Muuttuneet ystävät...

  • Haha
Reactions: -Tosiystävä-
Lepakot on kamalia, semmonen jäi joskus takkaan kiipeliin, oli vissiin tullut savupiipusta sisään... Siellä se kolisteli koko yön ja kun olin menossa (teininä) takan eteen tupakille niin se karmaiseva rotta roikku pää alaspäin mun nenän edessä kun avasin luukut ... Ja lennähti katossa roikkuvaan kukkapuskaan nukkumaan... HY-I!
 
Lepakot on kamalia, semmonen jäi joskus takkaan kiipeliin, oli vissiin tullut savupiipusta sisään... Siellä se kolisteli koko yön ja kun olin menossa (teininä) takan eteen tupakille niin se karmaiseva rotta roikku pää alaspäin mun nenän edessä kun avasin luukut ... Ja lennähti katossa roikkuvaan kukkapuskaan nukkumaan... HY-I!
Minä olen aina pitänyt lepakoista ja lepakoista. Molemmat kiinnostavia.

 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Lepakot on kamalia, semmonen jäi joskus takkaan kiipeliin, oli vissiin tullut savupiipusta sisään... Siellä se kolisteli koko yön ja kun olin menossa (teininä) takan eteen tupakille niin se karmaiseva rotta roikku pää alaspäin mun nenän edessä kun avasin luukut ... Ja lennähti katossa roikkuvaan kukkapuskaan nukkumaan... HY-I!
Tupakit on kamalia ja myrkyllisiä, HYI :sick::ROFLMAO:

No kamoon, ymmärrän että pelästyit. Eihän se ole mikään söpöliini, eikä kyllä tarvitse ollakaan. Ei mitkään eläimet ole luonnossa ihmistä, tuota kaikkein pahinta tuhoeläintä miellyttääkseen.

Ihmiset ei yleensä tajua puuttua syihin, vaan seurauksiin. Sinun pitää laittaa verkko savupiipun päälle, ettei ne tule enää uudestaan. Niitä pitää käsitellä varovasti, ja paksuilla hanskoilla tms. Purema voi olla hyvin vaarallinen, kun sen mukana tulee pöpöjä.

Hieno evoluution ihme tuo lepakko, tutkaa hyväksikäyttäen pystyy saalistamaan pimeässä.
 
Tupakit on kamalia ja myrkyllisiä, HYI

No kamoon, ymmärrän että pelästyit. Eihän se ole mikään söpöliini, eikä kyllä tarvitse ollakaan. Ei mitkään eläimet ole luonnossa ihmistä, tuota kaikkein pahinta tuhoeläintä miellyttääkseen.

Ihmiset ei yleensä tajua puuttua syihin, vaan seurauksiin. Sinun pitää laittaa verkko savupiipun päälle, ettei ne tule enää uudestaan. Niitä pitää käsitellä varovasti, ja paksuilla hanskoilla tms. Purema voi olla hyvin vaarallinen, kun sen mukana tulee pöpöjä.

Hieno evoluution ihme tuo lepakko, tutkaa hyväksikäyttäen pystyy saalistamaan pimeässä.
tupakki on hyvää, ei siitä pääse mihinkään Vaikka ollu kohta 10vuotta polttamatta...
Minä tarkkailen ennemmin lintuja, varsinkin näin keväisin pääsee näkemään ja kuulemaan vaikka minkälaisia :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
r0s
Mullakin on lepakosta ja tupakasta tarina!

Kun eksä oli jo lopettanut tupakoinnin, kävin itse aina viimeisenä illalla pihalla savuilla. Tarkoituksella menin hieman syrjemmälle (ku eksää ärsytti) ja istuin samaisella kivellä saunan takana henkosista nautiskellen. Jos on suht ajallaan paikalla, kaarteli eräs lepakko aina jokusen kerran ylitseni ja mietin, tuliko siitäkin nikotiiniaddikti.

Sit tuli syksy ja lepakko meni ja mäkin vittuunnuin nököttämään saunan takana ja vaihdoin maisemaa.
 
Mullakin on lepakosta ja tupakasta tarina!

Kun eksä oli jo lopettanut tupakoinnin, kävin itse aina viimeisenä illalla pihalla savuilla. Tarkoituksella menin hieman syrjemmälle (ku eksää ärsytti) ja istuin samaisella kivellä saunan takana henkosista nautiskellen. Jos on suht ajallaan paikalla, kaarteli eräs lepakko aina jokusen kerran ylitseni ja mietin, tuliko siitäkin nikotiiniaddikti.

