myöhäinen plussa

Mä sain tämmösen linkin tuolla toisessa keskustelussa. http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html
ja siellä kohdassa "Ai mun ovulaatio olikin myöhässä, ei menkat" on vähän juttua siitä, että kun kroppa on "poikkeustilassa" niin ovis saattaa myöhästyä. Mulla siis viikko ennen oletettua ovista osui kohdalle yllättävä läheisen kuolema ja sitä mietin jo eilen, et vaikuttaakohan sen aiheuttama suru ja stressi mun kiertoon.. Onko sulla ollu ihan normaali kierto, siis ettei mitään poikkeuksellista ole sattunut?
Mulla on ollu semmosta pahaa tai etovaa oloa muutamana päivänä (su ja tänään). On kyllä niin harhaluulonen olo, ettei oikeen tiedä, mikä omassa olossa on totta ja mikä ei.. Toivoisi niin kovasti sitä plussaa, että keksiikö kroppa sitten oireitakin.
Monetta te yritätte? Meillä on 10kk poika ja toinen hakusessa. Yk7 menossa ja sitä ennen hakuammuntaa pari kk.
 
Mulla on kanssa kuukautiset myöhässä. Nyt taitaa olla kp. 35. En kyllä usko olevani raskaana. Ovulaationi ei ole voinut olla myöhemmin, koska syön Clomeja eli lääkkeen vaikutuksesta munasolun oisi pidännyt irrota aika tarkasti tiettyyn aikaan. Eli siis en varmaan ovuloinnut taas lainkaan.

Nyt asiaan. Eli pökkyä pesään teille (meille..), jotka vielä unelmoivat raskaudesta, vaikka testit näyttää negaa. Tässä vähän tilastoa, jonka mukaan, joillakin näkyy raskaus vasta, kun kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä: http://metku.net/~pesu/faq.php

Jos joku vielä löytäis jonkun tilaston, kuinka harvinaista se oikeastaan on..
 
Pilkkis.mietin tuota kyllä,kun olen ryhmäliikuntaohjaaja ja olin tosi rankalla kurssilla vkl:na....MUTTA toisaalta kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa pe,eli ei luulis että se fyysinen rääkki siirsi menkkoja.Mutta voihan olla.

:hug: Läheisesi poismenosta.

Meillä on jo 4 lasta ja kuopus 8kk :heart:
 
kassu Entä ovulaation aikaan, oliko sillon tai sitä ennen jotain? Kiitos halista! Ne tulee aina tarpeeseen. Teillähän on ihanan iso katras, tahtoo myös! :heart:

Täällä näyttäisi vähän heikolta, vaikuttaa siltä, että täti raivaisi tietään tupaan parhaillaan. Vähän on jo tuhrutellut. Tosi hämmentävää kyllä, kun oon edelleen tosi pahoinvoiva.
 
No luulin että ovis olisi ollut pääsiäsien aikaan ja silloin oli aika tasaista elämää.Tai no aika paljon vedin jumppia,kun tuurasin pääsiäislomalaisia.....Tulispas se täti tännekki :wave:

Ihana perhe meillä, juu.Joten turhaan tässä on negatestejä surkutella :ashamed: Esikoinen on 4-v ja kuopus 8kk, joten touhua riittää :LOL:
 
Mä lähettäisin NIIN mielelläni tädin sinne täältä, jos vain voisin. =) Toivotaan että sielläkin ratkeais tilanne jompaan kumpaan suuntaan, tietysti mielummin siihen parempaan!! Varmasti riittää touhua!! Kääk!! :D
 
Liitympä mukaan! Mulla nyt kp 38/28 ja raskaustesti neg. Menkat yleensä hyvinkin säännölliset.
Mitähän tässä pitäisi ajatella? Jos mitään ei kuulu ja testi esim. vk päästä vielä nega, niin lääkäriinkö?
 
