N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Huomenta!

Seilailin eilen internetin ihmeellisessä maailmassa ja törmäsin useaan keskusteluun muilla palstoilla sellaiseen juttuun, että: jos on matala verenpaine ja korkea hemoglobiini niin kannattaisi syödä asetyylisalisyylihappoa eli aspiriinia :p Helpottaa kuulemma ainakin niille joilla kohdussa liian ohut limakalvo. Täsmää kaikki meikäläiseen eli ensi kierrossa minidisperinin ostoon!

Huomenna lähdetään aamusta retkeilemään korpeen viikonlopuksi mun opinnäytetyön tiimoilta. Kamiinalämmitys, ulkohuussi ja trangiaruokaa...siellä hermo lepää.
 
Tsemppiä Dreamer-88!! Ei piä heittää kirvestä kaivoon. Pitää uskaltaa olla toiveikas, sitä tässä itte kuhin tarvitaan :hug:

Meillä elämä seestynyt, ainakin hetkeksi. Ensi viikolla pitäsi tulla jo ne simppatestin tulokset. Pelottaa kamalasti, jos niissä onkin jotain vialla. Mies ei oo puhunu koko jutusta halaistua sannaa sen näytteen viemisen jälkeen.. En tiiä, pelottaako sitäkin, mutta se ei vaan kerro mulle. Odottavan aika on liian pitkä....
 
Sarah: Itselläkin paineet on yleensä jotain 95-100/55-65, joten melko lailla matalat.. Hempparia ei ole kyllä mitattu pitkilleen.. Voihan tuota kokeilla :)

Murppa Kyllähän varmaan miestäsi pelottaa, onhan se iso asia. Ainakin meillä oli syksyllä..
 
Mulle vois päivittää tänään kp 1. Kp 5 sitte clomit kehiin, toivottavasti tuloksia tulis! B)

Meille tulikin yllättäen muuttorumba tälle viikonloppua, oli alunperin tarkotus olla vasta viikon päästä. Nyt siis kamala kiire päällä, onneksi ollaan keretty jo paljon pakkailla valmiiksi. Ihanaa päästä isompaan asuntoon, uuteen kotiin! :heart:

...taustailen nyt taas, lueskelen teidän muiden kuulumiset ajan kanssa heti kun kerkeän.
 
murppa: Varmasti jännittää ja pelottaa ne simppatestin tulokset. Muistan kyllä itsekkin miten jännitti, kun tulokset tuli kirjeessa kotiin. Sydän hakkasi kun sitä yhdessä miehen kanssa luettiin. :) Pidetään peukkuja, että teille tulis hyviä uutisia!!

Sirpula: Meilläkin on muutto edessä, parin viikon päästä. :D Ahdistaa jo nyt, että miten kaiken "rojun" saa kuljetettua ja ensinnäkin pakattua. On meinaan niin kamalasti kaikkea turhaa kertynyt kaappeihin. :eek: Mutta, onnea uudesta asunnosta ja tsemppiä muuttoon!

Kp 17/26-34 eikä vieläkään ovisplussaa... Hmm. :|
 
Sirpula: Toivottavasti clomit tuo tuloksen :) Ja muuttokin onnistuu..
Tinttu: Voih :( Toivottavasti ovis kuitenkin tulisi jossain vaiheessa :)

Itsellä ei vieläkään menkkoja :( Vaikka ajattelin niiden tänään alkavan :( No, jospa tässä kuitenkin ennen ensi viikkoa.. Viikon päästä lähdetään hesaan ja 22pv Gran Canarialle ;) Mutta sama ongelma, kuin teillä muuton kanssa.. hirveä kiire, en ole oikein mitään tehnyt :( Ja olen la-ma töissä ja ti on koe (en ole lukenut).. Saa nähdä milloin pakkaa.. niin ja to iltana on koulutusta vielä 20.30 asti :headwall: Mutta sitten viikko paratiisissa B)
 
Tinttu Nooh.. kyllähän sitä saa rahalla kaikkea :D *lainarahoilla..*

Ei vieläkään menkkoja :headwall: Limaa kyllä tulee senkin edestä, mutta ei edes pientä punaista pistettä.. :kieh: Ovis on ollut silloin 28.2.-1.3. joten kyllä saisi alkaa tapahtumaan.. murrrr.. tietty alkaa just kun lähdetään reissuun, sitten auringon ottaminen mahdotonta.. :(
 
heipä hei! löysin itselleni sopivan paikan kirjoitella :) Pakko purkaa tätä pahaa oloa jollekkin.. ollaan mieheni kanssa yritetty jo piiiitkään saada toista vauvelia mut aina vaan ne menkat sieltä tulla tupsahtaa :ashamed: oonkohan jotenki nyt yli hysteerinen vai mitä, kun ei vauvaa kuulu ja nään jopa unia asiasta! päivittäin siitä höpötän ja pelkään et miehen kärsivällisyys mua kohtaan alkaa jo kohta olla aika kortilla! nyt eletään kriittisiä päiviä et jokohan se nyt tärppäis :) alkaa jo vähä masentaa noi miinus testit :ashamed:
 
