Jospa ma kertoisin oman rohkaisevan kokemuksen. Kavin lukemassa naita viesteja vajaa kuukausi sitten ja toivoin, etta nega muuttuisi plussaksi ja niin se teki. Mulla oli viimeiset kuukautiset 1.8. Mun kierto on 26-28 paivaa, eika yhtaan sen enempaa, ei ikina eika koskaan. Siksipa olin todella ihmisessani, miksi testaan negaa, vakka kp alkoi olla jo pitkalle yli 30. Lopulta kavin 4.9 laakarissa ja mulle tehtiin veritesti, jolla haluttiin sulkea kohdun ulkopuolisen raskauden mahdollisuus pois (mulla oli jonkin verran mahakramppeja). Tulos oli negatiivinen. Mutta menkkoja ei vain kuulunut ja lopulta tein kp 49/26-28 (18.9) testin uudelleen (luulen tunteneeni oviksen 5.9.) ja yllatys oli suuren suuri, kun tulos oli plussa.
Nyt tietysti mietityttaa kovasti, mika on raskauden kesto, koska vikoista menkoista sita ei mun ymmartaakseni voida laskea. Tietysti pohdin myos sita, etta jospa tassa on kuitenkin kyse kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, vaikka veritesti olikin negatiivinen reilu kaksi viikkoa sitten. Enka voi olla ihmettelematta, etta jos mulla ei ollut ovista 1.8 menkkojen jalkeen ja siksi menkkoja ei tullut ja ovis olisi ollut 5.9. tienoilla niin miten ihmeessa niin kavi, kun mulla ei ole koskaan menkat jaaneet pois. Tama oli meidan ensimmainen yrityskierto kolmannelle muksulle.
Mutta kaikki on siis mahdollista. Tsemppia kaikille!