My life - perfect?

  • Viestiketjun aloittaja Sinkkumies
  • Ensimmäinen viesti
yksinhuoltajanainen
Minun kuntosalikäynnit ovat retuperällä. Käyn tuopaikkani kuntosalilla ja meitä on siellä vain muutama kerrallaan.
En ole ap:n kannoilla roikkuva luuseri.

Minullakin on satiininen aamutakki. Valkoviiniä en juo enkä mitään muutakaan alkoholipitoista juomaa.

Kirjoitusvirheitä teen enkä oikolue tekstejäni ennen lähetä-painikkeen klikkaamista.

Ei ex-yh-Elli jaksa provosoitua yh-mollauksista. Näihin on jo niin tottunut.

Olin äsken kuuntelmassa Espan lavan edessä Markku Aroa. En ole koskaan aikaisemmin nähnyt häntä livenä.

Lavan yläpuolelle oli ripustettu mattoja. Sponsorina toimi Mäntyhavu vai mitä siinä mäntysuopasaippua päällä lukee.

En ole enää aikoihin pessyt mäntysuovalla pyykkiä.
Maalaiselämästä olen jo täysin vieraantunut vaikka landepaukku olenkin syntyperältäni.

Katselin yleisöä ja kovin maalaisserkuilta se näytti. Luulisin, että suurin osa on tullut katsomaan esitystä maaseudulta tai lähiöistä. Keski-ikäisiä ihmisiä. Iloisia ja virkeitä ihmisiä.
Ei ollenkaan urbaaneja cityjuppeja, metroseksuaaleja, akateemisia viiniasiantuntijoita, snobeja ja älykköjä.

Ihan tavallisia Uuno Turhapuro ja onko Väinöö näkyny faneja.

Olen vuosia kirjoittanut ex-elämästäni aitona Rva Turhapurona.

En kadu valintaani. Ympäri käydään ja yhteen tullaan.
Jos olisin ""päässyt naimisiin"" sivistyneen menestyjän kanssa, niin kaipa nyt olisin tullut kotiin Stockan herkun kautta. Jotain tylsää jaaritteluporukkaa olisin nyt passaamassa. En minä Ellien palstoilla olisi jauhamassa potaskaa.

On ihanaa olla ihan tavallinen muori. Miehet pysyvät kaukana. En minä jaksaisi nyt tyydyttää yhtään miestä.
Väsyttää kovasti. Vaihdan sänkyyn lakanat ja menen nukkumaan. Tämä päivä meni kuin siivillä. Löysin kaupungilta ihanat kengät alennusmyynnistä. Kassalla oli kaksi todella komeaa nuorta miestä. Ranteessa tuoksuu Body Shopin vaniljaparfyymi. Sensuelli tuoksu. Sehän sopii hyvin sensu Ellille, jolla ei olla minkään valtakunnan senseä päässä. Lytkätkää minut lyttyyn. Olen liian hyvällä tuulella.
En edes enää muista, miltä tuntui olla surullinen ja loppuunuupunut yh. Meille naisille on annettu lahjana lyhyt muisti.
 
huhhuh
""Eihän tuollainen mies voi olla muutakuin homo, koska yksikään sinun ""heteromiehistäsi"" ei ole lukenut taidekirjoja, kuunnellut klassistamusiikkia tai osannut laittaa itse ruokaa.""

Mitä jos jo ymmärtäisit etten missään nimessä haluaisi miestä joka lukee taidekirjoja tai kuuntelee klassista musiikkia. Haluan miehen joka pukeutuu kuin mies, katsoo lätkää, kuuntelee rockia ja juo kaljaa. Sellainen minulla on ja olen äärimmäisen onnellinen. Joten mietipä uudelleen olenko katkera.

Ja opettele kirjoittamaan. Luulisi, että kaikessa sivistyksessäsi sen osaisit.
 
karisma
Lempo soikoon, ex-yh-elli. Olet tosiaan työlästynyt miehiin. Mistä moinen?. Eikä Markku Aron katseleminen ainakaan paranna tilannetta.
""Oonkin"" olet unohtanut. Kuule, ei tuollainen peli vetele. Tuo on jo selvää luonnonvarojen haaskausta.
 
Sarita
""Onko hilseilevä iho, hong kong-verkkarit, keskiolut (mäyräkoira tietenkin) ja makkara, taustamusiikkina Popeda sitten enemmän miehekäs vaihtoehto?""

