N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tinttu: Kiitos.. :heart: Itse en ollut kovin toiveikas.. kyllähän sitä monesti anestesiahöyryissä kysyi lääkäriltä kuulinko oikein :) Nyt toivoisin ensi kiertoon plussaa, tässä kierrossa ei ole mahdollinen vaikka olisi luonnollinen ovis :headwall: Korjaan kp:n oikein kohdallesi :)
 
Dreamer: Aivan ihanaa, että leikkaus meni hyvin ja oot toipumassa. Muistat lääkitä itseäsi kipulääkkeillä ihan kunnolla, ettet kärsi siitä kivusta. Nopeaa toipumista :hug: Ai niin, ja minulle voisit laittaa tonne listalle kp 58, sitten kun ehdit.. Ja yk siis nyt 32.
 
Mimmalin muistan kyllä oikein hyvin (olen siis entinen haltia, en tiedä muistatko minua :D ) mutta siis olen oikein super onnellinen puolestasi!! ettehän te ole missään hoidoissa vielä käyneet? ihanaa huomata, että se plussaaminen on mahdollista noinkin pitkän yrittämisen jälkeen - toisilla vain kestää näköjään pidemään. En siis itsekään vielä luovu toivosta. =)

Ja dreamer Ihanaa, että leikkaus meni hyvin, ja tulokset olivat noin ihania :hug: Voin uskoa, että on huojentunut olo. Nyt teilläkin sitten vaan aktiivista yritystä kehiin :) Itse luotan alkavaan kevääseen, ja toivon meidänkin vällyjen alle vilkkaampia aikoja :D on ollut niin väsynyttä töiden ja raha yms huolien takia... pysyin jo poissa täältä palstalta, ja oikeastaan se teki varmaan ihan hyvää, mielessä oli vähän muutkin asiat kuin vauva. Nyt näyttää taas siltä, etten malta olla pitämättä nappejäni erossa kaksplussasta.

Niin ja tervettuloa kaikille uusille, jotka olivat ilmestyneet poissaollessani :wave:
 
Kiitos Myrica :) No nyt on tosiaan ovis, mutta ensi kierrossa alkaa yrittäminen. Varsinaisiin hoitoihin ei lähdetä vielä, jos kokeilisi clomifeniä 3tbl/pv kp 3-7 kesään asti ja sitten syksyllä miettisi mitä tekee jos ei onnistu ennen sitä :)
 
VAU! Täällähän on hyviä uutisia. :)

Dreamer, Mahtava juttu, että sulla oli kaikki kunnossa ja että leikkaus meni hyvin. Oon onnellinen sun puolestas. :) Nyt vain yritystä kehiin, niin eihän sitä tiedä, vaikka vielä ihan luomuplussankin saisitte. :)

Ja mimmali Hurjasti onnea plussasta! Ja vaaviliimaa ja tarrasukkia yms. yms. :) Antaa toivoa meille muillekin, kun joku pitkään yrittäneistä plussaa.
 
Dreamer: Kp:t meni oikein, mut yk on 12. :D Eikait tuolla niin väliä ole, mutta sanoin kumminkin. Kyllä pco:laisilla on hyvät mahdollisuudet onnistua clomeilla, varsinkin jos pco on lievä ja miehessä ei vikaa. Luottakaamme siis clomeihin. :) Mones clomikierto sulla lähtee? Mulla huomenna toinen. B)
 
Khaos: Kiitos :heart:
Tinttu: Korjailen sen :) Mulla oli viime syksynä yksi kierto clomit kp 5-9 1tbl ja sitten toisessa kierrossa kp 3-7 2tbl. Ei yhtään munasolua kypsynyt.. joten en luota niihin :D Mutta menopur auttoi vasta 150ky annoksella kun kolme viikkoa olin pistänyt, joten en reakoi muutenkaan hyvin hormoneihin :)
 
Onnea mimmali! :) Aivan mahtavaa että teillä viimein pitkän yrityksen jälkeen onnistu. :heart: Toivottavasti nyt vaan kaikki menis hyvin loppuun saakka. :) Kyllä vaan antaa toivoa meille muillekin pitkään yrittäneille. Että vielä joskus...
 
