (toivottavasti) oli ja meni. Joskus syksyllä kokeilin sen tikuttamista pari kiertoa enkä löytäny...innostus loppu aika äkkiä. Mulla on kuitenki säännöllinen kierto ja käytetään kerran kahdessa päivässä taktiikkaa peittojen pöllyyttelyssä. Keskiviikkona olis sitten aika hoitojen suunnitteluun lapsettomuuslääkärin kanssa. Jänskättää kyllä jo vähän ja yöunetkin siitä varmaan kärsii.

Tulipas omanapa osastoa paljon....
 
Heipä hei kaikki!
Tervetuloa takaisin Dreamer :wave:

No nyt on sit kp 31/32 menossa ja minä malttamattomana tein jo testin äsken... ja negahan se oli :'( Nyt suru on suuri, koska luulin ihan oikeasti että nyt on tärpännyt!! Taas on itku herkässä ja rymisten putosin korkealta ja kovaa alas...

murppa Mä syön teroja kierron 15-24pvänä ja mulla kierto on 32pvä. Säännöllisesti tulee ihan päivän tarkkuudella menkat ja yleensä kun terot loppuu niin 7 pvän päästä alkaa jo vuoto... Nyt muutes on kolme kuukautta teroja syöty ja tästä eteenpäin pitäis pärjätä ilman... :eek: hiukan jänniittää että pysyykö kierto normina vai jatkuuko säännöllinen epäsäännöllisyys... :whistle:

Nyt siis alan odottelemaan sitä tätiä kylään kun ei se vauva halua meille näköjään tulla... ja voi luoja että tää on taas niin vaikeeta kohdata ikävä pettymys.... :ashamed:
 
Nuoriäiti87: Huh, näitten terojen kanssa kaikki on tosiaan yksilöllistä. Minulla viimeisen teron jälkeen kahden päivän päästä alkaa menkat. Ei ole ikinä ennen ollut näin lyhyt kierto :D Paljon haleja ja lohdutuksia negasta :hug: Kyllä se vielä tärppää, vaikka ei sitä ehkä usko nyt tässä vaiheessa (en itsekään sitä usko, että joskus vois onnistua).

Tervetuloa takasin Dreamer-88!!! Mukava, ku oot taas täällä turisemassa meijän kanssa :)

Sitten täältä kuulumisia.. Soitin tänään naistentautien polille varatakseni uuden ajan (siis ihan vaan kontrolliajan). Kun sitten kerroin spermatestimme tuloksesta, muuttui ääni kellossa. Aikoivat näyttää sitä lappusta lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle, joka sitten päättää, että voidaanko meitä hoitaa omalla paikkakunnalla vaiko sitten väestöklinikalla.. Odottavin mielin... ;)
 
murppa kiitos.. Tää on vaan taas jotenki niin vaikeeta.. en osaa sanoin selittää miltä must tuntuu nyt mut kaikki vaan kaatuu päälle...itkettää, itkettää ja itkettää...mä tosiaan luulin et nyt... :ashamed: mut onneks meil on toi meidän pieni päivänsäteemme joka äidin itkuista huolimatta tapittaa sinisillä silmillään suoraan kohti, tuo kirjan käteen ja kömpii syliin istumaan! On se onni olla vielä noin autuaan tietämätön kaikista ikävistä asioista..
Nyt vaan odottelen että mies tulee kotiin ja antaa mulle ison ison halin :snotty:
 
Tervetuloa takaisin, Dreamer! :wave: Sua on jo kaipailtu... ;) Mitenkäs matka sujui noin yleisesti ottaen? Tuliko rentouduttua?

Murppa: Varmasti on ollut vaikeaa luopua omasta rakkaasta lemmikistään, pahoitteluni! :hug: Hyvä, että sait soitettua sinne polille ja vielä parempi, että asiaa aletaan hoitamaan. Tuosta terokiertojen pituudesta vielä... Mulla oli 7 kieroa tasan 26 pvä ja sitten 8 & 9. kierto lähti venymään ja oli yli 30.

Nuoriäiti87: Pahoittelut negasta!! :hug: Onhan sulla kumminkin toivoa niin kauan kun menkat pysyy poissa.

Sarah85: Tsemppiä tulevaan hoitosuunnitteluun! =) Ja onnea opinnäytetyön valmiiksi saamisesta. Muistan itsekkin miten stressasi, kun opparia tein. Mutta tein sen kaverin kanssa kahdestaan, joten vähän helpotti kun oltiin molemmat samassa sopassa.

Omaa napaa: Piakkoin pitäisi menkat alkaa. Menkkamaisia juilintoja on kyllä ollut jo jonkin aikaa eli kylläpä se täti taas taitaa tiensä oikeaan osoitteeseen löytää, vaikka koitinkin sitä karistaa matkasta tämän muuton avulla. ;) Muista "oireista" ei sen enempää, koska takuulla kaikki on taas oman pikku mielen kuvitteluja. Oon mestari keksimään itselleni oireita. Joten eiköhän täällä piakkoin tiputa korkeuksista...
 
No joo.. :) Tosin joka päivä käveltiin 5-10 tuntia, mutta hyvää ruokaa oli (huonoksi laihdutuskuurille, kaksi kiloa tuli reissusta, osa tosin turvotusta =jalat kuin elefantilla).. Mies hieman kärsi iltaisin matkapahoinvoinnista..

Tinttu Milloin ajattelit testata? :) Eikö muka voisi olla oikeasti täti poissa? :) :heart: Mullakin tero-/primolut kierrot oli aluksi sen 26pv, sitten 31pv... kunhan nyt tulisi menkat niin näkisi parin viikon päästä onko ovulaatio tapahtumassa luonnostaan :)
 
Dreamer: En jaksa uskoa, että testaamiselle tulee aihetta. :( Jotenkin niin negis olo vaan. Enkä edes uskalla ajatella testaamista, se on niin iso kynnys mulle ku sillon aikonaan tuli niin kauheesti raskaustestejä tehtyä, että nykyään alkaa ahdistamaan jos "pitää" tehdä testi... No, eipä noita kertoja oo montaa tullu että oikein pitäis tehdä testi. Varmasti teillä kumminkin loppujen lopuksi mukava reissu oli. *Tahtoo myös* :heart: Kyllähän tommosilla reissuilla kuuluukin vähän lihoa. ;)
 
Voi eeei, iso :hug: Tintulle!

Dreamer: Kiva kun olet palannut, kateeksi käy kun sinä reissussa ollut. Tekisi terää itellekin!:D

).:) Täällä otettu miehen kanssa yhteen, stressi purkaantunu oikein urakalla, mulla meinaan ollu niin kiirettä nyt viikon ajan että aivan ylikierroksilla olen jotenkin käynyt.. :ashamed:
Tikuttelin tuossa loppuviikolla ovista, muistaakseni to sain hailakan viivan, mutta sehän tarkottaa vissiin yhtä tyhjän kanssa?! :/ Viikonlopun olinkin sitten töissä reilut 20h putkeen, joten ei siinä paljoa tikuttelemaan ovista pystynyt. Ja kotiin tullessa lauantaina oli miehen kanssa semmoinen yhteenotto, ettei petihommista tullu yhtään mitään..eilen ja tänäänkin vielä riidelty oikein urakalla, harmittaa hirveästi! Mutta ukolla nyt joku kiukku-kausi menossa (epäilisin suorituspaineita, ku tyhmä menin mainitsemaan viime vkolla että kohta olis tärpit mahdollisesti käsillä...) joten sitten viime perjantain ei olla seksiäkään harrastettu! :kieh: Lauantaina ja sunnuntaina mulla oli vähän sellaisia jänniä tuntemuksia (alamahaa nippaili, melko paljon vuotoa jne), joten liekö ovis ollut silloin. Oon nyt sitten ollu kädet kyynärpäitä myöten ristissä että ne perjantaiset simpat olis jaksanu sinne asti. :heart: Mutta tosiaan unohdin sitten loppuviikonlopulta (kiitos riidan ja töiden! :headwall: ) tikutella, mutta jospa tämä tästä..

Nyt taidan lähteä selvittelemään tuon miehen kanssa noita asioita, josko se olis jo suopumaan päin... Sinänsä muutern jännä tilanne, että yleensä ikinä meillä ei olla näin pitkävihaisia. Mutta jospa tuore muuttorulianssi + muut kiireet on vaan tehnyt tälle erää tehtävänsä.

