N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Murppa: Iso :hug: ! *kiroaa tädin maan rakoon* On se prkl, kun aina se vaan pakkautuu kylään, vaikka ei pitäis!!

Orion: No hyvä homma, että sait vielä clomeja! =) Varmasti mielellään ennemmin niitä syö, kun sitä vastaavaa lääkettä, vaikka periaatteessa samasta aineesta on kyse.

Dreamer: No, huomenna sitten kokeilette uusiksi. :) Meilläkin kävi tässä muutama kierto takaperin niin, että miehellä ei ns. ottanut eteen, kun pakon edessä joutui mulle "antamaan". :D Mulla tais olla sillon eka clomikierto ja eka tikutettu ovis ja tottakai minä hehkurin sitä hulluna miehelle ja taisinpa vielä sanoa jotain tämän tapaista, että "sen on PAKKO onnistua, nyt on PAKKO sekstailla tai muuten menee ovis hukkaan". Oli siinä ukolla "pikkusen" paineita. :whistle:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1029622 <--- Ärsyttääkö ketään muuta? :kieh:
 
Siis voi luoja!! Yhdet täällä yrittää kaikin mahdollisin (ja mahdottominkin) keinoin raskaaksi ja sitten joku kirjottaa tuollaista palstoille! (viitaten Tintun linkkiin).. Ärsyttää ja tympäisee!

Nii niitä positiivisia ajatuksia... Eipä oikein löydy :'( Oon koettanu koko päivän suunnata ajatuksia tulevaan kiertoon. Välillä tulee sellanen mieli, että mitä väliä.. Välillä taas lasken mahdollisia ovispäiviä, vaikken varmana ees ovuloi..
 
Moi arvon naiset! :D

Oon ollu vaihteeksi hiljaiselon puolella netin suhteen, pe-ti en olisi edes kerennyt koneelle tulemaan. Meillä oli pohjoisesta kaverit perheineen käymässä ja semmoista hulinaa koko aika että huh, meinasivat olla tenavat villejä kun pitkästä aikaa kylään tulivat... :p

Oon nytkin ihan pihalla että mitä kenellekin kuului, mutta lueskelen vaikka huomenissa teidän jutut paremmin kun nyt on niin silmät jo ristissä (tänään takana 13h työpäivä!) |O !

).:) Nyt kp13 ja huomenna alan tikuttamaan ovista kun tänään tuli postista mammaksin ovistestit. Jospa nyt tärppäisi plussa plakkariin tässä ja toisessakin testissä! :heart:
Miehen kanssa sänkyhommat ok, viikonloppunakin onnistuttiin pari kertaa"touhuamaan" vaikka vieraita olikin.... ;) :D :LOL: Enkä muuten ole hälle puhunut mitään kierron eri vaiheista niin ei ole paineita ainakaan siitä päässyt tulemaan.

Mutta nyt nukkumaan, huomenna lisää. Plussapuhurit kaikille! :whistle:
 
huh, mulla oli pitk'stä aikaa ilta kavereide kanssa. oli ihanaa, mutta pitää kömpiä sänkyyn, että jaksaa aamulla töihin. Mä metsästän epätoivoissesti oireita raskaudesta. Väsymystä ja pahaa oloa on, mtta muuta ei oikein ole.Mulla on puutunut toinen jalka kummasti aina välillä, mutta se nyt tuskin on mikään raskaus oire. Hulluksihan tässä taas tulee kun innostuu. Kiva kuulla teistä ihanat naiset, jotka elää samaa tilannetta.

Dreamer
ei sitä ikinnä tiedä koska se tärppää, mahikset ne on silti, vaikka ei loppuun asti päästäis. meillä kans miehellä paineet hekentää "tuloksellisuutta" :)
 
Haltia Sinäkin yökukkuja :D Kyllä olen 95% varma, että ei tärpännyt.. meni tärkein päivä ohi.. ei mahdotonta ole tietenkään, mutta epätodennäköistä.. mutta ei passaa stressata, ei se enää mitään auta.. 13 pv testaukseen :D *-> ei stressausta, ehei ;)*
 
Dreamer: Jos yhtään lohduttaa, niin kerrompa, että siinä kierrossa jossa meillä tärppäs, meilläki meni ite ovispäivä ohi. Ja silti tulin raskaaksi, vaikken ois sitä ikinä uskonu. Ei sitä siis koskaan tiiä kuin kauan ne siittiöt siellä elossa sinnittelee. Meillä myös miehellä paineet saattaa tehä sen, ettei onnistu, joten en ees kerro sille millon on ovis. Vaikka ehkä se arvaa ku oon sillon jostain kumman syystä paljo innokkaampi.

