N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Orion: Meillä kans oli kutsun kanssa vaikeuksia (siis sillon kun odotettiin eka gynen aikaa). Lopulta kävin polilla ja kävi ilmi, että meidän lähete oli "kiireettömien" papereiden joukossa. Näinpä jouduin odottamaan aikaa puoli vuotta.
 
Vain omaa napaa tälläkertaa...

Täti kurvasi kylään aamupäivällä. Osasinkin jo odottaa sitä, alavatsaa poltteli siihen malliin. En oikeastaan edes ole surullinen, koska tiesin ettei meillä ole tärpännyt. Oishan se aika mahdotonta ollutkin, että yhtäkkiä ois luomuplussa napsahtanut. :) No, mutta toinen clomikierto lähtee käyntiin sunnuntaina. Sitä odotellessa... :heart:
 
Heipä vaan,

papa ja klamydiakokeet olivat OK. Mulla menossa kp 29/28-30, mut maha edelleen turvonnut ja kipeä, että eiköhän ne kuukautiset viimeistään huomenna ala.

Dreamer-88: Tsemppiä huomiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
mimmali Hauska kuulla sinustaki pitkästä aikaa! Mitä sulle kuuluu? :)

(mä oon siis entinen ulu, kuupää ja ties mitä muuta oon ollu :D )
No mitäs tässä,lasta ei oo kuulunut ja yrittäminen lopetettiin.
Nyt menkat 2 vkoa myöhässä ja vatsa kummallinen,työpaikalla kun nostettiin potilasta niin vihlas alavattasta kummallisesti,en tiä onko vatsalihas jumissa vai onko sitä toista.Odotan nyt vielä ennen kuin testailen,2vkoa tai 5kk myöhässä on minulle suhtkoht normaalia touhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
No mitäs tässä,lasta ei oo kuulunut ja yrittäminen lopetettiin.
Nyt menkat 2 vkoa myöhässä ja vatsa kummallinen,työpaikalla kun nostettiin potilasta niin vihlas alavattasta kummallisesti,en tiä onko vatsalihas jumissa vai onko sitä toista.Odotan nyt vielä ennen kuin testailen,2vkoa tai 5kk myöhässä on minulle suhtkoht normaalia touhua.
Toivottavasti ois sitä ittiään. :)
 
Dreamer: Minäkin nyt havahduin, että SULLAHAN ON JO HUOMENNA SE LEIKKAUS!! :eek: Tsemppiä ihan hirveästi! Uskon, että hyvin se menee. :) Tulethan sitten kertomaan miten meni, kunhan vaan kykenet? Peukkuja pidellään ihan hirmuisesti sun puolesta. Suuren suuri :hug: :heart:

Ja mimmalille piti sanoa, että kuulostaa hyvältä. :) Toivotaan todella, että siellä vatsassa olisi pikkuinen ihmisen alku kasvamassa hyvää vauhtia!
 
Onnea leikkaukseen Dreamer tulehan kertomaan meille kuulumisia...viimeistään sitten kun saavut tänne kylmään pohjolaan takaisin sieltä lomamatkalta.

Puhallan oikein kovan plussatuulen mimmalille että kyseessä olisi nyt se kauan kaivattu salamatkustaja. Tähän pinoon ei oo tullu plussia pitkään aikaan. Olisi ihana kuulla välillä sellaisiakin uutisia!

Meillä mies menee huomenna viemään simppanäytteen oys:iin. onneksi asutaan niin lähellä että näytteen voi ottaa kotona. Itse vain olen valitettavasti töissä niin en voi olla edes apuna :p Noh sittenpähän saadaan taas harrastaa seksiä...ovis taitaa mennä tuon näytteen takia nyt ihan hukkaan...mutta eipä se pupuilu oo tähänkään saakka auttanu.
 
Tinttu: Iso :hug: , tätikö se sitten taas paukautti paikalle.. :| Mutta tsemppiä alkavaan clomi-kiertoon, jospa se siitä! Mä muuten aloitan su terolutit ja sä clomit... :saint:

Voi dreamer on tosiaan huomenna tosipaikan edessä. Vaikket enää varmaan tätä lue, niin toivon silti kovasti kaikkea hyvää sulle sinne, toivottavasti asiat kääntyy parhain päin. Jättimäinen :hug: !!!

