myöhäinen plussa

kyllä on piinaavaa odottelua! :| jotenki aattelee et jos sattus olee raskaana negatiivisista testeistä huolimatta, ni tuulumuna siellä olis tai muuten vaan menis kesken.. mulla on aina niin huono tuuri kaikessa. ukkoki joutuu jo toppuuttelemaan ku oon jo nimiäki miettiny :whistle:
 
On tää omituista (pakko nostaa ku niin mielenkiintoinen aihe) - nyt jo kp 47 eikä vieläkään mitään oireita niin mistään! :eek: En ymmärrä mitä tää on ku tällaista ei oo ikinä ollu. 3 x negaa oon jo testannu eli odotan ens maanantaille seuraavaa testausta (kp 43 viimeisin nega). Ennen kummankin pojan odotusta oli kierto suht säännöllinen, max 32 päivää. Nyt on tietty sellainen pieni mahdollisuus et ovis oli myöhemmin eikä hormoonia oo vielä erittyny. Pojista oon testannu kp 37.
 
myöhemmin ultrassa tms todettu raskauden yhtälailla alkaneen vasta myöhemmin???
Siis jos oletus on keskiverto kierto 28päivää.Ettei raskaus olisikaan saanut alkuaan noin 14.päivä oviksen aikaan vaan myöhemmin?Ehkä jopa tuolla lähellä kierron viimeisiä päiviä?
Vai onko vaan(yksinkertainen selitys) niin että raskaushormoonia kertynyt hyvin hitaasti?
--Pohdin tässä--
 
Heip, nostan tätä, kun itselläni tällä hetkellä vastaava tilanne. Menossa jo tänään kp 39(norm.kp 32-35) ja menkkoja ei kuulu mutta eipä testitkään anna muuta kuin negaa. Mitenhän teille muille on käynyt? Luin mielenkiinnolla juttujanne tässä pinossa koska oli suoraan kuin mun kirjoitamaa tekstiä...

Itse en henk.koht. enää plussaan edes usko, haluaisin vain saada tilanteen normaaliksi (odotan tätsyä enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä), jotta voisimme taas keskittyä tähän "vauvantekoon"... :/ :attn:
 
Mä tein kp 30 negan, joka muuttui roskishaamuksi, kp 35 haamun ja kp 38 plussan (ei sekään mikään tummanpuhuva viiva ollut, muuta ihan selvä kuitenkin). Ja nämä herkällä testillä. Vähän mietityttää kyllä, että onko joku vikana heti alkuunsa, mutta kierto kai voi heitellä kaavinnan jälkeen...(yhdet menkat odotettiin)? Seuraavaksi haluan veritestin, jospa se kertoisi vähän missä mennään...
 
tätä on nyt pakko nostaa kun on sen verran mietityttänyt kyseinen asia. eli mulla nyt kp 33/28, jotain rusehtavaa tuhrua ollut nyt viikon sisässä parina päivänä. alavatsaa kyllä nipistää ja juilii kuin menkat olis tulossa. tänään apteekin omalla negatiivinen. kyllä se veti mielen matalaksi, mutta näillä sivuilla kun oon käyny lueskelemassa ni pieni toivonkipinä kuitenkin vielä jossain on...
 
Ihanaa, että muillakin on sama tilanne. Itsellä kiertopäivä 39/25-28. Useita testejä tehnyt ja aina tuloksena puhdas nega. Viimeisin kp 36. Menkat on aina kohtalaisen oireettomat, joten en ole huomannut menkkaoireita.Mutta en kyllä mitään raskausoireksi tunnistettavaakaan ole pongannut. :attn: Kai sitä täytyy kohta mennä gynelle selvittämään miksi täti on minut hylännyt.
 