Mirka ja muut.Voi ne säännöllisetkin menkat joskus vinksoilla :LOL: Mulla oli kierto nyt 41 päivää normaalin 32 sijaan ja tänään siis menkat alkoivat.Olo helpottunut että tiedän ainakin missä mennään.Eli tänään kp1 :wave:
 
kassu; mäki toivon, että ne menkat alkaisivat, voisi sitten aloittaa uudestaan. Tämä on turhaa odottelua! Raskaana en ole, testi nega, eikä mitään "tuntemuksia" (jo kolme lasta ja neljä raskautta takana), joten vit.... tämä odottelu! Grrr! Olenkohan koskaan toivonut tätiä kylään niin paljon kuin nyt?! Terkka sanoi, et pari vk odotella ja sit se varaa ajan lääkärille, jos jotain ongelmia hormoonitoiminnan kans. Mistäköhän ne ongelmat yht`äkkiä olis tulleet...?
 
oijoi, tämmönen ketju ei tee hyvää mun toiveille. Mulla meneillään kp42/28-33?? Testasin viivanpaikan/haamun rsun testillä kp35 ja putipuhtaan negan kp36 aconin herkkiksellä. Raskausoireita on vaikka muille jakaa mutta se plussa puuttuu. Huomenna, ehkä, jos uskallan on testin vuoro mutta plussaa en taida uskaltaa odottaa. Plussa tai täti kumpi vaan on erittäin tervetullut jotta saadaan asiaan selvyys!
 
Nostan vähän :LOL: kun on niin mielenkiintoinen aihe.

Mulla kp 40/26-27. Ei tädistä tietoakaan, raskausoireita on ollut jo 2 vk, kuten rinnat turpeat ja alavatsa painaa ja väsyttää, mutta negoja olen vaan testaillut monella eri testillä :LOL:

Mulla ei vaan ikinä vielä ollut kierto yli 28 luomuna, hormonikierukankin aikana piteni vain ad 32.

Olen jo 42v mutta kellon tarkasti on tulleet aina ennen. 2 lasta on olemassaan, molemmista plussasin jo päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.

MUTTA rktt eli raskaana kunnes toisin todistetaan.
 
Itsellä menossa 37/27-28. Pari negaa tehnyt ja eilen viimeksi. Vatsa ollut turvoksissa parisen viikkoa ja rinnat todella kipeät viikon verran sekä äkilliset liikkeet aiheuttanut repäisevän tuntuista kipuilua alavastassa sekä välillä sellaista jomotusta (no väsynyt ollut kanssa mutta siihen nyt voi olla paljon syitä, en osaa eritellä olenko normaalia väsyneempi).

Emme varsinaisesti "yritä" eli emme seuraa otollisinta aikaa vaan hommailemme silloin tällöin (ilman ehkäisyä sovitusti kylläkin). Kiertoa seuraan, jotta osaan varautua tuleviin menkkoihin. Mutta nyt ne eivät vaan tule. Silti testit ovat negoja. Tulossa on "viihteentäyteisiä" viikonloppuja, joten olisi mukavaa tietää voiko "olla viihteellä vai ei". Tämän kierron aikana on tullut hommailtua vain kerran, joten on mielestäni todella epätodennäköistä, että olisi hedelmöittyminen tapahtunut mutta normaalisti menkat alkavat melko säännöllisesti ja juuri koskaan minulla ei ole mitään menkkoihin liittyviä kipuja (paitsi päivän tai pari rinnat arahkot).

No nyt sitä sitten alkaa hieman elättelemään toiveita (ja sen takia tehnyt pari testiäkin) mutta negatiivista on. Ja ehkä oma mielikuvitus sitten "jatkaa" näitä aikaisemmista poikkeavia olotiloja; ken tietää. Mieluusti ottaisin edes menkat tai plussan mutta kun ei kumpaakaan. :| Ehkä sitä pitäisi viikon verran vielä odotella ja varata aika vaikka lekuriin ellei mitään tapahdu.
 
Edellinen kierto venähti kp 47/n. 30 ennen kuin täti ilmaantui. Koskaan ennen ei ole ollut noin pitkää kiertoa vaan on ollut pisimmillään muistaakseni 36/n. 30.
Tällä hetkellä mennään taas aikas pitkällä kierrossa, kp 37/n.30. Kummallisia nippailuja ollut vatsassa jo pari viikkoa ja väsyttää ja ajoittain ollut vähän huono olo, nämä eivät toivottavasti ole vain mielikuvituksen tuotetta. Plussaa kovasti jo toivoisin, mutta kyllähän tuon vielä kerkiää. Tuossa viikko sitte testasin negan, ei mitenkään yllättävää, nyt viikonloppuna ehkä testaan uudestaan jos tätiä ei vieläkään näy.
 