No hilseilevästä ihosta en tiedä (onko sulla sellanen, hyi!), koska en ole sellaista mun piireihin kuuluvilla miehillä nähnyt, Hongkongin verkkareistakaan en osaa sanoa, olenko ikinä sellaisiinkaan törmännyt, en varmaan. Mutta mies, joka ottaa reilusti saunan jälkeen keskioluen, rakastaa grillimakkaraa ja kuuntelee Pate Mustajärveä, on just sellainen miehinen mies, jota suurin osa naisista rakastaa.

Valitettavasti sun kuvauksesi itsestäsi oli kamalan feminiininen ja jotenkin särmätön. Ei ei ikinä! Millainen muuten on mies, joka tekee PIIRAKKAA? Just. Jos olisit edes keksinyt kirjoittaa, että teit pizzaa, mutta piirakkaa, voi mamo!

Äläkä ala tähän tarjoamaan taas omaa vaihtoehtoasi ""ellien miehistä"", eli jotain hampuusia sätkä suussa ja kossu päässä. Tästä on minun mieheni yhtä kaukana kuin sinä hänestä.

Minun mieheni pukeutuu keskimääräistä paremmin vapaa-ajallaankin, mutta työssään hän on vielä komeampi, koska virkapuku tekee miehen! Et ikinä pääse minun mieheni tasolle miehekkyydessä sen paremmin kuin muussakaan, koska heti alussa teitä erottaa muuan seikka, joka on sinulle epäedullinen. Minun mieheni ei nimittäin pyssy ohimollakaan lähtisi laatimaan ELLIPALSTALLE metrin mittaista surkeaa sepustusta haaveittensa täydellisestä päivästä, joka sitäpaitsi olisi hänen mittapuunsa mukaan kaikkea muuta. Ei hyvä tavaton, nyt pitää jo kysyä, MISSÄ ON MIES, kun joillakin lajin edustajilla on aikaa ja mielenkiintoa tällaisten asioitten vatkaamiseen?



 
en tajua
Miksi haluat kirjoittaa keskusteluihin jumalattoman pitkiä pätkiä asiooista (elämästäsi) jotka hyvin vähän jos ollenkaan liittyvät keskusteltavaan aiheeseen? Tätä tapahtuu jatkuvasti. Mielestäni se on aika veemäistä ottaen huomioon että teet sitä vaikka se ärsyttää ihmisiä ja on täysin irrelevanttia höpötystä.

Olet varmaan todellisuudessakin yhtä veemäinen akka kuin minkä kuvan kirjoituksistasi ja ellit-käytöksestäsi saa.
 
Hyvä ihme...
Sainpas aamun parhaat naurut, kiitos vaan sinkkumiehelle. Ihmetyttää vain noinkin ""sivistyneen"" ihmisen jutuissa se, ettet pysty olemaan tyytyväinen elämääsi ilman suurta itsekorostusta ja varsinkin muiden mollaamista. Kaikki eivät suinkaan kadehdi sinun tapaasi elää, mutta voivat silti olla tyytyväisiä omaansa. Kovinkaan älylliseen keskusteluun tällä palstalla ei päästä, joten mitä ihmettä edes haet täältä? Älystäsi ei anna kovin hyvää kuvaa tämä muiden haukkuminen ja käsittämättömien stereotypioidesi esiin tuominen.

Ja pakko sanoa...mies satiiniaamutakissa tai lähes missä tahansa satiinisessa vaatekappaleessa on kyllä ällö. Ei sytytä ei. Mieluummin katselisin sitten alastonta miestä, hyvin treenattuna ja suihkunraikkaana.

No niin, jään odottamaan jännityksellä millaiset haukut saan päälleni. Kerrottakoon sen verran, että olen tyytyväinen älyllisesti haastavaan työhöni, urakehitykseni on onnekseni ollut melko nopeaa. Minulla on toimiva parisuhde ja mies käyttää verkkareita vain lenkkipoluilla. On omistusasunto ja uusi auto. Mutta pahus, tähän tää nyt kaatui...se kultainennoutaja... Ja olen joskus käynyt Siwassakin, kun kookosmaito oli loppu.. ;D
 
Sinkkumies
""Haluan miehen joka pukeutuu kuin mies, katsoo lätkää, kuuntelee rockia ja juo kaljaa. Sellainen minulla on ja olen äärimmäisen onnellinen. Joten mietipä uudelleen olenko katkera. ""

Et ole katkera, mutta juntti kyllä. Ei silti ole rikos, valitettavasti, tässä junttien luvatussa lavatanssimaassa.
 