Mulla alkoi tänään menkat eli kp 1/28-30. Mulla ei koskaan ole myöhästynyt menkat neljää päivää, enkä koskaan ole kärsinyt näin valtavista kuukautiskivuista. Muutenkin mieli jotenkin maassa, täältä saa onneksi lukea iloisia uutisia! Hienoa Dreamer-88 että kaikki meni hvyin! Ja mimmali: ONNEA!!! :flower:
 
Pahoittelut menkkakivuista Ulula :hug: Itelläki joskus nuorempana oli tosi kipeät menkat, joten tiiän miltä sinusta tuntuu. Tsemppiä! :wave:

Dreamer-88: Toivokaamme, että Clomit ei tuottaisi pettymystä vaan yllättäisi tällä kertaa... =)

Meillä huomenna miehen sperman kiikuttaminen tutkittavaksi. Mies tuumasi, että se ottaminenhan siinä hauskinta on... :LOL: Että semmoista.. Sain tänään PAPAn tulokset, oli puhdas.
 
Ulula: Pahoittelut tädistä. :(

murppa86: Hyvä, että papa oli puhdas. :) Hyvähän tuo miehen sperma on tutkia "pois alta" ennen muita tutkimuksia. Pidetään peukkuja hyville tuloksille.

ON: Täällä menee huomenna neljäs clomi. Sivuvaikutuksia ei ainakaan vielä ole havaittavissa, ei kyllä tainnut edellisessäkään kierrossa olla näin aikaisin. Jospa niitä ees jotakin tulisi niin tulis tunne, että clomit tehoaa. :)
 
kiitos kaikille onnitteluista ja kyllä,muistan haltian oikein hyvin..
Nyt tässä jännitellään..Maanantaina eka neuvolakäynti.Raskauden alku nyt ollut erittäin kivuliasta ja sairaalassakin olen sen vuoksi ollut päivän. :|
Mutta jaksan uskoa että terve vauva sieltä tulee.. :)
Peukkuja teille kaikille,jaksakaa vaan yrittää,me yritimme 1v8kk ja tässä tulos..Ilman MITÄÄN hoitoja.Hoitoihin piti mennä kesällä.. ;)
 
Mahtavaa dreamer, melkein onnen kyyneleet tuli silmiin kun hyökkäsin tänne kuulumisiasi lukemaan! Oon tosi onnellinen sinun ja miehesi puolesta, että noin hyviä uutisia saitte kotiin viemisiksi!! :hug:

Mimmalille paljon onnea plussasta, kovasti pikaliimaa matkaan pikkuiselle matkustajalle! :hug:

Alla oleva teksti kopioitu toiselta palstalta, on vähän kiirus töihin niin en oikein ehdi kirjoitella..sori.

).:) Meillä oli kiva ja rentouttava viikonlopun reissu, su-iltamyöhällä kotiuduimme ja nyt olenkin ollu koko alkuviikon tosi tiiviisti töissä. Sunnuntaina otin ensimmäisen terolutin, 10pvn kuuri pitäis syödä, sitten menkkojen tultua pääsen käsiksi clomeihin, jes!

Osaako kukaan sanoa, että onko tiedossa mitään tiettyjä tulevassa kierrossa erityisesti "suositeltavia" vaakamambopäiviä, kun aloitan kp 5 - kp 9 ne Clomifenit? Oon vähän pihalla näistä... :ashamed:
 
Sirpula: Minäkin syön clomit kp 5-9. Ja mulla oli edellisessä kierrossa ovis vasta kp 17. :eek: Saa nähdä miten tässä kierrossa käy... Toivottavasti olis aikaisemmin. Viime kierrossa en muista miten sekstailtiin, mutta tässä kierrossa aateltiin käyttää "joka toinen päivä"- taktiikkaa... B)
 
Clomien kanssa näyttää olevan monella kädenvääntö. Täällä ei olla vielä niin pitkällä... |O

Söin Teroja 10pv ja siitä 2 päivän jälkeen kp1. Nyt onkin ongelma se, että menkat on erittäin runsaat. Ei ole ollut tällaisia moneen vuoteen, vaikka nuorempana vuosinkin paljon.. Onkohan muilla vastaavia kokemuksia terojen kanssa? :/
 
MoikkelisKoikkelis siskot!

Täällä ilmeisesti tuskaillaan terojen ja clomien kanssa...minä kun en oo vielä siinä pisteessä että lääketieteellisesti tilanteelle yritettäis mitään tehä. Miehen simppatestin tuloksia kauhulla joudutaan jännäämään maanantaihin saakka ku ovat oys:ssaki viettämässä hiihtolomaa |O

Orion jokos teille nyt on se kutsu tullu?

