myöhäinen plussa

Joo.... Täti tuli sitten eilen... Eli tänään kp 2/28-62. Tästä kierrosta sitten tulee plussa. Niin olen kaavaillut... saas nähä miten käy. Tsemppiä muillekkin tädin runnomille ja onnea plussanneille! Moro!
 
Mulla kp 62 menossa ja viimeks sunnuntaina tein clearbluen digitaalisella negan... en jaksa enää haaveilla myöhäisestä plussasta ku luulis et se olis tullu jo... kai ne menkatki sielt joskus alkaa... alkais vaa et pääsis taas yrittämään...
 
Joo sain haamun mut sen jälkee pelkkii negoja... en oo vielä käyny lääkärissä.. ens viikolla ajatelin soitaa kun tänään lähden laivalle... koskaan ennen ei oo kp:t menny yli 31 et siks kyl huolettaa...
 
Zande Hauskaa reissua!! =) Harmi että hormoonit heittelee..
Itselläni tänään kp 37/24(34) ja koskaan ei koskaan ole mennyt yli 34:n. Aina siis on ollut säännöllinen 34, paitsi viime kuussa oli vain 24.
Mulla ollut ovis jo kp8 että aika päiviä sitten.. kp 24/24 nega, kp 34/34 isänpäivänä nega, maanantaina viivanpaikka.. nyt en ole testannut, turhaahan se olisi. Jännä homma ettei silti masenna. Mutta jos en olekaan raskaana niin ottaa ihan sikana päähän pitkittynyt kierto!

Tsemppiä sulle ja muille samassa tilanteessa painiville!

wiivi84:n todella myöhäinen plussaus antaa kumminkin toivoa =)
 
Olen jo ihan epätoivonen! :'( Kohta 2 viikkoa olen saanut haamujen haamun (punasta väri) tai viivan paikan, muutaman kerran roskishaamun, jokaiseen tekemääni testiin. Lääkärissä kävin ultrassa, hän totesi ettei ainakaan vielä mitään näy, ainoastaan paksu limakalvo. Kehotti kuitenkin testaamaan viikon päästä uudelleen. Soitin tänään terkkarille josko pääsisin verikokeeseen, ei kuulemma tehdä, ainoastaan pissakokeita. Ja niihinkin vaaditaan lääkärilähete. Oli vielä sitä mieltä, että yhtä luotettavan tuloksen antaa apteekin testit. En tiedä mitä tekisin. Ei tässä muu auta kun odottaa. Tämä on vaan niin turhauttavaa!! :snotty:
 
ajattelin kirjoittaa meneillään olevasta tilanteestani... eli mulla oma kierto aina tosi epäsäännöllinen, ollut kaikkea väliltä 35 ja 95, pariin vuoteen ei kylläkään oo ollu ihan 80-90 asti. mikään hormonaalinen ehkäisy ei ole koskaan oikein sopinut ja nyt ollaan miehen kanssa oltu syyskuusta asti ilman mitään ehkäsyä. viimeiset menkat alko 28.8. eikä vieläkään kuulu seuraavia. pari viikkoa nyt on ollut joitakin oireita, menkkamaista kipua, satunnaista pahaa oloa, nipistelyä alamahassa, janotusta, pissatusta, pientä väsymystä ja lämmönnousua. muutaman negan oon testannu, viimeksi tänä aamuna. jos edellisistä menkoista lasketaan nyt niin kiertopvä tänään olisi 82 :D nyt sitten tässä vissiin odotellaan et alkaako se näyttämään plussaa vai tuleeko ne menkat! kamalaa odottaa kun kauhea on vauvakuume ja nyt varsinkin ku oon lukenu täältä myöhäisistä plussista... mutta aika näyttää! näyttäis vaan äkkiä.... :)
 
Hellurei,

päätinpä minäkin kertoa hieman omakohtaisia kokemuksia myöhäisestä plussasta...

Eli siis esikoisesta (-03) testasin plussan vasta kp57, sitä ennen kaikki testit olivat puhtaita negoja, kierron pituus oli 38-40 päivää.

Nyt jännään täällä vähän samassa tilanteessa kp39, tosin ehkäisy jätetty pois vasta viime kuussa ja yksiäkään normaaleja menkkoja ei ole vielä tullut joten voipihan tuo kiertokin olla tosi sekaisin :/

Mutta paljon plussaonnea kaikille piinailijoille, kyllä se myöhänen plussa sieltä voi pärähtää :)
 
Mä oon jo luopunu toivosta... nyt kp 74 eikä tätiä kuulu.... en o nyt reilu viikkoon testannu kun en jaksa masentuu... alkais nyt jo ne menkat... en tiiä oikeen et koska soittaisin gynelle... olis kiva päästä taas yrittää jos menkat alkais vaa... olis ollu niin kiva kertoo sukulaisille jouluna raskaudesta=(

Plussaonnea kaikille :)
 
Soitin tänää gynelle ja kävin veritestissä joka näytti yllätys negaa.... hoitaja sanoi et ootetaan vielä jonkun aikaa ja sit katotaan teroja.... en jaksais oottaa et pääsee taas yrittää ja jännää ku ei tää nyt sit ollu myöhäinen plussa=( no mut ei saa masentua ku tää on vasta toinen yrityskierto... pysyn kuitenkin täällä seurailees miten muilla menee ja kertoo omista jutuista jos on jotain kerrottavaa...
 
