myöhäinen plussa

Kaaliperhonen ja kengännauha mitäs teille kuuluu? Onko tilanne edennyt?
Täällä mennään vielä ihan samoilla tiedoilla :D dpo21 eikä kuulu tätiä. En ole testannut dpo14 jälkeen. Ehkä viikon alussa joku päivä? Kuudennella rv:llähän pitäisi tuon taulukon mukaankin jo matalammillakin hormonitasoilla nousta tasot sen verran että näkyy!
 
Ellieamanda en ole uskaltanut testata, tänään on kp 38/35, dpo 18... :D Tätiä ei ole näkynyt, eikä liioin sitä tuhruakaan, joka mulla oli dpo 14-15... Mulla on kyllä kaapissa pari testiä, jos aamulla uskaltaisi? Ovulaatiosta laskien silloin olisi rv 4+5, menkoista laskien 4+3...

http://www.vau.fi/raskaus/Olenko-raskaana/raskaustestit/ - tykkään tästä selkeästä taulukosta. 5-viikolla HCG-arvo on 18 – 7340 mIU/ml. Mulla on kaksi 10mIU/ml ja yksi 20mIU/ml -testiä (ja löysin myös 2 ovulaatiotestiä, ne on mulla näyttänyt ennenkin raskauden) :) Luulisi, että näkyy jo jos on näkyäkseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Kaaliperhonen millon ajattelit testailla? :) mä en oikein tiedä! En tiedä koska uskaltais :D jos vielä oottelis lisää vaikka toki pitäis alkaa näkyä jos on jotain mitä näkyä :) ovulaatiosta laskettuna tänään ois kuitenkin rv 5+1?
Mulla oli kans tuhrua suunnilleen dpo6 - dpo10, ei koko päivää eikä edes joka päivä.
 
No minun kuulumisethan ei ole ollenkaan lupaavia... la ja su oli voimakasta kipua alavatsalla ja veristä vuotoakin jonkin verran... Vuoto on nyt vähentynyt, muttei loppunut...
Eli suurella todennäköisyydellä kyseessä on keskenmeno joka ei nyt vaan ala tyhjenemään kunnolla.
Yritin päästä tänään tkhon tarkistettavaksi, mutta koska tänään ei ollut kipuja niin en saanut aikaa... Pitänee huomenna soittaa äitiysneuvolaan ja kysyä pääsisikö sinne tarkastettavaksi... Jos ei niin sitten yksityiselle, mutta kun lähin yksityinen lääkäriasema on yli sadan kilometrin päässä, ei reissu oikein houkuta...

Mutta toivotaan että teidän muiden negat muuttuisivat positiivisiksi yllätyksiksi, jotka pysyisivät mukana loppuun asti:love:

muoks... ja plussaahan testi edelleen näyttää, digiä en raskinut tuhlata, mutta tasavahvoja viivoja näyttää rfsun testi..
 
Kp50 menossa, menkkoja ei kuulu. Viimeksi pari viikkoa sitten tehdyt raskaustestit näyttäneet selvää negaa, ei edes roskishaamuja:D
Lämpö kävi välissä alempana (36,6) mutta viimeksi tänään ja eilen palelsi ja nyt lämpö oli 37,2.

Ovulaatiotestattu ja hyödynnetty kp20. Neljä päivää ovulaation jälkeen tuli ruskeaa hyvin niukkaa hyytynyttä vuotoa, sen jälkeen ei mitään. Välillä on alavatsaa hetken juilinut ja odotin menkkoja, mutta ei ole kuulunut. Toinen luomukierto e-pillereiden jälkeen. Viimeksi menkat alkoi kp38.
Tilasin taas testejä lisää, tosin varmaan turhaan. Tänään testasin ovulaatiotestillä negan :cautious:
 
Kengännauha kävitkö lääkärissä? Mitä nyt kuuluu? Voihan ne kaikenlaiset vuodot ja kivut kuulua raskauteenkin.

Mittari no johan on. Toivotaan että pian tulee joko plussa tai sitten edes menkat että pääsee uuteen yritykseen :)
Täällä taas testattu sellanen haaleista haalein mahdollisesti mielikuvitushaamu kun menkkoja ei vieläkään kuulu. Oon jo vähän päivistä sekasin mut oisko tänään ollu dpo22 tai 23 :D en kauheesti toiveita enää elättele, mutta menkat on silti nyt viikon myöhässä ja parina päivänä alavatsa on kovasti kipuillut ja vihlonut.
 
