myöhäinen plussa

Nostan epätoivoissani :attn: Täällä menossa kp 45/33, eikä plussia eikä liioin tätiäkään kuulu. Viimeksi tänä aamuna testasin, ja negaa vaan näyttää. Ajattelin jo, että nyt en mieti enää koko asiaa enkä hetkeen testaile, täti tulee kuitenkin jossain vaiheessa, mutta tämä ketju sai mut taas hieman toiveikkaaksi... :xmas: Pisin kierto mulla on joskus ollut 39, mutta yleensä viimeistään kp 33 täti tulee kylään, eikä näin pitkää kiertoa ole ollut aiemmin. En keksi oikein mitään järkevää syytäkään miksi täti olis myöhässä, on toki ollut työstressiä mutta sitä on ollut yhtälailla(jos ei enemmänkin) pitkin kevättä ja koko alkukesän. Äh, turhauttavaa kun ei tiedä. Ei toisaalta jaksais odottaa liikoja, kun kuitenkin pettyy, mut sitten sitä kuitenkin löytää itsensä lueskelemassa tällaista ketjua ja elättelevänsä pienenpieniä toiveita mahdollisesta raskaudesta :whistle:
 
Nostelenpa tätä ketjua, koska on niin ajankohtainen aihe mulle.
Eli nyt kp 43/30, ei mitään menkka tuntemuksia. Ikinä ei oo kierto venyny näin pitkälle...ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ei edes tissit olleet kipeät (ennen AINA todella kipeät ennen menkkoja).

Nyt sitten toissapäivästä asti olen joutunut ravaamaan vessassa koko ajan! :eek: ja tissit alkaa kipeytymään (kun painaa, niin tuntuu hieman kipua).

Mahassa tuntuu pitkiä "tuikkauksia" aina välillä. :) Valkovuoto oli viime viikolla TOSI vetistä...

Millonhan tässä pitäs alkaa soitteleen terkkariin?
 
Odottelen pikkukakkosta saapuvaksi keväällä ja haalean plussan sain tulokkaasta vasta kp50/36-41. Ehdin tehdä 3 testiä ennen plussaa ja olin aivan varma kuukautisten alkavan pian, mutta lopulta se plussa testiin pärähti. Haamun sain kp48 ja sitä ennen tein kaksi negaa kp41 ja kp43. Eli kyllä sitä plussaa joskus joutuu odottelemaan useamman päivän!
 
Jospa ma kertoisin oman rohkaisevan kokemuksen. Kavin lukemassa naita viesteja vajaa kuukausi sitten ja toivoin, etta nega muuttuisi plussaksi ja niin se teki. Mulla oli viimeiset kuukautiset 1.8. Mun kierto on 26-28 paivaa, eika yhtaan sen enempaa, ei ikina eika koskaan. Siksipa olin todella ihmisessani, miksi testaan negaa, vakka kp alkoi olla jo pitkalle yli 30. Lopulta kavin 4.9 laakarissa ja mulle tehtiin veritesti, jolla haluttiin sulkea kohdun ulkopuolisen raskauden mahdollisuus pois (mulla oli jonkin verran mahakramppeja). Tulos oli negatiivinen. Mutta menkkoja ei vain kuulunut ja lopulta tein kp 49/26-28 (18.9) testin uudelleen (luulen tunteneeni oviksen 5.9.) ja yllatys oli suuren suuri, kun tulos oli plussa.

Nyt tietysti mietityttaa kovasti, mika on raskauden kesto, koska vikoista menkoista sita ei mun ymmartaakseni voida laskea. Tietysti pohdin myos sita, etta jospa tassa on kuitenkin kyse kohdun ulkopuolisesta raskaudesta, vaikka veritesti olikin negatiivinen reilu kaksi viikkoa sitten. Enka voi olla ihmettelematta, etta jos mulla ei ollut ovista 1.8 menkkojen jalkeen ja siksi menkkoja ei tullut ja ovis olisi ollut 5.9. tienoilla niin miten ihmeessa niin kavi, kun mulla ei ole koskaan menkat jaaneet pois. Tama oli meidan ensimmainen yrityskierto kolmannelle muksulle.

Mutta kaikki on siis mahdollista. Tsemppia kaikille!
 
No mulla on kp suurinpiirtein jossain 46 tienoilla, en ole ihan varma koska en oo muistanu merkitä kk ylös, normaalisti kun käyvät kun kello... :/ Nyt ei näy menkkoja mutta ei näy plussaakaan, tässä on valehtelematta keretty tekemään jo kymmenisen testiä... Viimeiset kuukautiset oli siis joskus elokuun 8 :nnen päivän tienoilla.. On vähä orpo olo kun ei tiiä että mikä on homman nimi. Ensin olin tuntevinani kaiken maailman raskausoireita, nyt en oo varma kun siitä että valkovuoto on lisääntyny ihan hirmuisesti, se on melkein jo häiritsevää.. Noh, ainoa mikä lohduttaa on se että johan tässä pitäis kohta toisten menkkojen tulla, luulis asioiden alkavan selviämään...

Ihan lisäyksenä, sain pari viikkoa sitten haamun, sen jälkeen ollut taas negaa, nyt tänää näytti tulevan jonkin sorttinen suurennuslasilla huomattavissa oleva haamu..tai sitten mun silmät harittaa ja valehtelee, mikä ei sekää olis mahottomuus... :p
 
Öööh, nipinnapin nähtävä liuskatestin viivan paikka muuttui tänää clearbluella siniseksi ohueksi mutta silmin havaittavissa olevaksi viivaksi. Epäilen että noinko on ns. roskishaamu kun kerkes hetken olemaan pöydällä, en tiiä...en uskalla vielä juhlia...
 