Täälläkin jännäillään, tosin vielä en viitsi testailla, kun menkat myöhässä vasta pari päivää.
Käytössä ollut Terolutit vuotohäiriöön ja niillä vuodot tulleet just aina ajallaan.
Nyt ei menkkaoireita, vaan pissattaa, janottaa, lisääntynyttä valkovuotoa ja väsyttää ja öisin heräilen vessaan.
Yleensä olen testaillut vasta pari viikkoa menkkojen poisjäännin jälkeen tai myöhemminkin, joten en uskalla vielä testata, jospa ei näkyisikään vielä.
Ihmettelen vaan kun vuodon ei pitäis jäädä Teroilla pois ja nyt ei mitään.
Repäisykipuja on yskiessä ja aivastaessa välillä. :/
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!!!! :attn:
 
Valkkarin lisääntyminen on hyvin yksilöllistä ja poikkeamat normaaliin verrattuna on aina hyvä huomioida. Se ei myöskään saa olla haisevaa eikä vihertävää, silloin kyseessä voisi olla tulehdus.
Joillakin siis hyvinkin runsasta ja toisilla taas ihan normaalia tai jopa vähäistä.

Toivotaanpa myös sinulle SIPULI niitä jo kauan kaivattuja plussia!!!!
=)
 
Enpä mää osannut arvata, että on tällaisia myöhäisiä plussia ennenkuin laitoin googleen hakua.. Ja eikös täällä kaksplussan sivuilla ollut ihan pitkä juttu tästä :p Nyt kun lueskelin teidän juttuja niin aloin heti jännään myös teidän puolesta! :)

No siis mulla meneillään 36 (kp28). Testejä olen tuhlannut, vaikka kuinka monta ja kaikki ollut negaa (ja erimerkkejäkin kokeillut). Soitin terkkarille ja menen huomenna ihan terkkariin virtsanäytteen antaan. Itsellä on kovin masu kipeä, kuin menkat alkaisi ja ns. kuplii. Ei kuitenkaan tunnu siltä että ne oikeasti alkaisi. Kummallinen tunne mahassa silti on. On se kumma ku ei muista enää alkuraskauden mahakipuja, vaikka meidän lapsi on vain reilu 1v eli raskausajat ei kovin kaukana oo. Silloin kuitenkin plussasin heti ja hyvin vahvalla viivalla, ettei voinut jäädä epäselvyyksiä.

Mulla on aina ollut hyvin säännölliset menkat. Ei ole päivää enempää heittänyt. Viime menkat oli kuitenkin 5pvä myöhässä ja ihmettelin sitäkin kovasti (ja tein testejä jo silloin). tässä kierrossa 18pvä:llä tuli tosi pientä tuhruvuotoa (olikohan myöhäinen ovulaatio?). Ennen ei ole ikinä tuommoista edes tullut.

Muokkaus 28.11: nooh, kävin tänään terkkarissa tekemässä näytteen ja negahan se oli... Viikonpäästä tutkimuksiin, jos menkat ei oo alkanut. Maha on kuiteski kipeenä...
 
Nosten tätä pinoa.. Itsellä kp 42/29-35 (kohta 43), mutta menkkoja ei näy ei kuulu. 15. pvä hommailtiin ilman ehkäisyä ja nyt tehnyt kaksi testiä, 24.12 & 28.12, aamupissoista negat. Kuinka aikaisin siis testi voi näyttää hedelmöittymisestä plussaa? ääh, masentaa niin kun en halua uskoa plussan mahdollisuuteen mutta voihan sitä toivoa elätellä :)
 
:attn: nostoa.
Mitä teille kuuluu? Tuliko niitä kaivattuja plussia? :heart:
Muita joilla tilanne pitkittynyt nyt? Mulla menossa kp52/30-32 ja testit negaa...Voih kun heräs taas toive siitä et plussaksi voisi vielä muuttua :ashamed:
 
Sama juttu.Ja laitoin jo siteenkin lauantaiaamuna kun aattelin kävelylle lähtiessäni että sieltä se täti tulee.Ei vaan kuulu.Tosi turhauttavaa tosin nuo negatestitkin :/ Ja sitten mulla ei kyllä ole kamalasti oireitakaan :| En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella.
 

Yhteistyössä