Sarah85 ja muutkin: Tänään tuli kutsu!
Viimeinkin! Toukokuun loppupuolella aika. Aukiolotutkimuksessa pitää toki käydä aiemmin. Pitääki soittaa heti maanantaina ja varata aikaa. Ihan kiva, nyt pääsee suunnitteleen miten tekee noitten clomien kans tällä välillä.
Mitenköhän muuten on, onko siitä mitään haittaa, jos aukiolotutkimus tehdään kierrossa jossa on ottanu clomifenia??
Näin viime yönä (tai no aamulla) puolivalveunta... Siinä ilmestyi joku nainen, en tuntenu sitä mutta se oli kovin tuttavallinen mua kohtaan. Ja mä kysyin siltä että olenko mä raskaana. Se nainen sanoi että "olet". Kysyin uudestaan, että olenko oikeesti, ja sama vastaus... Sit hän "kuunteli" mun mahaa (mä siis makasin omassa sängyssä, eli todelliset paikka ja aika) ja sanoi "joku kuolee ja tulee tänne" (mun massuun siis).
Oli niin todellisen tuntunen uni! Mä näin muitaki "unia", aamulla, mä oon nukkunu tosi pitkään viime aikoina, ja odottelin miestä kotiin puolen päivän maissa. Monesti unessa sitte ovi käviki, kuulu kenkien ääniä yms, mutta ketään ei sitte näkyny. Paitsi yhdessä unessa ukko sit tuli siihe viereen ja kosketti mua, kysyin että oletko oikeasti siinä...ja ukko vastas että on. Vaivalla sain silmäni auki, mutta ketään ei näkynykään. Ihme unia.
Oon aiemminki nähny tommosia puolivalveunia...ne on niin älyttömän toden tuntusia! Ja pystyn niissä melko paljo määräämään oikeasti ite että mitä teen/sanon.