Moikka pitkästä aikaa... Olen pitänyt edelleen hiljaiseloa, ja tämä nimimerkin vaihtaminen siinä jotenkin ehkä vielä auttanut, kun on ollut outoa, ettei tulekaan haltiana tänne kirjoittelemaan
Nyt kuitenkin ajattelin tulla, koska ensimmäinen iso akel otettu tänään. Soitin väestöliittoon ja varasin ajan lapsettomuustutkimuksiin :x mulla on nyt kp 9 eli täti kurvasi hyvissä ajoin kylään, niinkuin odottelinkin. Itku ollut pari viikkoa, ja joka päivä ollaan miehen kanssa puhuttu lapsista ja siitä miten paljon molemmat niitä haluttaisiin. Miehen veli oli kyllässä viimeviikon, niin se vielä hillitsi meitä,mutta onneksi mulla oli ne kuukautiset, niin ei ollut niin kiusallista. Saatiin siis aika 15.4 ensikäynnille. Siihen ehtii vielä mulla yksi kierto loppua, joten toivotaan, että saisi sen peruutettua
juteltiin miehen kanssa, kun meillä on ollut niin monta projektia, ja tultiin siihen lopputulokseen, että tämä vauva asia on nyt meille kaikkein tärkein. Siirretään häitä vuodella eteenpäin 2009 kesäksi ja talon ostamisetkin vasta sitten parin vuoden päähän. Nyt keskitytään tähän vauva-asiaan. Miskin sanoi aamulla, että me voitais kyllä sille lääkärille sanoa, että me halutaan heti niitä koeputkihedelöityksiä, eikä mitään sellaisia joista ei välttämättä olehyötyä - että vauva (tai kaksi
meille äkkiä. no ei vaan olemme todella onnellisia nyt molemmat.Kyllä mua jännitti soittaa, mutta oli oikein ystävällinen kätilö puhelimessa. Nyt odotellaan sieltä vielä postia.
Täällä on tapahtuntu aika paljon sinä aikana kun olen ollut poissa, mutta lueskelen tässä kuulumisiane takautuasti, ja otan myöhemmin kantaa. Tämä uusi askel omassa yrityksessä piristi kyllä ihan suunnattomasti. Jotain tapahtuu =)
Tsemppiä kaikille, ja toivottavasi kevät saa aikaan hurjaa hormoonihyrräystä