Enpä mää osannut arvata, että on tällaisia myöhäisiä plussia ennenkuin laitoin googleen hakua.. Ja eikös täällä kaksplussan sivuilla ollut ihan pitkä juttu tästä
Nyt kun lueskelin teidän juttuja niin aloin heti jännään myös teidän puolesta!
No siis mulla meneillään 36 (kp28). Testejä olen tuhlannut, vaikka kuinka monta ja kaikki ollut negaa (ja erimerkkejäkin kokeillut). Soitin terkkarille ja menen huomenna ihan terkkariin virtsanäytteen antaan. Itsellä on kovin masu kipeä, kuin menkat alkaisi ja ns. kuplii. Ei kuitenkaan tunnu siltä että ne oikeasti alkaisi. Kummallinen tunne mahassa silti on. On se kumma ku ei muista enää alkuraskauden mahakipuja, vaikka meidän lapsi on vain reilu 1v eli raskausajat ei kovin kaukana oo. Silloin kuitenkin plussasin heti ja hyvin vahvalla viivalla, ettei voinut jäädä epäselvyyksiä.
Mulla on aina ollut hyvin säännölliset menkat. Ei ole päivää enempää heittänyt. Viime menkat oli kuitenkin 5pvä myöhässä ja ihmettelin sitäkin kovasti (ja tein testejä jo silloin). tässä kierrossa 18pvä:llä tuli tosi pientä tuhruvuotoa (olikohan myöhäinen ovulaatio?). Ennen ei ole ikinä tuommoista edes tullut.
Muokkaus 28.11: nooh, kävin tänään terkkarissa tekemässä näytteen ja negahan se oli... Viikonpäästä tutkimuksiin, jos menkat ei oo alkanut. Maha on kuiteski kipeenä...