Hmm. Nyt on ihan selkeet ovis oireet ollut. Ovis varmaan tapahtuu tänään tai huomenna. Voi että tekis mieli hyödyntää tämä. Onneksi ollaan lähössä tänään Leville kaveriporukan kans mökille, niin eipä oo ees oikeen mahollista. Vältän siis kiusauksen ja tottelen kiltisti lääkäriä. :) (Vai miten ois pikainen ukon kellistäminen ennen lähtöä... :whistle: )

Orionin idea on hyvä. Positiivista mieltä kehiin, vaikka mitä tapahtuis niin kyllä meillä vielä tärppää. Viimestään kesän jälkeen saadaan haudata tämä pino ja perustaa uus odotuspuolelle. Eikös niin? :)

Kyllä muakin ärsyttää kaikki tollaset aloitukset.. *viittaa Tintun linkkiin. Just pari päivää sitten luin tuolta mitäs nyt- palstalla ku joku oli viikolla 12-raskaana ja ihan epätoivoinen ku ei tienny saako enää tehä aborttia. :headwall: Jotenki sattu itteen vielä enemmän ku päiviä oli just saman verran ku mulla ois nyt, jos se raskaus ei ois osoittautunut tuulimunaksi. Ei pitäs ees avata tollasia. Mut nyt mä taas valitan. Tää tapa istuu lujassa. B)

Täytyy alkaa lähtemään koulua kohti. Hoitotyön koe eessä ja valmistautumisaste on suunnillen nollassa. Mutta ei se mitään, tuttuja juttujahan nuo on..

Positiivista mieltä kaikille! Jotain vanhaa lastenlaulua lainaten: " ...Mä kuljen hymyillen eteenpäin ja marssin laulaen aina näin: Jää taakse rikki menneet ikkunat ja seikat hankalat, kun kuljen hymyillen eteenpän... " Vaikka mein ongelmat on ehkä vähän isompia, niin tuo sopii meille nyt. :)
 
Minä ylitin itteni tänään :D Normaalisti, ku oon jossain nähny vauvoja, on tullu ihan suunnattoman paha olo ja ois haluttanu haistattaa koko maailmalle. Tänään kävi sitten niin, että "uskollinen" automme jätti tien päälle. Piti soittaa hinausavuksi eräs "lapsellinen" pariskuntamme. Kävi sitten niin, että kutsuttiin ko. perhe kahville, poikansa kanssa tietenkin. Siinä minä sitten pitelin poikaa sylissä (poika vajaa 5kk), naureskelin ja lepertelin. Eikä tuntunutkaan pahalta, niinku olin kuvitellu. Kuulin jopa lupautuvani vauvavahdiksi, mikäli sellaista tarvitsisivat. Siis minä, joka on tähän asti karttanu vauvoja kuin ruttoa. Tuntuuhan se vieläkin hieman pahalta, kun sitä ajattelee, mutta taitaa pahin olla takana jo. Ehkäpä tässä voipi rueta taas hoitamaan sitä vauvan tulon myötä kärsinyttä ystävyyssuhdettakin taas :)
 
Sirpula: Tsemppiä tikutteluun! =)

murppa: Hieno homma! Ehkäpä tämä kamala katkeruus kaikkia lapsiperheitä kohtaan alkaa hieman laskea meillä itsekullakin. Itse ainakin myönnän olevani kateellinen niille joilla on lapsia. :ashamed: Pitäisi yrittää päästä siitä eroon kokonaan.

Dreamer: Älä menetä toivoa! :heart: Vaikka me kaikki ollaankin kauan yritetty lasta, niin silti ei pidä heittää toivoa hukkaan missään kierrossa, vaikkei jaksaisikaan uskoa onnistumiseen. Helpommin sanottu kuin tehty... :whistle:

Me lähdetään viikonlopuksi käymään kotipaikkakunnalla. Siitä on jo aikaa, kun viimeksi siellä käytiin, joten ihan mukavaa on lähteä. =) Niin ja meilläpä on tänään yhden pikkuneidin 1v synttärit! :heart: Nimittäin meidän kissan... ;)
 
Mies huusi äsken makkarista.. ilmeisesti kännykkä oli tippunut sohvalle, koirat oli löytäneet sen.. ihan palasina on, ei toimi enää.. kaksi kuukautta sitten ostin sen, maksoi lähes 200e.. prkl!!! :headwall: :headwall: taitaa koirat lähteä meiltä.. tällä viikolla purreet tuhannen euron sohvat, sängyt ja nyt tuon.. alkaa olla kallista..
 
