myöhäinen plussa

Onnea Zande :flower: =) Paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!! :heart: :wave:

Ihana kuulla plussa uutisia! Olen seurannut tätä pinoa pitkään ja itsekin piinailen taas pitkän kiertoni kanssa... :kieh: Kp38/28-(31)40 elippäs taitaa mennä kp40 rikki jälleen! :headwall: Pikkukakkosta yritetään ja yk15 menossa. Kp37 eli eilen tein haalean plussatestin, josta lopulta hetkessä tuli nega. :headwall: Ovistesti samasta aamupisusta näytti haaleaa haamua vieläkin. :( Mutta lippu vielä korkealla ja vauvakuume hurja!! :D

Plussa onnea kaikille :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zande:
mul ei kerrottu muut ku et se oli negatiivinen... mut lääkäri sanoi et jos ei menkat ala ni voihan se raskauttakin olla ku kaikilla ei näy se heti...
Täh? :saint:
siis meinaan kun sain ite kans veritestissä negan(oletetun rv5 1.pvä) niin voiskohan joskus olla niin ettei hormoonia oiskaan vielä tarpeeks ja myöhemmin plussa tuis?
Kova vauvakuume on niin tommosia tyhmiä kyselen :LOL:

Mulla alko pahat olot ja vatsa sekasin sunnuntaina, oksentelin päivän ja tänäänkin vielä pahat olot jatkuu, iskee yhtäkkiä aina ja se vessahätä ei oo kiva jos iskee esim kaupassa kun pehvasta tulee vaa "vettä"

No joo, toki tiedän että vatsatautia tuo mulla varmastikkin on mutta silti :ashamed:
 
Vitsi hermot menee tähän testailuun!!!! sain eilen sen haamun ja tänää tein saman merkkisen testin ja sain haamun noin viideks minuutiks mut sit se hävis... sit tein clearbluen digitaalisella vielä tänää negan... elikkä eipäs kannata onnitella vielä... kp 48/24 menossa ... ajattelin parin päivän päästä testata uudelleen et miltä sit näyttää... tää on vaan nii turhauttavaa.. luulin jo tänää et on taas kunnon haamu mut sit se hävis...

Toivotaan kaikille plussia=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Kuume: Meen huomenna gynelle. Tänään kp 50 ja testikin nega. Sitten saa tietää mitä ihmettä tämä tarkottaa... Luultavasti joku hormoonihäiriö....
Ilmoittele kuinka kävi. Pidän sulle peukkuja, toivottavasti hyviä uutisia. =) Muutama noita plussia tässäkin pinossa tullut, joten toivoa vielä on. Ihmiset ollut ihailtavan pitkämielisiä myöhäisten plussiensa kanssa, minä paukkasin gynelle jo aika varhaisessa vaiheessa. No, taidan olla muutenkin hivenen hätähousu. :whistle:
 
Nostelen vain.. mielenkiintoinen aihe!! Itse tuhlannu jo 6 testiä.. tänään kp 30, tänään pitäisi menkkojen alkaa kun kp 15 tikutin oviksen. Toisesta rinnasta tulee maitotippoja puristaessa, ja muutenkin on olevinaan vaikka mitä raskausoireita! Plaah!
Niin ja siis nuo kaikki testit ovat toki selkeää negaa näyttäneet. JOtenki sitä vaan vielä toivoisi, että jos sittenkin..... :'(
 
ja minä taas tänään testailin tossa äsken..nyt menossa kp 53.....kamalaa..mikä mulla on...voiko se plussa oikeesti näkyy miten paljon myöhässä..mulla oli veritesti viikko sitten alle yhen...en ymmärrä.... :'( :/
 
Kuume:
moikka! kaikki oli kunnossa, ei kystia tms... Sain terolutit avuksi. Jos täti on myöhässä niin sen pitäisi noiden avulla tulla ja jos siel masussa on asukki, niin noi pillerit sitten tekee vaan hyvää siellä sisuksissa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Kuume:
moikka! kaikki oli kunnossa, ei kystia tms... Sain terolutit avuksi. Jos täti on myöhässä niin sen pitäisi noiden avulla tulla ja jos siel masussa on asukki, niin noi pillerit sitten tekee vaan hyvää siellä sisuksissa....
Hyvä ettei mitään ihmeempiä ongelmia ilmennyt. Pidän sulle peukkuja, että täti ei tule kylään ja masussa olisi pikkuinen joka saisi pillereistä voimaa kasvaa. =)
Mulle tuli tieto, että 26.1. mennessä tulis aika aika kystan poistoon. Taidan mennä yksityiselle, en jaksa noin kauaa odottaa. Haluaisin vaan mahdollisimman pian raskauden alkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:
Hei Kuume82 ??? näkyykö papassa jos on kysta..?
Moikka Heidsu!

Mun tietääkseni ei näy. Tuo kun ei aiheuta mitään tulehdusta... Onneksi :) Hormonit saattaa kyllä laittaa sekaisin. Siitä mullakin johtu tuo tädin myöhästyminen. Nehän kai määritetään papassa, eli voi ehkä niissä näkyä muutosta, mutta tuskin aiheuttaja siitä selviää.
 
KIKI: Teroista ei kyllä pitäisi olla haittaa, jos masussa on asukki! Terothan vaan ns. kasvattavat kohdun limakalvoja (niin ymmärsin) ja antavat "parempaa kasvualustaa" pienelle. Gyne sanoi että mitn haittaa niistä ei ole, päin vastoin. Tarkottikohan se sun gyne ihan varmasti teroja? =)

Kuume: Juu, ei ole täti näkynyt vieläkään ja tänään on kp jo vaikkapa mitä. Tasan tänään on 2kk km:sta. Missähän se oikein piileksii, lauantaina otin vikat terot. 2 päivää vikasta pileristä pitäis vuodon alkaa.... JÄNNÄÄ ON!
 
Onnittelu kaikille plussanneille! :flower: Mulla menossa kp 51/35-44. Mulla epäsäännöllinen kierto. Testeihin olen saanut haamuja eli testiajan jälkeen viivat tulleet. Muutamassa ollut väriäkin. Digitaalisen testin tein tänään ja sain negan, mutta kun otin testitikun pois niin siinä oli haalea viiva? Kuuluuko näin olla?
 
Itse käytän digitaalista ovulaatiomittaria, siihen tikkuun tulee viiva , vaikka ovulaatio ei ole vielä. Siis varmaan sama digimittarissa, viivat tulee tikkuun , vaikka raskaana ei olekkaan.

Toivon sinulle kuitenkin plussaa! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 

Yhteistyössä