).:) Tänä aamuna oli ihana kun luennolla ollessani mies laitto viestin että tulla käymään kotona, teki kuulemma niin kovasti mieli aamuseksiä, ettei pystyny lähteen töihinkään... :D No mähän tietty muka migreeniin vedoten häivyin kesken luennon (hyi mua! :attn: ) ja tulin kotiin. Ja kyllä kannatti... :whistle: ;)
 
Siellä on dreamer leikkuuksilla, toivottavasti menee kaikki hyvin.

Orion: No pitihän sitä, kun mies kerran niin nätisti laitto viestiä ja pyys tulemaan kotiin...;)

Lähdemmä pidennetyksi viikonlopuksi kummitytön perheen luo kyläilemään, joten mua ei täällä näy ku varmaan su seuraavan kerran. Mutta oikein hyvät viikonloput kaikille, plussatuulia! ;) :whistle: :wave:
 
Hei pitkästä aikaa. Vaihdoin nimimerkkiä - olen entinen Haltia. Alkoi kyllästyttämään, ja muutenkin en enää kauheasti ole täällä käynyt ajattelin aloitella uudestaan koko hommaa. Meillä ei ole tapahtunut oikein mitään. Viimeyönä näin unen, että synnytin tytön, ja voi niitä onnen tunteita, kun pidin häntä sylissä. En vain tiennyt onko lapsella joku hätänä, ja pelkäsin, että kuolee, mutta olin niin onnellinen, että olin saanut synnyttää hänet. No todellisuus on sitä, että ovulaation aika, ja mitään ei ole tapahtunut. Nyt kuitenkin teki mieli kurkata kuuluuko teille mitään uutta. Vielä ei ilmeisesti ole kukaan plussannut, mutta monilla näyttää olenavan hyviä merkkejä. Edelleen jännitän teidän puolesta, mutta yritän saada ajatuksia muuallekin tästä kuumeilusta, ja käydä täällä vähän harvemmin.

Ihania kevätpäiviä kaikille. Toivon Mimmalille erityisesti plussaa, ja tietysti kaikille muillekin :heart: :wave:
 
Ihmettelinkin, että minne haltia on hävinnyt. :D Itsellenikin tekisi hyvää olla jokin aika pois näiltä sivustoilta, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

Sirpula, hyi sinua! ;) Pakko myöntää, että jos mun ukko-kulta olis noin tehny niin takuulla olisin juossu kotiin "häntä suorana". Khihhi.... B) Niin ja kiitos tsempeistä, toivotaan ettei niitä clomeja tarttis kauheen kauaa syödä. Tsempit sullekkin terokiertoon!

Sarah85, pidetään peukkuja että simppa-analyysista tulee hyvät tulokset sitten kun niiden tuloksien aika on! :heart:

Kyllä se dreamerin leikkaus varmasti hyvin sujuu. Pian hän on täällä iloisena kirjoittelemassa. :) Tai ties vaikka (ja paljon mahdollistakin) hänet olisi jo leikattukin.

ON: Kp 2. MIKSEI AIKA KULU NOPEAMMIN?!?! Tahtoo aloittaa clomit. :p Vasta sunnuntaina se on mahdollista... Vai ottaiskohan ohjat omiin käsiin ja aloittais ne jo huomenna kp 3. Hmm. B)
 
Tinttu: Maltahan nyt kuitenni odottaa sinne oikeeseen ottopäivään *paraski puhuja, ku ite alotti Terot miten sattuu...* . Mutta ei varmaan Clomien kanssa kannata hötkyillä :) Kärsivällisyys maan perii, vai miten se nyt meni...

Toivottavasti Dreamer ois jo päässy osastolle toipumaan ja ei ois hirmu kipeä.. Oon nähny kipeitäkin leikattuja omassa työharjottelussa...

Meillä alkais sitte piinapäivät sen spermatestin osalta.. Maanantaina vien näytteen eli huomisesta alkaen pitäsi malttaa pitää näpit irti toisistamme. Voepi tehä vaikeeta... :D
 
