My life - perfect?

  • Viestiketjun aloittaja Sinkkumies
  • Ensimmäinen viesti
onnimanni
Satiinitakki liitetään homoihin, usein ihan aiheellisesti. Samoin punainen, lyhyt nahkahame liitetään kevytkenkäisiin naisiin, usein ihan aiheellisesti.

Mitä kateudenaiheita luulet elämässäsi olevan? Krapula-aamuja, yksinäistä elämää kertakäyttöihmisten ympäröimänä, ei ollenkaan kadehdittavaa. Säälittävää se olisi, mutta ylimieliset pikkupervot eivät edes herätä säälintunnetta -puistatuksia korkeintaa, yök.
 
Sinkkumies
""Satiinitakki liitetään homoihin, usein ihan aiheellisesti. Samoin punainen, lyhyt nahkahame liitetään kevytkenkäisiin naisiin, usein ihan aiheellisesti.""

Olettepa te maalaisia. Ei niitä mun mielestä ole tehty vain homojen käytettäväksi. Jos jonkun pikkusieluisen mielestä mun tumma satiinikylpytakki on homomainen, niin onneksi olkoon. Olet juuri voittanut Juntti-tatuoinnin käsivarteesi! Ps. tatuointi on tribaali-kuvio.

En ole yhdenkään kevytkenkäisen naisen nähnyt käyttävän punaista, lyhyttä nahkahametta. Älä katso noin paljon 80-luvun musavideoita.
 
Guest
Mitä sä oikein vänkäät? Jos kaikkien mielestä satiinitakki on homomainen/naismainen, niin se on MEIDÄN mielipide. Huomaatko muuten, KUKAAN ei ole ollut SINUN kanssasi SAMAA mieltä. Aika yksin seisot mielipiteinesi. Taidat itse olla maalta, sinne asiat rantautuvat aina jälkijunassa. Tosin maalaiset käyttävät järkeään joka sijaitsee korvien välissä. Sinä ajattelet hikisillä vitjamunillasi.
 
tuli
Musta tää oli hauska! Siis, ihan oikeasti alkoi hymyilyttämään, kun ajattee tätä (tohveli)sankaria pikkusormi pystyssä maiskuttelemassa lohipiirakka, tietysti varoen, ettei valkoviinilasiin tule rasvaisia sormenjälkiä;-DD

Myös tämä ""selvästikin yksinhuoltajaäiti"" nauratti. Paikka Supossa profiloijana olisi melko varma?

Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun kyseessä kuitenkin oli pelkkä seksiakti, niin ymmärrän kyllä, että fyysisesti olit tyydytetty, mutta kuinka se kävi henkisestikin? Lausuiko hän sinulle kenties
filosofisia runoja, samalla kun sinä annoit suuseksiä?
 
Sinkkumies
""Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun kyseessä kuitenkin oli pelkkä seksiakti, niin ymmärrän kyllä, että fyysisesti olit tyydytetty, mutta kuinka se kävi henkisestikin?""

En tiedä miten muilla miehillä, mutta ainakin itselleni seksiakti kauniin naisen kanssa on eteenkin henkisesti tyydyttävä, kuin myös tietenkin fyysisesti. Jos käteenvedolla pääsisi samaan lopputulokseen, niin harrastaisin sitä huomattavasti enemmän. Jotain biologia juttuja perimmältään.

Olen suuri kalaruokien ystävä ja harjoitellut joitain perusjuttuja, jotka ovat sitäpaitsi erittäin hyvän makuisia. Ei kulinarismissa ole mitään hävettävää, mutta siinä on jos ei osaa eikä halua opetella. Kuiva valkoviini kruunaa kalaruuat, joskin pitää tietää mitä ostaa. Työväenopistossa järjestetään viinikursseja tietämättömille, itse olen opiskellut ammattilaisten kanssa.
 
Mies
Nonniin, sama mies samat jutut.