Sinkkumiehelle
Että kun et enää muuta keksi, niin haukut juntiksi. Kuule, ihan vapaasti vaan!

Tolla sun logiikallasi Sauli Niinistökin on juntti.

Että kyllä sun raukan täytyy ahtaan putken läpi tätä maailmaa tarkastella.

Esittelit kuulemma jollekin naiselle mulkeroas ranteen ympärille venyttämällä. Ja pidit sitä hyvänä vitsinä? Kuule vitsi olet sinä itse. Tuo jos mikä on mautonta, oikein junttieinarien tapoja.
 
sinkkumiehelle
Vai että kaipaat henkisiä haasteita. Silti käsityksesi hyvästä vitsistä on virittää mulkero ranteen ympärille. Taitavat nuo sinun henkiset haasteesi olla sen tasoisia, että me normaalit ihmiset saimme niistä haastetta suunnilleen ala-asteikäisenä.

Ja jos haastetta kaipaat niin opettele kirjoittamaan.
 
Tiina
Toinen ""hyvä"" vitsi taisi sitten olla mojova pieru ja naurunremakka päälle?

Sitä voi itse pitää itseään sivistyneenä ja fiksuna, mutta kannattaa kuunnella muiden mielipiteitä. Enemmistö yleensä on oikeassa.
 
jaahas
vitsi, tän on pakko olla provo!! Olen ihan samaa mieltä irinan kanssa. Sun laisia miehiä- pitäiskö sanoa enemmän naisia olen aina karttanut. Eio saa..na mikään voi olla pahempaa kuin että mies leikkii ja keikkuu keskellä paivää satiinitakissaan. Ehei, kateellinen en ole sulle pas..n vertaa.alko ihan naurattaa toi sun tekstisi, sopisit näyttelijäksi johonkin sarjaan.

Niin mitenkäs tätä elämänlaatua voi enää parantaa- onneksi mulla on kunnon MIES, eikä tollasta hihhulia. rakensi meille kunnon talon, hoitaa välillä lapsia, lista on loputon. Tottakai teemme asoita yhdessäkin, nautimme elämästä ja lapsistamme joita elämä on meille antanut. Tämän suurempaa rakkautta ei ole olemassakaan. Olemme siis ihan tavallinen perhe. Mutta tässä elämässä se onnellisuus piileekin. Niin ja vielä lisäisin - hyvin koulutettuja mekin ollaan.

Opi siis tästä; ylpeä saa olla, leuhkaksi ei kannata ikinä alkaa.
 
Sinkkumies
""Sitä voi itse pitää itseään sivistyneenä ja fiksuna, mutta kannattaa kuunnella muiden mielipiteitä. Enemmistö yleensä on oikeassa.""

Enemmistö on oikeassa periaatteessa vain demokratiassa ja siinäkin valitaan elitti edustamaan sitä enemmistöä. Tämä elitti taas yleensä on älyllisesti enemmistön yläpuolella ja toimii kuten parhaaksi katsoo (kansanäänestys jos heidän kanta oletaan voittavan, muuten ei jne.). On turvallista ja helppoa kuulua suureen enemmistöön, mutta jos olet älyllisesti sitä ylempänä on itseäsi kohtaan väärin pyrkiä madaltamaan tasoasi. Helpointa ja rakentavinta on luovia suuren massan mukana, siinä missä ei ole järkeä asettua vastakarvaan ja muuten elää elämäänsä kuten parhaaksi katsoo. Enemmistö ihmisistä on kuitenkin loppukädessä vain työläismuurhaisia joiden elämä on asuntolainan maksamista ja lasten kuskaamista kouluun ja harjoituksiin. Näistä lapsista tulee lisää työläismuurahaisia tulevaisuudessa. Tämän valtaeliitti ja hallitsevaluokka siunaa ja tätä ne kunnioittaa kuten naimisiin menoa ja parisuhdetta, tiedätte kyllä miksi...
 
Sinkkumies
""mies leikkii ja keikkuu keskellä paivää satiinitakissaan. Ehei, kateellinen en ole sulle pas..n vertaa.alko ihan naurattaa toi sun tekstisi, sopisit näyttelijäksi johonkin sarjaan.""

Laitoin satiinikylpytakin päälleni kun tulin treeneistä ja kävin suihkussa, kello oli n. 19 silloin. Se lasketaan jo alkuillaksi. Elämänihän on kuin näytelämää: Sinkkumiehen täydellinen elämä. Jatko osia tulee taatusti suuren suosion innoittamana. Mietin jo kirjoitanko seuraavaksi kohtaamisesta Feministinaisten kanssa, vai kerronko täydellisestä ja nautinnontäyteisestä viikonlopusta...?
 
