myöhäinen plussa

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
oijoi, tämmönen ketju ei tee hyvää mun toiveille. Mulla meneillään kp42/28-33?? Testasin viivanpaikan/haamun rsun testillä kp35 ja putipuhtaan negan kp36 aconin herkkiksellä. Raskausoireita on vaikka muille jakaa mutta se plussa puuttuu. Huomenna, ehkä, jos uskallan on testin vuoro mutta plussaa en taida uskaltaa odottaa. Plussa tai täti kumpi vaan on erittäin tervetullut jotta saadaan asiaan selvyys!

Ja taas 2v tuosta kirjoituksesta myöhemmin olis sama tilanne meneillään
:/ tosin sillä poikkeuksella että en ole vielä testannut kuin puhtaita negoa ja kiertopäiviä on "vasta" 33/28-?? ääh, pitäisköhän marssia suoraan hakeen niitä teroja eikä odotella turhaan monta kuukautta niinku viimeksi |O
 
kääkkis
Neppi: Mikä tilanne?

Mulla on tänään kp39, mutta ei hajuakaan normaalista kierron pituudesta, koska edellinen kierto oli sen 4 kuukautta. Aion soittaa ens viikolla terolut reseptiä, toivottavasti saan sen, koska muakaan ei oikein nappaa odotella taas montaa kuukautta :kieh:
 
Tilannepäivitys

kp 40 viivanpaikka tai todella haalea haamu ja tänään kp 41 haamu tai ainakin selkeämpi viivanpaikka! oliskohan täs sittenkin tulossa myöhäinen plussa vaikka mulla oli jo hanskat tiskissä :eek:
 
kääkkis
d =) b Nepille =) Taitaa olla samat kiertopäivä meillä menossa, mutta omasta testailusta en tiedä, kun en kestä niitä negoja :ashamed: Tsemppiä ja tulehan kertoilemaan miten viivat vahvistuu ;)
 
kääkkis, minäkään en olisi testannut mutta kun mies pahainen meni eilen yllyttämään ja sitten tietysti tänään piti koittaa uudestaan että oliko se testipahainen ihan susi koska on minulle aiemminkin käynyt niin että olen aika selkeänkin viivanpaikan saanut (silloin tosin erimerkkinen testi rfsu) ja sitten seuraava onkin ollut nega. Nytkään ei oikein vielä meinaa usko riittää kun aiemmilla kerroilla olen saanut ihan kunnon plussan kun olen ihan oikeasti raskaana ollut.. Liian jännittävää melkein tälläinen! Minulla on ollut mahakin sekaisin nyt tänään ja eilisen tästä jännäämisestä!
 
Tämänaamuinen testi oli jo aika selkeä että eiköhän siellä nyt joku ole tarttunut matkaan ja toivottavasti pitää tiukasti kiinni!

Ovista en bongannut varmasti ollenkaan. Tilanne on siis edennyt niin et kp 28 nega, kp 35 nega ja luovutin ihan kokonaan et ei sitä vauvaa tuu.. Kuitenkin miehen yllyttämänä kp40 testattu viivanpaikka sai toiveet heräämään. Ensimmäinen selvästi värillinen haamu oli kp41 ja kp42 vahvempi, tosin haalea vieläkin vaaleanpunainen viiva piirtyi testiin minuutissa.

Veikkaan että minulle on käynyt niin että ensimmäiset menkat tuli jostain syystä normaalikiertoon nähden vähän aikaisessa, alkoivat 17.3 vaikka normaalisti kuukautiseni alkavat aina kuun viimeisinä päivinä. Arvelen että ovis on tullut normikierron mukaan sillä nuo tekemäni testit tukisivat tätä aika hyvin. Tänään olisi siis normaalin kierron mukaan rv3+6 kun taas tuon aikaisemman kierron mukaan jo 5+ mihin en millään usko sillä viivan olisi pakko olla vahvempi.



 
kääkkis
ONNEA NEPPI :heart: :heart: On se hienoa kuulla, ettei pitkä kierto välttämättä tarkoita sitä ettei voi olla raskaana. Toivotaan että kaikki sujuu hienosti :)

Haluan itsekin pian sinne odotuspuolelle sun seuraksi...Kauankohan tässä vielä menee...