Täytyy laittaa heti jahka pääsen iltavuorosta kotiin, kaveri oli kyllä sitä mieltä et tuo ei enää voi olla roskishaamu vaan ihan selvä plussa..mut katsotaan nyt..hiljaa hyvä tulee..mutta voi jessus että on ahdistavaa olla töissä kun ei tiedä nauraisko vai itkiskö, ja voitte uskoa että kun tekee ainoana naisena 20 miehen kanssa töitä niin nuo kattoo mua vähä kieroon.. :p
 
Mä itseasiassa tein tänää kaks testiä... :ashamed: Ja kummankin lopputulos oli tuo sama...Haamujahan oon saanu ennenkin, en tosin kunnollisen värin kanssa, tuo viiva on nimittäin ihan sininen, kapea, mutta sininen.. :attn:
 
Onnea testaukseen!!..kyllä se varmaan plussa on:heart:
..käyppä kurkkamassa tuolta CB:n testeistä juttua..

http://www.vauva.info/foorumi/index.php?showtopic=1668&pid=329899&st=100&#entry329899
..ja löytynee varmaan lisääkin jos googletat vaikka "kokemuksia clearbluen testeistä?..

Ps. Mie vähän luulen, että tuo CB:n testi ei ole niitä herkimpiä..siis testaile vaan uudemman kerran ja vaikka erimerkkisellä r-testillä!!
 
Maira
Kyllä siinä ihan värillinen viiva oli :whistle:
Musta tuntuu että monet ressaa tuo cb:n testin kanssa...
Kokeileppas jotain toista testiä ja tuu kertoo mitä se näytti :wave:

Itellä on hyviä kokemuksia semmosista testeistä ku pregent stick :wave:
Niitä myyään ainaki s-marketissa, 2kpl/pkt maksaa jotain 4,20e :wave:
 
Tein testin first signalilla ja vielä töitten jälkeen iltapäivä pissasta, tulos............. :p :wave: MÄ OOOOOOOON RASKAAAAAANAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Viiva on sekin haalea, mutta punainen viiva kuitenkin, ja tällä on vähän jo paksuuttakin... :D Ja tämähän ei varsinaisesti asiaan kuulu, mutta töistä tullessa keittiön pöydällä oli viskipullo, siitä arvasin että nyt on jotain hämärää...Mua kosittiin... :heart: Ja viskipullo on siis menossa anoppilaan... :p
 
Onnea Maira plussasta ja kosinnasta!

Itse tässä odottelen, mihin tämä kierto menee. Nyt on kp 28 ja edelliset kolme kiertoa olivat 24-26 päivää. Joka päivä ilman vuotoa on sinänsä hyvä, mutta jos kysessä ovuloimaton kierto tai muuta tyhmää, saisi vuoto alkaa välittömästi. Eilen kp 27 testasin One Step liuskalla, ja siinä saattoi olla haalean harmaa viivanpaikka. Joku varjo kuitenkin, mitä en noissa testeissä ole ennen huomannut. Testissä oli kyllä joku "särö" viivan paikalla, joten se saattoi huijata.

Kokeilen vaikka su aamun ekasta pissasta samalla testillä, niin olen viisaampi. Olen noista testeistä pitänyt juuri siitä syystä, ettei niissä ole viivanpaikkoja valmiina ja nega on aina rehellinen puhdas nega.

Paljon plussatuulia kaikille kiertojen kanssa hermonsa menettäneille :D
 
Mähän oon koko viikon testaillu noilla one stepin liuskoilla ja näyttivät negaa tai sitten jotain todella hämärää haamua, sen takia menetinkin hermoni ja kävin ostaa puikon kun en jaksanu enää arpoo et näänkö omiani vai en...Että jos tuntuu siltä että näkö heittää ja kuvittelet mut noinko siellä kuitenkin on viiva niin käy ostaa toinen testi. Toivottavasti tärppää! :wave:
nimim. 3:n viikon tietämättömyys/nega tuska..
 
Ahaa, mulla on kyllä yksi Pregent Stick ja One step puikkotesti kotona. Mulla ei noilla liuskatesteil oo mitää hämärää ennen ollut. Maira, millä kp:llä teit noita hämäriä haamuja?
Jännä ettei sulla liuskat näyttänyt vaikka ovat herkimpiä testejä 10miu/ml kun yleesä muut on jotai 20-25miu/ml herkyydeltään. Tai sitte noi ei olekaan niin hyvin tehty, etteivät olekaa nii herkkiä kun pitäs.
 
Viime viikolla mä ne sain eli jostain n.kp 45 (mullahan saattaa olla kp:ssä heittoo ku en muista tarkkaa menkka pvä), nyt on kp 50 tienoilla. Mähän olen siis tullut raskaaksi ehkäisyn kanssa, joten kierron pituuden olis pitäny olla 28 luokkaa...Miekin ajattelin että nyt on tarkat jutut mut ei, ei ollu väliä oliko aamu vai iltapäivä pissi, silti oli vähän niinku viivan paikkaa/haamua tai negaa, kokeilin tossa piruuttani niin liuska näyttää taas sellaisen vähän niinku sinne päin ehkä viivan, kun taas puikko anto huomattavasti selvemmän. Outo homma..
 
Tosi outoa joo, ehkä mä teen su aamuna samasta pissasta liuskan lisäksi jonku muun testin jos yhtä hämärää.. Väriä mulla ei ollu siinä testissä kyllä yhtään. Ennemmin semmonen haalean harmaa varjo kun oikein katsoi. Valaistuksesta ja testin katsomiskulmasta riippuen ei aina näkynyt sitäkään.
 

Yhteistyössä