Kiva et en ole ainoa... Menkat pitäis alkaa vasta viikonloppuna mut oireita on ollut jo vähän aikaa. Kuitenkin kaks negaa testannut. Aikasemmmista lapsista tein testin jo ennen kun menkat alko koska rinnat oli tosi kipeet. Molemmsita tuli heti plussa. Nyt on viikon ollu rinnat TOSI kipeet, huono olo, kylmä, väsy ja selkä ihan pirun kipee mut plussaa ei näy. Kait se täytyy kiltisti odottaa et alkaako ne menkat vai ei... :|
 
Nyt vasta uskalsin tulla tähän pinoon kun sain äskön varmistuksen
http://www.aijaa.com/v.php?i=1103267.jpg


Tässä juuri kokosin noita mun tapahtumia mitä oon tänne plussalle kirjottanu eli:

18.9 valittelin väsymystä (kp 37/30-32)
19.9 pääkipua paripäivää testi negaa kp38
25.9 päivällä ei mitään illalla kovat vatsakivut ja luulo et täti tulee kp44
27.9 nälkä vaivaa, testi negaa kp 46
2.10 ei mitään uutta kp 52
3.10 suuttumusta kun ei näy tätiä eikä plussaa kp 53
10.10 tissit kipeät kp 59
12.10 haamu kp 61
14.10 pahaolo siivoilun ohessa ja röytäilyjä koko ajan kp 63
15.10 oikein selkeä plussa kp 64

nyt mun pähkäilyn aihe on että, oonko viikolla 8 (kuukautisten mukaan) vai viikolla 4
 
Kävin gynellä eilen, kun oli menossa kp 40, sitä ennen tein taas yhden negatiivisen testin. Pikkuisen sijasta kasvattelen vasemmassa munasarjassani kookasta kystaa, jonka poistoon sain nyt lähetteen. :'( Olis niin kovasti toivonut, että testit vaan näyttää väärin. Meillä jo yk 7, joten saatiin samalla lähetteet hormoni- ja spermatutkimuksiin. Mutta ensin kuulemma hoidetaan kysta pois ja sitten vasta katsellaan hyrrääkö hormonit oikeaa rataa. ;) Eli kyseessä ei siis minun kohdallani ollut myöhäinen plussa. :(
 
Mulla menkat vasta 2 päivää myöhässä ja tänään testasin puhtaan negan, testin herkkyys 10. Mutta menkkoja ei näy vielä. Mieheni sanoi ettei sitä voi vielä tietää kun ei menkkoja ole näkynyt. Ehkä on vielä toivoa. Tosin tämä on vasta ensimmäinen luomukierto 6v jälkeen ja ennen ehkäisyn aloittamista oli todella epäsäännöllinen kierto. Raskausoireita on ollut jonkin verran. Lisäksi eilen illalla ja tänään oon palellut entistä enemmän eli lämmöt ei ole normaalit.
Jos ei menkkoja näy ensi viikolla vielä niin testaan uudestaan ja sitten gynelle.
Ei vaan jaksaisi tätä epätietoisuutta. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuume82:
Kävin gynellä eilen, kun oli menossa kp 40, sitä ennen tein taas yhden negatiivisen testin. Pikkuisen sijasta kasvattelen vasemmassa munasarjassani kookasta kystaa, jonka poistoon sain nyt lähetteen. :'( Olis niin kovasti toivonut, että testit vaan näyttää väärin. Meillä jo yk 7, joten saatiin samalla lähetteet hormoni- ja spermatutkimuksiin. Mutta ensin kuulemma hoidetaan kysta pois ja sitten vasta katsellaan hyrrääkö hormonit oikeaa rataa. ;) Eli kyseessä ei siis minun kohdallani ollut myöhäinen plussa. :(
¨VOIH! :hug: Olen pahoillani kystasta! Aiheuttaako tuo kysta jotakin oireilua?? Mulla on nyt kp jo 42 km:n jälkeen, testi nega ja aina vaan on tätioireita... Pitäisiköhän minunkin mennä joihinkin tutkimuksiin?
 