No verikokeissa hcg oli enää 137, ultrassa näkyi vaa kaks tyhjää pussukkaa että kyseessä oli tuulimuna tuplana...
Vähä vielä meinaa olla mieli maassa, mutta jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuu joskus hamassa tulevaisuudessa...
Se varmaan on positiivinen juttu että tuo hcg on jo noin matala, jospa kohtu nyt tyhjenee ilman lääkkeitä tai kaavintaa.
Että omalla kohdallani tuo hidas hcgn nousu johtui tuulimunista, mutta edelleen toivon että joku teistä muista saisi ihan oikean ja kestävän plussan:)
 
Tänään on dpo 25, kp 47/35 !!! Kuvotusta on aamuisin ja yöllä heräilen siihen, että on nälkä :D Hajut elämässä häiritsee välillä tosi paljon, mm. vastasiivottu kissanhiekkis haisi tosi pissaiselle (todellisuudessa siis ei, ainakaan muiden mielestä) ja roskis piti kaapista nostaa pihalle, koska siellä haisi joku mädälle (mikä, en tiedä?!) Juniori tahtoisi olla koko ajan sylissä, mutta kun rintoihin sattuu, kun Junnu painautuu mua vasten :confused: Mulla ei ole mitään menkkatuntemuksia/-jomotuksia, parina iltana ollut päänsärkyä ja eilen illalla oli poltteentunnetta rinnassa, ehkä närästystä? o_O

Huomenna ajattelin testata, viimeistään torstaina. Silloin olisi jo rv 6, joten pitäisi näkyä jos on näkyäkseen. Tk tahtoisi odottaa, että seuraavatkin menkat jää väliin - sitten pääsisin tutkimuksiin?!
 
vierailija
Vanhan hyvän ketjun nosto! Itsellä tilanne että kierto vielä vähän sekaisin, joulukuussa 2020 lopetin minipillerit, viimeisin kierto oli 31päivää ja sen mukaan + kehon tuntemukset, laskin ovulaation. Menkka jomotuksia ollut jo 2 vkoa, viikon kuvotusta, raudan makua suussa yöllä, nälkä herätessä, ripulointia, väsymystä. ja runsasta valkovuotoa/limaa. Menkat myöhässä nyt 4pv jos tuo viimeisin kierto pitäisi paikkansa. Tein viimeeksi testin kun menkkojen piti alkaa, negatiivinen. Menkkoja ei siltikään kuulu ja edelleen kohtua/alavatsaa välillä nipistää, joskin tuntemukset väheni huomattavasti kun menkkojen piti alkaa, mutta edelleen näitä tuntemuksia on. Ajattelin pian testasta uudestaan.
 
vierailija
Vanha ketju mutta pakko oli tulla tänne kirjoittamaan, kun sain lohtua ja toivoa muiden kokemuksista siinä vaiheessa kun meinasi pää itsellä hajota, kun mietin mikä mussa on vikana. Yleensä tissit kipeytyy heti ovulaation jälkeen ja on kipeät menkkojen ekaan päivään asti. No tällä kertaa eivät kipeytyneet. Jossain vaiheessa lähes päivittäin oli pientä alavatsan kipuilua. Menkkoja odottelin siis kolmisen viikkoa. Tein Varmaan neljä-viisi negatiivista testiä ja soitin jo terveyskeskukseenkin (ja meinasin repiä pelihousuni kun sanoivat että kuusi kuukautta pitäisi odotella josko ne kuukautiset alkais!!!). Lopulta olin jo aika luovuttanut kun tein edellisen negan testin kp 53/32-37. Ajattelin että ei sitten, taitaa olla joku hormonihäiriö, joten odottelen vielä ja sitten menen yksityiselle gynelle jos ei menkkoja kuulu. No sitten seuraavana päivänä alkoivat jäätävän kovat "menkkakivut" jotka vetivät lähes kaksin kerroin ja tulivat aluksi silloin tällöin, nyt jo muutaman kerran päivässä noin 10-20 min aalloissa. Viime yönä heräsin taas kipuun ja ajattelin että nyt menen kyllä lääkäriin jos testi edelleen nega, ja pakko oli tehdä heti yksi. (Kp 57/32-37) No ylläri, siinä olikin aavistuksenomainen viiva, josta en ollut kyllä yhtään varma. Aamulla päätin testata uudelleen ja sieltähän se sitten pärähti, vähän selkeämpi mutta edelleen haalea viiva. Ja sitten tein digitestin joka ilmoitti että olen raskaana! :) Nyt on kyllä tosi epätodellinen olo!!
 
  • Tykkää
Reactions: Milaas
vierailija
Pakko itsekin kirjoittaa tänne, kun sain niin paljon tukea näistä viesteistä! Itsellä sellainen tilanne, että lopetin huhtikuussa pillerit ja kierto viimeiset 6kk ollut epäsäännöllisen säännöllinen 30-36pvä. Nyt menossa kp40 ja menkat 4-5pvä myöhässä. Ollut runsasta liman eritystä ja outoa tuntumaa alavatsalla takana 2 negatiivista raskaustestiä, joista toisen tein aamuvirtsaan. Oireet hieman helpottaneet mutta silti jännää tuntumaa alavatsalla ajoittain. Ei mitään erityistä syytä miksi menkat olisi myöhässä nyt yhtäkkiä, joten toivon todella että johtuisi raskaudesta!!
 

Yhteistyössä