Huomiseen! :wave:
 
Tinttu :hug: :(
Sirpula Me pyritään kerran vuodessa tekemään yksi ulkomaan matka.. Viimeksi käytiin elokuussa 07 välimeren risteilyllä :) Nyt menee väkisin miehen töiden vuoksi ainakin lokakuulle, toivottavasti silloin olisi jo niin pitkällä raskaana, että siirtyisi enemmän..
Orion Thanks :)

Täällä ei vieläkään tätiä.. huomenna taitaapi olla jo kp 110 :( Ja Sirpula meille toi riitely on tuttua.. Tuntuu, että mikään ei luista.. Matka meni hyvin (tosin riideltiin sielläkin, mutta vain pikku juttuja), mutta arki takkuaa pahasti.. On niin iso stressi koko ajan, minä ihan poikki jne.. Kouluakin olisi vaivaiset 8pv tässä kuussa ja silti en aio mennä.. Ystävillä on koko ajan jotain muuta, niin tuntuu välillä todella yksinäiseltä.. huoh..
 
Tinttu :hug: :(
Sirpula Me pyritään kerran vuodessa tekemään yksi ulkomaan matka.. Viimeksi käytiin elokuussa 07 välimeren risteilyllä :) Nyt menee väkisin miehen töiden vuoksi ainakin lokakuulle, toivottavasti silloin olisi jo niin pitkällä raskaana, että siirtyisi enemmän..
Orion Thanks :)

Täällä ei vieläkään tätiä.. huomenna taitaapi olla jo kp 110 :( Ja Sirpula meille toi riitely on tuttua.. Tuntuu, että mikään ei luista.. Matka meni hyvin (tosin riideltiin sielläkin, mutta vain pikku juttuja), mutta arki takkuaa pahasti.. On niin iso stressi koko ajan, minä ihan poikki jne.. Kouluakin olisi vaivaiset 8pv tässä kuussa ja silti en aio mennä.. Ystävillä on koko ajan jotain muuta, niin tuntuu välillä todella yksinäiseltä.. huoh..
 
Dreamer, mulle vois ton kierron pituuden päivittää nyt siihen ihanaan 24 päivään :D Ainakin näiden terojen kanssa se on tuollainen. Saapi nähdä, miten muuttuu sitten, kun seuraava käynti onpi. Mitähän gyne sillon sannoopi... Tosi ikävä, että sulla venyy noinkin pitkäksi :( Tiedän, miten inhottava oottaa koko ajan, että millon ne alkaa...

Toivottavasti sirpula on saanunna jo asioita selviämmään. Riitely ei oo ikinä kivaa :(

:hug: Tintulle Enpä voi sanoa mitään lohduttavaa; tuossa tilanteessa mikään ei tunnu miltään.
 
Viime yönä unessa meillä oli ihana pikkuneiti. Se oli kaikki mitä tarvi, mä olin niin onnellinen ja rakastin sitä aivan älyttömästi. Aamulla pääsi itku, kun todellisuus iski. :'( Jäi niin ikävä...
Pitää taistella vielä kovemmin, että lapsen sais. :/
 
Kiitos Orion, Dreamer ja murppa; ihana kun saa kuulla että on se muillakin haaveilijoilla joskus tällaista. Tänään saatiin sopu aikaiseksi, ja jälestäpäin aivan naurettiin, että kylläpä sitä onkin taas ollu ärripurri sakkia tässä asunnossa... :D Mutta miehellä nousi kuume, joten pupuilut jäi tältäkin iltaa..selibaatti siis jatkuu, prkl! :kieh:

muoks*: Orion; Kyllä varmasti harmitti herätä, se on kyllä niin karu paluu todellisuuteen kun joutuukin huomaamaan että se oli vain unta. Mä näin kanssa tuossa alkutalvella unen, jossa synnytin meille pojan! :heart: Kyllä pääsi itku kun aamulla heräsin ja tajusin sen olleen haaveen ja unen sekamelskaa vain.. :'(
 

Yhteistyössä