;)
Ikävä sanoa, mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä ainoa syy, miksi nainen naureskeli sinun mulkku-ranteen-ympärillä-vitsillesi, on se, että sinä maksoit hänelle siitä. Yleisesti ottaen, vain äärimmäisen harva nainen näkee mitään hauskaa tuollaisessa. Luultavasti valtaosa ei-maksullisista naisista olisi lähtenyt lätkimään liukkaasti tuossa tilanteessa. Noin järjettömät ja kornit vitsit eivät todellakaan ole merkki minkäänlaisesta älyllisestä ylemmyydestä.

Mutta sinun kohdallasi en enää hämmästy mistään. Sinähän olet kai se sama kirjoittaja, joka viimeksi väitti prostituoitujen saavan orgasmejakin ihan yleisesti sinun kanssasi.

 
Tiina
Sinähän olet tavattoman typerä ja tyhmä, et ymmärrä edes lukemaasi. Se mitä olet julkituonut itsestäsi on lukijoiden mielestä ääliömäistä, vakka itsestäsi tuntuu hienolta.

Tässä ei nyt ollut kyse vaaleista tai eliitin valitsemisesta vaan sinun kirjoitukseesi pohjautuvan faktan tiedostaminen ja arvostelu.

Edelleen, se, että pidät itseäsi älykkäänä ei tarkoita, että,oikeasti sitä olet. Tätä mieltä on KAIKKI tätä ketjua seuraavat.
 
jaahas!
"" enemmistö ihmisistä on duunareita ja palkkatyöläisiä....kuskaavat lapsia kouluun ja tarhaan. Niinhän tämä yhteiskunta pyörii, suurin osa on kuitenkin meitä tavallisia lapsiperheitä. Mekin tottakai maksetaan veroja, aherretaan hiki hatussa, koska se sopii meille. Se on tätä elämää, katsos. Tuntuu ,että sinä pidät omaa eläämääsi niin hyvänä ja parempana. Kuka fiksu ihminen tulee hehkuttamaan yleiselle keskustelupalstalle- suoraan sanoen leuhkimaan sillä. Sun täytyy olla erikoisen tyhmä mieheksi. Aikuistu,hanki oikea elämä. Lähde kamputseaan auttamaan vaikka köyhia lapsia.Ehei, mutta eihän sinunlaisista sellaiseen olisi, oman napaansa tuijottajaan.
 
jee
Kirjoittaisitko mieluummin siitä minkä määritelmän mukaan kapeakatseinen, muita ja näiden elämäntapaa ylenkatsova ihminen on viisas ja sivistynyt? Tarvitseeko oikeasti viisaan ihmisen korostaa omaa ylivertaisuuttaan, ja kaikista paikoista vielä keskustelupalstalla? Olisiko se ainut foorumi jossa voi esittää että on oikeasti viisas? Tosielämässä kun kukaan ei ole tuntunut sitä huomaavan..?

Oikeasti kun kukaan ei ole nähnyt sinussa mitään erityistä, ja usko pois, se johtuu aivan muusta kuin siitä että me kaikki muut olisimme jotenkin älyllisesti vajavaisia. Mutta niin on toki helppo uskotella. Jos joku ei tarjoa sinulle älyllistä haastetta, voi se yksinkertaisesti johtua siitä että tämä ei koe sinun tarjoavan sitä, tai mitään muutakaan, hänelle.

Ei sillä, tämä keskustelu on ollut parasta viihdettä vähään aikaan. Toivon vaan että tämä oikeasti on provo eikä kukaan oikeasti ajattele tuolla tavalla ja ota itseään noin vakavasti. Itsepintaisuutesi on tosin ihailtavaa. Jaksat yhä puolustaa omaa erinomaisuuttasi järjestään sellaisilla viesteillä jotka kertovat meille joka kerta vähän enemmän aivan päinvastaista.
 
Ihan tosi?
Tarkoittanet, että esim. kansanedustajat ovat älyllisesti tavallisten tallaajien yläpuolella? Todellako? Sellaisetkin maamme toivot kuin Tony Halme, Tanja Karpela (tai mikä nyt uudelta sukunimeltään onkin..), Mikko Alatalo jne. Kansa toki on edustajansa valinnut, mutta en ihan heti menisi heitä älyllisesti muita ylempänä oleviksi väittämään... Toki eduskunnasta löytyy ihan älykkäitäkin ihmisiä (onneksi), mutta tuskinpa se äo-keskiarvo sielläkään kovin kansan keskiarvoa korkeammalle kohoaa...

