Tintulle Extrapaljon halauksia, ja tsemppiä uuteen kiertoon, tuttu tunne tuo. Itsekin pelkään, että pian joudun taas tippumaan liian korkealta. Mieli myllertää, ja mun mielestä moni merkki viittaa raskauteen: nukahdin eilen illalla esimerkiksi puoli 8 ja nukuin sikeästi aamuun asti - normaalisti valvon puolille öin. sitten sellaista yleistä painon tunnetta ja kylmäämistä, rinnoissa ei paljon mitään eroa, mutta koten sanottu, se kohdun nipukka on mun kirous, mun mielestä sille ei ikinä tapahdu mitään, ja siitä olenkin aina tiennyt, että ne kuukautiset on tulossa, nytkin se on musta enemmän pehmeä ja avoin, kun kova ja kiinni. Joten en uskaltanut testiä tehdä, joka kaapissa odottaa. maanantaina sen teen, jos typerä täti ei sitä ennen tuu kylään. sitten pitäis sitä verikoeaikaakin varailla.
Dreamer Mulla oli myös viikko ovulaation jälkee hyvin vahva tunne, että massussa uiskentelee joku, nyt ei mitään sellaista enää ole :'(
Ja kyllä itsekin sisimmässäni uskon, että sen vauvan saan. Välillä vaan tuntuu niin uskomattomalta, kun kuitenkin 2 vuotta olemme miehen kanssa olleet ilman ehkäisyä, ja yhtään plussaa ei ole sinä aikana tullut. välillä vaan tulee epätoivo, että jospa me ollaan juuri se pari, joka jää ilman pienokaista - vaikka toiveet on joka kierto korkealla, epätoivo on jo melko suuri. Ja itsekin näen meidät niin ihanana perheenä, ja tiedän olevani "äiti-ihminen" siksi murhe on suurempi vielä kun mietin JOS käykin niin, että meille ei lapsia tule.. mutta turhaahan se on, kyllä tässä vielä ennättää, ja sisimmässä usko on tallella.
Kaikille paljon plussa onnea, täällä pinossa alkaa monilla muillakin olemaan jännät päivät käsillä :heart: