myöhäinen plussa

plääh tein ite jo maanantaina testin...puhdas nega, Kävin aamulla terkalla ja sama tulos aamupissasta. Lauantaina tuli tippa jotain pientä ja eilen toinen tippa mutta kaukana menkoista tää on?? En ymmärrä..väsyttää :ashamed: kierros mennään nyt jotain näin: 28/24-26. Mä oon vaan niin pihalla kun mulla on tosi säännölliset menkat aina ja melko runsaat jotka kestää 5 päivää nyt kaksi kummallista tippaa?? Äh kumpa sais tän mielestään poies edes hetkeks niin olis helpompi olla :'( tai tulis ne menkat sitte
 
Nyt on menkat viikon myöhässä. Soitin tänään varatakseni ajan testeihin mutta siellä sanottiin että kannattaa odottaa ensi viikon alkuun ja sitten vasta tulla testeihin. Tai sitten voin tehdä apteekin testin jos se on minulle helpompaa. En vain oikein luota noihin apteekin testeihin, haluaisin kerralla varmuuden, enkä haluaisi tuhlata rahaa testeihin jos tuleekin haamu tms. Olisin vain halunnut tietää ennen v-loppua kun olen lähdössa työmatkalle ja siellä on alkoholitarjoilua, pomo varmaan vähän ihmettelisi. En halua kertoa kenellekään ennenkuin olen itse ihan varma. :/

Plussatuulia kaikille!! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Nyt on menkat viikon myöhässä. Soitin tänään varatakseni ajan testeihin mutta siellä sanottiin että kannattaa odottaa ensi viikon alkuun ja sitten vasta tulla testeihin.
Minkä kaupungin terveyskeskus noin sanoi? Ihan fiksulta tietenkin tuntuu, mutta onhan se ikävää kun joutuu jännäämään. (Vaikka eihän se testissä käyminenkään jännäämiseen auta, jos hormonitaso ei ole vielä ehtinyt nousta.) Viime viikolla, kun mulla oli menkat jo viikon myöhässä, soitin omalle terveydenhoitajalle. Se tuntui puhelimessa ihan mukavalta, ja kirjoitti mulle lähetteen pissatestiin. Sovittiin, että käyn testin jälkeen päivystävän terveydenhoitajan pakeilla.

Seuraavana aamuna eli viime perjantaina (=kuukautiset 8 päivää myöhässä ) menin sitten terveysasemalle ja jätin näytteen labraan. Reilun puolen tunnin odottelun jälkeen sitten pääsin päivystävälle terveydenhoitajalle, kun testitulos oli valmistunut. Päivystävä vain olikin kovin äreä ja tyly. :( "Testi oli negatiivinen. Et sä mitään raskaana ole. Syötkö sä e-pillereitä? Varaa aika yksityispuolen gynelle, että saat kuukautises normaalistettua." Jotenkin menin sen tylyydestä niin lukkoon, että en saanut oikein mitään sanottua. Sain vain mutistua hiljaa, että ei, en syö e-pillereitä. En saanut edes suustani ulos, että vauva olisi ihan niinkuin yrityksessä, eikä todellakaan ole päällä pelko siitä, että olisi sattunut "vahinko".

Kiroiluttaa kyllä hieman nyt jälkikäteen. Joidenkin ihmisten vain kertakaikkiaan ei pitäisi mennä hoitoalalle. :(

Niin, ja tämä oli yksi Helsingin terveysasemista. Hoitsun nimeä en kyllä ollenkaan muista.

edit: joo, ja täsmennän: toi litania minkä se päivystävä hoitsu lasketteli, tuli niin tylyyn ja äkäiseen äänensävyyn, että oksat pois. Se hoitsu suorastaan tiuski mulle.
 
Mä soitin tänää neuvolaan ja kysyin et mitäpitäis tehdä ku nyt kp 46/24 ja testit näyttää negaa.... käski odottaa 2 viikkoo ja testata uudestaan... en jaksa odottaa pakko testata torstaina jo...=) tänää ollu maha kyl toooosi kipee ja alaselkä ollu kans kipee...haluun sen plussan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leena-Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Nyt on menkat viikon myöhässä. Soitin tänään varatakseni ajan testeihin mutta siellä sanottiin että kannattaa odottaa ensi viikon alkuun ja sitten vasta tulla testeihin.
Reilun puolen tunnin odottelun jälkeen sitten pääsin päivystävälle terveydenhoitajalle, kun testitulos oli valmistunut. Päivystävä vain olikin kovin äreä ja tyly. :( "Testi oli negatiivinen. Et sä mitään raskaana ole. Syötkö sä e-pillereitä? Varaa aika yksityispuolen gynelle, että saat kuukautises normaalistettua." Jotenkin menin sen tylyydestä niin lukkoon, että en saanut oikein mitään sanottua. Sain vain mutistua hiljaa, että ei, en syö e-pillereitä. En saanut edes suustani ulos, että vauva olisi ihan niinkuin yrityksessä, eikä todellakaan ole päällä pelko siitä, että olisi sattunut "vahinko".