Mites sitten ne joilla on lapsia ja asuntolainaa mutta silti tekevät ostoksensa Stockalla ja ajavat mersulla? Ovatko nämä sitten yhtään lähempänä sinun ah niin korkeaa tasoasi? Ja minä en tiedä miksi sinun mielestäsi ""hallitsevaluokka"" ja valtaeliitti kunnioittavat naimisiin menoa ja parisuhdetta? Miksi et itse kunnioita, jos kerran ihailet heidän älyllistä tasoansa?

Lopuksi vielä; voisitko ensi kerralla sijoittaa kirjalliset tuotoksesi jonnekin muualle kuin parisuhde-palstalle. Ainakaan alkuperäisestä kirjoituksestasi en hyvällä tahdollakaan löytänyt minkäänlaista viitettäkään parisuhteeseen? Fiksuna(???) miehenä ymmärtänet, etteivät sen tyyppiset kirjoitukset siis tänne kuulu..
 
Amber
Sinkkumies kehuu sivistystään ja hyvää makuaan, kuuntelee Bachia, mutta ei osaa kirjoittaa äidinkieltään.

Sivistys taitaakin olla aika pinnallista!

Esimerkiksi: ""...otin hänen ulkotakin päältä...""

 
Sinkkumies
""Tony Halme, Tanja Karpela (tai mikä nyt uudelta sukunimeltään onkin..), Mikko Alatalo jne""

Taatusti ovat heitä äänestäneitä ihmisiä älykkäämpiä, jo se että äänestää edellisiä kertoo, ettei päässä paljon liiku. Vaikka Halmetta voi pitää ahdasmielisenä ja junttina, niin tyhmä hän ei ole, tai ainakaan ollut ennen aivovauriota. Halme on nuorten naisten keskuudessa suosittu ja tavoiteltu saalis. Olen seurannut yöelämässä miten vähän yliparikymppinen, kaunis blondi lähti kasvot onnesta hehkuen Halmeen matkaan. Seisottiin peräkkäin narikkajonossa. Tämäkin tyttö oli todennäköisesti joku yliopisto-opiskelija ja itseään älykkönä pitämä viirulasi.

""Ja minä en tiedä miksi sinun mielestäsi ""hallitsevaluokka"" ja valtaeliitti kunnioittavat naimisiin menoa ja parisuhdetta?""

Sitten et ole kovin älykäs, mutta syyt ovat selvät. Parisuhde ja naimisiin meno luo oikeanlaista jatkuvuutta ja tasaisuutta, jolla työläismuurahaiset saadaan tuottaviksi ja jatkossa lisää työläismuurhaisia. Jos jokainen ihminen viettäisi elämänsä erossa tästä instituutiosta, niin yhteiskunnan kannalta olisi ongelmia edessä. Tästä samasta syystä valtio haluaa pitää evankelislut. kirkon yhteydessään. Suomen valtaeliitti on täynnä ateisteja (Halonen jne.), jotka kuitenkin toimivat ja puhuvat kirkon puolesta ja hyväksi, kyse on selän rapsuttamisesta ja yhteisistä intresseistä.

""Miksi et itse kunnioita, jos kerran ihailet heidän älyllistä tasoansa?""

Kyse on siitä että nämä ohjeet on tarkoitettu työläismuurahaisille. Vaikka kuulunkin tuohon ryhmään, olen tarpeeksi älykäs elämään oman hyvinvointini ja nautinnollisen elämäntyylini mukaan, johon toisinaan kuuluu maksulliset naiset.
 
Donna
Antaa toisen unelmoida.Eiköhän täällä ole ihan vapaasti lupa kirjoitella,kunhan ei loukkaa ketään..Eikä tuo teksti minusta ketään loukkaa.Turha siitä on provosoitua tai suuttua, jos mies keekoilee satiinissa ja tekee lohipiirakkaa. Päinvastoin.
 
Heippa
Jospa tämänkin ajan, jota täällä vietät, uhraisit ""jättämillesi"" lapsillesi...saattaisit saada itsellesi paremman mielen ja jäisi se jokailtainen yömyssy tekemättä :) Aikuistu ja viisastu nyt hyvä mies! Sulle nauretaan päin näköä, ymmärrätkö?!
 

Yhteistyössä