Juu kivalta näytti päivä ohjelma. Silmään vain pisti se, että sinä viihdyt yksin ja minä taasen vaadin kaverit ja naiseni rinnalleni. Omistatko oikeita ystäviä? Tai naisia joiden kanssa voit oikeasti käydä sinulle tyydyttävää keskustelua? Edelleenkin tekstisi on tylsää provoilua jolla koitat muut saada kateelliseksi. Se, että täällä hehkutat näillä tarinoillasi oman elämäntyylisi ylivertaisuutta kertoo minulle ainoastaan siitä, että kaipaat muiden ihmisten hyväksyntää ja ymmärrystä elämäntyylillesi ja olet pohjimmiltasi kovinkin yksinäinen sielu.

Nauti sinä elämästäsi ja minä nautin omastani, mutta älä tule minulle kertomaan kuinka kuuluu elää.
 
Irina
Miksi kirjoitit tuon aloituksesi?

Etkö itse tajua, miten läpinäkyvä olet?

Viimeisin vastauksesi (klo 13.55 lähetetty) kertoo sinusta jo kaiken. Koko kirjoituksesi on laadittu jonkun ihmeellisen itsekorostustunteen vallassa ja niin tarkoitushakuisesti, ettei voi kuin ihmetellä, kuinka lapsellinen ihminen olet.

Kuules nyt, olisi jo syytä oppia sinunkin, että suurin osa ihmisistä haluaa oikeasti elää ihan erilaista elämää, kuin mitä sinun haavelemasi unelmaelämä on. Ja todella, satiiniset aamutakit eivät ole niiden urosten vaatteita, joista naiset unelmoivat. Mutta sinä esitätkin tällä palstalla sitä pientä vähemmistöä, jolle juuri tällaiset asiat merkitsevät ylellisyyttä. Mutta kun seuraavan kerran kirjoitat ""suurelle yleisölle"" toiveissasi väikkyvästä unelmaelämästäsi, jätä se satiini pois.

Kannattaisi oppia myös se tosiasia, että suomiverkkareissa löntystelevän tuoppiuunon ja sinun ihannetyyppisi välissä on miljoona eri variaatiota miehistä, joten älä ryhdy mollaamaan kenenkään miesystäviä täällä. He ovat luultavasti aika suurelta osin sinua fiksumpia.

Kirjoituksesi viestii vielä siitäkin, ettet suinkaan ole kirjallisesti kovin sivistynyt, siksi paljon kieliopillisia kömmähdyksiä esiintyy. Jopa se yksi kaikkein pahin, joka aina paljastaa kirjallisen esitystaidon puuttellisuuden. Jätä siis nuo keksimäsi keekoilut, ne eivät välttämättä mene läpi.

Kenessä sinä oikein haluat herättää kateutta, ja miksi sinulla on tarve yrittää herättää kateutta? Näitä asioita saisit mieluummin pohtia, sillä sinulla tulee vielä olemaan suuria vaikeuksia elämässäsi. Oletuksella, että todella olet tämän tyyppinen henkilö, kuin mitä kuvailet. Yksityiskohdat ovat sävellettyjä, mutta pääsääntöisesti ehkä todella olet tällaista elämäntyyliä tavoitteleva ja ihannoiva ihminen.

Kuvauksesi siitä, kuinka yksinhuoltajanainen yritti seurailla sinua salilla, oli järkyttävän typerä. Illalla (kirjoituksesi mukaan) katselit kuvakirjaa kauniista rakennuksista ja mietiskelit, miten maailmaa parannettaisiin. Eiköhän sitä ensin kannattaisi parantaa vaikkapa miettimällä niitä omia asenteitaan. Sinulla on niissä suunnattomasti parantamisen varaa. Niin kauan kuin kaltaisiasi ylenkatsojia täällä liikkuu, ei mikään kaunis rakennus tai maisema muuta elämää inhimillisemmäksi eikä paremmaksi.





 
tuli
Ei ole hävettävää, ei (kulinarismissa), eikä myöskään siinä, että tuntee ja tietää viineistä. Täytyy kuitenkin muistaa, että oma suu sanoo parhaiten, mikä sopii millekin ruoalle. Itse juon mielummin puolikuivaa, ""pirskahtelevan"" hapokasta kuin rutikuivaa ""kitalaessa narskuvaa"", olkoon se sitten sopivaa tai ei. Makuasia, josta voi keskustella, mutta ei tapella.