Emilii85: Kannattaa varmaan ottaa terkkariin yhteyttä ja kysyä mitä mieltä ovat. Itselläni myös marraskuusta asti yritystä ( tätä ennen e-pillerit) ja eka luomukierto päättyi maaliskuussa, kesti siis n. 4kk. Nyt tämä toinen kierto kestänyt 42 päivää ja 2 viikkoa sitten testailin negan, eikä nyt ole kiinnostanut hirveästi testailla koska testejä palanut kohta jotain 20 :ashamed: Kävin maaliskuun alussa verikokeissa ja papassa, joissa ei löytynyt vikaa ja lääkäri oli sitä mieltä että raskaudun kyllä. Nyt aion kyllä hakea terolut reseptin, jos saisin sillä hormonitoiminnan käyntiin. Tämä on kyllä nyt niin vaikeeta,aiemmin olen tullut tosi herkästi raskaaksi.
 
Kääkkis:

Mä en ole käyttänyt mitään pillereitä tai vastaavia ennen ehkäisyn pois jättämistä ja keskenmenon jälkeen tuli yhdet täysin normaalit kuukautiset ja täysin normaaliin aikaan. Eli ei ainakaan mitkään ehkäisyvalmisteet voi vaikuttaa tähän...

Nyt siis 6vk ja 2 pv aikaa viimeisistä menkoista. Odotan varmaan ensi maanantaihin, silloin on 3vk myöhässä. Testaan ehkä kerran tässä välissä vielä...
 
Heippistä.. löysinpäs pinon, jossa muillakin on samaa ongelmaa havaittavissa.. :whistle:
Mulla siis tänää menossa kp39/30-32, juilintaa on ja mahdollisesti havaittavissa rintojen arkuuttakin..
Niitä menkkoja ei vaan ole, eikä liiemmin plussaakaan testissä.
Jotakin ootellessa, alkas edes menkat niin tietäs mikä tilanne.. :kieh:


 
Täälläkin yksi uusi teidän joukkoon :wave:
Pillerit jätin pois helmikuussa, jonka jälkeen tuli normaalisti tyhjennysvuoto. (Omasta mieslestäni vuotojen määrä on ollut vähäinen jo pitkän ajan) Nyt edelleen odottelen menkkoja eli kp 60. :kieh: Kaksi kertaa olen tän aikana tehnyt raskaustestin, nega. Eikä oikeastaan ole sellainen olo että olisi raskaana. Maanataina käivn otattamassa papan ja 1,5 viikon päästä menen labrakokeisiin. Joten nyt sitten odotellaan,,,,
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini


Näinkin voi siis käydä että myöhäisillä kiertopäivillä 40+/28 voi se plussa tulla vaikka testit näyttäis ensin negaa. Minun tapauksessani ovis on todennäköisesti ollut tooooosi myöhään! Stemppiä kaikille!
 
kääkkis
Täällä tilanne ennallaan...kp 47 ja alavatsa turvonnut+kipeä sekä rinnat erittäin arat. Tapahtuis nyt jotain |O
Mitäs kohtalotoverit?? Onko muutosta tilanteissa?

Ihanaa Neppi, kun laitoit testikuvat :heart: Kiitos tsempeistä ( en kyllä uskalla mitään plussaa edes nyt toivoa, vaan toivon niitä menkkoja :kieh: ). Pakko testata uusi nega taas ens perjantaina, kun olen lähdössä baariin :ashamed: Tosin, kävin tässä muistelemaan, että kun tulin toisen kerran raskaaksi, niin silloin oli joku kierron venyminen mutta en muista yhtään kuinka pitkä. On tää vaikeeta.
 
