Muuttuneet ystävät...

*Niinpä, Echo on muuttunut ja yllättänyt monella tapaa...*

Joo, kaikki on tervetulleita Laten luontokurssille, ja Echo jättää sit haulikkonsa piirongin laatikkoon

Eiks kukaan näe sisiliskoja muka? Niitä on Latella, ja joskus salamanterikin, mutta löytynyt kuolleena. Mut siihen ei passaa koskea, kun on vähän myrkyllisiä....

Nooo.... voisin osallistua, jos Echo tulisi sinne myös :giggle: En olisi ainoa, joka kammoaa noita otuksia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria ja Echo
Ei yöaikaan ja silloinhan niitä itikoita just kimpussa pärrää ja inisee.
No meilläkin on täs jossain 100 m säteellä lepakoita, mut itikoita silti riittää. En oo nähny lepakkoparvea lentelevän suu ammollaan. Sen sijaan linnuille laitettiin uusi pönttö. (y)

Jos on metsäinen tontti, niin parempi ottaa puustoa pois, tai muuttaa peltojen keskelle. Vaikka harva varmaan itikoiden mukaan tekee muuttopäätöstä...
 
  • Tykkää
Reactions: -Tosiystävä-
r0s
No meilläkin on täs jossain 100 m säteellä lepakoita, mut itikoita silti riittää. En oo nähny lepakkoparvea lentelevän suu ammollaan. Sen sijaan linnuille laitettiin uusi pönttö.

Jos on metsäinen tontti, niin parempi ottaa puustoa pois, tai muuttaa peltojen keskelle. Vaikka harva varmaan itikoiden mukaan tekee muuttopäätöstä...
Meillä kun oli se rantamökki metsän keskellä niin lepakot olivat ainoa mitkä saivat elon sidettäväksi. Muutonhan meidät ois imetty kuiviin!

Toki nahkasiipiäkin piti varoa kun puskapisille lähti, ainakin jos oli vaalea kylpytakki päällä. Liki lensivät, niin liki että hiukset heiluivat mutta yksikään ei törmännnyt.
 
No meilläkin on täs jossain 100 m säteellä lepakoita, mut itikoita silti riittää. En oo nähny lepakkoparvea lentelevän suu ammollaan. Sen sijaan linnuille laitettiin uusi pönttö.

Jos on metsäinen tontti, niin parempi ottaa puustoa pois, tai muuttaa peltojen keskelle. Vaikka harva varmaan itikoiden mukaan tekee muuttopäätöstä...
No höh, et sä nyt sentään oo Bätmänin kissanainen pimeänäöllä varustettuna. Kokoajanhan ne syö, vaikket näe, yö on kesällä lyhyt, pitää ahmia kokoajan kuin suomalainen ruotsinlaivalla :ROFLMAO:

Lepakko on hurja hyttysimuri: voi syödä jopa yli 2 700 hyttystä yhdessä yössä

 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es, Echo ja r0s
HÄRREGYYD sentään Echo :eek:

Etkös sä nykyisin enää kuvittelekaan että se sun taivaanukkelis loi ne?

Mutta jos aattelet niin, mitä sä luulet että se sanoisi, kun sä alat listimään sarjatulella sen väsäämiä otuksia? :sneaky:
Mulla on taivaanukkelin lupa listiä niitä, koska eläinkunta on ihmisen hallussa. Mutta ilman hyvää syytä ei saa listiä, koska tää ekosysteemi on herkkä. Ja meidän tehtävä on myös varjella/vaalia luomakuntaa, lukee ihan ekassa Mooseksessa.

Jos lepakot kuolis sukupuuttoon koronan tai mun haulien takia, niin voishan joku ekolokero (mistä boksista bilsanope aina puhui? No joku laatikko kumminki) kärsiä. :)
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
r0s
Mulla on taivaanukkelin lupa listiä niitä, koska eläinkunta on ihmisen hallussa. Mutta ilman hyvää syytä ei saa listiä, koska tää ekosysteemi on herkkä. Ja meidän tehtävä on myös varjella/vaalia luomakuntaa, lukee ihan ekassa Mooseksessa.

Jos lepakot kuolis sukupuuttoon koronan tai mun haulien takia, niin voishan joku ekolokero (mistä boksista bilsanope aina puhui? No joku laatikko) kärsiä.

Mä voisin pistää pääni pantiksi, ettet osu yhteenkään. Ovat ne niin vikkeliä.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Juu. V.ittu sitä kapelia ja rytinää keskellä yötä. Oikeita pikkupaskiaisia! Niitä en kyllä kaipaa yhtään v7aiks mökkirantaa onkin ikävä.
Hö. Tuossa välillä lyllertää supikoirapariskunta. Ne on söpöjä ja pörrösiä. Joskus tulee meidän pihaanki.
Syö hiiriäki. :)

Mä ottaisin vaikka lemmikiksi semmosen jos ois kesytettävissä. Mut yks ongelma: söis meinaan kaikkiruokaisena kaiken mahdollisen eli jääkaapilla ois kova taistelu! Mies taistelis HK-sinisestä tosissaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Hö. Tuossa välillä lyllertää supikoirapariskunta. Ne on söpöjä ja pörrösiä. Joskus tulee meidän pihaanki.
Syö hiiriäki.

Mä ottaisin vaikka lemmikiksi semmosen jos ois kesytettävissä. Mut yks ongelma: söis meinaan kaikkiruokaisena kaiken mahdollisen eli jääkaapilla ois kova taistelu! Mies taistelis HK-sinisestä tosissaan.

Ootahan, ku niillä on kapi ja värjöttävät puolikaljuina sun pihassa...
 
  • Haha
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä