Juu siis 87-90cm kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja r:Mun mitat 160/59kg ja vyötärön ympärys ei todellakaan ole normaali :| Siinä 87-30cm huitelee
Aika jännä. Paino on kuitenkin ihan normaali...Alkuperäinen kirjoittaja r:Juu siis 87-90cm kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja r:Mun mitat 160/59kg ja vyötärön ympärys ei todellakaan ole normaali :| Siinä 87-30cm huitelee
Pari senttiä navan yläpuolelta. Suurin piirtein siinä taitaa olla kapein kohtaAlkuperäinen kirjoittaja laalaa:Ja hei! Tiedättekö joku mistä kohtaa se vyötärö pitää mitata? Siis se virallinen? Ku suositus on että vyötärön tulisi olla alle 80cm, ni onko se navan kohdalta vai kapeimmalta kohdalta vai mistä?
Niinpä, mä olen varsinainen tynnyrimahaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Aika jännä. Paino on kuitenkin ihan normaali...Alkuperäinen kirjoittaja r:Juu siis 87-90cm kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja r:Mun mitat 160/59kg ja vyötärön ympärys ei todellakaan ole normaali :| Siinä 87-30cm huitelee
Vois kuvitella että olis pienempi mitta Ite oon 157cm ja 51kg samalla mitalla.Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:70cm
*muoks* ja mitat 162/45
Ei mullakaan ole vyötäröä, tasapaksu =/Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Viime mittauksessa oli 79cm. :ashamed: Ei mulla ole koskaan ollut mitenkään selvästi erottuva vyötärä, ei edes -15kg sitten.