Ps. Eikös ne ole asiantuntijoita ja ammattilaisia myöskin nämä työväenopiston opettajat? Itse kävin esim. rannikkolaivuri kurssit opistossa, sinä tietysti palkkaisit Hjalliksen opettamaan? Taas ihan turhaa snoppailua sinkkumieheltä.
 
Huokaus
Haaveiden mies, älykäs ja siisti, oikein puhtaat sukatkin. Siitä lisäpinnat päälle!

Ja tuo kulinaarinen puoli, paistetut silakat ovat lempiruokaani. Olisimme täydellinen pari, kalaruokien ystäviä, se olisi yhteistä, siisteys ja älykkyys myös, itsenäisyys, sinä city-kuntosali-partavesikomistus ja minä maalais-saunapuhdas-naturellielli kaunistus. Vastakohdat täydentävät toisiaan. Kuljemme vastakkaisiin suuntiin emmekä tällä taipaleella todennäköisesti ikinä kohtaa.

Minä avaan mökkini oven pihkalta ja männynhavulta tuoksuvalle, älykkyyden lisäksi sydämestään sivistyneelle, viisaalle miehelle ja kylvemme kotisaunan löylyssä työn hiet pois. Pyyhe lanteillaan tämä mies on joka kohdastaan ilo silmälle, ilo sydämelle!
 
Sinkkumies
""Silmään vain pisti se, että sinä viihdyt yksin ja minä taasen vaadin kaverit ja naiseni rinnalleni. Omistatko oikeita ystäviä? Tai naisia joiden kanssa voit oikeasti käydä sinulle tyydyttävää keskustelua?""

Toiset kaipaa suuren ihmisjoukon ympärille tai tuntee olevansa eksyksissä ja yksin. Tällöin elämä on sellaista joutenoloa, minä taas kaipaan henkisiä haasteita ja itsesi kehittämistä. Jos eläisin parisuhteessa ja viettäisin loput vapaa-ajasta kavereiden kanssa, koska tähän riittäisi aikaa? Ei koskaan. Oikeita ystäviä on, mutta onneksi emme asu ihan lähetysten joten tapaaminen on epäsäännöllistä ja silloin sitäkin hauskempaa. Naisten kanssa tyydyttävän keskustelun käyminen on mahdollista, mutta älykkäiden naisten löytäminen on hankalaa. Suurin osa on jotenkin henkisesti vajaita, tällä tarkoitan ettei ajatustoiminta voi ymmärtää erilaisia elintyylejä ja tapoja. Joskus yöelämässä, baareissa olen törmmännyt hyviin tyyppeihin ja silloin pystyy keskustelemaan naistenkin kanssa. Suurinosa ihmisistä on liian tavallisia ja tylsiä mulle. Ei mitään henkistä haastetta tai fyysistä...
 
hihih
No kun itse sivistysalalla työskentelen ja vieläpä nimenomaan taiteen ja arkkitehtuurin puolella, niin väittäisin että sivistyneitä miehiä kyllä tunnen aika paljonkin ;) Mutta oikeassa olet, etten ole kaltaisistasi neitokaisista kiinnostunut, joskaan mikään jauhomakkaralla&oluella käyvä peruspertsakaan ei ole ihannemieheni.

Satiinisaunatakkiin/yöpaituliin pukeutuva, omille vitseilleen naurava mies ei vaan ole kovin miehinen tahi sitten edes haluttava. Ei silti tarvitse olla mikään reikäisiin froteehousuihin pukeutuva karvanapakaan. Muitakin mahdollisuuksia on - luojalle kiitos!
 
Sinkkumies
Kyllä se on niin Irina, että suurinosa teidän poikaystävistä ja miestä on niitä sanomiasi Uunoja. Ne on teille juuri sopivia miehiä; hiljaisia ja vähemmän välkkyjä. Näiden seurassa tunnette suurta ylemmyydentunnetta ja saatte hoivata ""lapsianne"" kunnes kyllästytte sukkiin ja tavaroihin jotka lujuu ympäriinsä. Sen jälkee alkaa teidän mielestä asiallinen mäkätys ja nalkutus, jonko opitte äidiltänne. Eihän tietä edes kiinnosta muunlaiset miehet, koska välkymmät on ""outoja"". Ette ymmärrä niiden puheista ja tarkoitusperista, vaan teille on tärkeintä sen oman maaseutuasunnon ja kasvimaan laittaminen. Todella stimuloivaa elämää, tai minun kannalta ei ole.

