myöhäinen plussa

Kiitos kaikille!Mulla on vielä pasmat niin sekaisin tästä kaikesta että meinaan ratketa liitoksistani... :D Aattelin mä vielä ens viikolla kokeilla josko tulis se OIKEE kunnon viiva, eikä mitää vajaita... :p Mutta kyllä tilanne vaikuttaa nyt selvitetyltä. Eli myöhäänkin voi plussata, välillä riittää viikko, välillä kolme.. :whistle:

Plussa onnea kaikille vielä tulosta odottaville! :heart:
 
Joo mä en jaksanu huomiseen odottaa vaan testasin tänään jo. Nega tulos, mutta jälleen 30 min sisään huomasin harmahtavan viivanpaikan. Ennen testiä tutkin tämän tikun hyvin, ja sillon siinä ei näkynyt "paikkaa" testiviivalle. Kontrolliviivan paikka kyllä näkyi. Jännä kun en ole aiemmin huomannut tätä ilmiötä. Ehkä oon heittänyt testit heti roskiin kun ei punasta viivaa tullut 10 min sisään.

Löysin ketjun viivanpaikoista/haamuista ja kyllä se vaan niin on että haamuun tulee punertava väri. Nyt alan taas kiltisti heittämään testit roskiin 10 min jälkeen.
 
Joo-o, nyt on testattu kaiken maailman digitaalisilla ja liuskoilla ja puikoilla ja ja ja ja...Positiivinen se on, pakko kai se on uskoa..Tosin viikkonäytöllä oleva digitesti anto osviittaa siihen että tässä olis käyny just niinku mä arvelinkin että hedelmöitys on tapahtunu edellisessä ovulaatiossa ennen syyskuun alkua, minkä takia plussan näkyminen kesti niin hemmetin kauan..Eli varmaan oon jossain viikoilla 4-5. Noh, ens viikolla neuvolaan. :heart:
 
Nostan.. Mulla siis kp 27 ja kp 29 viivanpaikat/hennot varjot One Step liuskalla. Tänään samaisella selvempi viivanpaikka. voiko viinapaikkojen erottuminen vaihdella? :eek:

No Mairan esimerkkiä seuraan, ja vaihdan testiä toiseen. Huomenna aamupissasta jos saisi tulosta..
 
Eri testillä myös yhtä epämääräinen tulos. Ensin siinä jopa näkyi punaista väriä vähän aikaa mutta testin kuvuttua ei mitään. Nyt menossa kp 35/24-26 edellisten kolmen kierron mukaan, mutta kaiken kaikkiaan kiertojen vaihteluväli on ollut 24-46.. Ovislimoja oli kp 18-20.
 
Mä oon kans täällä testaillu ristiriitaisin tuloksin. Ensin sain tiistaina aamulla haalean haalean haamun. Torstaina aamulla vähän vahvemman haamun ja iltapäivällä vielä vahvemman haamun. Tänä aamuna haamu oli kuitenkin heikentynyt huomattavasti :( Alan jo pelätä pahinta... Oireetkin tuntuvat kadonneen vaikka niitä edelleen onkin, pahoinvointia, mahakipuja ja tissien kuumotusta. Oon kyllä tyhmänä alottanu testaamisen TAAS liian aikaisin, nyt vasta kp23/30-40 :| mutta ku mulla on ennenkin ovis ollu kauheen aikasin.
 
Tätä ketjua paljon lukeneena on pakko kirjoittaa omasta kokemuksesta. Mulla on kierto ollut synnytyksen jälkeen vähän sekaisin ja se on ollut keskimäärin n 30 päivää. Testasin viime kierrossa kp30 puhtaan negan ja samana iltana alkoivat tosi omituiset menkat. Pientä tuhrua kesti 4päivää, kunnon menkkoja ei tullut ollenkaan.

Mua jäi vähän mietityttämään olisinko kuitenkin raskaana, mutta ajattelin että testaan vasta jos tulee ihan selviä raskausoireita. Ollaan kakkosta yritetty jonkin aikaa, joten ei uskaltanut kuitenkaan toivoa liikoja. Eilen sitten meinasin aamulla oksentaa ja sain samanlaisen päänsärkykohtauksen kun esikoista odottaessa. Hain töiden jälkeen testin ja siihen pärähti kaksi viivaa ihan samantien. Nyt siis mennään rv6+2 :heart:
 
Kiitos minäpieni =) Kävin juuri kertoilemassa omasta tilanteestani tuolla loppukiertolaisten oirepinossa....Mulla kp 31/28 nyt, eilen illalla ja tänä aamuna olen testannut First Signalilla ihan selkeän negan. Mutta edelleen toivoisin vaan että tämä olisikin myöhäinen plussa...Oireita on vino pino ja mulla on yleensä säännöllinen kierto 28 päivää...Joten toiv0on edelleen, joskin negat oli niin selkeitä ettei tulkinnanvaraa oikein ollut... :'(
 
Jiihaa! LÖysinpä minäkin tämän ketjun! Tuun illalla ajan kanssa lukemaan tätä jos vaikka toivo vielä heräis mullakin ja plussa pärähtäis joskus myöhemmin. Tosin en oikein tiedä että mikä on varhainen plussa, myöhäinen plussa ja "normaali" plussa. Mutta varhaista minulla ei ainakaan ole ja tuskin sitä "normaaliakaan". Katsellaan...
 
Ella Ovistestithän mittaa lutenisoivaa hormonia, ja vaikka se onkin samankaltainen kuin itse raskaushormoni, ei se aina ovistestikään näytä plussaa, vaikka raskaana jo tukevasti olisikin.
Oletko käynyt lääkärissä? Onko kiertosi yleensä säännöllinen?

