vierailija
Onko vaskitsa noin kallis elukka?Mutta kun ne jää pihatiellä jatkuvasti auton alle niin minkä minä sille mahdan.
No näin kävis sun lemppari-thai-hieromolle.Jos tuon tekisit, saisi autosi minulta saman kohtelun.
tosi **ttumainen tyyppiJumalan kaljenterissa taitaa lukea seuraavana kylläkin maailman tuhoaminen... Ainut kirja Raamatusta joka ei ole vielä toteutunut on Ilmestyskirja.
(Sori, itte aloit puhua taivasolennoista niin mähän nohevana plikkana vastasin )
Senkin kovanaaman esittäjä, mä löysinkin susta lisää kuviaSaanko tappaa koiran, jos sellainen ilmestyy näköpiiriin? En pidä koirista, useimmat typeriä kuolaajia.
siis täällä on ihan sairaita eläintenvihaajia !Mitä hyötyä jostain 10 m pythonista on ekosysteemille? Eiks joku pussirotta nyt kuole muutenki, tai joku sorsa? Mä lopettaisin sukupuuttoon kaikki yli 2 m lierot.
Ja kaikki lepakot on ihan vammasia. Tekis mieli ottaa haulikko ja laittaa katon alareunassa vähän ra-ta-ta.
Olen äiti.siis täällä on ihan sairaita eläintenvihaajia !
kuinka joku edes voi haaveilla eläinten tappamisesta jos sen ulkonäkö tai olemus ei miellytä itseä?
ja millä oikeudella?
löysin itsestä samaa typeryyttä yläasteikäisenä, vihasin krokotiilejä kun ne on rumia ja voi syödä ihmisiä ja halusin tappaa kaikki!
mutta koska se on luontaisesti täällä ja löytänyt oman paikkansa ja tehtävänsä, niin tietenkin sen kuuluu antaa olla ja elää rauhassa
jos on niin tyhmä että menee rämeelle uimaan ja tulee syödyksi niin se on oma vika ja tyhmät sortuu elontiellä
hävetkää te ainakin 2hölmöläisnaista jotka vihaatte
olette itsekkäitä tyhmyreitä!!!
-oletteko jopa äitejä molemmat
?
Ja ukkelille sanot meneväsi julistamaan Sanaa ympäri Suomea, kun lähdet tuota miestä metsästämäänOisit nyt sanonu. Oltais kierretty sitä leveysastetta lännestä itään ja kateltu missä näkyy kalastajan näkönemmiäs.
Just, just jooMut jos lepakko on niin tehokas syömään itikoita, niin se vie sitten linnuilta ruuan. Joku lepakkoperhe vetää sit 1 yössä 10 000 itikkaa.
Mieluummin mä lintuja kattelen kuin jotain koronaista mikkihiirtä.
Niin, sinulla käsittääkseni on auto (oliko se Volvo?). Minä sen sijaan en koskaan ole ollut thai-hieromossa - ei ole ollut tarvetta. En siis osaa laittaa thai-hieromoita suosikkijärjestykseen. Keksi parempi vastaiskuNo näin kävis sun lemppari-thai-hieromolle.
No joo, provosoidun joskus hieman liikaa. Sinä olet paljon Kaiku-rouvaa parempi ihmistuntija.Senkin kovanaaman esittäjä, mä löysinkin susta lisää kuvia
Meillä on jotain yhteistä Echon kanssa, molemmat tykkää autoista joissa on reilusti maavaraa. Latte ei suostu käyttämään vajaavetoista kärryäNiin, sinulla käsittääkseni on auto (oliko se Volvo?).....
Echolle ei sitten varmaankaan kelpaa Toyota Echo. Kyseessä on siis sama auto, jota meillä myytiin/myydään Yaris-mallinimellä.Meillä on jotain yhteistä Echon kanssa, molemmat tykkää autoista joissa on reilusti maavaraa. Latte ei suostu käyttämään vajaavetoista kärryä
Ei kelpaa, koska tuo ei silitä eteen osuvan vieraslajin, esim supikoiran selkää, vaan listii sen....Echolle ei sitten varmaankaan kelpaa Toyota Echo. Kyseessä on siis sama auto, jota meillä myytiin/myydään Yaris-mallinimellä.
