, mutta saanko näyttää mun uusinta mukia? (kuva siis) uusi kuva sivulla 6

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja olet taitava:
Mahtava mukihan tuo on,oikeasti.
Mun silmään tuon pyrstön olisi vain pitänyt kaventua enemmän loppua kohti.Siis sen "vartalon".
Ahaa. Se voi olla. Päädyin tuohon siksi, koska nuo kaksi punaista ei saa sekoittua, tai tulee harmaata ja polttuu kauheaksi.

Siis tää oli oikeasti ensimmäinen kritiikki, jossa sanottiin täsmällisesti, mikä olisi pitänyt tehdä toisin. Eli kiitos siitä, että jaksoit nähdä sen vaivan.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Hieno minustakin! =)

Eikös merenneitojen etumus ole jonkinlaista suomua, kuten pyrstökin? Kuten kaloillakin? =)
Mä ajattelen, että se muuttuu suomuiksi jossain lantion tietämillä... Ja että pepussa ei ole suomuja, vaan että sillä on pakarat, niinkuin Mestaritontun kuvituksessa.

olet taitava
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis tää oli oikeasti ensimmäinen kritiikki, jossa sanottiin täsmällisesti, mikä olisi pitänyt tehdä toisin. Eli kiitos siitä, että jaksoit nähdä sen vaivan.
Tätyyy myöntää että se olin minä joka tuota pyrstöä aika alussa jo kerkesin haukkua.Oli huono hetki,ja naputin viestiä tosi törkeesti.Anteeksi.

Hyvältä siis näyttää,ja nuo sun muut työt on myös upeita.Ihastuin aivan täysin siihen viime vuotiseen joulukalenteriin:D Se oli loistava.
Mutta sehän se on tärkeintä että työt miellyttää omaa silmää,ja että itse tietää työvälineiden rajallisuuden.Harmaaksi poltettuna olisi varmasti ollut kökköjenkökkö.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja olet taitava:
Tätyyy myöntää että se olin minä joka tuota pyrstöä aika alussa jo kerkesin haukkua.Oli huono hetki,ja naputin viestiä tosi törkeesti.Anteeksi.

Hyvältä siis näyttää,ja nuo sun muut työt on myös upeita.Ihastuin aivan täysin siihen viime vuotiseen joulukalenteriin:D Se oli loistava.
Mutta sehän se on tärkeintä että työt miellyttää omaa silmää,ja että itse tietää työvälineiden rajallisuuden.Harmaaksi poltettuna olisi varmasti ollut kökköjenkökkö.
Mjoo. Ja yksi syy oli se, etten ollut miettinyt loppuun asti toteutusta ja olin jo polttanut punaisen pyrstö-osan.

Upea oli tai siis on tuo sinun muki, oletko kauan maalannut ite olen alottanut ensimäisen kerran maalaamaan 14 vuotiaana ja jonku vuoden maalasin ja sit tuli 13 vuoden tauko ja sitten aloitin uudestaan ja nyt olen maalannut taas 5vuotta. Haluaisin tietää että mikä punanen sulla on tuossa pyrstössä on tosi hyvä väri ja onko tuo toinen tiilenpunainen?
Itsellänikin tulee aina maalattua lapsille kaikkea Hello Kitty tauluista lähtien ( ovat vielä hieman kesken =( ) olenpa maalannut lapsille jokaiselle omat keiju taulutkin joissa yritin katsoa ja laittaa jotain vähän omista lapsista mm. hiukset ja vaatteisiin heidän lempi värejään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Hieno minustakin! =)

