Moi kaikki! Täällä eletään ovulaatioaikoja. Tuskin ovis on vielä ollut, mutta lähipäivinä varmaan kuitenkin. Hmm.. toivottavasti mies ei ole aivan puhki, kun tulee jääkiekkoa pelaamasta.
Alotin tosiaan tuossa pari kiertoa sitten valion greippimehun litkimisen ja ihan selkeesti se on lisännyt ovislimojen määrää näissä kierroissa. Mulla kun ne on normaalisti aika olemattomat. Joskus viime kesänä join parin kierron ajan Rybb&Deckersin greippimehua (meniköhän nimi oikeen.. ) ja sillä ei kyllä ollut likikään näin suurta vaikutusta. Mutta se taitaakin olla aika kaukana 100% greippimehusta..
Mutta niin.. Esiintyykö teillä ristiselkäkipua oviksen aikoihin? Mulla on ollut tässä parina päivänä ristiselkä tosissaan kipeänä, samaan tapaan kuin menkkojen aikoihin. En tiedä liittyykö ovikseen, vai johtuuko ne siitä, että oon istunu jotenkin huonossa asennossa..
Tervetuloa joukkoon
Murppa86. Teillähän on jo pitkä aika yritystä takana. Hui! Toivottavasti saatte asiat rullaamaan ja kadonnut ovis löytyy.
Dreamer Nuo molemmat opinnäytetyön aihevaihtoehdot on kyllä ihan loistavia. Henkilökohtaisesti oon kiinnostuneempi tuosta nuorten aikuisten lapsettomuudesta, siitä kun tuntuu löytyvän niin vähän tietoa. Mulla ainakin olis käyttöä tuolle opinnäytetyölle.
Ihanalta kuulostaa tuo loma.
Ja toivotaan, että
Orionille tulee se lähete pian.. Mitä ne sitänkin panttaa.