Taitavasti kurvailemalla saa @Echo kuitenkin keväällä yliajettua muutaman kyyn kun ne hakeutuvat asfaltille lämpöä hakemaan.Ei kelpaa, koska tuo ei silitä eteen osuvan vieraslajin, esim supikoiran selkää, vaan listii sen....
Minä muuten pidän erityisesti omenista, kotimaiset omenat ovat parhaita hedelmiä. Käärmeitä pidän ystävinäni ja seksi...Krisset pilaa aina kaiken Hieno juttu tuo elättikäärmeestä, en oo ikinä kuullutkaan
Alkaa nyt palaset loksahtelemaan kohdilleen. Echon katkera käärmeviha johtuu tietysti ao. sadusta.
"Käärme, Jumalan luomista eläimistä ”kavalin” tai ”ovelin”, houkutteli naisen syömään kielletystä puusta. Nainen söi ja sai miehenkin syömään kiellettyä hedelmää, minkä seurauksena he pelästyivät alastomuuttaan ja yrittivät piiloutua Jumalalta.
Mies syytti naista ja nainen syytti käärmettä tapahtuneesta. Jumala langetti käärmeelle, miehelle ja naiselle rangaistukset tapahtuneesta ja karkotti ihmiset paratiisista, jotteivät he tapahtuneen jälkeen söisi Elämän puusta ja eläisi ikuisesti."
Ja nikiksi valikoitui Echo, koska hän käy öiseen aikaan naapurustossa kaatamassa kaikki kielletyt omenapuut akkukäyttöisellä oranssilla Echo-sähkösahallaan
On olemassa kristillistä, sit iso osa on neutraalia touhuilua (luonto, ruoka, suurin osa harrastuksista jne), sit on antikristillistä eli synnillistä.Mitä on antikristillinen touhu?
On olemassa kristillistä, sit iso osa on neutraalia touhuilua (luonto, ruoka, suurin osa harrastuksista jne), sit on antikristillistä eli synnillistä.
*haukottelee nii että suu on revetä*
Juu siis mä näen kristityn vinkkelistä, joka sisältää jaottelun kristilliseen/ei-kristilliseen maailmaan.Niimutku ei.
Sä näet asiat kristityn silmin.
Maailmassa on ihmisiä, jotka eivät ole edes kuulleet kristinuskosta eli he eivät millään voi toimia sitä vastaan.
Eli kaikki pakanallinen poissuljetaan. Ja -mun mielestä, puolueettomalta kannalta katsoen, jälkelle jää ainoastaan toiminta, joka pyrkii poistamaan kaiken kristinuskoon liittyvän pallolta, on antikristillistä. Eli ne, jotka toimivat säilyttääkseen oman uskonsa eivät kuulu joukkoon. Eivätkä edes ne, jotka pyrkivät levittämään omaa uskoaan, kunhan eivät kyseenalaista kristinuskoa omaansa kohottaakseen.
Toki sit taas kristitty, joka toimii kristinuskon vastaisesti, eli vaikkapa sotien maailmaa valloittaakseen kristinuskon nimissä, vasta antikristillinen onkin. Tieto lisää vastuuta. Eiks?
Juu siis mä näen kristityn vinkkelistä, joka sisältää jaottelun kristilliseen/ei-kristilliseen maailmaan.
Mutta osaan katsoa myös "mualiman" ihmisen vinkkelistä.
Juu siis tavallaan pakana-tavis toimii vilpittömästi, oli kyseessä joku ashramissa joogaava hippi tai rauhaa rakastava muslimi.
Mutta silti ovat anti-kristillisiä vaikkapa tahtomattaanki, koska eivät ole kristillisiä (heheh). Ei anti-kristillisyyteen tarvita tietoista kapinaa Jeesusta vastaan.
Jeesus sanoi "joka ei rakenna minun kanssani, se hajottaa".
Mut siinä oot oikeessa että kristitty ei saa tarttua aseisiin, eli ristiretket oli väärin. Ollaan yritetty rohkaista meidän poitsua sivariksi.