Eikös merenneitojen etumus ole jonkinlaista suomua, kuten pyrstökin? Kuten kaloillakin? =)
Mä ajattelen, että se muuttuu suomuiksi jossain lantion tietämillä... Ja että pepussa ei ole suomuja, vaan että sillä on pakarat, niinkuin Mestaritontun kuvituksessa.
Jep :) Kun katselin googlen kuvahaulla, niin aika monenlaista yläosaa merenneidoilla näytti olevan, osalla myös noita paljaita yläosia =)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Upea oli tai siis on tuo sinun muki, oletko kauan maalannut ite olen alottanut ensimäisen kerran maalaamaan 14 vuotiaana ja jonku vuoden maalasin ja sit tuli 13 vuoden tauko ja sitten aloitin uudestaan ja nyt olen maalannut taas 5vuotta. Haluaisin tietää että mikä punanen sulla on tuossa pyrstössä on tosi hyvä väri ja onko tuo toinen tiilenpunainen?
Itsellänikin tulee aina maalattua lapsille kaikkea Hello Kitty tauluista lähtien ( ovat vielä hieman kesken =( ) olenpa maalannut lapsille jokaiselle omat keiju taulutkin joissa yritin katsoa ja laittaa jotain vähän omista lapsista mm. hiukset ja vaatteisiin heidän lempi värejään.
Toi punanen on rautavioletti, tai sellaseksi sanotaan. Se menee tosi helpolla ruskeaksi, jos tekee likasella pensselillä. Harmittaa se, että punaisia on niin hankala saada hyviä. Tuo näyttää punaisemmalta kuin on, ihan ton sinisen takia, se on optinen harha.

Vivis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei laita nyt Sirkka muitakin mukeja näytille, jooko? =)
No mä laitan joskus muulloin. Oon mä niitä joskus näyttänyt. Tai no täältä löytyy joku muki:
http://itikka.harhakuva.org/
Mää ihastuin tohon punatulkku tauluun.... Aivan ihana. Minkä kokonen se on? Myytkö? Paljonko maksais?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vivis:
No mä laitan joskus muulloin. Oon mä niitä joskus näyttänyt. Tai no täältä löytyy joku muki:
Mää ihastuin tohon punatulkku tauluun.... Aivan ihana. Minkä kokonen se on? Myytkö? Paljonko maksais?
Se on ihan reijitetty, se meni lasten joulukalenteriksi. A4 se taisi olla.

hassun hauska
Se on minulle varattu!;)

Lex76
Mun mielestä kritiikki on semmoinen juttu, että sitä saa ihan vapaasti antaa, mutta ei tarvitse suuttua, jos tekijä on sitä mieltä, että kritiikki ei siinä tapauksessa ole aiheellista.
Sinä et päätä sitä, mikä on aiheellista muiden mielestä ja mikä ei. Samaa mieltä olen usean muun kanssa: upea tuo etupuoli, mutta pyrstö näyttää kuin eri ihmisen tekemältä eikä sovi ollenkaan. Etupuoli todella taidokas, takapuoli hutaistu.

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
saanko kysästä, että onko sillä jotain väliä tekeekö ihminen itse vai ei? parannusehdotuksista mielipiteitä ei siis saa antaa kukaan muu kuin itse posliinia maalaava ihminen?

Olis myös mielenkiintoista tietää että miksi laitoit ton kuvan jos sulle tulee paha mieli siitä että joku sanoo (ihan nätisti) että olisi mahdollisesti itse tehnyt toisin?
Mun mielestä on aika naurettavaa, jos ei itse tosiaan tee, laittaa joku linkki, missä on MUOVINEN pyrstö, mulle malliksi, siirrettäväksi kuppiin, johon kuva on jo poltettu kiinni.
Nyt oli kyse pyrstön MALLISTA, ymmärrätkö?

vieras
Se on ihan reijitetty, se meni lasten joulukalenteriksi. A4 se taisi olla.
Huippu se punatulkku-juttu ja samoin se, missä se lammas kyni itseään ja teki villapaidan. :D

pyrstö
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tällainen olis ehkä ollut sopivampi http://media.photobucket.com/image/merenneidon%20pyrst%2525C3%2525B6/Ninnannukkekoti/itsetehdyt%20nukkekotitavarat/DSC05078.jpg mutta hyvä se nykyiselläänkin on.
Toi on kiva.
Tuonne pyrstöön voi oikein kuvitella jalat.

Yhteistyössä