Tervetuloa joukkoon nuoriäiti87 :) Täällä on hyvä niitä tuntojaan purkaa, kun ei nuo miehet aina välttämättä meitä niin ymmärrä.. *nimimerkillä kokemusta on*

Dreamer-88: Pijetään peukkuja pystyssä, että alkasivat ennen matkaa. Mukavampi olis varmaa sitten sitä aurinkoakin otella.. B)

Tiistaina kp 14 eli 1. terolutpäivä. Näin ne vaan menee päivät ja viikot etteenpäin. Jokohan huomenna tulee spermatulokset.. *puree kynsiä hermostuksissaan*
 
Murppa :) Ärsyttää tämä odottaminen.. hetki hetkeltä sitä alkaa miettiä, voisiko olla vauva joka tädin pitää poissa. huoh.. vaikka tietää että se on lähes mahdotonta :(

Oletteko muut ostaneet jo vauvan vaatteita tms? Itse just laskin salaisen kuumeiluvaraston ja tämä oli tulos: 7 bodya, kaksi paitaa, yhdet housut, kaksi potkaria, yksi myssy, yhden tossut ja vauvan peitto sekä pussilakanasetti.. niin.. ja äitiyspaita :whistle: Niin sitä tavaraa kertyy 1,5 vuoden aikana.. :ashamed:
 
Mulla on 2 bodya, potkupuku (jonka oon ite tehny) ja sit on paita, joka ei varsinaisesti äitiyspaita, mutta semmosena menis aivan loistavasti, en mä muuten semmosta osaiskaan pitää. Semmonen vähä tunikamallinen..

Hahtuvalankaa oon ostanu, meinasin rueta kutomaan villiksiä kunhan saan nuo ukon sukat valmiiks. :D
 
Dreamer: Eikai se ihan mahdotonta ole, että siellä masussa vauvanalku ois? ;) Meinasitko testailla milloin? Ihan kaiken varalta vaan. :whistle:

Niin ja tervetuloa joukkoon, nuoriäiti! :)

murppa: Pidetään peukkuja, että tulokset tulee mahdollisimman pian! Odottaminen on ärsyttävää... :|

ON: Mä en taida sitten ovuloida. :ashamed: Kp 19/26-34 menossa ja eilen tuli taas aika haalea viiva... Nyyh. :'( Vaikka eikö Orionillakin ollut clomikierroissa ovikset aika myöhään?
 
Khihih. :D Perun puheeni oviksesta... Äsken testasin virtsasta joka oli ollu rakossa n 1,5h ja tulos oli melkein-ovisplussa. :heart: Eli eipä heitetä kirvestä kaivoon. Mutta nyt pidän tuon oviksen ihan omana tietonani enkä kerro miehelle mitään. Viimeksi sille raukalle tuli hiukan suorituspaineita ja pakko myöntää, että kyllä se itsestänikin tuntui melko "tekemiseltä".
 
Joo kiitoksia vaan että mutkin huolitaan joukkoon :) elikkäs,kp on nyt 16/32 ja taas innolla odotellaan plussa tuulia :) ollaan yritetty nyt aika tarkkaan 12kk tuloksetta :ashamed: Terolut lääke menee ja nyt on sit 2 päivä kun sitä tällä kierrolla popsin.
Tuntuu niin itsekkäältä itkeä täällä ettei vauvaa kuulu kun on jo sellainen aivan ihana 1v2kk poika. Mut toisesta uneksin ja haaveilen yhdessä mieheni kanssa ja sen on onneksi aivan yhtä toiveikas kun minä itse... mutta nyt ei muuta kun pitää vaan kovasti reenata,jospa se tällä kierrolla sitten nappais ;) mutta pelkään vaan että odotan TAAS liiikoja :'(
 
Orion Mukava etten ole ainut höpsö noihin vauvanvaatteisiin liittyen :D
Tinttu Kyllä se melkein mahdotonta on.. ovis oli tosiaan leikkauksen aikana eli 28.2.-1.3. ja seksi kielletty.. kerran vain laitettiin simpat matkaan ja sekin vasta 1.3. myöhään illalla, joten vahvasti epäilen.. ja toisekseen ei ole mitään muita oireita kuin täti puuttuu... haluaa niin kovasti matkalle mukaan :LOL: Ja onnea melkein-ovis-plussasta :) Niin ja en meinaa testata, koska en luota plussaukseen.. yksi testi kaapissa ja olen päättänyt että se näyttää plussan sitten kun on sen aika.. joten vielä säästän sen :) Primolutit aloitan torstaina..
Nuoriäiti Toivottavasti onnistuu teillä ja pikkupoika saa kaverin :) Imetätkö vielä? Se voi nimittäin haitata raskaaksi tuloa.. Onnistuiko ensimmäinen miten nopeasti? :)