Pitkittynyt (tai epäsäännöllinen) kierto ja ovistestin plussa voivat viitata myös PCO'n, hormonit ovat sekaisin, ja kierto paukkuu, samoin tuota lutenisoivaa hormonia saattaa "ryöpytä" milloin sattuu tai koko ajan.
 
Siis kun puhutaan myöhäisestä plussasta niin nyt kyselen tyhmiä jälleen kerran mutta minkkä herkkyyksisillä testeillä olette niitä myöhäisiä plussia saaneet? Ajan takaa sitä että mulla on erittäin herkkiä r. testejä eli sitä 10-luokkaa. Eli niillähän pitäis nähdä aikaisin plussat eli voiko olla niin että noillakin testeillä plussa näkyis vasta joskus paljon myöhemmin??? :whistle: Itselleni nuo ei anna lupaustakaan plussasta...tänäänkään!
 
erka Jos tätä pinoa oikeen lukee,huomaa että monta kertaa myöhäisen plussan taustalla on ollut myöhäinen ovis!Eli testattu tietämättään liian aikaisin eikä siksi ole voitu saada plussaa.
Kyllähän herkän testin tulis/luulis näyttävän plussaa niin pian kuin vaan hcg alkaa erittyä sen 10 yksikön verran.Mutta jospa sullakin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tapahtunut myöhemmin kuin itse olet laskenut niin ei ne testit sitten voi toki mitään näyttää!

Testasitko sä ovistesteillä?Ja lasket nyt sen ovisplussan 0 päiväksi ja seuraavasta alkaa eka toka ja kolmas jne päivä?
Jospa sulla alkio on kiinnittynyt tosiaan myöhemmin,matka munajohtimissa kestänyt pidempää...?

Toivoa on niin kauan kun ei tätiä :hug:
Toivotaan plussaa!!!! :heart:
 
JKVY kyllä tiedän aika tarkkaan tuon ovulaation ajankohdan kun kävin silloin muutama päivä aikaisemmin gynellä joka sanoi että viikon sisällä puhkeamassa munarakkula ja sitten testailin ja sain lopulta digitestiin plussan juuri silloin kuin pitikin... mutta siitä kiinnittymisestä en tiedä sitten...Olen miettinyt myös sitä että tuolloin käytin kovasti maitohappobakteereita sekä suun että alapään kautta kun oli ollut antibioottikuuri ja tuo bakteeritasapaino oli vähän "häiriintynyt"eli silloinhan saattoi tuo emättimenkin pH olla vääränlainen? Siittiöthän on kovin tarkkoja siitä millainen happamuus emättimessä on; esim. ns.tyttösiittiöt pitää aavistuksen erilaisesta happamuudesta kuin poikasiittiöt. Oliskohan mulla ollut extrastronghappamuus tuolla emättimessä silloin :LOL: että jos se olis iittiöille liikkaa :whistle: tuo on kyllä ihan oma hypoteesini mutta voisko olla vaikutusta?
 
Myöhäinen plussa:

-kp40 predictor haamu
-kp44 terveyskeskuksen pissitesti negatiivinen
(kp 44-46 tehny kotona haaleita plussia 10 herkkyisillä tikuilla)
Aina testannu melkeen aamupissasta!
Ja tänään kp 46 ClearBluen Digitaalisella positiivinen päiväpissasta!

Toivottavasti jollekkin on tästä apua.
Jos olisin uskonut kp40 haaleaan plussaan, oisin säästäny hermojani ja rahaa.
Nyt sitten vaan odottamaan ultraa, että tietäisi kuinka pitkällä on. :LOL:
 
onlydream: Ei mitään käryä :)
Aina ollut epäsäännöllinen kierto, silloin harvoin kun ilman ehkäsyä ollut.
Lopetin lokakuun alussa, yks vuoto oli välissä ja nyt ollaan tässä. Mullahan on menkat nyt perjaatteessa myöhässä jo kohta kolme viikkoa, olen siis hedelmöittynyt suunnilleen sillon, kun olis menkat pitäny uudestaa tulla (jos miettii, n. neljän viikon kiertoa...) eli ovuloin ilmeisesti myöhään.
 
Mulla on menossa kierto jo 64 päivässä, eilen tein negatestin. Onkohan tässä enään mitään toivoa, että kyseessä olisi myöhäinen plussa vai onko mulla koko ruho jo aivan sekasin?? Kyselee epätoivoinen :ashamed:

Laittakaahan juttua tulemaan, jotka ovat saaneet joskus todella myöhäisen plussan. Kiitos etukäteen :heart:
 
kääkkis
Täällä myös toivotaan myöhäistä plussaa. Mulla menossa kp 58 :ashamed:

Lopetin Yasmin-pillerit marraskuun lopulla -09 ja nyt ei ole tullut mitään menkkoja eikä plussaa. Nyt on kyllä ollut pari päivää vihlontaa vasemmalla puolella alavatsassa, joten todella toivon, että alkaisi edes se vuoto :/
Kaksi tyttöä on ennestään -06 ja -08 syntyneet ja ensimmäinen sai alkunsa heti kun lopetin pillerit. On tosi rasittavaa oikeasti vähän väliä testailla, viimeksi olin jo niin tuskastunut, että heitin testin melkein samantien roskiin |O
Kyselin neuvolasta mitä mieltä siellä ollaan ja neuvoivat odottelemaan vielä. Sanottiin, että pari kuukautta voi vielä mennä hyvinkin ennenkuin kuukautiset alkavat. En kyllä niin kauaa ala odottelemaan.
 

Yhteistyössä