Kiitoksia kaikki.. kyllä mieltä lämmittää, kun huomaa miten huolehditte. Pikakuulumisia tulin kertomaan.. eli hengissä ollaan.. leikkaus meni yllättävän hyvin. Jo 8 jälkeen sain esilääkkeen, puol 9 jälkeen pääsin saliin, silloin jo tahmasi kävely. Sitten anestesialääkäri vain ilmoitti että nyt saattaa kirvellä ja seuraava muistikuva on vaille 11 heräämöstä. Puolisen tuntia meni torkkuessa, sain kipulääkettä suun kautta mutta siitä tuli paha olo. Sitten pahoinvointilääkettä ja kipulääkettä suoneen. Mies sai tulla heräämöön nopeasti käymään 12 aikaan. Klo 13 yritin jo kotiin lähtöä. Menin miehen luo käytävään, mutta tuli ikävä takapakki ja hoitaja vei takaisin sänkyyn. Nukuin sitten tunnin ja totesin että haluan kotiin. Hieman heikko olo, sain kyllä syötyä vähän. Menin sitten vaihtamaan vaatteet ja kotiin. Autolle meno oli hankalaa, monesti meinasin lyhähtää lattialle. Mutta rupesin takapenkille pitkälleen, istuminen on tuskaa edelleen. n.80km kotiin. Nukuin koko matkan ja sitten vielä kotona. Kipuja on, istuminen todella hankalaa, eteen ei voi kumartua. Ja yöllä alkoi pistellä oik. hartiaa.. Lämpötyyny auttaa hartiakipuun. Heräsin jo 4.30 ja sitten 7.30 takas nukkumaan.. Nyt ei ole enää kovin heikko olo, ruoka (=herkut) maistuu, nieleminen hankalaa intuboinnin vuoksi. Mutta kipuja tosiaan on paljon, mies joutuu pukemaan jne.. Sitten uutisiin..

..Eli kaikki on kunnossa :) Molemmat munajohtimet auki, ei endoa ja ovulaatiokin on ilmeisesti vielä tällä viikolla. Seksi kielletty tietty, mutta eipä kovin halujakaan ole. 11.3. on yksityislääkärillä käynti, jossa mietitään mitä sitten. Ilmeisesti PCO on todella lievä, ainut ongelma on etten ovuloi, paitsi nyt.. Täytyy varmaan varuilta yrittää harrastella ;) pitäähän ilmainen ovis hyödyntää.. mutta mieli valoisa kivuista huolimatta.. kyllä tästä vielä selvitään ja vauva saadaan :)
 
Voi miten ihanaa Dreamer!! :heart: Hienoa, että leikkaus meni hyvin. Ja todella mahtavia uutisia sait. Eli virhediagnoosihan se silloin SSG:ssä olikin. ;) Voin vaan kuvitella miten huojentunut olo sinulla ja miehelläsi on nyt. Se vaan on harmi, kun niin pitkään jouduit pelkäämään ettei kaikki ole kunnossa. Mutta niinhän se on, että yleensä kaikki kääntyy aina hyväksi. Voitte sittenkin saada lapsen "melkein" luomusti tai jopa luomusti (kun kerta pcokin on lievää sorttia). Olen iloinen puolestanne. :hug:

Murppa: Joo, kyllä mä uskon lääkäriä ja aloitan ne clomit vasta kp 5. :) Eihän tässä enää ole kauaa. Mutta niinkuin sanoit, ei noitten clomien kanssa viiti hötkyillä. Ei tiiä miten minun munarakkulat reagois jos aloittaiskin ottamaan ennemmin ne clomit. Niitten terojen kanssa ei ole vaaraa, olisin takuulla tehnyt saman tempun kuin sinä jos olisi ollut sama tilanne. Joko miestä jännittää simppa-analyysi? Toivottavasti tulis tulokset nopeasti kun viette näytteen.

Omaa napaa: Tylsää... |O Loppui nää menkat jo... :p Onneksi on ensiviikko melkein kokonaan lomaa niin saa vähän rentoutua.
 
Tuhannesti onnea mimmali! :heart: Toivotaan, että pieni pysyy matkassa.

Dreamer: Mua vieläkin hymyilyttää, ku oon niin hyvillään siitä miten hyviä uutisia saitte kuulla leikkauksen jälkeen. Jotenkin mä arvasinkin, että kaikki on kunnossa, vaikken ehkä sitä ihan suoraan sanonutkaan. :) Nyt vaan toivon todella, että se plussa tajuaisi tulla seuraavaksi siihen sinun testiin! Ja toki kaikkien meidän muidenkin. :D Ja tuosta listan päivityksestä... Mulla ainakin on tänään menossa kp 3 eli yhdellä heittää ainakin minun osalta. Korjaile sitten, kun jaksat.
 

Yhteistyössä