T
Tulkintoja
Vieras
Täällä palstalla kun liikkuu salarakasasiantuntijoita, salarakkaita, salarakkaiksi haluavia, pettäjiin pettyneitä ja pettäjiä käräyttämään kehottavia, ehkä joku osaa tulkita, mistä saamassani oudossa puhelussa oli kyse.
Puhelimeni soi ja vastasin nimelläni - nimet tässä seuraavassa keskustelussa ovat keksittyjä.
- Leena
- No tässä on Tiina moi.
- Moi vaan, kenenköhän Tiinan kanssa mahdan jutella?
- No... No minä olen yks vaan. Olisko Taisto siinä lähellä, olisi vähän asiaa.
- Anteeksi kuka?
- No Taisto.
- Kuule kun en tunne yhtäkään Taistoa, joten varmasti sellaista ei ole tässä lähellänikään.
- Jaa, voisikohan minulla olla väärä numero.
- Näin vähän epäilen, olen pahoillani, etten pystynyt auttamaan.
Puhelu jäi siis minua ihmetyttämään, sillä selvästikään Tiina ei tiennyt sitä, keneltä hänen pitäisi Taistoa kysellä ja muutenkin puhelun alku oli omituinen, muutenhan Tiina olisi kysyessäni "kuka Tiina" sanonut vaikkapa, että "Taiston työkaveri" tms. tms. eikä "No yks vaan". Olikohan Tiina siis Taiston vaimo/tyttöystävä, jonka puhelimesta hän oli löytänyt viestejä jollekin naiselle tai joltakin naiselta, jonka numero oli lähellä minun numeroani? Vai oliko kenties Tiina Taiston salarakas, joka aikoi näin käräyttää Taiston hänen vaimolleen, jolle hän luuli soittavansa?
Puhelimeni soi ja vastasin nimelläni - nimet tässä seuraavassa keskustelussa ovat keksittyjä.
- Leena
- No tässä on Tiina moi.
- Moi vaan, kenenköhän Tiinan kanssa mahdan jutella?
- No... No minä olen yks vaan. Olisko Taisto siinä lähellä, olisi vähän asiaa.
- Anteeksi kuka?
- No Taisto.
- Kuule kun en tunne yhtäkään Taistoa, joten varmasti sellaista ei ole tässä lähellänikään.
- Jaa, voisikohan minulla olla väärä numero.
- Näin vähän epäilen, olen pahoillani, etten pystynyt auttamaan.
Puhelu jäi siis minua ihmetyttämään, sillä selvästikään Tiina ei tiennyt sitä, keneltä hänen pitäisi Taistoa kysellä ja muutenkin puhelun alku oli omituinen, muutenhan Tiina olisi kysyessäni "kuka Tiina" sanonut vaikkapa, että "Taiston työkaveri" tms. tms. eikä "No yks vaan". Olikohan Tiina siis Taiston vaimo/tyttöystävä, jonka puhelimesta hän oli löytänyt viestejä jollekin naiselle tai joltakin naiselta, jonka numero oli lähellä minun numeroani? Vai oliko kenties Tiina Taiston salarakas, joka aikoi näin käräyttää Taiston hänen vaimolleen, jolle hän luuli soittavansa?