Myöhäinen plussa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piuu

Jäsen
21.12.2011
834
0
16
Taas sama kysymys mutta..Onko kokemuksia/tietoa mistä voi johtua myöhäinen plussa? Minulla eilen kp41/28 ja sain apteekin testiin haamun,aikaisemmat testit ollut negoiksi luettavia/jotain viivanpaikkaa....Oireita on ollut jo jonkin aikaa raskauden suuntaan. Aikaisemmat raskaudet on näkynyt ihan normaalisti testissä plussana silloin kun kuukautisten olisi pitäny alkaa.Voiko siis tässä raskaudessa Hcg erittyä huonosti virtsaan ja silti olla "normaali"raskaus kyseessä??

Piuu Miulla ei ole kokemusta mutta jos on joitakin immeisiä joilla ei raskaus näy pissatestissä ollenkaan niin siihen asti kaikki on mahdollista.
Itse tuudittaudun alla olevaan taulukkoon ;) Antaa toivoa :hug: :heart:

Kyllä kaikki menee hyvin, uskon niin.

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Niin onhan niitä sellaisia..Mutta voiko verrata aikaisempiin raskauksiin? oon kuitenkin muissa raskauksissa kuulunut siihen "nopeaan" ryhmään.. No tässä kierrossa en tiedä edes oviksen ajankohtaa.
Taulukko antoi hieman toivoa,kiitos =)
Listaampas tähän vielä oireita:
-pahoinvointi jo monta viikkoa (oksentaakin joutunut)
-TODELLA runsas valkovuoto jo pari viikkoa
-himot huipussaan jo pari viikkoa(todella epänormaalia mulle..)
-huimaus,"näköhäiriöt" (tämä oli myös viime KU:ssa :| )
-rinnat arat/kihelmöivät(pari päivää oli vasta taukoa mutta palas takaisin)
-jatkuva nälkä,jo aamusta vaikka ennen saatoin syödä vasta iltapäivällä eka kerran
-paine välillä alavatsalla jo parisen viikkoa
-kahvi ei maistu/sauna olut saa oksennuksen melkeen lentämään,tupakka jäänyt pois kun ei saata(voi johtua nälkä myös tuosta)
-rajut mielialan muutokset/itkuherkkyys :ashamed:
siinäpä nyt isoimmat mit muistuu mieleen

Viimeksi muokattu:
Mullahan tuli silloin kp 44 vasta plussa testiin, raskaus ei kyllä silloin kestänyt kun viikolle 6+ eli kesken meni maaliskuussa, nyt onnellisimmilla vesillä 15+1 menossa... Mutta tosiaan joko on kaks ovulaatiota kierrossa niinkun mulla oli silloin tai sitten vain ovuloi huomattavasti myöhemmin tai sitten hcg alkaa erittyä todella hitaasti!

Yhteistyössä