Dreamer: Voi minkä koirat teki... :| Huono homma! Eläimissä on just se paha puoli, että kun ne sisällä paljon oleskelevat niin tekevät tuhojaan. Minäkin vähän pelkäsin, että mitähän se meidän kissa tuhoaa, mutta ihmeen kiltisti se on ollut. Meillä kyllä sotketaan senkin edestä, esim. kukkien mullan kanssa. :kieh: Kissasta on niin kivaa kaivaa sitä multaa tassulla. :D

On tosiaan pino taas hiljentynyt. Mutta eikös se aina käy näin, kun on viikonloppu. :) Kukaan ei kerkee kirjoittelemaan. Toivotaan, että viikon päästä saadaan paaaaaljon plussia. Huomasin just, että mulla pitäis alkaa tasan viikon päästä menkat. :(
 
Tinttu Toivottavasti ei ala :) Plussapuhuri nyt ensi alkuun sinulle ja nuoriäidille :) :whistle: :whistle: *<- molemmille omat puhurit*

Päivitin listaa :) Huomenna alkaa tämä tyttö polkea pöyrällä töihin.. olen tosi laiska liikkumaan :D Töihin on matkaa 4-5km ja sain nyt äidin pyörän, joka on huippu :) Jospa sitä läskit palaisi ennen kesää ;)
 
Hiljainen olen ollut kun viikonloppuna oltiin reissussa, ja on ollut muutenkin paljon töitä. Mitään ihmeempiä ei toistaiseksi kuulu. viikonlopun jälkeen odottelen tätiä kylään. ja tunnustan, että minäkin katkerana olen nykyään miltei välinpiämätön lapsia ja lapsiperheitä kohtaan. Tuntuu niin pahalta kun itsellä ei sellaista ole. kavereiden ja sukulaisten lapset on tietysti eri asia, ja hyvinkin rakkaita. yritän kyllä kovasti päästä typerästä asenteestani eroon..

Plussatuulia tähän pinoon, ehkä pian alkaa plussat rapista :heart:
 
Haltia Toivotaan että plussattais :)
Orion Miten sinulla noin lyhyt kierto oli? :|

ON: Täällä ekat "raskausoireet" alkaneet :D Eilen illalla ja tänään etenkin ollut selvää painon tunnetta vasemmalla, hieman myös oikealla ;) Ihan selvästi.. juu.. ;) Ja joko valkkari on lisääntynyt tai hiiva iskenyt, seurataan :) Mutta taas se pieni kieroutunut herne pääni sisällä alkaa näitä kehitellä ja oviksesta huimat 6pv :p Milloin kiinnittymiskipu voisi ilmetä? Minä tossa päivällä taputtelin mahaani ja totesin itsekseni että kiinnity vain pikkuinen oikein lujaa ;) *tärähtänyt* :p
 
Dreamer ja Tinttu: Kiitos! :saint:

Orion: Tädin tulosta :hug: , jospa tässä kierrossa sitten...

Dreamer, voi mitä koirat teillä tehneet.. :/ Harmittaa varmasti kauheana kun tuollaiseen ns. ylimääräiseen joutuu rahoja syytämään!


).(
: Täällä uudessa asunnossa vaihteeksi nettiyhteydet temppuillut, siksi oon ollut taas enemmän tuolla taka-alalla. Viikonloppuna ei kertaakaan päässyt koneelle tulemaan nämä sivustot mielessä, kun nettiyhteys oli kuulema viallinen!!! :headwall: Tänään kuitenkin soittelin senverran äkäisiä puheluita nettiyhteyttä ylläpitävälle organisaatiolle, että tuli joku huoltomiehen tapainen tunnissa korjaamaan vian! :D

Ja sitten itse tästä perheenperustamisyrityksestä tässä kierrossa; nyt kp 17, oviksesta ei varmuutta. To ja pe tikutin, mutta ei mitään. La ja su olin 14h päivät töissä enkä yksinkertaisesti vaan jaksanut enää yömyöhällä alkaa tikuttamaan, nukahdin melkein istualleen kun kotiin pääsin! |O Mutta pe asti valkovuoto oli tosi reilua ja on edelleen. Tänä aamuna tuntui selvää nipistelyä oik. puolella munasarjojen kohdalla, pari tuntia siitä niin samantyylistä kipua (tosin vähän lievemmin) tuntui vas. puolella. Miehen oon kellistänyt pe ja eilen, la jäi välistä kun tulin vasta puolenyön tietämillä töistä ja mies oli jo nukkumassa.. :/ Tänään aion vielä hänet kellistää (ja seuraavalla vessareissulla tikuttaa), joten toiveet on korkealla josko meillä nyt tästä kierrosta onnistaisi. :heart:
 

Yhteistyössä