Täti ei siis ole vielä tullut, alkaa ärsyttää kulkea päivä kaupalla side pöksyissä tädin varalta.. ja nyt on ne menkkanippailutkin alkaneet, mutta ei sitä helkutin tätiä näy... :headwall:
 
Dreamer En imetä enää..imetin kolme kk kunnes vaan maito loppui :/ ehkä johtui silloisesta stressistä... ensimmäinen sai alkunsa kolmen kuukauden päästä siitä kun pillerit heitin roskikseen...että nyt vaan näyttää kestävän tuo toisen ilmaantuminen..mutta toiveikas olen :) toivottavasti se täti sieltä tulee :) ettei siis mene matka piloille...mutta jos ei tule niin eikös sekin ole ihan hyvä juttu...sehän meinaa sittenvaan yhtä asiaa ;) mua rupee niin kylästyttämään joka kuiset itkut kun menkat tekee tuloaan...voi mies parkaa kun saa kestää mun vollotukset kuukauesta toiseen :ashamed:
 
Nuoriäiti Ei se minulla sitä tarkoita.. kuten huomaa niin kp 93 menossa, viimeksi ollut joulukuussa menkat epäonnistuneen inssin jälkeen.. Joten menkkojen viipyminen tarkoittaa luultavasti sitä, että kroppa ei vaan halua toimia.. minulla ei ole ollut yhtiäkään luomumenkkoja yli vuoteen, joten nämä olisi jo ihmeelliset jos alkaisivat.. tietenkin sitä toivoo että olisi raskaana, mutta 20 raskaustestin jälkeen haluaa välttää turhia testejä.. mielummin ottaa ne menkat.. Mutta to-pe viimeistään primolutit käyttöön, huhtikuulle odotellaan sitten menkkoja.. epäilen että ensi yönä alkaa, sen verran nippailee..
 
Ja tässä muuten aikani kuluksi mietin asiaa.. on todella pieni mahdollisuus että olisin raskaana.. Ensinnäkin jälkivuoto kesti viikon runsaana, joten ei mikään olisi pystynyt kiinnittymään ja alkuviikosta kävin ultrassa niin limakalvo oli todella ohut, joten ei mitään mahdollisuutta.. Kyllähän sitä alkoi jo toivoa, mutta täytyy muistaa realiteetti.. Voi olla, että limakalvo valui pois jo jälkivuodon aikana ja sen vuoksi uusi kierto on jo käynnistynyt ilman varsinaisia menkkoja.. Eli voikin olla, että kohta olisi ovis.. ottaa nyt selvää näistä asioista.. :D
 
Dreamer: Joo, kyllä uskon ettet halua elätellä turhia toiveita tärppäämisestä. :( Se on just kaikista p*skinta, kun ei tuu menkkoja luomusti... Ennemmin toivois, että ois säännölliset menkat eikä tarttis arvuutella. Niin ja kyselit tuolla aiemmin, että onko kukaan ostanut mitään vauvojen vaatteita... Minä ostin silloin yrityksen alkuvaiheessa semmoisen pienen vauvojen myssyn. Muuta en ole ostanut, enkä osta ennenkuin oon raskaana ja tuskin silloinkaan alkuvaiheessa paljoa. Tai siis JOS joskus olen raskaana. Ihaniahan ne pienet vaatteet on, mutta itselle tulee vain paha mieli niiden katselemisesta.

Pitäis tuo mies yrittää tänään kellistää ilman, että se arvais mitä on tekeillä... ;) Voin sanoa, että siitä tulee takuulla sitä pakko-pulla-seksiä, mutta eipä voi mitään.

Minne muuten osa meidän porukasta on hävinnyt?? :eek:
 
Tinttu Niin, ne joilla on säännöllinen kierto, olkaa onnellisia.. kauheaa on kolme kuukautta tai ylikin odottaa menkkoja ja silti ne ei tule :( Minulla on tapa lievittää vauvakuumetta ostelemalla alennusmyynneistä tavaraa :D Onnea miehen kellistämiseen ;)

..Ja olen huomannut saman, että porukka vähenee.. ehkä yrittäminen vie voimia ja tarvitsevat lepoa :) Tai kenties joku/jotkut on plussanneet ja kertovat sitten kun on sen aika meillekin.. :) Niitä uutisia ei koskaan tule liikaa.. :heart:
 

Yhteistyössä