Onnea mimmali ja paljon tarraisia sukkia pienelle mukaan! Ihanaa että joku vihdoinkin plussasi tässäkin ketjussa. Antaa toisille taas lisää uskoa siihen että kyllä se oma vuorokin vielä tulee!

ja onnea myös Dreamer hyvin onnistuneesta leikkauksesta! Ihanaa että uutiset oli niin hyviä!...nyt vaan plussaa kehiin ;)

Onkos kellään kokemusta tuosta metformiinista...onkohan sitä mahdollisuus saada jos varsinaista pco:ta ei oo todettu...se kuulostaa sellaselta jota voisin kokeilla, mutta turhaa kai se on jos se ei mulle mitään auta. Etenkin kiinnostais se ruokahalua vähentävä vaikutus kun tämä laihduttaminen ei oikein muuten ota onnistuakseen :headwall: kaipa se pitäis yrittää kesäkuntoon päästä ihan perinteisin keinoin...huoh
 
murppa: Voisko runsaat menkat johtua siitä, että kun sulla kierto venyi niin pitkäksi niin kohdunlimakalvo kerkes kasvaa niin paksuksi josta seurasi, että menkat on runsaammat? Tuo oli vaan mun oma heitto, joten en varmaksi tiedä. Itselläni taisi pysyä suhteellisen normaaleina nuo menkat terojen aikaan... :)

Sarah85: Mulle ei määrätty metformiinia, vaikka mulla on lievä pco... Kukaan ei edes maininnut asiasta. Vaikka minulla on lievästi ylipainoa niin siltikään ei ehdotettu kyseistä lääkettä... :| Mutta voithan sinä kysäistä lääkäriltä, että josko hän ne sinulle myöntäisi. :)
 

En tiiä tuosta metformiinin saatavuudesta, mutta siitä ruokahalun hillinnästä.... Itse oon syönyt merformiinia jo neljä vuotta (tosin diabeteksen takia), mutta ainakaan mulla ei ole kyllä ruokahalua hillinnyt lainkaan, melkein päinvastoin. En tiiä sitten miten muilla?

Tinttu: Voi tosiaankin olla, että johtuu pitkästä kierrosta tuo runsaus.. Muistelen vaan, että aiemmin vaikka oli pitkä kierto niin ei ollut sen runsaammat menkat. En tosin varmaksi muista. Tuli vaan ekana mieleen, että oisko terot aiheuttanu.... :D Pitää vaan toivoa, että loppuis pian. On tosi turvonnu olo ja vähän kipeäkin...
 
Sarah85 ja muutkin: Tänään tuli kutsu! :) Viimeinkin! Toukokuun loppupuolella aika. Aukiolotutkimuksessa pitää toki käydä aiemmin. Pitääki soittaa heti maanantaina ja varata aikaa. Ihan kiva, nyt pääsee suunnitteleen miten tekee noitten clomien kans tällä välillä. :)

Mitenköhän muuten on, onko siitä mitään haittaa, jos aukiolotutkimus tehdään kierrossa jossa on ottanu clomifenia??

Näin viime yönä (tai no aamulla) puolivalveunta... Siinä ilmestyi joku nainen, en tuntenu sitä mutta se oli kovin tuttavallinen mua kohtaan. Ja mä kysyin siltä että olenko mä raskaana. Se nainen sanoi että "olet". Kysyin uudestaan, että olenko oikeesti, ja sama vastaus... Sit hän "kuunteli" mun mahaa (mä siis makasin omassa sängyssä, eli todelliset paikka ja aika) ja sanoi "joku kuolee ja tulee tänne" (mun massuun siis). :eek: Oli niin todellisen tuntunen uni! Mä näin muitaki "unia", aamulla, mä oon nukkunu tosi pitkään viime aikoina, ja odottelin miestä kotiin puolen päivän maissa. Monesti unessa sitte ovi käviki, kuulu kenkien ääniä yms, mutta ketään ei sitte näkyny. Paitsi yhdessä unessa ukko sit tuli siihe viereen ja kosketti mua, kysyin että oletko oikeasti siinä...ja ukko vastas että on. Vaivalla sain silmäni auki, mutta ketään ei näkynykään. Ihme unia. :D Oon aiemminki nähny tommosia puolivalveunia...ne on niin älyttömän toden tuntusia! Ja pystyn niissä melko paljo määräämään oikeasti ite että mitä teen/sanon.
 

Yhteistyössä