Kiroiluttaa kyllä hieman nyt jälkikäteen. Joidenkin ihmisten vain kertakaikkiaan ei pitäisi mennä hoitoalalle. :(

Niin, ja tämä oli yksi Helsingin terveysasemista. Hoitsun nimeä en kyllä ollenkaan muista.

edit: joo, ja täsmennän: toi litania minkä se päivystävä hoitsu lasketteli, tuli niin tylyyn ja äkäiseen äänensävyyn, että oksat pois. Se hoitsu suorastaan tiuski mulle.
Katkeroitunut vanha piika ;) :LOL:

Valitettavasti noita tylysti käyttäytyviä on paljon, hoitoaloilla. Itsekin kerran kävin todella tympeällä lääkärillä ja vittu kun mä huusin sille pää punaisena takaisin ja lähdin ovet paukkuen.. otti niin paljon aivoon!
Kyseinen lääkäri vähätteli oireitani ja sanoi että mulla on luulotautia että valehtelen.. vaan menin toiselle lääkärille ja siellä sain diagnoosin joka olikin totisinta totta.
Tein valituksen lääkäristä, mutta eipä se kai minnekään edennyt.. kuka tietää. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zande:
Mä soitin tänää neuvolaan ja kysyin et mitäpitäis tehdä ku nyt kp 46/24 ja testit näyttää negaa.... käski odottaa 2 viikkoo ja testata uudestaan... en jaksa odottaa pakko testata torstaina jo...=) tänää ollu maha kyl toooosi kipee ja alaselkä ollu kans kipee...haluun sen plussan!!!
Toivotaan ettei enteile menkkoja, vaikka parempi se menkat kuin ainainen odottelu ja lopputulos nega.

Mitä nopemmin ne menkat alkais niin nopeammin pääsis seuraavalle yk:lle.

*peukut pystyssä* ;)
 
Joko olet käynyt siellä gynellä? Toivottavasti oli hyviä uutisia. Mulle ei vielä ole tullut aikaa kystan poistoon, eikä se ole mihinkään puhjennutkaan. Sais nyt tapahtua sille jotakin, niin pääsis jatkamaan yritystä. ;) Ja myöhemmin niihin sperma- ja hormonitutkimuksiin... Rasittavaa tämä odottelu.
 
te palautitte mun toivon, että testit oi olla vääräs :) menkat kolmepäivää myöhäs, niitten alkamispäivänä tein testin ja nega oli :/ ny kovat menkkakivut päällä mutta vuotoa ei ole.. ja muitakin (ehkä kuviteltuja) raskausoireita on. :) loppuviikosta testailen jos menkat ei oo sillon veil alkanu..
 
Tervehdys kaikille! Olen ihan uusi täällä. Muutamia päivi nyt lueskellut palstaa epätietoisuuden vallitessa. Itselleni kävi niin että tein testin kp 35/31 (olen vasta lopettanut pillerit ja yhdet menkat tulleet ja kp oli 31) ja se oli negatiivinen. Ja menkat ei vaan edelleenkään alkaneet. Tein toisen testin kp 39/31 ja sekin oli negatiivinen. Tai siltä se näytti... katson testiä vain jonkin aikaa ja se näytti negatiiviselta, joten en huomioinut sitä se enempää kunnes olin viemässä sitä roskikseen ja huomasin että siinähän oli toinen viiva! Tosin en kyllä tiennyt että oliko se viiva tullut siihen testiajan sisällä. Tein sitten tänä aamuna huonosti nukutun yön jälkeen jälleen uuden testin kp 42/31 ja kellotin oikein sekunnin tarkkaan ja plussahan sinne sitten piirtyi jo 5 min odottelun jälkeen... Vieläkin on vähän epätodellinen olo koko asiasta! Tämä on siis suunniteltu ja toivottu juttu mutta pieni shokki päällä kuitenkin! En olisi uskonut että näin nopeasti tärppää! =)
 
Sain äskel Clerabluen herkällä testillä haamun... se näkyy kyl nii hyvin ettei tarvii edes kattoo hyväs valossa... voinkohan jo iloita?? en uskalla olla onnellinen ku pelkään et se häipyy....
 
Hih.mie oon täällä käyny salaa kaikkia urkkimassa kun kuumeilen jostain syystä hirmu kovasti nyt jopa niin et "oireita" on..Kyl tuo zande plussalta kuulostaa!Tee varmuudeks vaik parin päivän päästä aamupissasta ni asia varmistuu!!! :hug: :flower: :hug: Vähän jotenki siun viestiä oottelinki ku oon näitä pari päivää urkkinu ja jopa jännäsin siun uolesta... :ashamed: Hassu mie...
 

Yhteistyössä