Testasin 2 viikkoa sitten negan..Tilasin tänään uusia testejä joten kun ne tulee niin testaan uudelleen..Lääkäriin tosiaan pitäs varmaan kohta mennä.. :headwall: Mulla on kuitenkin aina ollu suunnilleen se kp 35 joka kierrossa.. Ikinä menny näin pitkään ilman menkkoja... :eek: Et menkat tai plussaa kiitooos.... :D Kp 59/35
 
tää oli ihana ketju ja ehkä vähän toivoa antavakin :) mulla menossa 36/28-34 tissit kipeenä 17. päivää,oon aina yhistäny rintojen kipeytymisen ovikseen,normaalisti menkat alkanu 10 päivää rintojen kipeytymisen jälkeen.. negoja testaillu monta. aikasemmis raskauksis plussa on näkyny aikases vaihees.. mun kroppa on vissiin seonnu kokonaan :) oireitakin löytyy vaik muille jakaa,tää on varmaa joku valeraskaus..
 
mä tuun tänne. oon kotona testannu 2 negaa,viimeksi tänään yhden. tänään myös sain labratulokset kun vein oikein kunnolla testattavaksi. nega! mulla kp 39 tänään! maha on kyllä turvonnu ja tissit kipeet ja on jo huonoa oloaki ollu ja huipannu ja ties mitä raskausoireita!en ymmärrä. kehotettiin gynelle menemään. tekis kyllä mielikin, mutta jospa mä nyt vielä pari päivää oottelen...oon sitäpaitsi ollu aina luomu,että tässä on kyllä jotain outoa. yleensä kp 28-32...saisinpa siis myöhäisen plussan! :heart: ja muillekin plussaa puhaltelee :whistle: :whistle: :whistle:
 
Taidanpa tulla tänne elättelemään turhaa toivoa. Kp:t nyt 44 ja laskin keskiarvon mun menkkojen kiertopäivistä ni se olis 33,8. Eli nyt kymmenisen päivää myöhässä ja tänään nega testattu. Tissit kipeet ja turvonneet, päivittäin kovaakin menkkamaista juilintaa, mutta ei tippaakaan verta. Turhauttavaa touhua, kun edes selkeisiin oireisiin ei näköjään voi luottaa. Nyt vaan toivottava, että ovis ois ollu myöhässä ja oisinkin raskautunut myöhemmin ja siks ei vielä testissä näkyis. Pisin kierto ollu 39 päivää ja muita noin pitkiä ei oo ollu. No katotaan nyt, eiköhän ne menkat sieltä pullahda...
 
toivottavasti minäkin pääsisin liittymään tähän "kerhoon". minulla on nyt menossa KP 46/30. Ei ole oireita kuukautisista eikä raskaudesta. Negatiivisia testejä on testattu jo useita, kerran on tullut haamujen haamu (jos en ole enää yhtään varma), mutta sen jälkeen taas negatiivista. Epätietoisuus ahdistaa todella paljon! Tuntuu, että kaikki ajatukset pyörii tämän asian ympärillä.
 
Pakko minunkin tänne itseni ängetä..

Meil ei oo mitää vauvayritystä ees meneillään ku kakkonen vasta 7kk ja kaikkee muuta nyt suunnitelmis mut eiköhän sit nyt oo menkat myöhäs ja kyl mä niin salaa toivon et oisin raskaana vaikka ei mitään vauvasuunnitelmia ookkaan... joka kerta pettyny nyt ku nega sinne pärähtäny testiin.. Yhden kunnon roskinhaamunki saanu mut sen jälkeen taas negaa..


Olin viel ihan luopunu ajatuksesta et se vois viel olla positiivinen kunnes löysin tämän keskustelun :) kiitos teille!

Nyt kp 42/28-30, sunnuntaina testailen jos täti ei sit tuu kylään.

ps. Kirjotelkaa kuulumisia..
 

Yhteistyössä