N. 160 senttiset!! Paljonko teillä on vyötärön ympärys?

  • Viestiketjun aloittaja yritystä
  • Ensimmäinen viesti
laalaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Ja hei! Tiedättekö joku mistä kohtaa se vyötärö pitää mitata? Siis se virallinen? Ku suositus on että vyötärön tulisi olla alle 80cm, ni onko se navan kohdalta vai kapeimmalta kohdalta vai mistä?
Pari senttiä navan yläpuolelta. Suurin piirtein siinä taitaa olla kapein kohta :)
Kiitos! Mää oon navan kohalta mittaillu ja ajatellu etten eläissäni saa alle 80 cm =/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
70cm

*muoks* ja mitat 162/45
Vois kuvitella että olis pienempi mitta :D Ite oon 157cm ja 51kg samalla mitalla.
Niin olis voinutkin, itsekkin oli pakko mitata muutamaan otteeseen kun en meinannut uskoa. :ashamed: Kai pitää vaan uskoa että ei ole kroppa entisensä enää tuon lapsen jälkeen, vaikka vaaka niin väittäisikin... :whistle:
 
anonyymi
^ Kyllä se 60 cm on hyvinkin mahdollinen. Ite tätä aihetta lukiessani oon ihmetellyt, että miten normaalipainoisillakin ihmisillä tuntuu olevan täällä jotenkin aika iso vyötärönympärys. :D Ite oon 160/62 eli normipainon ylärajoilla ja vyötärö on n. 73cm.
 
"suski"
Alkuperäinen kirjoittaja mä;17988882:
72 cm
160cm/50 kg.

On muuten aika vaikea kuvitella että jollain olisi 60cm, niinkuin täällä on aiemmin ilmoitettu? Ei pitäisi olla oikeastaan edes mahdollista
Kyse on ruumiinrakenteesta ja ruokavaliosta. Mun äidillä oli nuorempana vyötärönympärys 63 cm, vaikka painoindeksi oli yli 25:n.
 
pläskikö
Olen 164/62kg. Vyötärö on noin 79cm. Ei parane painon paljon nousta... enkä edes näytä kovin pömppövatsaiselta :O lantio on noin 98cm leveä, että leveyttä se on sielläkin.
 
.............
Näköjään vanha ketju..

Piti kuitenkin ihan tonkia mittanauha esiin ja tarkistaa.. kun joku ihmetteli tuota 60 cm vyötärön ympärystä. :O

Itellä tyhjällä mahalla näköjään tuosta navan yläpuolelta 61cm ja löysästi mitattu. 160,5/47 mitoilla. Lantio onkin sit jtn 83.. ruuminrakenne tuohon paljon vaikuttaa.
 

Yhteistyössä