Mulla ihan sama juttu.Testailin eilen ja sillon kp 29/26-31.Nyt ei oo ees tunnetta et menkat alkais.Kyllä olis ihanaa jos tuo nega plussaksi vielä muuttuis.Se jää nähtäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:no, mä testasin tänä aamuna ja nega pamahti. Kp 33/28. Kai tässä on vaan odoteltava...Jotenkin vaan alkaa tuntua siltä, ettei tuo nega tuosta plussaksi muutu :/ Ihme juttu vaan, kun ensi on säännöllinen kierto tuon 28 päivää ja nyt yht'äkkiä sit kierot pitenis...
Mielenkiinnosta kyselen et millon tiesit sitten olevasi raskaana? Saitko testiin plussaa myöhemmin vai ?Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:Nostellaas lisää, toivon joskus muutenkin tätä pinoo itekkin täyttävän. Kaikki edelliset viisi raskautta myöhäsiä plussia...
Mä nimittäin testasin eilen ja negan sain.Kuitenkin koko ajan on erinäisiä oireita.Rinnat oli kipeenä jo yli viikon ja just tota mahan nipistelyä.Menkat ei oo vielä alkanu,eikä kyllä oo semmosta oloakaan et ne alkais.Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:Juli05, oli joitain oireita, rinnat aristi ja mahanpohjas nippaili. samaa oloi kyl ennen mensuja melkolailla aina, mut jotenkin oli vaan kumma olo. Poikia odottaes ei ollu sitten niin mitään tuntemuksia. Oon plussannu yleensä kp 40-50/28-32, eli aika myöhään. Kaikkein hurjin tilanne oli toista lasta, tyttöä odottaessa, kun luultiin et mulla on joku muu vika, kun mensuja ei tuu. Testit oli negaa neuvolaski (vuonna-93) ultraan sain lähetteen. Siellä kuitenkin paljastui, et masussa oli asukas viikoilla 9+6, joten olin vahvasti raskaana Sit ei enää edes testailtu pissasta, vaan ihan mielenkiinnosta lääkäri otatti verikokeen ja siellä oli kaikki niin positiivista kuin pitikin. Eli jostain syystä pissaan ei hormooni erittyny oikein mitenkään.
Jokin alitajunnassa kuitenkin on sanonut, että jotain sisällä tapahtuu. Lähinnä väsymys on ollut suurin oireista, kun olen tavallisesti hyvin vähän unta kaipaava ja alkuraskauksien aikaan olisin voinut nukkua vaikka missä ja milloin.
Nyt jännään loppukuun mitä tuleman pitää. Plussaa haaveilen, mutta tiedä milloin sen sitten näkis. Ovis on tainnut olla ja mennä, masua nippailee kuin just päivä ennen mensuja, mut olis siihen vielä liian aikaista. Väsyttää... No, seuraillaan
Plussa-aaltoa toivoen koko sakille
:heart:
Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.
Sinähän kylmänä käyt normaalisti Oliskohan eka numero vähän lipsunut. Oireet samantyylisiä mullakin. Tänäaamuna en saanut kahvia alas ja voikkarikin teki tiukkaa. Illalla alko tuntua rinnoissa herkkyyttä, mutta sitä nyt on mulla aina reippaasti ennen tädin tuloo ja se on varmin merkki, et oviksesta on jo jokunen päivä aikaa, vaikka tikut näyttääkin mitä sattuu. Alkaa mennä luotto noihin RFSU:n kepakoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.
Sori siis 35,6 piti olla.Tänään on ollu semmonen höntti olo.Väsyttää ja huimaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:Sinähän kylmänä käyt normaalisti Oliskohan eka numero vähän lipsunut. Oireet samantyylisiä mullakin. Tänäaamuna en saanut kahvia alas ja voikkarikin teki tiukkaa. Illalla alko tuntua rinnoissa herkkyyttä, mutta sitä nyt on mulla aina reippaasti ennen tädin tuloo ja se on varmin merkki, et oviksesta on jo jokunen päivä aikaa, vaikka tikut näyttääkin mitä sattuu. Alkaa mennä luotto noihin RFSU:n kepakoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:Näin mullakin on.Nyt kun heräsin niin alko hirveä päänsärky (ei oo kuume tyylinen särky eikä stressi).Etten tiiä mitähän tää on.Lämpöä 36.0 (normi 25,6).Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:juli05 mulla ihan samoja oireita kuin sulla. Lisäksi väsymys iskee tossa klo 17 kieppeillä ja välillä on vähä etova olo.