Heips... Mulla kp35/28 eikä menkkoja ole kuulunut, pientä tuhrua kylläkin. Testannut olen pari haamua, joissa itse ehkä näin plussan, miehen mielestä ei oikein ollut... Meillä ei ole uutta vauvaa yritetty vielä, koska kuopus on vasta 8kk, vaan nytpä sitten sattuikin ihan perinteinen vahinko kumien kanssa ja juuri sopivasti puolivälissä kiertoa :saint: Itsellä toivomus kuitenkin plussasta, menkat ei koskaan ole muuten myöhässä mutta nyt saattaapi kuitenkin imetys tehdä tepposet vaikka kahdet menkat on ihan säännöllisesti tulleet sen jälkeen kun täysimetyksen lopetin. Huomenna ajattelin uudelleen testata, toivottavasti saan edes jonkin verran nukuttua...
 
Onnittelut plussanneille!
Täällä ei mitään uutta :| Nyt taitaa olla kp65. Viikonloppuna näin unta että menkat alkoi ja voi sitä riemua :LOL: mutta unta se vain oli :(
Kääkkis: Luin tuolta aikaisemmin että olit käynyt vyöhyketerapiassa. Oliko siitä sun mielestä apua? Jotenkin epätoivoinen olo. Viikon päästä olisi labra ja tilailin jo yksityiselle lääkärille aikaa kun tk:hon ei pääse.
 
kääkkis
Ciba: Oli apua vyöhyketerapiasta, suosittelen =) Oli tosi arat vyöhykkeet ( varsinkin kilpirauhanen) ja terapeutti sanoi, että on selvästi limaisuutta kohdussa. Seuraavana päivänä terapiasta alkoi lorisemaan valkkaria ja pari viikkoa siitä alkoi menkat. Selvästi siis käynnisti prosessin. Itse on nyt pyöritelty miehen kanssa samoja pisteitä, eikä kilpirauhanen ole nyt yhtään kipeä, mikä vähän kummastuttaa. Varmaan kyllä ihan hyvä juttu =) Tueksi sain vielä homeopaatteja, joita olen nytkin ottanut.

Heräsin aamuyöllä hirveään alavatsakipuun, ihankuin supistus, ja se jomotus jatkui aalloittain koko aamupäivän. Tuntuu tosi kireältä kohdun alueella, mutta mitään ei tule ulos :( Turhaa kitumista vaan. Päätin tänään, että jos ei vuoto ole tullut kesäkuun alkuun mennessä, niin en soittele enää terkkariin, vaan varaan suoraan yksityiselle ajan.

Ciballe ISO :hug: Tiedän tuon epätoivon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:
Ciba: Oli apua vyöhyketerapiasta, suosittelen =) Oli tosi arat vyöhykkeet ( varsinkin kilpirauhanen) ja terapeutti sanoi, että on selvästi limaisuutta kohdussa. Seuraavana päivänä terapiasta alkoi lorisemaan valkkaria ja pari viikkoa siitä alkoi menkat. Selvästi siis käynnisti prosessin. Itse on nyt pyöritelty miehen kanssa samoja pisteitä, eikä kilpirauhanen ole nyt yhtään kipeä, mikä vähän kummastuttaa. Varmaan kyllä ihan hyvä juttu =) Tueksi sain vielä homeopaatteja, joita olen nytkin ottanut.
Kävitkö monta kertaa vyöhyketerapiassa? Suositteliko siellä sitten myös niitä homeopaatteja? Oliko sulla kuitenkin labrakokeissa kilpirauhanen normaali? Paljon kysymyksiä, mutta ihanaa jos jaksat vastailla =) Pitää varmaa huomenna käydä kyselemässä aikaa.
 
kääkkis
Kaikki arvot oli normaalit =) Kerran kävin ja samalla sain tueksi homeopaatit ja ravintoneuvoja. Sen jälkeen ollaan käsitelty vyöhykkeet itse. Mun toinen synnytys lähti spontaanisti käyntiin 2 päivää LA:n jälkeen ja uskon vyöhyketerapian vaikuttaneen myös siihen. Kävin muutaman kerran raskauden aikana, kun oli vaikeuksia rentoutua ja pelkäsin yliaikaisuutta.
Kyllähän vyöhyketerapiaa kannattaa kokeilla, koska sillä elimistöä ei voi pakottaa toimimaan ellei se ole "valmis". Vaikka mulla teki viimeksi kipeetä, niin sanoi että vyöhykkeet vastasivat tosi hyvin ja tottahan se oli.
 
kääkkis
Onko sulla Manzu mones yk menossa? Tsemppiä :hug: Tuo luovuttamisen ajatus on myös itelläni vähänväliä. Juuri sen takia, kun en kestä niitä jatkuvia negoja.

Täällä kp 50, eikä ihmeemmin mitään uutta.
 
Kääkkis: mulla menossa viides yk.. ja tänä aamuna tein jälleen testin ja negaa näytti.. pitäisi varmaan venata pari päivää ettei tekisi testiä ja jos viikonlopun aikana ei menkat ala, niin vois tehdä uudelleen testin.

Tilasin niitä herkkiä r-testejä sieltä mammaksi.fi -sivuilta. Onko kokemuksia niistä testeistä?

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia kaikille!
 
Huomenia,
Kirjottelin jo tonne "raskausoire (mahd.)" ketjuun, mutta taidan siirtyä jo tänne...(teidän riesaks =) )
nyt siis menossa kp 32/27-29. Perjantaina tein testin --> nega, nyt tein testin --> nega (viivanpaikkaa lukuunottamatta). Kyseessä oli prisman halppis liuskatesti... (vaikuttaako asiaan???)

oireita on vaik muille jakaa:
-todella rasvainen naama (uutta)
-rinnat ei yhtään kipeät (uutta ennen menkkoja)
-lämmöt koholla 37.2 (norm.36.5)
-kohdunnapukka todella kova (en osaa sitä sen tarkemmin tutkia, on vaan joillaki kierroilla tullu kokeiltua ja aina se on ennen menkkoja ollu sellanen "löysä lima pallo"
-menkkaoirita alavatsalla ollu reilun viikon
-armoton väsymys

Jos alotellaan nyt noista :)

pitää käydä töittein jälkee ostaa kassillinen testejä...

Mitä ootte mieltä, tuleeko mututuntumaa? ovista en oo tikuttanu, joten sen tarkkaa ajankohtaa en tiiä. kierrot olleet kuitenki jo pidemmän aikaa todella säännölliset..... ahistaa epätietoisuus...
 
kääkkis
Manzulle tsemppiä!!! Jospa se sieltä pärähtää =)

Kryss: Testeistä en osaa sanoa, mutta itse olen aiemmissa raskauksissa saanut heti vahvat plussat. En osaa noista haaleammista viivoista sanoa :ashamed: Olen kyllä testannutkin vasta kun on ollut selvät oireet, eikä kiertopäivistä mitään hajua. Nyt on eka kerta kun olen tarkkaillut itseäni ja laskenut kiertopäiviä kunnolla. Noi sun oireet on kyllä aika lupaavat: Mulla on rasvoittunut iho raskauksissa ja samoin väsyttänyt varsinkin ekan kohdalla aivan sairaasti. Kyllä se kunnon plussa varmaan tulee :heart:

Itse pääsen tänään gynelle, niin päästään ehkä tässä asiassa taas vähän eteenpäin. Niin kovasti toivon ainakin =)
 
Täällä taitaa nyt olla menossa kp 72 :kieh: Keskiviikkona labra ja oon varannut yksityiselle gynelle ajan loppukuuhun. Toivottavasti nyt jotain alkaisi tapahtumaan.

Kääkkis: tuliko asioille selkeyttä?
 

Yhteistyössä