Mitä tulee kirjoitusvirheisiin, niin ei näitä jaksa sen suuremmin tarkistella ja virheitä tulee kun yrittää kirjoittaa nopeammin kuin pystyy. Ei se silti kerro mun kirjallisista puutteista yhtään mitään. Ainakin pystyn ja haluan tuoda itseäni selvästi julki, siinä erittäin hyvin onnistuen. En ole mitään kohdista säveltänyt. Siinä ne faktat ovat niinkuin sen eilen elämässäni koin, nautinnolla kuten aina. Kerran täällä vain eletään.
 
Teoreetikko
Yhdyn Irinan mielipiteeseen. Tekstisi ei ole sivistyneen ihmisen tekstiä. Asia paljastuu tietyistä alhaisesti koulutetuille ihmisille tyypillisistä toistuvista kirjoitusvirheistä ja alkeellisista pilkkuvirheistä. Mainitsemani asiat eivät vie lainkaan lisäaikaa tekstiä kirjoitettaessa.
 
Irina
Älä lainkaan yritä. Tätä seulaa et läpäise.

Mitä enemmän seli-seli-selität, sen feikimmäksi menee. Esität täällä ihmistä, joka et ole.

Lisäksi sinulla tuntuu olevan erittäin stereotyyppinen käsitys muista ihmisistä ja heidän elämistään. Pidät itseäsi muita välkympänä, mutta sen välkkyyden pitäisi sitten näkyä tekstissäsikin. Se ei näy. Siksi et ole uskottava muutenkaan.

Haluaisit muiden miesten olevan luusereita rinnallasi, mutta näin ei ole, sinun on se vain hyväksyttävä. Joskus tosiasioiden tunnustaminen sattuu.

 
Profielli
Tämä tyyppi on homo, kaappihomo tai nainen.
Yksikään heteromies ei käytä sanaa ihanasti, ja kivasti kuvaillessaan omia tekemisiään ja päivän tapahtumia.

Ei homoudessa (tai naiseudessa) sinänsä mitään vikaa, mutta älä viitsi esittää heteromiestä.

Tuntemukset mitä kirjoituksesi herättävät, ovat kaukana kateudesta.
Inhon puistatuksia vain tulee; joka ainoasta kirjoituksestasi, aloituksesta eniten.
Tyhjä, ontto olento olet.
 
Akka
Ihmeellistä miten ihmiset hermostuvat tämän kaverin päivästä :)
Minusta on vaan mukavaa jos hän on onnellinen omassa elämässään! Sama se on mikä on aamutakin laatu tai musiikin sävel, jos on kivaa niin on kivaa. Kuulostaa kaikin puolin rattoisalta päivältä, minusta ainakin!
 
Toinen sinkkumies
Tässä pari vihjettä sinulle, ja vieläpä aivan ilmaiseksi.

1. Voisit opiskella hieman kielioppia. Ota selvää, mitä oppikirjaa nykyään käytetään peruskoulun ala-asteella ja käy ostamassa kirja lähimmästä kirjakaupasta.
Kirjakaupassahan et ole aiemmin käynytkään, joten rikastut taas uudella kokemuksella. Lisäksi voit seuraavassa fantasiassasi mahtailla, että sinulla on kirja... uups, anteeksi, kirjasto.


2. Jos haluat käydä miehestä, vältä teinityttömäisiä ilmauksia sepustuksissasi (ihana, kivasti jne). No, mehän tiedämme, ettet ole mies vaan teinitypykkä, joka aikansa kuluksi trollailee. Ja mikäs siinä, koulukin on loppunut.

 
nainen 30+
Päivän paras

Vai et kuulu yläluokkaan paitsi älyltäsi :D:D :D

Ps. harvemmat naisetkaan pitävät valkkarista, oli se kuinka yläluokkaista tahansa ;) Paitsi eihän maksettu seuralainen tullutkaan viihtymään lasillisen ääressä vaan kirjaimellisesti ""lypsämään"" rahaa.

pps. tieteellisfilosofinen teos :D :D
 

Yhteistyössä