Sit tuli syksy ja lepakko meni ja mäkin vittuunnuin nököttämään saunan takana ja vaihdoin maisemaa.
Tee väikkäri aiheesta ”Lepakot ja niiden nikotiiniriippuvuus”:LOL:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja r0s
Naisten kateus toisia naisia kohtaan on aivan hämmentävää, oli sitten kyse teineistä tai minkäikäisistä naisista tahansa. Tämäkin ketju kumpuaa täysin ilmiselvästä kateudesta ja siitä pahimpaa ja lapsellisinta laatua olevasta: ”noi on ihan tyhmii ku ne tekee juttuja jois mä en oo mukana ja ne on kyl ihan tyhmii juttui”

Jos joku väittää, että miehet ovat niitä, jotka eivät koskaan kasva aikuisiksi niin ei varmaan koskaan ole tavannut yhtään naista.
Voi siinä olla kateuttakin. Mutta ei kukaan varmaan varsinaisesti nauti syrjäytetyksi tulemisesta? Kun huoneessa on 3 naista ja vain 2 puhuu kikatellen toisilleen?
(Vaikka kaikki tilanteet eivät ole sitä miltä päällisin puolin näyttävät, pinnan alla voi ne oikeat kiintymyssuhteet mennä just toisinpäin)

Mut sit mä huomaan että oon nykyään usein se, joka nappaan sen huomion kun puhun kuin papupata. Ei kiva. En tykkää siitäkään että joku ihastelee.

Haluisin että kaikki ois tasaisesti kaikkien kavereita, ilman pelkoa. Että kukaan ei jäis yksin.
 
Mullakin on lepakosta ja tupakasta tarina!

Kun eksä oli jo lopettanut tupakoinnin, kävin itse aina viimeisenä illalla pihalla savuilla. Tarkoituksella menin hieman syrjemmälle (ku eksää ärsytti) ja istuin samaisella kivellä saunan takana henkosista nautiskellen. Jos on suht ajallaan paikalla, kaarteli eräs lepakko aina jokusen kerran ylitseni ja mietin, tuliko siitäkin nikotiiniaddikti.

Sit tuli syksy ja lepakko meni ja mäkin vittuunnuin nököttämään saunan takana ja vaihdoin maisemaa.
Jos sen lepakon antennit jotenkin aisti lämmönkin? :)

Muilla on kesäkissa, sulla kesälepakko. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Oisit nyt sanonu. Oltais kierretty sitä leveysastetta lännestä itään ja kateltu missä näkyy kalastajan näkönemmiäs.

I always thought that I had quite a gift
As a judge of human character
This is the day and the time and the place
And I wonder, wonder where you are
Surely we set it for 3pm, surely we said it was march the 10th

Equator, equator
You said you'd meet me there
You must be just around the bend
Well all of the gifts are now melted or dead
And I'm sorry, sorry in advance
Ill make it up to you, that I can promise you
If I am given just half the chance
God you'll be laughing, I look a mess
But you see I've been half way 'round this place
Equator equator
You said you'd meet me there
Equator equator
You said you'd be right there
Equator equator
Oh yeah
Equator equator
Doo doo doo doo
Equator equator
Doo doo doo doo doo doo
Equator equator
Oh yeah!
Equator equator
You said you'd meet me there
You must be just around the bend
I've got to stop here and rest for a moment
I'm sure that you're not far away
You always walked just as slow as you talked
Letting me think I could have my way
I wasn't fooled for a second, girl
I knew it was you who controlled our world

Equator equator
You said you'd meet me there
Equator equator
You said you'd be right there
Equator equator
Oh yeah


 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Onnittelut lakosta, toivottavasti jatkuu....

Linnut on kivoja, Ootko nähnyt harvinaisuuksia tänä keväänä?
Tietääkseni en ole törmännyt harvinaisuuksiin, mutta tässä talon viereisessä metsässä asustelee kyllä kaikkea mahdollista. Tikkoja näkyy olevan vaikka kuinka paljon ja palokärjenkin hakkaamista olen kuullut... Jokin pöllö/huuhkaja lehahti yks yö pihan poikki ja jokin haukka asustelee myös ihan lähistöllä. Lintukanta on tässä tosi runsas niitä on joka lähtöön ja illalla se meteli on kyllä myös semmonen että huh huh . Kumpa tietäisikin että mitä ne kaikki huutajat on :D
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Tietääkseni en ole törmännyt harvinaisuuksiin, mutta tässä talon viereisessä metsässä asustelee kyllä kaikkea mahdollista. Tikkoja näkyy olevan vaikka kuinka paljon ja palokärjenkin hakkaamista olen kuullut... Jokin pöllö/huuhkaja lehahti yks yö pihan poikki ja jokin haukka asustelee myös ihan lähistöllä. Lintukanta on tässä tosi runsas niitä on joka lähtöön ja illalla se meteli on kyllä myös semmonen että huh huh . Kumpa tietäisikin että mitä ne kaikki huutajat on
Latte asustaa kanssa samantapaisella paikalla. Pikku-Latte tykkäsi ruokkiakin lintuja, muttei tunnistanut montaa. Aikuisena Latte päätti ottaa selvää maalle muutettuaan, että mitä kaikkia lajeja näkyykään pihalla tai lähistöllä, aika monta erilaista onkin siinä lähiympäristössä.

