vieras
Sopii mennä sitten vaikka Espanjaan tai Jenkkeihin katsomaan meininkiä. Itse asunut kummassakin monta vuotta, muiden maiden meiningeistä en tiedä sen enempää joten en mene sanomaan miten ahdasmielisiä ovat...Alkuperäinen kirjoittaja tehkää ite paremmin:Kun arvostellaan jotain taideteosta vaikka, niin yleensä siitä kyllä pyritään löytämään ihan jotain muuta kuin tyyliin "musta ton pitäs olla kyllä tollanen". Aika pinnalliseksi jää tällainen "kritiikki". Ja mä en usko että muut kuin suomalaiset on näin jääräpäisen typeriä ja ahdasmielisiä näkemyksissään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei siinä ole mitään kaikkitietäväisyyttä tai kateellisuutta jos on mielipide jostain. =) Eri asia on huutelijat, jotka kommentoi "hyi ku ruma", mutta siitä ei ole kysymys jos esittää ihan rakentavaa kritiikkiä. Jos kerran tuo suomalaisuus pitää ottaa tässä taas esiin, niin yhtä hyvin tästä voisi päätellä että suomalaiset ei osaa ottaa vastaan kritiikkiä.Alkuperäinen kirjoittaja tehkää ite paremmin:Sepä se. Ensin joku laittaa itsensä likoon ja USKALTAA näyttää työnsä ja sitten nämä kaikkitietäväiset joiden mielestä merenneidon pyrstö pitää olla toisenlainen... jotenkin huhhuh sentään. Kyllä ei voi muuta sanoa kuin että suomalainen on kateellinen paska. Ja varmaan suurin osa näistä haukkujista ei osaa tehdä mitään käsillään. On se kumma että ainoa palaute voi olla joko kehu tai sitten haukkua lyttyyn! En vaan tajua.
Mun mielestä on aivan asiallista kritiikkiä sanoa, että "hieno työ, tuon kohdan tekisin eri tavalla". Siihen voi itse työn tekijä sanoa oman mielipiteensä, tai vaan kiitos ehdotuksesta mutta minusta se on hyvä näin. Ei siitä tarvi sen isompia palkokasveja siraimiin vetää.