N. 160 senttiset!! Paljonko teillä on vyötärön ympärys?

  • Viestiketjun aloittaja yritystä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mä;17988882:
72 cm
160cm/50 kg.

On muuten aika vaikea kuvitella että jollain olisi 60cm, niinkuin täällä on aiemmin ilmoitettu? Ei pitäisi olla oikeastaan edes mahdollista
On se mahdollista, katselin juuri että kuinka isoja lukemia on näinkin pienilläja lyhyillä naisilla.
 
"Vieras"
71. Pituus 163, painoa ehkä 52 tai 53, en ole käynyt vaa'alla hetkeen.

Tää on paras paino ja olo, mitä minulla on koskaan ollut. Olen painanut 10 kiloa enemmän ja 8 kiloa vähemmän, ja molemmat oli pahoja olotiloja.
 
vierailija
Vanha ketju, ja ajauduin tänne ihmetellessäni H&M:n vaatemitoituksia.

Itse tosiaan 162cm/45 kg, leveärakenteinen olen, painoa ei yhtään ylimääräistä, eli päinvastoin saisin lihoakin, mutta vyötärö kapeimmasta kohtaa 76-77cm. Pikkuisen mietityttää uskaltautua tilaamaan vaate, joka kokomitoituksensa mukaan on vyötäröltä xs 60-64cm, mutta paikan päällä farkkuja sovittaessa tuumakokoni on ollut 25'', jossain malleissa 26''. Ei tunnu menevän yksiin, tai sitten en vain tajua jotain?

Noiden ohjemittojen mukaan lantioni on iso XS, vyötärö M. Ja ihan normaalilta näytän peilistä katsottuna, eli vyötärö muuta vartaloa kapeampi ilman rasvaa. Piti alkaa miettimään, mikä edes on normaali vyötärönmitta naisella. Tuo alle 80cm pääseminen kuulostaa naurettavalta yleisohjeelta ottaen huomioon ihmisten rakenne-erot. Eli jos lihon normaalipainoisemmaksi/luuston rakenteeni kannalta itselleni sopivampaan painoon, ja vyötärönympärykseni menee yli 80cm (eli pelkän luun ja nahkan sijaan saan siihen edes pienen ihonalaisen rasvakudoksen), olen jo yli suositustenko? Ilmankos onkin verensokerit olleet vuosia koholla, vaaravyöhykettä lähestyn jo uhkaavasti...
 
vierailija
163 cm, paino 67 kg, ikä 52 v., vyötärö 75 cm.

Kapeimmillaan vyötäröni oli varmaan 30 vuotta ja 17 kg sitten, jolloin se oli sen 60 cm.

Malliltani olen aina ollut leveäharteinen, pyöreäpyllyinen, kapeavyötäröinen. Tai no, kapea ja kapea...

Vaatekoko ylävartalo 38 ollut aina (varsinkin jos siis vaate jossa hartiat. Nuorena alaosa saattoi olla 34 - 36, nykyisin 38 - 40. Shortseja tämän muotoiselle naiselle ei ole olemassa, jos mahtuu pehvasta on vyötärö liian iso, jos pehva näyttää hyvältä ei mene napit kii...
 
vierailijajoo
Ei se pituus vaikuta siihen vyötärönympärykseen, haloo!!!

Oon 172cm/68-70kg ja vyötärö on 69cm.

Painaessani 95kg oli vyötärönympärykseni 79cm.

Läski kertyy eri ihmisillä eri kohtiin.
 
vierailija
Ei se pituus vaikuta siihen vyötärönympärykseen, haloo!!!

Oon 172cm/68-70kg ja vyötärö on 69cm.

Painaessani 95kg oli vyötärönympärykseni 79cm.

Läski kertyy eri ihmisillä eri kohtiin.
Tuota viimeistä lausetta monien tuntuu olevan vaikea ymmärtää. :D "Kun tämä juttu pitää paikkansa mun kohdalla, pätee se myös kaikkiin muihinkin. " Enkä tarkoita pelkästään vyötärönympärystä.
 
vierailija
160cm/46kg ja vyötärö 62cm, lantio 85. Vaikka vyötärönympärys ei ole kauhean suuri, ei minulla vyötäröä pahemmin ole. Sivusta katsottuna vatsa on todella littana, mutta edestä olen melkein suorakaiteen muotoinen.. :/
 
Kyllähän näihin mittoihin voisi lisätä myös lantion ja rinnanympäryksen niin saa kokonaisvaltaisen kuvan. Itsellä nämä luvut ovat olleet suoraan verrannollisia painoon. Tällähetkellä ollaan hieman isommassa kunnissa vuoden takaiseen.

Mitat nyt 160cm/60kg ry 96cm vy 66cm ja ly 95cm
Vuosi sitten 160cm/55kg ry 91 vy 61cm ja ly 89cm

Ei ihan tiimalasi mutta itse olen sinut vartalon kanssa.
Ikä 35
 
vierailija
80cm, pituus 160cm, lantio 100cm, paino tällä hetkellä 62kg, mutta yritän hilata alaspäin ja varsinkin saada vyötärönympärystä pienemmäksi. Mulla on koon 38 vaatteita, jotka tällä hetkellä mahtuvat juuri ja juuri. Olen 52v. ja valitettavasti vaihdevuosien alettua viisi kiloa ilmaantui hetkessä. Pahimmillani olin jo 65kg.
 
vierailija
72 cm
160cm/50 kg.

On muuten aika vaikea kuvitella että jollain olisi 60cm, niinkuin täällä on aiemmin ilmoitettu? Ei pitäisi olla oikeastaan edes mahdollista
On mahdollista! Itsellä juurikin se 60cm vyötärö, ja samat mitat kuin sinulla (160cm/50kg). Olen rakenteeltani todella kapea vyötärön ja hartioiden alueelta ja rasvakudosta kertyy enimmäkseen reisiin ja käsiin, vatsan alueelle tuskin lainkaan. Tosin, ilman päivittäistä liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota olisi vyötärönympärykseni varmasti isompi.
 

Yhteistyössä