Tästä voi aloittaa luonto-opinnot, ääniäkin löytyy :)(y)

 
Lepakot on kamalia, semmonen jäi joskus takkaan kiipeliin, oli vissiin tullut savupiipusta sisään... Siellä se kolisteli koko yön ja kun olin menossa (teininä) takan eteen tupakille niin se karmaiseva rotta roikku pää alaspäin mun nenän edessä kun avasin luukut ... Ja lennähti katossa roikkuvaan kukkapuskaan nukkumaan... HY-I!
Minkälaisissa paikoissa noita lepakkoeläimiä majailee? Onko sinun kotisi lähellä hylätty talo, vaja tms? :unsure:

En ole koskaan nähnyt lepakkoja. Tiedän yhden paikan täällä minun kotipitäjässäni, iso tontti ja talo, mutta ihan p*rkeleesti käärmeitä! :eek:Niitä voi kuulla kuulemma ihan kuistin allakin. Hyrrrr..... En ikinä voisi asua tuollaisessa. Tulisin hulluksi! Sisälläkin ollessa nostaisin jalat tuolille varmuuden vuoksi. o_O
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Minkälaisissa paikoissa noita lepakkoeläimiä majailee? Onko sinun kotisi lähellä hylätty talo, vaja tms?

En ole koskaan nähnyt lepakkoja. Tiedän yhden paikan täällä minun kotipitäjässäni, iso tontti ja talo, mutta ihan p*rkeleesti käärmeitä! Niitä voi kuulla kuulemma ihan kuistin allakin. Hyrrrr..... En ikinä voisi asua tuollaisessa. Tulisin hulluksi! Sisälläkin ollessa nostaisin jalat tuolille varmuuden vuoksi.
Tosis vähän yllätti hauskasti käärmeiden runsauskuvauksella :ROFLMAO:

Latte kuskaa kyyt ämpärissä kauas pois pihapiiristä tai mökiltä, rantakäärmeet saa olla. Nehän syö myyrät punkkeineen ja on hyödyllisiä

Latte on ollut lepakkoretkillä ja kuullut jotain niistä. Rakennuksissa niitä majailee ja luonnonkoloissa, ja mullakin on jokunen lepakonpönttö, en tiedä ovatko niissä.

Talvella pitää olla joku kellari tai luola missä ei mee pakkasen puolelle.
 
Tosis vähän yllätti hauskasti käärmeiden runsauskuvauksella

Latte kuskaa kyyt ämpärissä kauas pois pihapiiristä tai mökiltä, rantakäärmeet saa olla. Nehän syö myyrät punkkeineen ja on hyödyllisiä

Latte on ollut lepakkoretkillä ja kuullut jotain niistä. Rakennuksissa niitä majailee ja luonnonkoloissa, ja mullakin on jokunen lepakonpönttö, en tiedä ovatko niissä.

Talvella pitää olla joku kellari tai luola missä ei mee pakkasen puolelle.
Huiiii.... Onko sinulla kyitä ja rantakäärmeitä siellä? Anteeksi nyt vaan, mutta minusta ne saisi hävittää kokonaan. Ne ei kuole sukupuuttoon, kyllä niitä aina jostain maailman kolkasta löytyy. :devil: Ja mitä myyriin tulee, pöllöt, haukat ja muut isot linnut saalistavat niitä mielellään. Samoin kissat :sneaky:
 
Tosis vähän yllätti hauskasti käärmeiden runsauskuvauksella

Latte kuskaa kyyt ämpärissä kauas pois pihapiiristä tai mökiltä, rantakäärmeet saa olla. Nehän syö myyrät punkkeineen ja on hyödyllisiä

Latte on ollut lepakkoretkillä ja kuullut jotain niistä. Rakennuksissa niitä majailee ja luonnonkoloissa, ja mullakin on jokunen lepakonpönttö, en tiedä ovatko niissä.

Talvella pitää olla joku kellari tai luola missä ei mee pakkasen puolelle.
Ahaa, lepakoita on eri rakennuksissa ja luonnonkoloissa, kellareissa ja luolissa.
 
r0s
Huiiii.... Onko sinulla kyitä ja rantakäärmeitä siellä? Anteeksi nyt vaan, mutta minusta ne saisi hävittää kokonaan. Ne ei kuole sukupuuttoon, kyllä niitä aina jostain maailman kolkasta löytyy. Ja mitä myyriin tulee, pöllöt, haukat ja muut isot linnut saalistavat niitä mielellään. Samoin kissat
Miksi hävittää rantakäärmeet ku eivät ne ole ihmiselle mitenkään vaaraksi?
 
r0s
Ei vaaraksi? Saa niitä sellainen ihminen pitää, joka tykkää niistä tai on neutraali suhtautuminen niihin. En halua niitä lähelleni ihan pelkästään siitä syystä, että ne ovat kauhistuttavia ja ällöttäviä.

Söpöjähän isoine pyöreine silmineen!

Tai no. Kun mojnen ärhentelee ja nousee pystyyn ni en mä ainakaan ala yhteen ottaa :D
 

Yhteistyössä