Hormonikierukan poiston (syksy 11) jälkeen minulla on ollut säännöllinen kierto, 25-26 päivää. Nyt edellisten kuukautisten olisi pitänyt alkaa 4. huhtikuuta, mutta vieläkään ei ole merkkejä kuukautisista.
Kovasti oli pms-oireita silloin 4. päivän aikaan, mutta tippaakaan ei tullut vuotoa. Nyt hirvittävä palelu ainut oire, muuten ihan normaali olo, ihan kuin kuukautisten jälkeinen "oireeton kausi". Testasin apteekin omalla testillä 8.4 ja tänään 20.4 negat, ihan selkeä yksi viiva tuli molemmista. Voihan toki olla että on vaan jostain syystä myöhässä mutta juuri toi "oireettomuus" ihmetyttää, yleensä kun olen kuvitellut olevani raskaana oireita on ollut jos minkälaista.
Voisiko olla että ovis on ollut myöhässä ja apteekin oma testi ei vaan vielä näytä? Mitä testiä suosittelisitte?
Osaisiko joku sanoa, mikä on kierrossani -nyt siis kp 44- viimeinen "mahdollinen ovulaatiopäivä, jotta voisi laskea onko raskaus enää mahdollista ollenkaan? Jos siis laskisi suotuisimman skenaarion mukaan, myöhäinen ovulaatio, kuukautiset myöhässä jne...
Lähinnä pohdin siksi, että joudun käyttämään aika paljon allergialääkkeitä pahan allergian vuoksi ja nyt olen ollut ilman koska olen ollut varma siitä että olen raskaana. Nyt kun plussaa ei ilmesty, haluaisin saada asiaan varmuuden etten vahingoita mahdollista alkiota jos aloitan taas lääkkeet.