Onko teillä kenelläkään myöhään plussanneelle selvinnyt miksi plussaa ei ole tullut aiemmin. Onko vaan niin, että joillakin ei hormonia erity virtsaan niin nopeasti kuin muilla? Vai mistä se johtuu? Ei ymmärrä :$
 
Kiitos pahoitteluista Julietta. Mulla kysta ei aiheuttanut/ aiheuta mitään oireiluja. Nyt kun oikein olen itseäni tarkkaillut, niin vasemmalla puolella saattaa olla pientä nippailua. Ja tietenkin tuo menkkojen pois jäänti oli oire kystasta. Itsellä kuitenkin helpotti, kun pystyi lopettamaan pähkäilyn. Mutta toivotaan että sun täti oireet onkin raskausoireita. =) Näitä kun on lueskellut, niin aika moni on tuntunut epäilevän tädin tuloa, vaikka onkin myöhemmin plussannut. Eli niin kauan kuin toisin todetaan on plussa mahdollinen. :heart:
 
Kiitos vastauksestasi kuume82! Minulla jo kp44 ja päätin että jos täti tai plussa ei tule maanantaihin mennessä niin sitten menen jo lääkärille. Enkä tuohon tk:hon vaan ihan kunnon gynelle. Ei tää naisena oleminen kyllä aina niin herkkua ole.... aina saa kärsiä ties mistä hormoonitempuista ja miehetkös sitä ymmärtäis... ei mun mies ainakaan ymmärrä että kärsin vieläkin jollain tavalla km:sta ja varsinkin nyt kun täti ei tule. Voi vitsi... jos saisin haltijalta 3 toivetta, niin yksi toive olis että miehet olis vaikka 2päivää naisena.
 
sain kyllä lisää toivoa noista teijän viesteistä=) Itellä menossa kp 43/24 ja menkkoja ei vaan kuulu... testit näyttää negaa ja sitä rataa.. myöhäisen plussan toiveissa täs ollaan mut tuntuu et kyl se olis jo plussannu jos raskaana olisin... yritän vaa pitkittää seuraavan testin tekoa ettei tarvis taas pettyy, mutta ku mieli tekee vaan ostaa uusi testi ja toivoo et plussa tulis...
 
Tekee mieleni munkin vastata, kun on niin tosi samanoloisia fiiliksiä kun teillä. Toisaalta mä vasta laskin mikä sen mun kierto tammikuusta lähtien oikeen on ollut ja sain jotain näin: 24-26. Nyt sitte mennään kp 26/26 eli ei kai se eilinen nega ollu muuta ku odotettavissa. Muistan vaan ed raskaudessa (-97) et näky jo monta päivää ennen niin nyt sitä on ihan hätänä ja kerkesin eilen :'( monet itkut tihuttaa. Kumpa turhaan.

Tsemppiä Zandelle ja Juliettalle..epätietosuus on todella rasittavaa. Kun mä en meinaa kestää edes päivää ja teillä ja monilla muilla on ollut tilanne päällä jo monta viikkoa :hug:
 
huh huh, luin tossa tota wiivi84 viestiä, että näkyi vasta 64/30-32?? Ihan kestämätöntä..mutta ihanaa wiivi että viimein.

Testaa vaan Zande. Mä testaan tiistaina jos ei tätiä kuulu..kirjota miten kävi. :wave:

Ihanaa etten ole ihan ypö, kun tuo mies on ihan tönkkösuolattu tän vauva-asian kanssa. Saa nähä miten käy jos tää onkin plussa, kun en oikeen oo ottanu siittä selvää. Toisaalta mä olen tikutellut ja kertonut sille että hei nyt kannattais..se eka empii mut sitte kuitenkin touhutaan ett eiköhän se nyt oo selvä peli jos tää lykästää.
 
toivotaa et molemmille tulis plussa... tää odottaminen on vaa nii sietämätöntä... plussaa niin paljon toivoisin... kierto ei oo kyl koskaan aikasemmin ollut näin pitkä jos nyt menkat alkais... et toivotaan plussaa...
 
heippa... minä kanssa täällä porskutan.. nyt menossa kp 47 yleensä kiero 28-30.. tätiä ei oo kuulunu ja testitkiin näyttää negaa...:/.. oottelua..tänään kyl kosko kamalasti mahaan..saa nähä tuleeko täti illalla... kumpa ei :D
 

Yhteistyössä